Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoelang waren jullie samen...

+47
bolus26
*Lookie*
Floor
Bruintje Beer
Jade
Pussycat
M-G
studiebol
SarahKey
LDJ
lente
moepie
Lonely Goatherd
Flip Fluitketel
vlinder-2011
Sophiee
Jelin
Mikki
Marin
Happydobby
Dille
mickey
yes1984
Steep
Snack a Jack
Annemie
Jezzie
Bimbam
Smaragdje
Ezzer
Linda
Annie24
LindaK
Susan
Amber-
kwak
Muppetje
Puggle
Flower_L
Stuiterbal
Filoria
Printje
Nana
Lejow
Liadan
Slakje
_Nina
51 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Hoelang waren jullie samen... - Pagina 4 Empty Re: Hoelang waren jullie samen...

Bericht  Floor di 24 jul 2012 - 20:45

jullie serieus over het krijgen van kinderen gingen praten?
We hebben het er wel vaker over gehad op verschillende punten in ons leven, bijvoorbeeld bij het kopen van ons eerste huis, toen met het starten van een bedrijf, baanswitch van mijn man, met het huwelijk en zo nog meer momenten. Echt serieus toen we een jaar of 9 samen waren en een vriendin zwanger was. Toen zij was bevallen en mijn man het pasgeboren babytje zag zei hij terug in de auto 'ahhh ik wil ook zo'n *naam kindje*, nu snap ik wat je bedoelt. We hadden toen al een datum afgesproken dat ik zou stoppen met de pil maar toen mijn man die baby zag mocht ik direct stoppen.
- jullie ervoor gingen?
10 jaar samen
- je zwanger was?
11 jaar samen
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang waren jullie samen... - Pagina 4 Empty Re: Hoelang waren jullie samen...

Bericht  Marin di 24 jul 2012 - 20:59

Susan schreef:Ik hoop dat het snel zover is, Statler, dan valt alles uiteindelijk toch op z'n plek.

Ja dat vind ik ook zo mooi om te lezen bij Statler. Dat gevoel heb ik bij mezelf ook echt heel erg sterk de laatste tijd.


Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang waren jullie samen... - Pagina 4 Empty Re: Hoelang waren jullie samen...

Bericht  *Lookie* di 24 jul 2012 - 22:01

- jullie serieus over het krijgen van kinderen gingen praten? 2 jaar ofzo, maar toen was het wel toekomstmuziek zeg maar
- jullie ervoor gingen? 6 jaar
- je zwanger was? 7,5 jaar
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang waren jullie samen... - Pagina 4 Empty Re: Hoelang waren jullie samen...

Bericht  Gast wo 25 jul 2012 - 0:17

- jullie serieus over het krijgen van kinderen gingen praten? Weet ik niet meer precies.
- jullie ervoor gingen? 9,5 jaar
- je zwanger was? 9,5 jaar (1 maand later)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang waren jullie samen... - Pagina 4 Empty Re: Hoelang waren jullie samen...

Bericht  bolus26 wo 25 jul 2012 - 1:21

jullie serieus over het krijgen van kinderen gingen praten? vanaf 7 jaar hadden we het er wel eens over maar meer voor de toekomst.Sinds 9 jaar samen ging het er wel serieuzer over

- jullie ervoor gingen? 10,5 jaar
- je zwanger was? ongeveer 2 maanden later
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang waren jullie samen... - Pagina 4 Empty Re: Hoelang waren jullie samen...

Bericht  Earane wo 25 jul 2012 - 1:24

- jullie serieus over het krijgen van kinderen gingen praten? We hebben er vrij vroeg in de relatie al over gesproken, of we ooit kinderen zouden willen. Toen we ongeveer 4 jaar samen waren hadden we het er serieus over.
- jullie ervoor gingen? ruim 4,5 jaar
- je zwanger was? 6 jaar
Earane
Earane
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 813
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang waren jullie samen... - Pagina 4 Empty Re: Hoelang waren jullie samen...

Bericht  Gast wo 25 jul 2012 - 1:43

- jullie serieus over het krijgen van kinderen gingen praten? Vaak in de loop der jaren over gehad. Wel gezegd dat we eerst een koophuis + vaste contracten wouden op werk. (wat we nu al tijd hebben)
- jullie ervoor gingen? 5,5 jaar
- je zwanger was? 5,5 jaar (1 maand later)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang waren jullie samen... - Pagina 4 Empty Re: Hoelang waren jullie samen...

Bericht  RYW do 26 jul 2012 - 11:27

Statler schreef:
Marin schreef:Ik kan het me wel voorstellen hoor Statler. Je had met je ex al zo'n grote kinderwens en hij heeft eigenlijk de boot jarenlang afgehouden. Misschien achteraf nu maar goed, nu je niet meer samen bent (hoop dat je snapt wat ik bedoel), maar ik kan me heel goed voorstellen dat de babykriebels bij jou sowieso blijven, jij wilt moeder worden, en je hebt alleen nog maar een lievere man als toekomstige papa gevonden. Daarbij ben je ook geen 18 meer (dat zegt m'n moeder ook altijd als mensen vinden dat ik snel ben gaan samenwonen), dus ik kan het me in jouw situatie gewoon goed voorstellen. Ik zou er niet al te raar van op kijken. Het enige waar ik bang voor zou zijn in zo'n geval als jou, is dat het gewoon wat snel in de relatie is..Maar ja. Hoe kunnen buitenstaanders daar nou eigenlijk over oordelen?

Wij hadden al nog voordat we elkaar ontmoet hadden vastgesteld dat we allebei een kinderwens hebben, want dat is voor ons allebei heel belangrijk. We hebben het er ook wel vaker over, van als we later kinderen hebben dan dit en dat, het is een open onderwerp. Maar we weten allebei dat we er echt allebei nog niet aan toe zijn nu, het is echt nog voor in de toekomst. Maar de wetenschap dat het er ooit van komt is heel fijn.

Ja, dat is het inderdaad. De relatie lijkt tot nu toe goed te zitten en ik zie hem (heel cliché) ook echt wel als de vader van mijn kinderen. Ik wil ook niet te lang meer wachten, ik ben tenslotte ook geen 18 meer (hoe gek klink dat om dat te zeggen, voel me nu net bejaard lol! ). Maargoed, de tijd van zwanger woren komt hopelijk vanzelf. De kriebels zijn momenteel echt huge, zo groot zijn ze met mijn ex zelfs nog nooit geweest...

Leuk om al die uiteenlopende verhalen te lezen overigens!!

Grappig, dit herken ik wel! Ik heb natuurlijk al twee kindjes, maar ik heb nog altijd de wens voor een derde, en gelukkig wil mijn vriend het ook. We hebben het al vrij vlot besproken (toen we een paar maanden samen waren), nog niet om er direct aan te beginnen, maar wel om te weten dat we het graag willen. We zijn de lopende zaken met betrekking tot de kindjes die er al zijn aan het uitwerken (vooral het zoontje van mijn vriend) en daarna willen we er ook voor gaan over niet al te lange tijd. Dat 'ik ben geen 18 meer' gevoel ken ik ook, en daar komt nog bij dat mijn vriend 12 jaar ouder is dan ik, en de jongens zijn ook geen baby meer, dus qua leeftijdsverschil willen we ook niet echt lang wachten, dan krijg je echt zo'n tweede leg-idee.

Hier zijn de kriebels ook duidelijk aanwezig, bij ons beiden. We zijn verstandig en wachten er nog even mee, maar het is duidelijk dat het speelt. Mijn schoonzusje is zwanger, en dat vinden we allebei heel leuk en hebben allebei zo'n gevoel dat het voor ons ook tijd begint te worden. Ook waren we babyspullen van mijn zoons aan het uitzoeken en wegdoen, en we hebben heel bewust een aantal dingen gehouden voor als wij samen een kindje gaan krijgen. Dat geeft een heel blij gevoel, zoals Marin ook omschrijft, dat het niet per se nu hoeft, maar dat je wel weet dat het eraan zit te komen, zeg maar.

Ik vind het fijn voor je dat je zo verliefd en happy bent, en dat je je vriend ziet als vader voor je kind(eren), dat moet heel goed voelen! Ik hoop voor je dat het allemaal loopt zoals je graag wil, en dat het allemaal nog beter past dan je een jaar geleden ooit had kunnen denken smile
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang waren jullie samen... - Pagina 4 Empty Re: Hoelang waren jullie samen...

Bericht  RYW do 26 jul 2012 - 11:30

Oh, en met mijn ex had ik het nooit over kindjes gehad, ik ben tot twee keer toe ongepland zwanger geraakt. De eerste keer na 3 maanden, de tweede keer na 3 jaar.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang waren jullie samen... - Pagina 4 Empty Re: Hoelang waren jullie samen...

Bericht  Le Chat Noir do 26 jul 2012 - 18:26


- jullie serieus over het krijgen van kinderen gingen ? Een paar weken/2 mnd om af te stemmen dat we beide graag 'ooit' kinderen wilden? En na anderhalf jaar echt afgesproken dat we ervoor gingen als ons huis klaar was en na trouwen (had me toen gevraagd). Hadden beter meteen kunnen proberen haha als we hadden geweten hoe t zou lopen!
- jullie ervoor gingen? Na 2 jaar en 10 mnd
- je zwanger was? Na 2 jaar en 2 mnd nog niet zwanger helaas..
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang waren jullie samen... - Pagina 4 Empty Re: Hoelang waren jullie samen...

Bericht  liesje do 26 jul 2012 - 19:40

- jullie serieus over het krijgen van kinderen gingen praten? een jaar dat we samen waren
- jullie ervoor gingen? meteen
- je zwanger was? dik 2 jaar
liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : zuid-holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang waren jullie samen... - Pagina 4 Empty Re: Hoelang waren jullie samen...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum