Stoppen met roken
+17
BJA
Linda
Arwyn
loura
sanne-84
mo
Niekske
luenca
Gympie
Lousanne
Jeanette
mo-lola
Lady4
Rush
Shisha
Le Chat Noir
Tinus
21 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Stoppen met roken
Arwyn schreef:Volgens dr. Oz moet je een slechte gewoonte vervangen door een goede, omdat je die gewoontes nou eenmaal wel nodig hebt
Misschien een stuk komkommer eten ipv die sigaret pakken oid? Zet hem op!
Mo: Wil niet flauw zijn, maar volgens mij ben je dan ook niet gestopt. Geminderd, maar dat is iets anders dan stoppen.
Ik ben in mijn ogen wel gestopt, alleen een half jaar jaar later weer begonnen .
Maar het ging mij erom dat ik de manier van stoppen met prostop erg prettig heb gevonden en dat ik happy ben met hoe t nu gaat.
Van een pakje per dag, naar nog geen half pakje per maand.
mo- Zwijger
- Aantal berichten : 7
Punten : 7
Registratiedatum : 25-11-11
Ik ben 1 jaar gestopt geweest, daarna helaas weer begonnen. Wat ik in het begin deed bij trek in een sigaret, was een heel glas water opdrinken. Op een of andere manier was de trek dan een tijdje weg. Succes!
Bacio- Prater
- Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11
Hoe gaat t nu Maura?
Le Chat Noir- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10
Ik ben sinds vrijdag gestopt, het gaat redelijk, maar ik heb toch nog wel heel vaak zin in een sigaret.. En inderdaad de gewoonte, dat is toch wel heel lastig. Zo lekker 's ochtends voor het naar het werk gaan even lekker een sigaretje.. Of in de auto bij een verre reis, maar ik hou vol...
Anmy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 34
Punten : 36
Registratiedatum : 01-08-12
Jammer! Maar geef niet op! Je kunt het gewoon weer proberen.
Le Chat Noir- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10
Hup sigaretten weg en doorgaan Maura, volhouden!!
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ik had een beetje heel erg de zenuwen en dan zijn de sigaretten zo weer gepakt.
Maar inderdaad, ik moet nu doorgaan. Weet nu in ieder geval dat ik het in principe best kan volhouden.
Maar inderdaad, ik moet nu doorgaan. Weet nu in ieder geval dat ik het in principe best kan volhouden.
Gast- Gast
Zorg dat je geen sigaretten thuis meer hebt liggen! want dan wordt het natuurlijk wel erg verleidelijk om er eentje te pakken als het binnen handbereik ligt..
Lousanne- Prater
- Aantal berichten : 574
Punten : 661
Registratiedatum : 29-05-12
Lousanne schreef:Zorg dat je geen sigaretten thuis meer hebt liggen! want dan wordt het natuurlijk wel erg verleidelijk om er eentje te pakken als het binnen handbereik ligt..
Ik had ze dus in de lade liggen. Zo zag ik ze niet. En dat hielp. Het nadeel daar van was natuurlijk dat ik wist dat ze daar lagen en zo ben ik dus ook in de verleiding gekomen. Och, nog 1 kan geen kwaad.
Maar inderdaad, het is, denk ik, toch beter om ze niet in huis te hebben.
Gast- Gast
Ik ga na de zomervakantie stoppen, ook omdat we voor een kindje willen gaan. Ik vind het wel moeilijk, maar heb net het boek van Alan Carr besteld en ik ga ervoor!
Gast- Gast
Ik ga ook stoppen als ik uit Ibiza kom! Ik heb het boek van Alan Carr ook thuis liggen, maar heb er nog nooit in gekeken haha.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Jeanette schreef:Ik ga ook stoppen als ik uit Ibiza kom! Ik heb het boek van Alan Carr ook thuis liggen, maar heb er nog nooit in gekeken haha.
Ben benieuwd of dat boek echt helpt! Heb er al die jaren wel steeds goede verhalen over gehoord. Maar ook dat die Alan zelf weer is begonnen met roken
Gast- Gast
Ik ga ook weer stoppen! Ik heb het al eens gedaan, dus waarom niet nog een keer? Maar ik ben nu nog erg rationeel bezig: het is gezonder, kost niet zoveel geld etc etc maar ik weet van de vorige keer dat ik het ook echt moet willen zeg maar..
Komt nog :-). Eerste stappen in mijn hoofd zijn gezet.. :-)
Komt nog :-). Eerste stappen in mijn hoofd zijn gezet.. :-)
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Stoppen met roken
» Stoppen met roken
» Stoppen met roken
» Stoppen met roken met champix
» Stoppen met roken, tips?
» Stoppen met roken