Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoelang waren jullie samen...

+47
bolus26
*Lookie*
Floor
Bruintje Beer
Jade
Pussycat
M-G
studiebol
SarahKey
LDJ
lente
moepie
Lonely Goatherd
Flip Fluitketel
vlinder-2011
Sophiee
Jelin
Mikki
Marin
Happydobby
Dille
mickey
yes1984
Steep
Snack a Jack
Annemie
Jezzie
Bimbam
Smaragdje
Ezzer
Linda
Annie24
LindaK
Susan
Amber-
kwak
Muppetje
Puggle
Flower_L
Stuiterbal
Filoria
Printje
Nana
Lejow
Liadan
Slakje
_Nina
51 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Hoelang waren jullie samen... - Pagina 3 Empty Re: Hoelang waren jullie samen...

Bericht  Gast ma 23 jul 2012 - 20:40

- jullie serieus over het krijgen van kinderen gingen praten? Op de eerste date kwam het eigenlijk al wel ter sprake. Mijn man is 8 jaar ouder dan ik en hij wilde wel weten of ik wel of geen kinderen wilde enzo. Toen we een jaar samen waren gingen we kijken voor een koophuis en toen hebben we het er echt serieus over gehad vanwege de slaapkamers enzo.
- jullie ervoor gingen? Wij moesten het min of meer plannen beide keren vanwege mijn medicatie maar we waren bijna 3 jaar samen. Voor de tweede waren we bijna 5 jaar samen.
- je zwanger was? De eerste keer 4 maanden de tweede keer was ik meteen zwanger.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang waren jullie samen... - Pagina 3 Empty Re: Hoelang waren jullie samen...

Bericht  Gast ma 23 jul 2012 - 20:58

Filoria schreef:
_Nera_ schreef:- je zwanger was? Bijna 5 jaar.
Hoelang waren jullie samen... - Pagina 3 699888
En nu alweer hoogzwanger van de tweede... ongelooflijk hoe dingen kunnen gaan he?!

Ja inderdaad!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang waren jullie samen... - Pagina 3 Empty Re: Hoelang waren jullie samen...

Bericht  Happydobby ma 23 jul 2012 - 21:07



- jullie serieus over het krijgen van kinderen gingen praten? Ik wilde in het begin wel weten of hij het ook wilde. Toen mijn moeder overleed begon het bij mijn sterk te kriebelen. alleen had mijn vriend geen werk toen en deed ik nog een opleiding, dus toen dat geregeld was waren we ruim 4 jaar samen
- jullie ervoor gingen? met 4 jaar en 3 maanden
- je zwanger was? 4 jaar en 5 maanden

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang waren jullie samen... - Pagina 3 Empty Re: Hoelang waren jullie samen...

Bericht  Marin ma 23 jul 2012 - 21:11

Ik kan het me wel voorstellen hoor Statler. Je had met je ex al zo'n grote kinderwens en hij heeft eigenlijk de boot jarenlang afgehouden. Misschien achteraf nu maar goed, nu je niet meer samen bent (hoop dat je snapt wat ik bedoel), maar ik kan me heel goed voorstellen dat de babykriebels bij jou sowieso blijven, jij wilt moeder worden, en je hebt alleen nog maar een lievere man als toekomstige papa gevonden. Daarbij ben je ook geen 18 meer (dat zegt m'n moeder ook altijd als mensen vinden dat ik snel ben gaan samenwonen), dus ik kan het me in jouw situatie gewoon goed voorstellen. Ik zou er niet al te raar van op kijken. Het enige waar ik bang voor zou zijn in zo'n geval als jou, is dat het gewoon wat snel in de relatie is..Maar ja. Hoe kunnen buitenstaanders daar nou eigenlijk over oordelen?

Wij hadden al nog voordat we elkaar ontmoet hadden vastgesteld dat we allebei een kinderwens hebben, want dat is voor ons allebei heel belangrijk. We hebben het er ook wel vaker over, van als we later kinderen hebben dan dit en dat, het is een open onderwerp. Maar we weten allebei dat we er echt allebei nog niet aan toe zijn nu, het is echt nog voor in de toekomst. Maar de wetenschap dat het er ooit van komt is heel fijn.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang waren jullie samen... - Pagina 3 Empty Re: Hoelang waren jullie samen...

Bericht  Mikki ma 23 jul 2012 - 21:12

Maar hoe lang waren jullie samen toen..:

- jullie serieus over het krijgen van kinderen gingen praten? geen idee, we waren er wel over uit dat we ooit kinderen wilden.
- jullie ervoor gingen? ik ben bij de eerste onverwacht zwanger geraakt.
- je zwanger was? 5 jaar

Mikki
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 263
Punten : 264
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang waren jullie samen... - Pagina 3 Empty Re: Hoelang waren jullie samen...

Bericht  Jelin ma 23 jul 2012 - 21:17

- jullie serieus over het krijgen van kinderen gingen praten? Na 2 jaar. We hadden een huis gekocht en die hadden we net ingericht. We hadden het er wel eens eerder over gehad, dus we wisten al van elkaar dat we kinderen wilden. Maar toen werd het ineens heel serieus.
- jullie ervoor gingen? Na 2 jaar
- je zwanger was? 2 jaar

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang waren jullie samen... - Pagina 3 Empty Re: Hoelang waren jullie samen...

Bericht  Sophiee ma 23 jul 2012 - 22:15

Na 6 jaar relatie kwam het steeds vaker ter sprake. Uiteindelijk werden we meer serieus na 7 jaar relatie. We waren toe aan een volgende stap. Iedereen om ons heen ging trouwen, maar wij hadden heel sterk het gevoel eerst kindjes te krijgen. Toen we 7,5 jaar samen waren, zijn we begonnen en diezelfde maand was het raak.
Sophiee
Sophiee
Prater
Prater

Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang waren jullie samen... - Pagina 3 Empty Re: Hoelang waren jullie samen...

Bericht  vlinder-2011 ma 23 jul 2012 - 22:34

Serieus erover praten: Na 7 jaar

Er voor gingen: na 7 jaar

Je zwanger was: Hopelijk zo snel mogelijk, zitten nu pas in ronde 1
vlinder-2011
vlinder-2011
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 441
Punten : 472
Registratiedatum : 19-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang waren jullie samen... - Pagina 3 Empty Re: Hoelang waren jullie samen...

Bericht  Flip Fluitketel ma 23 jul 2012 - 22:57

- jullie serieus over het krijgen van kinderen gingen praten? Toen we 1,5 jr samen waren
- jullie ervoor gingen? Toen we iets meer als 1,5 jr samen waren
- je zwanger was? Toen we bijna 2,5 jr samen waren
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang waren jullie samen... - Pagina 3 Empty Re: Hoelang waren jullie samen...

Bericht  Lonely Goatherd ma 23 jul 2012 - 23:37

Maar hoe lang waren jullie samen toen..:
- jullie serieus over het krijgen van kinderen gingen praten? Eigenlijk vanaf het begin al.
- jullie ervoor gingen? Bijna 3,5 jaar
- je zwanger was? Bijna 4 jaar.
Lonely Goatherd
Lonely Goatherd
Prater
Prater

Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang waren jullie samen... - Pagina 3 Empty Re: Hoelang waren jullie samen...

Bericht  moepie ma 23 jul 2012 - 23:48

jullie serieus over het krijgen van kinderen gingen praten? Dit gebeurde al vrij vlot in onze verkeringstijd. We hebben 5 jaar verkering gehad en gingen toen trouwen.
- jullie ervoor gingen? we waren bijna 7 jaar samen toen we ervoor gingen
- je zwanger was? ik was zwanger toen we bijna 8 jaar samen waren
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang waren jullie samen... - Pagina 3 Empty Re: Hoelang waren jullie samen...

Bericht  Gast di 24 jul 2012 - 0:16


- jullie serieus over het krijgen van kinderen gingen praten? 1 jaar
- jullie ervoor gingen? Hopelijk met 2 jaar Wink
- je zwanger was? /

En de eerste met m'n ex was een verrassing. We hadden er ook nog niet over gesproken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang waren jullie samen... - Pagina 3 Empty Re: Hoelang waren jullie samen...

Bericht  Gast di 24 jul 2012 - 1:13

- jullie serieus over het krijgen van kinderen gingen praten? Geen idee meer eigenlijk. We waren in ieder geval net samen en waren al snel zeker van elkaar, en wilden sowieso beide kinderen, en dus ook samen.
- jullie ervoor gingen? Na 5,5 jaar
- je zwanger was? Ik was meteen zwanger.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang waren jullie samen... - Pagina 3 Empty Re: Hoelang waren jullie samen...

Bericht  Gast di 24 jul 2012 - 1:13

- jullie serieus over het krijgen van kinderen gingen praten? Een paar maanden
- jullie ervoor gingen? 3 jaar
- je zwanger was? 3,5 jaar

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang waren jullie samen... - Pagina 3 Empty Re: Hoelang waren jullie samen...

Bericht  lente di 24 jul 2012 - 4:13

- jullie serieus over het krijgen van kinderen gingen praten? We wisten wel van elkaar dat we het wilden, maar serieus erover praten was denk ik na een jaar of 3. Wilden wel wachten tot ik m'n opleiding afgerond had.
- jullie ervoor gingen? Jan '11.
- je zwanger was? Feb '12 (na 14 maanden dus). Zijn nu in totaal ruim 6,5 jaar samen.
lente
lente
Prater
Prater

Aantal berichten : 520
Punten : 554
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang waren jullie samen... - Pagina 3 Empty Re: Hoelang waren jullie samen...

Bericht  LDJ di 24 jul 2012 - 4:37

- jullie serieus over het krijgen van kinderen gingen praten? Het was voor ons al zo'n beetje vanaf het begin duidelijk dat we allebei graag kinderen zouden willen, mocht het ooit lukken.
- jullie ervoor gingen? Wij waren net een jaar samen toen ik er achterkwam zwanger te zijn.
- je zwanger was? Een jaar.
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang waren jullie samen... - Pagina 3 Empty Re: Hoelang waren jullie samen...

Bericht  SarahKey di 24 jul 2012 - 6:19

- jullie serieus over het krijgen van kinderen gingen praten? na een jaar
- jullie ervoor gingen? na 3 jaar
- je zwanger was? na 7 jaar
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang waren jullie samen... - Pagina 3 Empty Re: Hoelang waren jullie samen...

Bericht  studiebol di 24 jul 2012 - 6:22

- jullie serieus over het krijgen van kinderen gingen praten? Weet ik niet
- jullie ervoor gingen? 4 jaar en 2 maand
- je zwanger was? Ik was meteen zwanger.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang waren jullie samen... - Pagina 3 Empty Re: Hoelang waren jullie samen...

Bericht  _Nina di 24 jul 2012 - 7:02

Marin schreef:Ik kan het me wel voorstellen hoor Statler. Je had met je ex al zo'n grote kinderwens en hij heeft eigenlijk de boot jarenlang afgehouden. Misschien achteraf nu maar goed, nu je niet meer samen bent (hoop dat je snapt wat ik bedoel), maar ik kan me heel goed voorstellen dat de babykriebels bij jou sowieso blijven, jij wilt moeder worden, en je hebt alleen nog maar een lievere man als toekomstige papa gevonden. Daarbij ben je ook geen 18 meer (dat zegt m'n moeder ook altijd als mensen vinden dat ik snel ben gaan samenwonen), dus ik kan het me in jouw situatie gewoon goed voorstellen. Ik zou er niet al te raar van op kijken. Het enige waar ik bang voor zou zijn in zo'n geval als jou, is dat het gewoon wat snel in de relatie is..Maar ja. Hoe kunnen buitenstaanders daar nou eigenlijk over oordelen?

Wij hadden al nog voordat we elkaar ontmoet hadden vastgesteld dat we allebei een kinderwens hebben, want dat is voor ons allebei heel belangrijk. We hebben het er ook wel vaker over, van als we later kinderen hebben dan dit en dat, het is een open onderwerp. Maar we weten allebei dat we er echt allebei nog niet aan toe zijn nu, het is echt nog voor in de toekomst. Maar de wetenschap dat het er ooit van komt is heel fijn.

Ja, dat is het inderdaad. De relatie lijkt tot nu toe goed te zitten en ik zie hem (heel cliché) ook echt wel als de vader van mijn kinderen. Ik wil ook niet te lang meer wachten, ik ben tenslotte ook geen 18 meer (hoe gek klink dat om dat te zeggen, voel me nu net bejaard lol! ). Maargoed, de tijd van zwanger woren komt hopelijk vanzelf. De kriebels zijn momenteel echt huge, zo groot zijn ze met mijn ex zelfs nog nooit geweest...

Leuk om al die uiteenlopende verhalen te lezen overigens!!
_Nina
_Nina
Prater
Prater

Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang waren jullie samen... - Pagina 3 Empty Re: Hoelang waren jullie samen...

Bericht  Susan di 24 jul 2012 - 7:05

Ik hoop dat het snel zover is, Statler, dan valt alles uiteindelijk toch op z'n plek.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang waren jullie samen... - Pagina 3 Empty Re: Hoelang waren jullie samen...

Bericht  M-G di 24 jul 2012 - 12:13

Maar hoe lang waren jullie samen toen..:

- jullie serieus over het krijgen van kinderen gingen praten?
Mijn vriend toen we 2 jaar samen waren. Ik wilde in eerste instantie geen kinderen. Tot 3 jaar geleden ik toch begon te twijfelen. Toen waren we 8 jaar samen
- jullie ervoor gingen?
11 jaar
- je zwanger was?
11 jaar
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang waren jullie samen... - Pagina 3 Empty Re: Hoelang waren jullie samen...

Bericht  Pussycat di 24 jul 2012 - 15:59

Hier hadden we het ook al snel over kinderen omdat we beiden zeker wilden zijn dat de ander ook wel kinderen wilde.
Want we wilden het allebei altijd al en ook wilden we allebei in onze ogen niet ''te oud'' zijn.
Dus dat we kinderen wilden was al snel duidelijk.
Toen het echt serieus begon te worden waren we 1/1,5 jaar samen. Het werd steeds serieuzer, maar hij studeerde nog en we wilden eerst een huis kopen. (we woonden beiden nog thuis)
En toen we 2 jaar samen waren gingen we ervoor. Met 2 jaar en 9 maanden was ik zwanger.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang waren jullie samen... - Pagina 3 Empty Re: Hoelang waren jullie samen...

Bericht  Jade di 24 jul 2012 - 18:53

Wij hebben het er al wel serieus over gehad, maar hebben nog niet besproken wanneer we gaan beginnen. Ik wil geen jaren meer wachten, mijn vriend weet dat nog niet. Voor nu is de gedachte dat we het allebei willen, en samen willen voldoende.

Wij zijn nu 16 maanden samen.

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang waren jullie samen... - Pagina 3 Empty Re: Hoelang waren jullie samen...

Bericht  Gast di 24 jul 2012 - 20:13

- jullie serieus over het krijgen van kinderen gingen praten? Een paar maanden
- jullie ervoor gingen? Na 1,5 jaar
- je zwanger was? 1,5 jaar (was in ronde 2 zwanger)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang waren jullie samen... - Pagina 3 Empty Re: Hoelang waren jullie samen...

Bericht  Bruintje Beer di 24 jul 2012 - 20:37

Mistery-Girl schreef:Maar hoe lang waren jullie samen toen..:

- jullie serieus over het krijgen van kinderen gingen praten?
Al vrij snel. Volgens mij wel binnen een maand.
- jullie ervoor gingen?
waren 2,5 jaar samen
- je zwanger was?
2,5 jaar. Was gelijk zwanger toen we er voor gingen.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang waren jullie samen... - Pagina 3 Empty Re: Hoelang waren jullie samen...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum