Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Maken jullie bezorgde pakketten altijd open?

+13
Aardbei
SarahKey
Rush
Raindrop
kajaka88
Blond
Caramba
Elliot
Lejow
Highway
Paper Crown
Tiana
Caribbeanlover
17 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Maken jullie bezorgde pakketten altijd open? - Pagina 2 Empty Re: Maken jullie bezorgde pakketten altijd open?

Bericht  Tania wo 25 jul 2012 - 7:54

Caribbeanlover schreef:
Raindrop schreef:Onze postbode wacht niet eens tot iemand van ons beneden is. Wij wonen op de derde verdieping en als er geen handtekening nodig is zet hij het gewoon bij de brievenbussen (in een soort hal maar iedereen kan er aan) neer.
Een hele tijd terug stond er ook een bestelling van Zooplus, de doos was helemaal nat en wie weet heeft die doos daar wel uren gestaan en iedereen kon er dus gewoon aan en meenemen. Dit is trouwens met meer pakketjes gebeurd.

Pakketjes laten we dan ook bij een Kiala punt of bij de moeder van mijn vriend bezorgen.

Ik zou de pakjes trouwens niet open maken waar de postbode bij staat, ik doe dat liever op mijn gemak zonder dat er iemand met zijn neus boven op staat Maken jullie bezorgde pakketten altijd open? - Pagina 2 561177

Raindrop ik zou een klacht indienen, want het te gek voor woorden dat pakketten van iedereen bij elkaar staan en waar iedereen bij kan. Straks denkt iemand van jouw pakket ''oh dat lijkt me leuk dat neem ik mooi mee''.

Een bezorger hoort ook gewoon naar klanten te gaan als die op een flat wonen. Mijn ouders wonen op 8 hoog, zou lekker wezen zeg als ze naar beneden moeten alleen omdat de bezorger te lui is om naar boven te gaan met DE LIFT notabene!

Mijn ouders wonen op 3 hoog en van selektvracht kwam er altijd een vrouw die aanbelde en dan riep dat je naar beneden moest komen om je pakje te halen omdat ze slecht terbeen was laughcry . Als er niemand thuis was zette ze het pakje gewoon buiten voor de ingang van het trappenhuis.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Maken jullie bezorgde pakketten altijd open? - Pagina 2 Empty Re: Maken jullie bezorgde pakketten altijd open?

Bericht  Arwyn wo 25 jul 2012 - 8:07

Oh, dat heb ik met Selectvracht ook wel eens meegemaakt inderdaad, dat het pakje gewoon voor de deur was gezet waar iedereen het mee kon nemen! Heb daar ook gelijk een mail over gestuurd, zo hoor je gewoon niet om te gaan met andermans eigendom.

Met PostNL heb ik eigenlijk helemaal geen problemen. Altijd dezelfde vrouw die gewoon netjes het pakje aan mij geeft en er dan weer vandoor gaat.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum