Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hebben jullie ook altijd zo'n doodspunt in de dag?

+4
loura
Moezie
Blond
Atelier Madame
8 plaatsers

Ga naar beneden

Hebben jullie ook altijd zo'n doodspunt in de dag? Empty Hebben jullie ook altijd zo'n doodspunt in de dag?

Bericht  Atelier Madame di 22 maa 2011 - 2:59

Ik wel namelijk. Altijd op mn stage zo rond half 3/3 uur. Dan moet ik nog 2 of 2,5 uur werken en heb ik nog zooo weinig zin. Als het eenmaal 3 uur is geweest gaat de tijd meestal heel snel, maar ik kan mn aandacht nu ff niet naar mn scriptie of werk verzetten.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie ook altijd zo'n doodspunt in de dag? Empty Re: Hebben jullie ook altijd zo'n doodspunt in de dag?

Bericht  Gast di 22 maa 2011 - 3:02

Ja, inderdaad rond 15:00 uur. Als ik die tijd even mis doordat ik druk ben ofzo en ik zie 15:30 heb ik dat gevoel weer helemaal niet, dan denk ik juist; ah lekker nog maar even. :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie ook altijd zo'n doodspunt in de dag? Empty Re: Hebben jullie ook altijd zo'n doodspunt in de dag?

Bericht  Blond di 22 maa 2011 - 3:03

Haha ja idd, rond 3 uur/half 4!
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie ook altijd zo'n doodspunt in de dag? Empty Re: Hebben jullie ook altijd zo'n doodspunt in de dag?

Bericht  Moezie di 22 maa 2011 - 3:11

Pff ik heb dat nu dus ook...
Moezie
Moezie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Woonplaats : Limboland

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie ook altijd zo'n doodspunt in de dag? Empty Re: Hebben jullie ook altijd zo'n doodspunt in de dag?

Bericht  Gast di 22 maa 2011 - 4:29

Dat heb ik altijd rond deze tijd.

Te laat om nog echt iets te gaan ondernemen of de deur uit te gaan, te vroeg om te gaan eten/ koken...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie ook altijd zo'n doodspunt in de dag? Empty Re: Hebben jullie ook altijd zo'n doodspunt in de dag?

Bericht  Atelier Madame di 22 maa 2011 - 4:52

ProudMama schreef:Dat heb ik altijd rond deze tijd.

Te laat om nog echt iets te gaan ondernemen of de deur uit te gaan, te vroeg om te gaan eten/ koken...

Als ik thuis ben heb ik dat echt nooit, maar op mn werk Neutral
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie ook altijd zo'n doodspunt in de dag? Empty Re: Hebben jullie ook altijd zo'n doodspunt in de dag?

Bericht  loura di 22 maa 2011 - 4:54

Ik heb alleen van die momenten op mijn werk. NIet als ik vrij ben. Als ik avonddienst heb dan is dat 21:30, dan moet ik nog ander half uur en dan is meestal alles wel zn beetje gedaan en vaak niet meer zo druk. En met de ochtenddienst is dat 13:30 eigenlijk zelfde reden als avonddienst alleen is het vaak wel druk rond deze tijd maar dan heb ik gewoon echt geen zin meer.
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie ook altijd zo'n doodspunt in de dag? Empty Re: Hebben jullie ook altijd zo'n doodspunt in de dag?

Bericht  Gast di 22 maa 2011 - 4:55

Ik ook vreselijk altijd die tijd. Ik heb dat thuis ook altijd als ik dan iets moet doen en het is 3 uur dan denk ik.. aah ik heb nog maar even.. of dat doe ik morgen wel :P want het wordt al laat en ik heb nog maar 2 uur ofzo hahaha. Very Happy

Voor mij is 3 uur ook echt het moment dat het laat in de middag wordt. in plaats van middag of vroeg in de middag.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie ook altijd zo'n doodspunt in de dag? Empty Re: Hebben jullie ook altijd zo'n doodspunt in de dag?

Bericht  Shy di 22 maa 2011 - 5:15

Niet elke dag op het zelfde tijdstip ligt er ook een beetje aan wat voor dienst ik heb.
Als ik moet werken tot 16.30 is het meestal rond 15.00 pff dan denk ik ooh nog anderhalf uur. En als ik werk tot 20.00 dan is het altijd na het eten, gewoon een dikke after dinner dip haha.
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie ook altijd zo'n doodspunt in de dag? Empty Re: Hebben jullie ook altijd zo'n doodspunt in de dag?

Bericht  Gast di 22 maa 2011 - 5:17

Thuis niet, op het werk eigenlijk alleen in de zomer omdat ik dan vaak buiten ga zitten...
En dat is eigenlijk niet zo slim haha.

Dan kom ik helemaal duf terug achter mijn PC.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie ook altijd zo'n doodspunt in de dag? Empty Re: Hebben jullie ook altijd zo'n doodspunt in de dag?

Bericht  SleepingBeauty di 22 maa 2011 - 6:42

Ik heb dat vaak rond een uur of 2 half 2. Maar ben ook meestal om half 4/4uur vrij!
De meeste mensen liggen dan in bed te rusten, de rapportage is gedaan. Vaak si het dan nog wat bellen lopen, laatste dingetjes afronden. En soms heb je niet zoveel te regelen dn duurt de middag lang!
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie ook altijd zo'n doodspunt in de dag? Empty Re: Hebben jullie ook altijd zo'n doodspunt in de dag?

Bericht  Gast di 22 maa 2011 - 6:43

Ja, rond half 3 heb ik dat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie ook altijd zo'n doodspunt in de dag? Empty Re: Hebben jullie ook altijd zo'n doodspunt in de dag?

Bericht  Gast di 22 maa 2011 - 6:44

Rond een uur of twee. Dan ben ik aan het werk en begin ik te denken: 'Nog anderhalf uur.... (dan zijn de leerlingen weg) En daarna nog een paar uur voor de administratie... Pff...'

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie ook altijd zo'n doodspunt in de dag? Empty Re: Hebben jullie ook altijd zo'n doodspunt in de dag?

Bericht  Raindrop di 22 maa 2011 - 8:06

Haha ja. Ik heb dat ook altijd 's middags op het werk.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie ook altijd zo'n doodspunt in de dag? Empty Re: Hebben jullie ook altijd zo'n doodspunt in de dag?

Bericht  Gast di 22 maa 2011 - 8:07

Ja, rond dit tijdstip meestal.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie ook altijd zo'n doodspunt in de dag? Empty Re: Hebben jullie ook altijd zo'n doodspunt in de dag?

Bericht  Zora di 22 maa 2011 - 10:15

Nee, daar heb ik geen tijd voor Very Happy in ieder geval, geen tijd om het me te beseffen.
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie ook altijd zo'n doodspunt in de dag? Empty Re: Hebben jullie ook altijd zo'n doodspunt in de dag?

Bericht  Atelier Madame wo 23 maa 2011 - 3:04

en het is weer drie uur, ik moet zeggen, vandaag valt het me nog mee :p
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie ook altijd zo'n doodspunt in de dag? Empty Re: Hebben jullie ook altijd zo'n doodspunt in de dag?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum