Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoelang waren jullie samen...

+47
bolus26
*Lookie*
Floor
Bruintje Beer
Jade
Pussycat
M-G
studiebol
SarahKey
LDJ
lente
moepie
Lonely Goatherd
Flip Fluitketel
vlinder-2011
Sophiee
Jelin
Mikki
Marin
Happydobby
Dille
mickey
yes1984
Steep
Snack a Jack
Annemie
Jezzie
Bimbam
Smaragdje
Ezzer
Linda
Annie24
LindaK
Susan
Amber-
kwak
Muppetje
Puggle
Flower_L
Stuiterbal
Filoria
Printje
Nana
Lejow
Liadan
Slakje
_Nina
51 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Hoelang waren jullie samen... - Pagina 2 Empty Re: Hoelang waren jullie samen...

Bericht  Annie24 ma 23 jul 2012 - 8:34

- jullie serieus over het krijgen van kinderen gingen praten? 7,5 jaar
- jullie ervoor gingen? bijna 8 jaar
- je zwanger was? 9 jaar en 1 maand
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang waren jullie samen... - Pagina 2 Empty Re: Hoelang waren jullie samen...

Bericht  Filoria ma 23 jul 2012 - 8:34

Susan schreef:
Filoria schreef:In 'het echte leven' zou ik er ook geen opmerkingen over maken, maar in dit topic mag het best toch Susan?
Jawel, maar Statler is bang voor opmerkingen van haar omgeving, dan neem ik aan dat ze het heeft over mensen uit 'het echte leven'.
Stel dat je in haar schoenen zou staan, zou je dan ook daadwerkelijk zeggen 'gaat je geen reet aan?' Very Happy Ja he?
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang waren jullie samen... - Pagina 2 Empty Re: Hoelang waren jullie samen...

Bericht  _Nina ma 23 jul 2012 - 8:38

Susan schreef:
Filoria schreef:In 'het echte leven' zou ik er ook geen opmerkingen over maken, maar in dit topic mag het best toch Susan?


Jawel, maar Statler is bang voor opmerkingen van haar omgeving, dan neem ik aan dat ze het heeft over mensen uit 'het echte leven'.
Ja, dat klopt. Ik heb bijvoorbeeld enkele collega's waarvan ik nu al weet hoe ze gaan reageren, stél dat ik eind dit jaar zwanger zou raken en dat 3 maanden later op m'n werk zou vertellen. En zelfs al zeggen ze het niet in m'n gezicht, dan weet ik wel dat er geroddeld gaat worden. Nu moet ik me daar weinig van aantrekken, maar ik ben bang dat ik bij voorbaat als mezelf 'in ga dekken' met verklaringen waarom zo snel al, etc etc. Ik ben gewoon heel gevoelig voor wat anderen denken en raak daardoor snel van de leg.


Laatst aangepast door Statler op ma 23 jul 2012 - 8:47; in totaal 1 keer bewerkt
_Nina
_Nina
Prater
Prater

Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang waren jullie samen... - Pagina 2 Empty Re: Hoelang waren jullie samen...

Bericht  Susan ma 23 jul 2012 - 8:39

Filoria schreef:Stel dat je in haar schoenen zou staan, zou je dan ook daadwerkelijk zeggen 'gaat je geen reet aan?' Very Happy Ja he?

Ik zou het dolgraag willen, maar als puntje bij paaltje komt ben ik ook weer niet zo assertief.

Toen ik zwanger was van Ezra heeft iemand tegen mij gezegd dat ik gewoon mijn zin had lopen doordrammen bij Dion. Een half jaar eerder wilde hij nog niet aan kinderen beginnen en het ging er bij die persoon niet in dat dat in de tussentijd was veranderd. Ik vond dat een heel nare opmerking en achteraf had ik gewild dat ik toen stevig van me af had gebeten. Die momenten in mijn leven waarop ik niet assertief genoeg heb gereageerd op iets, dat zijn echt momenten waarvan ik geloof dat ze impact hebben gehad op hoe ik me heb ontwikkeld.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang waren jullie samen... - Pagina 2 Empty Re: Hoelang waren jullie samen...

Bericht  _Nina ma 23 jul 2012 - 8:40

Samenwonen doen we praktisch al trouwens, hij woont nu al een maandje of 4 onofficieel bij mij in. Per komend jaar schrijft hij zich hier waarschijnlijk in.
_Nina
_Nina
Prater
Prater

Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang waren jullie samen... - Pagina 2 Empty Re: Hoelang waren jullie samen...

Bericht  Gast ma 23 jul 2012 - 8:40

We zijn na 3 weken ofzo al gaan samen wonen, dus ja, dat was ook vrij snel. Maar eigenlijk heeft het vanaf het begin af aan al goed gevoeld en is het dus tot dusver ook allemaal goed gegaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang waren jullie samen... - Pagina 2 Empty Re: Hoelang waren jullie samen...

Bericht  Susan ma 23 jul 2012 - 8:42

Ik heb trouwens al wel heel vroeg in de relatie aangegeven dat ik wel een kinderwens had. Het leek me vreselijk om er na jaren achter te komen dat hij helemaal geen kinderen wilde. Ik weet overigens niet wat ik had gedaan als hij toen had gezegd dat hij ze niet wilde. Stel je voor, ben je helemaal verliefd, moet je het afkappen om iets wat voor jezelf nog toekomstmuziek is. Ik kan me best voorstellen dat er vrouwen zijn die jaren bij een man zonder kinderwens blijven in de hoop dat hij nog bijdraait. Nare situatie lijkt me dat.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang waren jullie samen... - Pagina 2 Empty Re: Hoelang waren jullie samen...

Bericht  _Nina ma 23 jul 2012 - 8:44

Susan schreef: Ik kan me best voorstellen dat er vrouwen zijn die jaren bij een man zonder kinderwens blijven in de hoop dat hij nog bijdraait. Nare situatie lijkt me dat.

Been there, done that. Ik wilde op mijn 24e graag moeder worden, rond die leeftijd, maargoed, mijn ex wist het niet. Dan weer wel, dan weer niet. Zelfs toen ik gestopt was met de pil was hij heel wisselvallig en wist hij het nog steeds niet echt.
_Nina
_Nina
Prater
Prater

Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang waren jullie samen... - Pagina 2 Empty Re: Hoelang waren jullie samen...

Bericht  Filoria ma 23 jul 2012 - 8:45

Susan schreef:Nare situatie lijkt me dat.
Mij ook!

En dat van die assertiviteit is wel herkenbaar. Ik ben een enorme flapuit en best communicatief vaardig, maar van me afbijten doe ik niet zo gauw. Ik denk dan ook altijd: 'had ik maar dit of dat gezegd'.

Wat Statler zegt zou ik ook hebben: me gaan verantwoorden, terwijl ik weet dat dat eigenlijk niet hoeft.

Dus ik snap je twijfels wel Statler. Maar Susan heeft ook wel weer gelijk. Los van of je dat moeilijk vindt om te zeggen: het gaat ze niks aan.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang waren jullie samen... - Pagina 2 Empty Re: Hoelang waren jullie samen...

Bericht  Linda ma 23 jul 2012 - 8:45

Wij hadden het er na een week ongeveer al over. We waren een paar maanden samen toen we er voor gingen (ik weet het niet precies, ik slikte geen pil en we sexten in eerste instantie buiten m'n eisprong om).
We waren 9 maanden samen toen ik zwanger was. En we trouwden toen ik 32 weken zwanger was.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang waren jullie samen... - Pagina 2 Empty Re: Hoelang waren jullie samen...

Bericht  Susan ma 23 jul 2012 - 8:49

Filoria schreef:
Susan schreef:Nare situatie lijkt me dat.
Mij ook!

En dat van die assertiviteit is wel herkenbaar. Ik ben een enorme flapuit en best communicatief vaardig, maar van me afbijten doe ik niet zo gauw. Ik denk dan ook altijd: 'had ik maar dit of dat gezegd'.

Wat Statler zegt zou ik ook hebben: me gaan verantwoorden, terwijl ik weet dat dat eigenlijk niet hoeft.

Dus ik snap je twijfels wel Statler. Maar Susan heeft ook wel weer gelijk. Los van of je dat moeilijk vindt om te zeggen: het gaat ze niks aan.

Ik ging me dus ook verantwoorden, die keer. Zeggen dat hij echt wel wilde, dat we er echt goed over hadden gepraat. En zij maar mufjes zitten knikken, zo van 'ja ja, je kan me nog veel meer vertellen'. Terwijl ik achteraf zoiets had van, wat gaat het haar eigenlijk aan hoe ik zwanger ben geraakt, ik vraag toch ook niet hoe zij zwanger is geraakt.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang waren jullie samen... - Pagina 2 Empty Re: Hoelang waren jullie samen...

Bericht  Ezzer ma 23 jul 2012 - 8:50


- jullie serieus over het krijgen van kinderen gingen praten? 2 jaar
- jullie ervoor gingen?5 jaar
- je zwanger was?5 jaar en 5 maanden smile
Ezzer
Ezzer
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 490
Punten : 533
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang waren jullie samen... - Pagina 2 Empty Re: Hoelang waren jullie samen...

Bericht  Linda ma 23 jul 2012 - 8:55

Ik kreeg ook veel reacties dat het zo snel was, dat was het ook, maar het voelde nou eenmaal goed. Wij woonden nog niet eens samen, we gingen pas samenwonen toen ik iets van 18 weken zwanger was. Gelukkig is het allemaal goed gekomen. Yes

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang waren jullie samen... - Pagina 2 Empty Re: Hoelang waren jullie samen...

Bericht  Smaragdje ma 23 jul 2012 - 8:57

- jullie serieus over het krijgen van kinderen gingen praten? Denk na ongeveer een jaar

- jullie ervoor gingen? 1 jaar en 10 maanden

- je zwanger was? 2 jaar en 4 maanden

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang waren jullie samen... - Pagina 2 Empty Re: Hoelang waren jullie samen...

Bericht  Bimbam ma 23 jul 2012 - 9:08

- jullie serieus over het krijgen van kinderen gingen praten? Ik weet het niet precies, zal na ongeveer een jaar geweest zijn denk ik.

- jullie ervoor gingen? Ik ben gestopt met de pil toen we 15 maanden samen waren, al gingen we er toen nog niet voor. Ruim een maand later hebben we besloten dat een kindje welkom zou zijn, dus vanaf toen zijn we er voor gegaan.

- je zwanger was? 2 jaar en 8 maanden.
Bimbam
Bimbam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang waren jullie samen... - Pagina 2 Empty Re: Hoelang waren jullie samen...

Bericht  Jezzie ma 23 jul 2012 - 9:11

- jullie serieus over het krijgen van kinderen gingen praten? Na 2,5 jaar.
- jullie ervoor gingen? Na 3 jaar en 3 maanden.
- je zwanger was? Na 3 jaar en 4 maanden.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang waren jullie samen... - Pagina 2 Empty Re: Hoelang waren jullie samen...

Bericht  Annemie ma 23 jul 2012 - 9:12

- jullie serieus over het krijgen van kinderen gingen praten? Echt serieus, na 6 jaar, tuurlijk hadden we er weleens over, maar niet echt serieus
- jullie ervoor gingen? 6,5 jaar
- je zwanger was? 4 maanden later, dus 6 jaar en 9 maanden ongeveer.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang waren jullie samen... - Pagina 2 Empty Re: Hoelang waren jullie samen...

Bericht  Snack a Jack ma 23 jul 2012 - 9:16

- jullie serieus over het krijgen van kinderen gingen praten? Vrij snel al. Mijn vorige relatie is mede uitgegaan omdat hij toch geen kinderwens had.
- jullie ervoor gingen? 4 jaar en 3 maanden
- je zwanger was? 4 jaar en 11 maanden..
Snack a Jack
Snack a Jack
Prater
Prater

Aantal berichten : 718
Punten : 722
Registratiedatum : 12-03-11
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang waren jullie samen... - Pagina 2 Empty Re: Hoelang waren jullie samen...

Bericht  Gast ma 23 jul 2012 - 9:18

Toen we net samen waren hadden we het er vaak over, maar 2jaar later en 1 ronde verder waren we zwanger.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang waren jullie samen... - Pagina 2 Empty Re: Hoelang waren jullie samen...

Bericht  Steep ma 23 jul 2012 - 9:22

We hebben er serieus over gepraat toen we een jaar samen waren en tot de conclusie gekomen dat we wilden wachten tot dat ik klaar was met mijn studie. Ik ben een maand geleden afgestudeerd en R. was ongepland dus op de andere vragen kan ik geen antwoord geven Wink
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang waren jullie samen... - Pagina 2 Empty Re: Hoelang waren jullie samen...

Bericht  yes1984 ma 23 jul 2012 - 9:25

Statler schreef:

- jullie serieus over het krijgen van kinderen gingen praten? We wisten het altijd wel van elkaar. Maar gingen het er serieus over hebben na mijn plotselinge mikraam. Bij de miskraam waren we 5 jaar samen.
- jullie ervoor gingen? 6,5 jaar
- je zwanger was? 6,5 jaar
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Woonplaats : in Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang waren jullie samen... - Pagina 2 Empty Re: Hoelang waren jullie samen...

Bericht  Gast ma 23 jul 2012 - 17:55

hoe lang waren jullie samen toen..:

- jullie serieus over het krijgen van kinderen gingen praten? 1 jaar toen we ons huis kochten
- jullie ervoor gingen? 6 jaar
- je zwanger was? 7 jaar

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang waren jullie samen... - Pagina 2 Empty Re: Hoelang waren jullie samen...

Bericht  mickey ma 23 jul 2012 - 20:27

Toen mijn zus zwanger was van de eerste (zomer 2008), hadden we het er af en toe over, maar mijn vriend wilde nog niet. Toen werd mijn neefje geboren (januari 2009) en dat vond mijn vriend toch wel heeeeeel leuk. Maar toch wilde hij nog niet... Uiteindelijk zomer 2010 gestopt met de pil en in februari 2011 zwanger geraakt. We zijn dit jaar bijna 7 jaar bij elkaar nu. Overigens hadden we het er wel al eerder over gehad, óf we beide überhaupt een kinderwens hadden, anders waren we denk ik niet meer bij elkaar geweest, als één van de twee geen kinderwens had.

Dus voor het rijtje Wink

Hoe lang waren jullie samen toen..:

- jullie serieus over het krijgen van kinderen gingen praten? bijna 3 jaar
- jullie ervoor gingen? bijna 5 jaar
- je zwanger was? bijna 5,5 jaar
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang waren jullie samen... - Pagina 2 Empty Re: Hoelang waren jullie samen...

Bericht  Gast ma 23 jul 2012 - 20:32

- jullie serieus over het krijgen van kinderen gingen praten? Al na een paar weken, maar goed ik had Lise natuurlijk al en dan is het toch even anders.
- jullie ervoor gingen? Een maand of 6.
- je zwanger was? Ruim een jaar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang waren jullie samen... - Pagina 2 Empty Re: Hoelang waren jullie samen...

Bericht  Dille ma 23 jul 2012 - 20:39

- jullie serieus over het krijgen van kinderen gingen praten? 3 jaar
- jullie ervoor gingen? 4 jaar
- je zwanger was? 5 jaar
Dille
Dille
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 268
Punten : 295
Registratiedatum : 19-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang waren jullie samen... - Pagina 2 Empty Re: Hoelang waren jullie samen...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum