Alternatief voor kerstversiering
+6
Moon
Sarah1985
Marin
Aziraphale
Juutjepetuutje
SuzieQ
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
Alternatief voor kerstversiering
Ik wil geen kerstboom (geen plaats voor), maar zou wel graag iets anders kerstigs in huis willen. Ik zoek iets in zachte tinten (wit, grijs, lichtroze bij voorkeur en als het lukt met hout (liefst grijs eiken)). Heeft iemand tips, ideeen?
Ik vind bv zo'n tak heel mooi, maar wil geen gaten boren in de muur/plafond, en als ik hem in een pot zet, is hij meteen verticaal. Hoe krijg ik zoiets horizontaal?
Ik vind bv zo'n tak heel mooi, maar wil geen gaten boren in de muur/plafond, en als ik hem in een pot zet, is hij meteen verticaal. Hoe krijg ik zoiets horizontaal?
SuzieQ- Prater
- Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12
Re: Alternatief voor kerstversiering
ziet er wel erg leuk uit!
ik denk als je zoiets horizontaal wil je er bijna niet aan ontkomt om iets in je muur of plafond te boren. een haakje in het plafond en dan aan visdraad ophangen misschien? ik zou het anders ook niet weten!
ik denk als je zoiets horizontaal wil je er bijna niet aan ontkomt om iets in je muur of plafond te boren. een haakje in het plafond en dan aan visdraad ophangen misschien? ik zou het anders ook niet weten!
Juutjepetuutje- Prater
- Aantal berichten : 662
Punten : 693
Registratiedatum : 18-11-10
Wij hebben een wit plafond en hebben van die witte haken met oogjes zeg maar, in het plafond gedraaid. Valt bijna niet op, mochten we de tak weer eens willen opruimen.
Wij hebben de tak overigens opgehangen met dik touw en lussen, vonden we juist wel leuk staan en robuust.
Wij hebben de tak overigens opgehangen met dik touw en lussen, vonden we juist wel leuk staan en robuust.
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb via etsy een banner (slingertje) gekocht om aan een plankje of kastje te hangen. Op de mijne staat Ho Ho Ho, maar je kunt ook genoeg andere krijgen:
Zo'n tak of vaas is ook erg leuk.
Zo'n tak of vaas is ook erg leuk.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
ik hang zn tak voor het raam en hang het aan de rolgordijnen vast.
Je kan ook voor het raam 2 hoge vazen zetten en dan daar takken opleggen, zie je nu ook veel
Je kan ook voor het raam 2 hoge vazen zetten en dan daar takken opleggen, zie je nu ook veel
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Heel leuk inderdaad, ik wil dat ook heel graag maar heb niets anders kunnen bedenken dan dit.. Maar ben er nu ook heel tevreden mee! Beetje slechte foto misschien, maar er hangen ook wind lichtjes in (met nep waxinelichtje erin
Moon- Fluisteraar
- Aantal berichten : 383
Punten : 445
Marin, leuke site is dat! Hoelang duurde het bij jou voordat je de slinger binnen had?
Moon- Fluisteraar
- Aantal berichten : 383
Punten : 445
Ongeveer twee weken denk ik. Het verschilt heel erg per persoon waar je bestelt, ook waar het vandaan moet komen natuurlijk.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ik zou dan denk ik liever voor een staande tak in een vaas gaan. Zo'n hangende tak vind ik totaal niet kerstig en ook een beetje afgezaagd (niet dat een kerstboom lekker origineel is , maar ik bedoel meer, dat is niet speciaal kerst, maar zie je het hele jaar overal al).
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
Wij hebben dit jaar een miniboompje van 60 cm hoog, die kun je toch wel kwijt? En verder gewoon op verschillende plaatsen kerstaccessoires neerzetten en hangen. En kerstkaarten doen ook een hoop, natuurlijk.
Gast- Gast
Oh ik vind dat koekhuisje helemaal geweldig . Even kijken bij de Ikea zondag of ze ze daar hebben.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Die tak is wel heel gaaf!
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Niet heel origineel, maar ik vind ballen in vazen met lichtjes nog altijd leuk.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik geloof dat ze nu ook van die koekhuisjes verkopen bij de Xenos!
Gast- Gast
ow ik heb in het creatieftopic iets geplaatst wat ik misschien nog wil maken ga het plaatje even zoeken .... Het is beide dezelfde boom alleen zit er een buis in het midden waardoor je eventueel de planken kan draaien en er dan vanalles aan kan hangen/opzetten.
edit:
edit:
Laatst aangepast door Lily op do 22 nov 2012 - 22:46; in totaal 2 keer bewerkt
Gast- Gast
Oh bij Xenos vat de prijs waarschijnlijk ook nog mee. Hij zou super staan p m'n sidetable
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Show je kerstversiering!
» Kerstversiering op/bij de voordeur?
» Kleine kamer en kerstversiering
» Alternatief gezocht voor hondenkraag/kap
» wanneer ruimen jullie je kerstversiering/boom ed weer op?
» Kerstversiering op/bij de voordeur?
» Kleine kamer en kerstversiering
» Alternatief gezocht voor hondenkraag/kap
» wanneer ruimen jullie je kerstversiering/boom ed weer op?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: