Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Maken jullie bezorgde pakketten altijd open?

+13
Aardbei
SarahKey
Rush
Raindrop
kajaka88
Blond
Caramba
Elliot
Lejow
Highway
Paper Crown
Tiana
Caribbeanlover
17 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Maken jullie bezorgde pakketten altijd open? Empty Maken jullie bezorgde pakketten altijd open?

Bericht  Caribbeanlover wo 25 jul 2012 - 0:25

Dus als er wat bij jou bezorgt word dat je het direct openmaakt in het bijzijn van de bezorger. Mocht het niet goed zijn/ de verkeerde maat schoenen/verkeerde kleur jurk/verkeerde camera etc etc etc. Geven jullie het dan terug? Is iemand dat wel eens overkomen?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Maken jullie bezorgde pakketten altijd open? Empty Re: Maken jullie bezorgde pakketten altijd open?

Bericht  Tiana wo 25 jul 2012 - 0:26

Ik maak het nooit meteen open als de bezorger erbij staat, die loopt overigens meteen weg zodra ik het pakketje in ontvangst heb genomen of een handtekening heb gezet.
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Maken jullie bezorgde pakketten altijd open? Empty Re: Maken jullie bezorgde pakketten altijd open?

Bericht  Paper Crown wo 25 jul 2012 - 0:27

EN daarbij, vaak moet je een retourbon oid invullen.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Maken jullie bezorgde pakketten altijd open? Empty Re: Maken jullie bezorgde pakketten altijd open?

Bericht  Highway wo 25 jul 2012 - 0:28

Nee altijd later, en dan stuur ik het indien nodig gewoon retour
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Maken jullie bezorgde pakketten altijd open? Empty Re: Maken jullie bezorgde pakketten altijd open?

Bericht  Gast wo 25 jul 2012 - 0:29

nee, dat doe ik nooit, maar met aangetekende pakketjes zou je het eigenlijk wel moeten doen.

Hier wordt trouwens nog wel eens gevraagd of ik een pakketje voor de buren aan wil nemen waarvoor een handtekening nodig is, maar dat doe ik dus niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Maken jullie bezorgde pakketten altijd open? Empty Re: Maken jullie bezorgde pakketten altijd open?

Bericht  Gast wo 25 jul 2012 - 0:32

Huh nee, laten mensen werkelijk de bezorgen wachten? Nog nooit in me opgekomen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Maken jullie bezorgde pakketten altijd open? Empty Re: Maken jullie bezorgde pakketten altijd open?

Bericht  Lejow wo 25 jul 2012 - 0:33

De onze heeft niet eens geduld om te wachten tot ik uberhaupt de deur open doe, laat staan te wachten tot ik het pakketje openmaak laughcry
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Maken jullie bezorgde pakketten altijd open? Empty Re: Maken jullie bezorgde pakketten altijd open?

Bericht  Elliot wo 25 jul 2012 - 0:33

Stylegirl schreef:Ik maak het nooit meteen open als de bezorger erbij staat, die loopt overigens meteen weg zodra ik het pakketje in ontvangst heb genomen of een handtekening heb gezet.

Hier hetzelfde. Ik maak het altijd later open en regel dan zelf indien nodig een retourzending.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Maken jullie bezorgde pakketten altijd open? Empty Re: Maken jullie bezorgde pakketten altijd open?

Bericht  Caramba wo 25 jul 2012 - 0:34

Ik maak nooit in bijzijn van iemand een pakketje open.
Pakketje van de buren waar ik voor moet krabbelen die neem ik wel aan, omdat ze een eigen bedrijf hebben en het vaak geen dag later in ontvangst genomen kan worden.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Maken jullie bezorgde pakketten altijd open? Empty Re: Maken jullie bezorgde pakketten altijd open?

Bericht  Gast wo 25 jul 2012 - 0:38

Ben benieuwd of je dat ook zou dan als je een vibrator ofzo besteld hebt Laughing .

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Maken jullie bezorgde pakketten altijd open? Empty Re: Maken jullie bezorgde pakketten altijd open?

Bericht  Caribbeanlover wo 25 jul 2012 - 0:39

Spetterdespat schreef:Ik maak nooit in bijzijn van iemand een pakketje open.
Pakketje van de buren waar ik voor moet krabbelen die neem ik wel aan, omdat ze een eigen bedrijf hebben en het vaak geen dag later in ontvangst genomen kan worden.

Dan komt het dus vaker voor neem ik aan. Dat is toch hun probleem dat het geen dag later mag komen. Waarom eigenlijk?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Maken jullie bezorgde pakketten altijd open? Empty Re: Maken jullie bezorgde pakketten altijd open?

Bericht  Caramba wo 25 jul 2012 - 0:43

Caribbeanlover schreef:
Spetterdespat schreef:Ik maak nooit in bijzijn van iemand een pakketje open.
Pakketje van de buren waar ik voor moet krabbelen die neem ik wel aan, omdat ze een eigen bedrijf hebben en het vaak geen dag later in ontvangst genomen kan worden.

Dan komt het dus vaker voor neem ik aan. Dat is toch hun probleem dat het geen dag later mag komen. Waarom eigenlijk?

Installatiebedrijf. Wanneer zij een klus hebben en er moet iets besteld worden, dan komen ze het op adres bedrijf leveren, maar wanneer zij aan een klus bezig zijn, dan is er wel eens niemand op adres. Dagelijks word er wel iets geleverd en 9 van de 10 keer is er wel iemand aanwezig. En de volgende dag moet het geleverde spul al geplaatst worden.


Laatst aangepast door Spetterdespat op wo 25 jul 2012 - 0:46; in totaal 1 keer bewerkt
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Maken jullie bezorgde pakketten altijd open? Empty Re: Maken jullie bezorgde pakketten altijd open?

Bericht  Blond wo 25 jul 2012 - 0:44

Nee, dat doe ik zodra de bezorger weg is. En alsof je als je een jurk heb besteld, en je maakt hem bij de deur open en je vindt het niets, je hem dan weer aan de bezorger kan terug geven scratch
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Maken jullie bezorgde pakketten altijd open? Empty Re: Maken jullie bezorgde pakketten altijd open?

Bericht  kajaka88 wo 25 jul 2012 - 0:46

Kan het uberhaupt? Een pakketje direct weer meegeven aan de postbode... Vaak moet je toch inderdaad een retourformulier invullen en ik wil toch ook wel graag een bewijsje dat ik het heb afgegeven bij het postkantoor. Of krijg je die dan ook van de postbode?
kajaka88
kajaka88
Prater
Prater

Aantal berichten : 706
Punten : 735
Registratiedatum : 20-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Maken jullie bezorgde pakketten altijd open? Empty Re: Maken jullie bezorgde pakketten altijd open?

Bericht  Gast wo 25 jul 2012 - 0:50

Je kan pakketten wel weigeren, maar bij o.a. kleding zit je gewoon vast aan het retourbeleid van het bedrijf zodra je het pakket in ontvangst hebt genomen lijkt me. Ik open overigens ook nooit iets aan de deur, laat staan dat de bezorger daar de tijd voor geeft. Daaruit blijkt ook wel dat het geen normale zaak is dat je pakketten opent waar hij/zij bij is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Maken jullie bezorgde pakketten altijd open? Empty Re: Maken jullie bezorgde pakketten altijd open?

Bericht  Raindrop wo 25 jul 2012 - 0:51

Onze postbode wacht niet eens tot iemand van ons beneden is. Wij wonen op de derde verdieping en als er geen handtekening nodig is zet hij het gewoon bij de brievenbussen (in een soort hal maar iedereen kan er aan) neer.
Een hele tijd terug stond er ook een bestelling van Zooplus, de doos was helemaal nat en wie weet heeft die doos daar wel uren gestaan en iedereen kon er dus gewoon aan en meenemen. Dit is trouwens met meer pakketjes gebeurd.

Pakketjes laten we dan ook bij een Kiala punt of bij de moeder van mijn vriend bezorgen.

Ik zou de pakjes trouwens niet open maken waar de postbode bij staat, ik doe dat liever op mijn gemak zonder dat er iemand met zijn neus boven op staat Maken jullie bezorgde pakketten altijd open? 561177
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Maken jullie bezorgde pakketten altijd open? Empty Re: Maken jullie bezorgde pakketten altijd open?

Bericht  Rush wo 25 jul 2012 - 1:16

Privé niet. Op m`n werk moeten sommige dingen eerst wel gecontroleerd worden.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Maken jullie bezorgde pakketten altijd open? Empty Re: Maken jullie bezorgde pakketten altijd open?

Bericht  Gast wo 25 jul 2012 - 1:36

Als een postbode of iemand van dhl iets bezorgt en het is niet goed, tja, dan kun je dat niet het probleem van die bezorger maken.

maar als een bedrijf iets bezorgt wat je hebt besteld, dan lijkt het me niet meer dan normaal om te controleren of het wel klopt. Bijv. als er een tuinset wordt geleverd door het tuinbedrijf en het zijn de verkeerde stoelen, dan kunnen ze die meteen weer mee terugnemen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Maken jullie bezorgde pakketten altijd open? Empty Re: Maken jullie bezorgde pakketten altijd open?

Bericht  SarahKey wo 25 jul 2012 - 3:02

Charlie schreef:Ben benieuwd of je dat ook zou dan als je een vibrator ofzo besteld hebt Laughing .

'Even uittesten hoor, heeft u even een moment?'



Laughing Laughing
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Maken jullie bezorgde pakketten altijd open? Empty Re: Maken jullie bezorgde pakketten altijd open?

Bericht  Gast wo 25 jul 2012 - 3:12

Haha Very Happy

Ik maak het ook gewoon op m'n gemak open en als het niet goed is breng ik het naar het postkantoor. Die zit hier op de hoek dus een kleine moeite

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Maken jullie bezorgde pakketten altijd open? Empty Re: Maken jullie bezorgde pakketten altijd open?

Bericht  Aardbei wo 25 jul 2012 - 3:35

Ik heb er überhaupt nog nooit aan gedacht om een pakketje open te maken waar de bezorger bij is. Als het niet goed is kan hij er denk ik ook niet zoveel mee. Daar zul je zelf actie op moeten ondernemen.
Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Maken jullie bezorgde pakketten altijd open? Empty Re: Maken jullie bezorgde pakketten altijd open?

Bericht  Jeanette wo 25 jul 2012 - 3:36

Nee, dan is die bezorger allang foetsie!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Maken jullie bezorgde pakketten altijd open? Empty Re: Maken jullie bezorgde pakketten altijd open?

Bericht  Ella wo 25 jul 2012 - 3:56

Nee die is hier dan ook allang weg. heb er ook niet echt behoefte aan om dat in de gang open te gaan maken. Doe dat wel op mijn gemak binnen
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Maken jullie bezorgde pakketten altijd open? Empty Re: Maken jullie bezorgde pakketten altijd open?

Bericht  Caribbeanlover wo 25 jul 2012 - 7:46

Raindrop schreef:Onze postbode wacht niet eens tot iemand van ons beneden is. Wij wonen op de derde verdieping en als er geen handtekening nodig is zet hij het gewoon bij de brievenbussen (in een soort hal maar iedereen kan er aan) neer.
Een hele tijd terug stond er ook een bestelling van Zooplus, de doos was helemaal nat en wie weet heeft die doos daar wel uren gestaan en iedereen kon er dus gewoon aan en meenemen. Dit is trouwens met meer pakketjes gebeurd.

Pakketjes laten we dan ook bij een Kiala punt of bij de moeder van mijn vriend bezorgen.

Ik zou de pakjes trouwens niet open maken waar de postbode bij staat, ik doe dat liever op mijn gemak zonder dat er iemand met zijn neus boven op staat Maken jullie bezorgde pakketten altijd open? 561177

Raindrop ik zou een klacht indienen, want het te gek voor woorden dat pakketten van iedereen bij elkaar staan en waar iedereen bij kan. Straks denkt iemand van jouw pakket ''oh dat lijkt me leuk dat neem ik mooi mee''.

Een bezorger hoort ook gewoon naar klanten te gaan als die op een flat wonen. Mijn ouders wonen op 8 hoog, zou lekker wezen zeg als ze naar beneden moeten alleen omdat de bezorger te lui is om naar boven te gaan met DE LIFT notabene!


Laatst aangepast door Caribbeanlover op wo 25 jul 2012 - 7:48; in totaal 1 keer bewerkt

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Maken jullie bezorgde pakketten altijd open? Empty Re: Maken jullie bezorgde pakketten altijd open?

Bericht  Gast wo 25 jul 2012 - 7:47

SarahKey schreef:
Charlie schreef:Ben benieuwd of je dat ook zou dan als je een vibrator ofzo besteld hebt Laughing .

'Even uittesten hoor, heeft u even een moment?'



Laughing Laughing

Jaaa whahaha dat idee!

En dan....zzzzz....zzzzz...hmmmm.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Maken jullie bezorgde pakketten altijd open? Empty Re: Maken jullie bezorgde pakketten altijd open?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum