Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Lijkt jouw kindje op jou (uiterlijk)?

+18
duckie
Tania
Annie24
Annemie
Mida4you
loesje
Mamasapje
moepie
Makamba
Flip Fluitketel
-Ieniemienie-
Lindsya
SparklingEyes
PapillonRose
Bruintje Beer
Teddyaapje
Mamsie
Susan
22 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Lijkt jouw kindje op jou (uiterlijk)? Empty Lijkt jouw kindje op jou (uiterlijk)?

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 8:12

Bij X. heb ik tot op de dag van vandaag nog niets van mijzelf in hem gezien. Mijn vriend ziet het ook niet (terwijl we beide wel dingen van hem erin zien), evenals familie, vrienden etc. 1 collega vind de ogen wel redelijk overeen komen, maar that's it.

Ben vrij nuchter in dat soort dingen, maar vind toch wel jammer dat er nix is waarin hij op mij lijkt tot dusver.

Hoe zit dat bij jou?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lijkt jouw kindje op jou (uiterlijk)? Empty Re: Lijkt jouw kindje op jou (uiterlijk)?

Bericht  Susan za 26 feb 2011 - 8:14

Ezra wel, hij heeft bruine ogen in plaats van blauwe, maar verder zie ik wel mijn gezicht erin. Yrsa lijkt meer op Dion.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lijkt jouw kindje op jou (uiterlijk)? Empty Re: Lijkt jouw kindje op jou (uiterlijk)?

Bericht  Mamsie za 26 feb 2011 - 8:15

G lijkt op mij, V op mijn vriend en S ja dat weten we nog niet echt mee voor nu het meeste op mij.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lijkt jouw kindje op jou (uiterlijk)? Empty Re: Lijkt jouw kindje op jou (uiterlijk)?

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 8:16

Nee mijn kinderen lijken niet echt op mij. Hoewel ik steeds vaker hoor dat de oudste mijn ogen begint te krijgen, de vorm en hoe we kijken. Alleen heeft hij blauwe ogen en ik bruin.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lijkt jouw kindje op jou (uiterlijk)? Empty Re: Lijkt jouw kindje op jou (uiterlijk)?

Bericht  Teddyaapje za 26 feb 2011 - 8:18

T. lijkt heel veel op mij, ik heb rossig haar en een wipneusje...dat heeft hij ook. Toch hoor ik ook heel veel mensen zeggen dat hij op mn vriend lijkt, hij heeft zijn vorm gezicht, zijn ogen en kuiltjes in zn wangen.

Het is best grappig, zijn we smiddags ergens,zeggen ze dat hij sprekend mij is, zijn we savonds ergens anders, zeggen ze dat hij sprekend mijn vriend is!

We hebben laatst onze eigen babyfoto's erbij gepakt maar dan lijkt hij op geen van ons
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lijkt jouw kindje op jou (uiterlijk)? Empty Re: Lijkt jouw kindje op jou (uiterlijk)?

Bericht  Bruintje Beer za 26 feb 2011 - 8:18

Nee ze lijkt totaal niet op mij. Ze heeft wel mijn slanke lijntje geerfd w.s. want was/ben nog niet zwaar en dat is S. ook niet
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lijkt jouw kindje op jou (uiterlijk)? Empty Re: Lijkt jouw kindje op jou (uiterlijk)?

Bericht  PapillonRose za 26 feb 2011 - 8:51

Hier heb ik een mini-me Very Happy Niet dat ik mezelf zo knap vind, maar ik vind het toch leuk als je een kleintje hebt dat op je lijkt (zo niet is het ook goed hoor).

Als je babyfoto's pakt van mij, dan zie je echt duidelijk dat ze bijna als 2 druppels water op mij lijkt. Zelfs de familie van mijn ex zegt dat ze heel erg op mij lijkt. De enige die er niet aan wil is mijn ex Laughing

Wat dat betreft ben ik ook blij dat ze op mij lijkt! Er kan natuurlijk nog vanalles veranderen in de loop der jaren, maar voor nu ben ik blij dat ze op mij lijkt en totaal niet op mijn ex Laughing
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Lijkt jouw kindje op jou (uiterlijk)? Empty Re: Lijkt jouw kindje op jou (uiterlijk)?

Bericht  SparklingEyes za 26 feb 2011 - 9:13

N. lijkt vooral op zijn vader... In het begin was het echt erg, niemand zag ook maar iets van mij in hem. Nu begint hij steeds meer trekjes van mij te laten zien en die ogen.. sja. DIE ZIJN VAN MIJ Very Happy:D:D

Maar persoonlijk is dat 't enige wat ik van mezelf terug zie... Mijn man ziet wel trekkies van mij... maar ik zie het meest mijn man (sja, een rood - harige man en een rood - harige zoon.... ). En N. zelf natuurlijk smile
SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Purmereutel

Terug naar boven Ga naar beneden

Lijkt jouw kindje op jou (uiterlijk)? Empty Re: Lijkt jouw kindje op jou (uiterlijk)?

Bericht  Lindsya za 26 feb 2011 - 9:27

Mijn zoontje lijkt het meeste op mijn man. Hij had bruin haar maar nu wordt het steeds donkerder meer na zwart haar en donkere ogen net als mijn man. Alleen zijn lach heeft die van mij.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Lijkt jouw kindje op jou (uiterlijk)? Empty Re: Lijkt jouw kindje op jou (uiterlijk)?

Bericht  -Ieniemienie- za 26 feb 2011 - 9:35

Nee, tot nu toe op papa
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Ergens in Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Lijkt jouw kindje op jou (uiterlijk)? Empty Re: Lijkt jouw kindje op jou (uiterlijk)?

Bericht  Flip Fluitketel za 26 feb 2011 - 9:48

Mijn dochtertje lijkt heel erg op mij. Ze heeft ook wel wat van haar vader, de meeste zeggen het ook dat ze heel erg op mij lijkt. We hebben een paar weken geleden foto's naast elkaar gelegd van J. en van mij toen ik een paar weken oud was en het verschil was echt miniem. We leken als 2druppels water op elkaar.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lijkt jouw kindje op jou (uiterlijk)? Empty Re: Lijkt jouw kindje op jou (uiterlijk)?

Bericht  Makamba za 26 feb 2011 - 10:14

Ze lijkt op ons beiden! Dat zegt iedereen die haar ziet en we zien het zelf ook.
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lijkt jouw kindje op jou (uiterlijk)? Empty Re: Lijkt jouw kindje op jou (uiterlijk)?

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 10:30

N. lijkt ondanks dr donkere ogen en haar (ik ben blond en groen/blauwe ogen) heel erg op mij, ook qua karakter.
I. is precies mijn man, zowel uiterlijk en karakter.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lijkt jouw kindje op jou (uiterlijk)? Empty Re: Lijkt jouw kindje op jou (uiterlijk)?

Bericht  moepie za 26 feb 2011 - 10:51

In eerste instantie zei iedereen altijd gelijk dat ons dochtertje op mijn man lijkt. Nu hoor ik steeds vaker dat ze echt op mijn kant lijkt. Dus niet zo zeer op mij zelf maar meer "onze kant". Maar ook horen we nog vaak dat ze op de andere kant lijkt.
Eigenlijk is het netjes verdeeld. Haar mond en neus is meer van mijn man's kant en d'r ogen van mijn kant smile
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lijkt jouw kindje op jou (uiterlijk)? Empty Re: Lijkt jouw kindje op jou (uiterlijk)?

Bericht  Mamasapje za 26 feb 2011 - 11:08

M.yrthe is precies haar papa...
I.lyen is precies mijn zusje..
O.livier lijkt tot hoever we kunnen zien nu het meest op I.lyen dus ook weer op mijn zusje ( ook als baby!) ..

Mijn zusje lijkt niet op mij, als we samen in de stad lopen met de kinderen zeggen ze tegen mijn zusje: wat een mooie ogen heeft je dochter... of tegen I.lyen ga maar even naar je moeder en wijzen ze naar mijn zusje...

Mamasapje
Mamasapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 502
Punten : 661
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lijkt jouw kindje op jou (uiterlijk)? Empty Re: Lijkt jouw kindje op jou (uiterlijk)?

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 11:16

Hier beide 2 druppels water met Sander

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lijkt jouw kindje op jou (uiterlijk)? Empty Re: Lijkt jouw kindje op jou (uiterlijk)?

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 11:27

Ik hoor altijd dat mijn zoon als 2 druppels water op mij lijkt smile Al begint hij nu wel steeds meer op mijn vriend te lijken. Die blik die hij soms heeft, dat is precies mijn vriend.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lijkt jouw kindje op jou (uiterlijk)? Empty Re: Lijkt jouw kindje op jou (uiterlijk)?

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 11:50

Bij de geboorte en tot 3 maanden erna ofzo leek ze precies op mij.
Toen heeft ze een periode gehad dat ze veel op mijn man leek en nu krijgen we weer van de meeste te horen dat ze op mij lijkt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lijkt jouw kindje op jou (uiterlijk)? Empty Re: Lijkt jouw kindje op jou (uiterlijk)?

Bericht  loesje za 26 feb 2011 - 21:33

Bij de geboorte leek hij het meest op mijn man maar naar een paar weken ging hij steeds meer op mij lijken. Nu heeft hij echt de ogen van mijn man maar voor de rest lijkt hij op mij.
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Lijkt jouw kindje op jou (uiterlijk)? Empty Re: Lijkt jouw kindje op jou (uiterlijk)?

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 22:26

S. lijkt heel veel op z'n papa. Maar zijn oogjes en oortjes heeft hij duidelijk van mij.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lijkt jouw kindje op jou (uiterlijk)? Empty Re: Lijkt jouw kindje op jou (uiterlijk)?

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 22:31

J. lijkt echt sprekend op mij smile heeft niets van mijn vriend haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lijkt jouw kindje op jou (uiterlijk)? Empty Re: Lijkt jouw kindje op jou (uiterlijk)?

Bericht  Mida4you za 26 feb 2011 - 22:42

Z. lijkt erg op papa maar haar mooie grote ogen heeft ze van mij angel
Maar zo af en toe heeft ze van die momenten dat ze typisch mij lijkt.
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Lijkt jouw kindje op jou (uiterlijk)? Empty Re: Lijkt jouw kindje op jou (uiterlijk)?

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 23:07

De ogen van mijn zoon heeft hij duidelijk van mij, de vorm, de kleur, alles. Zijn haar heeft ook dezelfde kleur en structuur als ik had toen ik zo oud was als hij.

De mond heeft hij van mijn vriend en bepaalde blikken ook.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lijkt jouw kindje op jou (uiterlijk)? Empty Re: Lijkt jouw kindje op jou (uiterlijk)?

Bericht  Annemie za 26 feb 2011 - 23:52

Ik heb een foto van mezelf van vroeger, als ik daar naar kijk, lijkt het wel of ik naar mijn zoontje kijk en hij heeft ook echt precies dezelfde flaporen als mij, haha...
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lijkt jouw kindje op jou (uiterlijk)? Empty Re: Lijkt jouw kindje op jou (uiterlijk)?

Bericht  Annie24 zo 27 feb 2011 - 0:21

Bij zijn geboorte leek hij als 2 druppels op mij als we er babyfoto's van mij naast leggen. Nu heeft hij nog steeds mijn neusje, maar het mondje van papa en verder alles van zichzelf Laughing
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lijkt jouw kindje op jou (uiterlijk)? Empty Re: Lijkt jouw kindje op jou (uiterlijk)?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum