Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

lezen jullie altijd privacyverklaring/licentieovereenkomst?

+2
Fortissimo
duckie
6 plaatsers

Ga naar beneden

lezen jullie altijd privacyverklaring/licentieovereenkomst? Empty lezen jullie altijd privacyverklaring/licentieovereenkomst?

Bericht  duckie di 11 dec 2012 - 3:13

ik ben wat programma's voor fotoboeken ed aan het instaleren maar overal vraagt hij of je akkoord gaat met privacy verklaringen en of je de licentieovereenkomst gelezen hebt ed... maar lezen jullie dat allemaal enzo? ik klik eigenlijk altijd maar door en lees het vaak niet echt
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

lezen jullie altijd privacyverklaring/licentieovereenkomst? Empty Re: lezen jullie altijd privacyverklaring/licentieovereenkomst?

Bericht  Fortissimo di 11 dec 2012 - 3:14

Neuh.. Misschien ben ik daar iets te laks in, maar ik download ook niet zomaar programma's die ik niet vertrouw.
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

lezen jullie altijd privacyverklaring/licentieovereenkomst? Empty Re: lezen jullie altijd privacyverklaring/licentieovereenkomst?

Bericht  Marin di 11 dec 2012 - 3:16

Bij fotografie dingen wel omdat ik dat voor m'n werk moet weten, maar verder nooit.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

lezen jullie altijd privacyverklaring/licentieovereenkomst? Empty Re: lezen jullie altijd privacyverklaring/licentieovereenkomst?

Bericht  Japie di 11 dec 2012 - 3:43

Nee, ik doe dat nooit. Eigenlijk wel slecht van mezelf, want zo weet ik nooit wat erin staat.
Japie
Japie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

lezen jullie altijd privacyverklaring/licentieovereenkomst? Empty Re: lezen jullie altijd privacyverklaring/licentieovereenkomst?

Bericht  SoGood di 11 dec 2012 - 3:46

Nee, te veel, te onduidelijk. Gewoon gedoe. Ik haat gedoe.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

lezen jullie altijd privacyverklaring/licentieovereenkomst? Empty Re: lezen jullie altijd privacyverklaring/licentieovereenkomst?

Bericht  Bazinga di 11 dec 2012 - 5:22

Doet me denken aan een aflv van SouthPark waarin één van die jongens zich heeft aangeboden om mee te doen als Human Centipad, een nieuw soort computer, bestaand uit 3 mensen aan elkaar genaaid, omdat-ie zonder te lezen, akkoord is gegaan met de Apple update Very Happy
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

lezen jullie altijd privacyverklaring/licentieovereenkomst? Empty Re: lezen jullie altijd privacyverklaring/licentieovereenkomst?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum