Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

En op wie lijkt je kindje?

+20
Kat1980
Mikki
Liadan
Susan
Sjaantje
Bruintje Beer
Mida4you
Flip Fluitketel
Mirror
PapillonRose
mauwmauw
Parisienne
Fiwen
Jelin
Diese
meisjesmama
Makamba
Lindsya
Tania
Pussycat
24 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

En op wie lijkt je kindje? Empty En op wie lijkt je kindje?

Bericht  Pussycat di 25 jan 2011 - 21:46

Die vraag is me nu al duizend keer gesteld.
En ze lijkt op... uhm d'r zelf?

Konden/kunnen jullie gelijk na de geboorte zien op wie je kindje lijkt?
Of ga je zoiets pas zien naarmate ze ouder worden?

Want mijn vriend en ik vinden haar op geen van ons lijken haha.
Tenminste er is niet iets typisch wat op 1 van ons lijkt.
We hebben onze babyfoto's er ook bijgehaald en op sommige foto's lijkt het een beetje hetzelfde maar op andere foto's weer totaal niet.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En op wie lijkt je kindje? Empty Re: En op wie lijkt je kindje?

Bericht  Gast di 25 jan 2011 - 21:50

op mijn man, bijna niemand heeft nog gezegd dat ze op mij lijkt Sad

Als ze haar zien is het direct: 'ooh *naam man*, precies *naam man*'.

Ach, maakt me ook niet zoveel uit, ik vind het wel leuk voor hem dat ze blijkbaar zoveel op mijn man lijkt. Ik zie het zelf niet, maar de rest van de wereld dus wel :P


Laatst aangepast door Dromertje op di 25 jan 2011 - 21:54; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

En op wie lijkt je kindje? Empty Re: En op wie lijkt je kindje?

Bericht  Pussycat di 25 jan 2011 - 21:52

Haha dromertje wel grappig dat iedereen het ziet behalve jij Laughing
Zo vind mijn schoonmoeder dat onze dochter echt net mijn vriend is, maar goed ik denk gewoon dat zij dat heel graag wilt, want ze is de enige die dat ziet Wink

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En op wie lijkt je kindje? Empty Re: En op wie lijkt je kindje?

Bericht  Tania di 25 jan 2011 - 21:56

Ik vind dat hij op mij lijkt. Op de 3d echo foto vond ik dat al smile
Vooral als je hem van de zijkant ziet lijkt hij op mij. Laatst keek ik m'n babyfoto's en daar zaten foto's tussen die heel erg leken. Maar nu begint hij toch ook wel wat meer op m'n man te lijken.

Andere mensen vinden allemaal wat anders. De een zegt sprekend z'n moeder en de ander sprekend z'n vader.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En op wie lijkt je kindje? Empty Re: En op wie lijkt je kindje?

Bericht  Gast di 25 jan 2011 - 22:00

Bij onze zoon kon je wel vrij snel zien dat hij op mijn vriend lijkt, we horen dat ook heel vaak van mensen die hem van vroeger kennen. Maar nu is onze dochter er en we horen bij haar ook dat ze op hem lijkt, terwijl ik het echt verschillende kindjes vindt. Maar mijn dochter leek in het begin ook alleen op zichzelf vond ik. Toen heeft ze een tijd op de babyfoto's van mijn moeder geleken en nu vindt men haar dus op mijn vriend lijken. Zelf zie ik het niet echt, bij mijn zoon meer dan mijn dochter maar allebei echt niet sprekend.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

En op wie lijkt je kindje? Empty Re: En op wie lijkt je kindje?

Bericht  Gast di 25 jan 2011 - 22:00

Iedereen zegt dat mijn dochter op mij lijkt. Ik zie het zelf niet, maar ik vind het wel erg leuk om te horen natuurlijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

En op wie lijkt je kindje? Empty Re: En op wie lijkt je kindje?

Bericht  Lindsya di 25 jan 2011 - 22:05

Ik vind het bij mijn eigen kind heel moeilijk te zeggen op wie die lijkt. Toen die klein was had die wel dingen in zijn gezicht van mij maar nu die ouder wordt gaat die wel meer op zijn vader lijken. Veel mensen zeggen het nu ook dat die op zijn vader lijkt.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

En op wie lijkt je kindje? Empty Re: En op wie lijkt je kindje?

Bericht  Makamba di 25 jan 2011 - 22:14

Ik hoor steeds dat ze op ons beiden lijkt, maar als ik naar haar kijk zie ik toch duidelijk papa.
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En op wie lijkt je kindje? Empty Re: En op wie lijkt je kindje?

Bericht  meisjesmama di 25 jan 2011 - 22:17

Toen ik net bevallen was van de oudste en ze lag op mijn buik zag ik precies mijn broertje er in dat was een hele gekke situatie. Maar nu lijkt ze qua uiterlijk op papa en qua gedrag meer op mij haha
Toen de jongste geboren werd was echt een mix van ons beide en nu lijkt ze sprekend o haar zus. Zo erg dat als we foto's kijken heel goed moeten denken. Gelukkig staat er een datum bij.
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En op wie lijkt je kindje? Empty Re: En op wie lijkt je kindje?

Bericht  Gast di 25 jan 2011 - 22:19

Beide kids zijn kleine kopietjes van mijn vriend.....bijna op het enge af (bij mijn schoonouders hangt een foto van mijn vriend toen hij net geboren was, ik dacht in het begin steeds dat het een foto van Indy was, alleen dat kon niet want indy had nooit in een ziekenhuis bedje gelegen en mijn vriend lag erin tijdens het maken van die foto)..Toch als je INdy hoort praten en haar bewegingen ziet dan zie je een kopie van mij Very Happy
(we hebben laatst een video terug gekeken waarop ik een jaar of 4 was, het was zeer vreemd omdat ik mezelf zag maar indy hoorde)

liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

En op wie lijkt je kindje? Empty Re: En op wie lijkt je kindje?

Bericht  Diese di 25 jan 2011 - 22:22

Tania schreef:Ik vind dat hij op mij lijkt. Op de 3d echo foto vond ik dat al smile
Vooral als je hem van de zijkant ziet lijkt hij op mij. Laatst keek ik m'n babyfoto's en daar zaten foto's tussen die heel erg leken. Maar nu begint hij toch ook wel wat meer op m'n man te lijken.

Andere mensen vinden allemaal wat anders. De een zegt sprekend z'n moeder en de ander sprekend z'n vader.

Ik dacht op de 3D ook te zien dat ze op mij lijkt. Hetzelfde neusje. Dat is nog steeds zo, maar verder is het toch echt mijn vriend hoor! Dat hoor ik ook vanuit mijn omgeving. Vorm van haar hoofdje, wenkbrauwtjes, mondje, donkere ogen.. Heel soms zie ik in de eerste oogopslag wel wat van mij.
Diese
Diese
Prater
Prater

Aantal berichten : 615
Punten : 679
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En op wie lijkt je kindje? Empty Re: En op wie lijkt je kindje?

Bericht  Jelin di 25 jan 2011 - 22:26

Ik hoor heel vaak dat mijn dochter op mij lijkt. Ik zie het soms wel en soms ook niet.

Qua karakter is ze echt d'r vader. Echt precies dezelfde karakter trekjes.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En op wie lijkt je kindje? Empty Re: En op wie lijkt je kindje?

Bericht  Fiwen di 25 jan 2011 - 22:26

Ze lijkt enorm veel op mijn vader en helemaal toen ze net geboren was. Ik vond dat in het begin echt heel erg Embarassed maar mijn vader was zo trots!!! Nu begint ze echt een 'eigen' koppie te krijgen met een mengelmoes van mijn man en mij maar op sommige momenten lijkt ze nog steeds sprekend op mijn vader.
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En op wie lijkt je kindje? Empty Re: En op wie lijkt je kindje?

Bericht  Parisienne di 25 jan 2011 - 22:36

Toen N. net geboren was leek ze heel erg op mijn vriend toen hij baby was. Nu gaat ze steeds meer op mij lijken, zeker nu ze wat 'boller' in haar gezicht is. Ik had ook een lekker 'bol' koppie toen ik baby was. Ik heb een foto gekregen van mijn tante waarop ik als baby sta en heb die aan een aantal mensen laten zien. Iedereen reageerde: "Oh, wat een leuke foto van N.!". Later moest ik ze toch echt vertellen dat ik het was.

Ik zie zelf dat ze steeds meer op mij en mijn familie gaat lijken. Leuk om te zien!
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En op wie lijkt je kindje? Empty Re: En op wie lijkt je kindje?

Bericht  mauwmauw di 25 jan 2011 - 22:41

iedereen vind onze zoon op zn vader lijken,zelf zie ik het niet zo.toen hij net geboren was vond ik hem sprekend op mijn neefje lijken toen die net geboren was.maar hij zal wel van beide wat hebben.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En op wie lijkt je kindje? Empty Re: En op wie lijkt je kindje?

Bericht  Gast di 25 jan 2011 - 22:44

J. lijkt echt sprekend op mij (en mijn vader). dikke toet, blond haar, grote blauwe ogen. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

En op wie lijkt je kindje? Empty Re: En op wie lijkt je kindje?

Bericht  PapillonRose di 25 jan 2011 - 22:47

Qua karakter valt er nog niet veel van te zeggen, maar qua uiterlijk lijkt mijn meisje heel erg op mij. Als je haar vergelijkt met babyfoto's van mij dan is het haast een kopie van mij vroeger. Heb dus echt een mini-me hier Laughing
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

En op wie lijkt je kindje? Empty Re: En op wie lijkt je kindje?

Bericht  Gast di 25 jan 2011 - 23:06

S.enna is qua uiterlijk vanaf dag 1 precies mijn vriend maar dat in de vrouwelijke uitvoering Very Happy en M.ara is net mijn moeder als baby dat is gewoon 'eng' om te zien op foto's, net M.ara.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

En op wie lijkt je kindje? Empty Re: En op wie lijkt je kindje?

Bericht  Mirror di 25 jan 2011 - 23:15

Volgens m'n schoonouders leek J. als baby 'precies' op mijn man als baby.. ik zag dat niet, heel lang niet trouwens. Het werd wel steeds duidelijker dat het echt een 'mini me' van m'n man is.
Mirror
Mirror
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 167
Punten : 194
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

En op wie lijkt je kindje? Empty Re: En op wie lijkt je kindje?

Bericht  Flip Fluitketel di 25 jan 2011 - 23:17

Hier heeft ze van allebei wel wat. Bij de geboorte zag ik gelijk dat ze net zulke fronsen op haar voorhoofd heeft als haar vader en het ronde/kleine koppie heeft ze ook van hem. Verder lijkt ze erg op mij, hebben een keer foto's naast elkaar gelegd echt sprekend mij. Ze heeft van allebei wat, maar de meeste zeggen dat ze op mij lijkt. M'n schoonmoeder zegt dat ze op m'n moeder lijkt.......Dan denk ik ik lijk ook op m'n moeder dus dan heeft ze vast wat van me weg!

Op de 3d echo zei de echoscopiste (die we persoonlijk kennen) ook al die gaat op d'r moeder lijken. Het was duidelijk te zien aan bepaalde dingen.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En op wie lijkt je kindje? Empty Re: En op wie lijkt je kindje?

Bericht  Gast di 25 jan 2011 - 23:22

Tijdens de pretecho zagen we ald at H precies hetzelfde kuiltje in haar bovenlip had zoals ik dat ook heb.
Toen ze geboren was en de eerste weken/maanden daarna was ze sprekend mij. Sommige baby foto's leken echt precies.

Maar nu lijkt ze meer op mijn man.
Het donkere heeft ze wel van mij maar de rest heeft ze echt van mijn man.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

En op wie lijkt je kindje? Empty Re: En op wie lijkt je kindje?

Bericht  Mida4you di 25 jan 2011 - 23:33

Onze kleine meid lijkt heel erg op mijn man. Ik heb grote ogen en dat heeft ze dan wel weer van mij en daar ben ik erg trots op Very Happy angel
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

En op wie lijkt je kindje? Empty Re: En op wie lijkt je kindje?

Bericht  Bruintje Beer di 25 jan 2011 - 23:37

Ze heeft van beide wat weg . Dus eigenlijk is ze gewoon een mengelmoesje van papa en mama. Maar ze heeft echt het karakter van mama. Pfff om moe van te worden. Very Happy

Ze heeft wel echt een kenmerk van papa en dat is het streepje/kuiltje in de kin. Zo grappig om te zien
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En op wie lijkt je kindje? Empty Re: En op wie lijkt je kindje?

Bericht  Sjaantje di 25 jan 2011 - 23:44

Ik vind het zo bijzonder om te zien dat kinderen het ene moment sprekend op papa lijken en het andere moment toch weer meer van mama weg hebben! Mijn nichtje heeft ook echt trekjes van beide ouders en vlak nadat ze geboren is, hebben ook een aantal mensen gezegd dat ze op mij lijkt (haar mama is mijn zusje).

Het valt me wel op dat baby's vaak veel op de papa lijken, ik vraag me af of dat een soort 'bewijs' is naar de vader toe? Ik bedoel, als moeder zijnde weet je zéker dat het kind van jou is, maar de papa kan natuurlijk iedereen zijn, theoretisch gezien. En dan doel ik niet specifiek op de huidige tijd, maar misschien al van vroeger uit, dat we zo geëvolueerd zijn? Of denk ik nu té ver door?
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

En op wie lijkt je kindje? Empty Re: En op wie lijkt je kindje?

Bericht  Gast di 25 jan 2011 - 23:52

Op mij.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

En op wie lijkt je kindje? Empty Re: En op wie lijkt je kindje?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum