Dieet van water.
+36
FireButterfly
Davinia
Kowalski
Mermaid
JustMeDaan
Inge
Poeke
silly-one
May
Rouge
Aziraphale
Lousanne
Lavendel
SoGood
blondje1313
Arwyn
Marin
Coco
Gizmo
Caramba
TNMN
Minx
Niekske
Linnie1985
Jerry
Tiana
Tazz
Ibbeltje
Bacio
Blond
Jeanette
Esperanza
_Nina
Vanilla Queen
Poubelle
Caribbeanlover
40 plaatsers
Pagina 17 van 18
Pagina 17 van 18 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18
Re: Dieet van water.
Idd het is geen wedstrijd, ieder heeft eigen tempo. En jacuzzi is geen zwemmen
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ja weet ik, maar da's voor de ontspanning ivm oa rugpijn en sowieso om te ontspannen.
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Ja dat zal wel heel lekker zijn! Heerlijk, zo'n jacuzzi! Maar denk ook dat wat beweging d.m.v. zwemmen je lichaam echt goed zal doen. Ik ga het ook doen op vakantie, goed idee! En ik neem m'n hardloopspullen ook mee. Niks lekkerder dan 's ochtendsvroeg hardlopen in een nieuwe omgeving en dan warm het zwembad in springen als beloning
Laatst aangepast door Marin op zo 26 aug 2012 - 22:59; in totaal 1 keer bewerkt
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
De laatste tijd een kilo of 2 en nu blijft het hangen. Maar ik let nu ook niet echt op met eten hahah. En ben ook niet meer met amber bezig. Al heb ik nu het boek van Zelda te leen en dat ga ik nog doorlezen om te kijken wat ik er mee kan.
Na mijn vakantie (maandag) ga ik weer meer opletten.
En jij?
Na mijn vakantie (maandag) ga ik weer meer opletten.
En jij?
Laatst aangepast door Ibbeltje op zo 26 aug 2012 - 23:02; in totaal 1 keer bewerkt
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Marin schreef:Ja dat zal wel heel lekker zijn! Heerlijk, zo'n jacuzzi! Maar denk ook dat wat beweging d.m.v. zwemmen je lichaam echt goed zal doen. Ik ga het ook doen op vakantie, goed idee! En ik neem m'n hardloopspullen ook mee. Niks lekkerder dan 's ochtendsvroeg hardlopen in een nieuwe omgeving en dan warm het zwembad in springen als beloning :)
Is dat niet slecht dat je zo kick krijgt van warm/zweten naar een koud bad. Ik ga misschien ook wel meedoen aan waterareobisc ed.
Caribbeanlover- Ratel
Zal misschien niet heel goed zijn nee.. Maar wel lekker om dan 's ochtendsvroeg te gaan, dan is het nog niet snikheet. Ach ik zie wel
Marin- Lady Post-a-lot
Dat scheelt misschien wel en vol in de zon is ook niet goed.
Caribbeanlover- Ratel
Caribbeanlover schreef:Marin schreef:Ja dat zal wel heel lekker zijn! Heerlijk, zo'n jacuzzi! Maar denk ook dat wat beweging d.m.v. zwemmen je lichaam echt goed zal doen. Ik ga het ook doen op vakantie, goed idee! En ik neem m'n hardloopspullen ook mee. Niks lekkerder dan 's ochtendsvroeg hardlopen in een nieuwe omgeving en dan warm het zwembad in springen als beloning
Is dat niet slecht dat je zo kick krijgt van warm/zweten naar een koud bad. Ik ga misschien ook wel meedoen aan waterareobisc ed.
Wat doe je dan in een sauna? Daarin bereikt je lichaam een hogere temperatuur en daarna moet je ook afkoelen in het dompelbad. Je doet het niet direct, maar wel vrij snel daarna. Dus vanuit het hardlopen afkoelen in het zwembad is echt niet slecht, want tegen de tijd dat Marin zich heeft omgekleed etc. is haar hartslag al weer voldoende gedaald.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Goed punt Silly Had ik nog helemaal niet over nagedacht.
Marin- Lady Post-a-lot
Maar ik zou het CBL als hartpatiënt niet aanraden..
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Nee maar zij gaat ook niet hardlopen denk ik. Maar zwemmen kan wel neem ik aan?
Marin- Lady Post-a-lot
silly-one schreef:Caribbeanlover schreef:Marin schreef:Ja dat zal wel heel lekker zijn! Heerlijk, zo'n jacuzzi! Maar denk ook dat wat beweging d.m.v. zwemmen je lichaam echt goed zal doen. Ik ga het ook doen op vakantie, goed idee! En ik neem m'n hardloopspullen ook mee. Niks lekkerder dan 's ochtendsvroeg hardlopen in een nieuwe omgeving en dan warm het zwembad in springen als beloning
Wat doe je dan in een sauna? Daarin bereikt je lichaam een hogere temperatuur en daarna moet je ook afkoelen in het dompelbad. Je doet het niet direct, maar wel vrij snel daarna. Dus vanuit het hardlopen afkoelen in het zwembad is echt niet slecht, want tegen de tijd dat Marin zich heeft omgekleed etc. is haar hartslag al weer voldoende gedaald.
Maar ze zegt dat ze na het hardlopen in het zwembad duikt dus gaat ze zich niet eerst omkleden iig niet in kleding, maar in badkleding mits ze die al aanhad tijdens het hardlopen.
Caribbeanlover- Ratel
Antibes schreef:Maar ik zou het CBL als hartpatiënt niet aanraden..
Vind het ook niks en ik kom toch niet ver, want na 2 mtr sta ik al te puffen.
Caribbeanlover- Ratel
Caribbeanlover schreef:silly-one schreef:Caribbeanlover schreef:Marin schreef:Ja dat zal wel heel lekker zijn! Heerlijk, zo'n jacuzzi! Maar denk ook dat wat beweging d.m.v. zwemmen je lichaam echt goed zal doen. Ik ga het ook doen op vakantie, goed idee! En ik neem m'n hardloopspullen ook mee. Niks lekkerder dan 's ochtendsvroeg hardlopen in een nieuwe omgeving en dan warm het zwembad in springen als beloning
Maar ze zegt dat ze na het hardlopen in het zwembad duikt dus gaat ze zich niet eerst omkleden iig niet in kleding, maar in badkleding mits ze die al aanhad tijdens het hardlopen.
Ik denk niet dat hardlopen in een bikini heel prettig is voor m'n Dubbel D Dus denk dat ik wel eerst even m'n sportbh uit trek en dan bikini aan haha.
Marin- Lady Post-a-lot
Aquarobics oid zou erg goed zijn, baantjes zwemmen zou ik niet snel aanraden. Als je namelijk niet goed kan zwemmen kun je heel erg in je rugbanden gaan hangen. Maar bewegen in het water is dan wel een goede optie
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Marin schreef:Caribbeanlover schreef:silly-one schreef:Caribbeanlover schreef:Marin schreef:Ja dat zal wel heel lekker zijn! Heerlijk, zo'n jacuzzi! Maar denk ook dat wat beweging d.m.v. zwemmen je lichaam echt goed zal doen. Ik ga het ook doen op vakantie, goed idee! En ik neem m'n hardloopspullen ook mee. Niks lekkerder dan 's ochtendsvroeg hardlopen in een nieuwe omgeving en dan warm het zwembad in springen als beloning
Ik denk niet dat hardlopen in een bikini heel prettig is voor m'n Dubbel D ;) Dus denk dat ik wel eerst even m'n sportbh uit trek en dan bikini aan haha.
Bestaan er trouwens geen sportbikini's, dus zwemsters gebruiken? Maar ja die dragen eigenlijk altijd een badpak toch? Mag ik wat van jouw DD? Krijg jij vet van mij oke goed.
Caribbeanlover- Ratel
Sportbikini's geven alsnog niet zoveel steun als een sportbh tijdens het zwemmen heb je dat ook niet echt nodig.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Hahaha ja daahaaag ben ik aan 't hardlopen om af te vallen, krijg ik nog vet van jou toe ook Nee hoor, die zwem je er maar lekker zelf af
(ik pest je maar)
(ik pest je maar)
Marin- Lady Post-a-lot
Het is gratis hoor! Ik weet wel dat je het grappig bedoelde en dat weet je ook van mij he. Btw, die trouwfoto is dat van iemand van hier. Als ik toen wist dat jij dat deed hadden we jou gevraagd )waarschijnlijk was je ook goedkoper.
Caribbeanlover- Ratel
Nee dat is iemand van een ander forum.
Ja jammer dat ik het destijds nog niet deed. Jullie hadden toen toch foto's gemaakt bij de grote Rabobank? Altijd als ik daar langs kom moet ik daar aan denken.
Ja jammer dat ik het destijds nog niet deed. Jullie hadden toen toch foto's gemaakt bij de grote Rabobank? Altijd als ik daar langs kom moet ik daar aan denken.
Marin- Lady Post-a-lot
Nee niet daar. Haha hoe kom je erbij. Maarre leuk dat je nog aan mij denkt als je daar komt. Bij de Dom en het klooster of hoe dat daar ook heet en in de stad bij oa de Winkel van Snikkel ehhhh Sinkel.
Caribbeanlover- Ratel
Oh echt niet? Ik moet echt ALTIJD denken aan jou als ik daar langs kom, omdat ik dacht ik jaren geleden had gelezen dat jullie daar de fotoshoot hadden gedaan. Hahaha wat grappig, al die tijd dus verkeerd gedacht. Winkel van Sinkel is leuk! Ik ga zometeen nog naar Utrecht trouwens, naar een vriendin toe.
Marin- Lady Post-a-lot
Caribbeanlover schreef:Inge, heb je een zin weggehaald?
Die oefeningen zie ik wel eens idd,maar heb nu de laatste tijd enorm veel last van mij rug en nek.
Yupz het stukje over wanneer wij op vakantie gaan
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Aha dus had ik het toch goed. Er stond toch geen datum bij, dan maakt het toch niet uit of wel?
Caribbeanlover- Ratel
Pagina 17 van 18 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18
Pagina 17 van 18
Permissies van dit forum: