Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe wisten jullie dat jullie zwanger waren?

+24
Suus
Fearie
Annemie
_Lana_
Snoes
lente
kwak
Stuiterbal
Schism
Aimee
Star007
Filoria
Ella
Caresses
RioolSpook
Theezakje13
Parel
Pompoen
Supertalentje
Jasmine
Caroow
Tiara
Manderijn
vlinder-2011
28 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Hoe wisten jullie dat jullie zwanger waren?  Empty Hoe wisten jullie dat jullie zwanger waren?

Bericht  vlinder-2011 ma 15 apr 2013 - 4:38

Hoe wisten jullie dat jullie zwanger waren behalve natuurlijk een positieve test. Of wist je het eigenlijk al voor de test? Een gevoel of?
vlinder-2011
vlinder-2011
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 441
Punten : 472
Registratiedatum : 19-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe wisten jullie dat jullie zwanger waren?  Empty Re: Hoe wisten jullie dat jullie zwanger waren?

Bericht  Manderijn ma 15 apr 2013 - 4:48

Bij de eerste had ik echt veel klachten die ik pas achteraf kon plaatsen. Buikpijn, erg moe, versterkte geur.
Bij de 2e geen klachten, gewoon overtijd.

Manderijn
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe wisten jullie dat jullie zwanger waren?  Empty Re: Hoe wisten jullie dat jullie zwanger waren?

Bericht  Tiara ma 15 apr 2013 - 4:51

Ik. Voelde me zwanger en dat klopte ook.
Tiara
Tiara
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe wisten jullie dat jullie zwanger waren?  Empty Re: Hoe wisten jullie dat jullie zwanger waren?

Bericht  Caroow ma 15 apr 2013 - 4:56

Ik voelde me anders en had pijn in mijn borsten.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe wisten jullie dat jullie zwanger waren?  Empty Re: Hoe wisten jullie dat jullie zwanger waren?

Bericht  Jasmine ma 15 apr 2013 - 5:40

Bij de eerste echt een gevoel. We hadden in de vruchtbare dagen seks gehad en ik zei tegen mijn man: 'nu ben ik zwanger, het is een meisje en we noemen haar J.' Ik zou ook echt verbaasd geweest zijn als de test negatief was. Tien dagen later idd. die positieve test, met de 20-weken echo bleek het een meisje en uiteindelijk hebben we haar inderdaad J. genoemd. Hebben nog wel andere namen bekeken, maar niets haalde het bij J.

Deze zwangerschap had ik ook al wel een tijdje het gevoel dat ik wel eens zwanger kon zijn, maar durfde nergens op te hopen. Niet lang daarna kreeg ik erg gevoelige borsten, toen kreeg ik al goede hoop. Niet voor niets, een paar dagen later testte ik positief.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe wisten jullie dat jullie zwanger waren?  Empty Re: Hoe wisten jullie dat jullie zwanger waren?

Bericht  Supertalentje ma 15 apr 2013 - 5:46

Bij beiden omdat ik overtijd was. Als de test negatief was geweest had ik het direct gelooft, ik voelde me niet anders en had geen voorgevoel.

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe wisten jullie dat jullie zwanger waren?  Empty Re: Hoe wisten jullie dat jullie zwanger waren?

Bericht  Pompoen ma 15 apr 2013 - 5:50

Ik had dat gevoel, had ook wel gevoelige borsten, maar dat had ik wel vaker. Ik dacht wel dat ik het gewoon dacht omdat ik graag wilde, maar de test bevestigde mijn gevoel.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe wisten jullie dat jullie zwanger waren?  Empty Re: Hoe wisten jullie dat jullie zwanger waren?

Bericht  Parel ma 15 apr 2013 - 5:59

Ik had wonderbaarlijk genoeg gedroomd over een positieve test, en had gevoelige borsten (dat heb ik NOOIT).
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe wisten jullie dat jullie zwanger waren?  Empty Re: Hoe wisten jullie dat jullie zwanger waren?

Bericht  Theezakje13 ma 15 apr 2013 - 6:16

Ik Had het gevoel. Maar Had ook zere borsten, vol gevoel in buik.
Theezakje13
Theezakje13
Prater
Prater

Aantal berichten : 720
Punten : 774
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe wisten jullie dat jullie zwanger waren?  Empty Re: Hoe wisten jullie dat jullie zwanger waren?

Bericht  RioolSpook ma 15 apr 2013 - 6:23

Had een paar dagen menstruatiekrampen maar werd niet ongesteld.
RioolSpook
RioolSpook
Prater
Prater

Aantal berichten : 824
Punten : 905
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe wisten jullie dat jullie zwanger waren?  Empty Re: Hoe wisten jullie dat jullie zwanger waren?

Bericht  Caresses ma 15 apr 2013 - 6:35

Na het uitblijven van m'n menstruatie en de eetbuien die daaraan vooraf gaan.
Wel had ik voor ik testte al bandenpijn, maar dat voelde hetzelfde als menstruatiekrampjes, dus vandaar dat ik ook steeds dacht dat ik elk moment weer ongesteld moest worden.



Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe wisten jullie dat jullie zwanger waren?  Empty Re: Hoe wisten jullie dat jullie zwanger waren?

Bericht  Ella ma 15 apr 2013 - 6:36

Hele zere borsten
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe wisten jullie dat jullie zwanger waren?  Empty Re: Hoe wisten jullie dat jullie zwanger waren?

Bericht  Filoria ma 15 apr 2013 - 6:38

Ik rook geurtjes plotseling heel sterk.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe wisten jullie dat jullie zwanger waren?  Empty Re: Hoe wisten jullie dat jullie zwanger waren?

Bericht  Star007 ma 15 apr 2013 - 6:45

1e: Een week voor mijn menstruatie was ik enorm moe. Ik lag iedere avond na het avondeten op de bank te slapen.

2e :Een week voordat ik ongesteld zou moeten worden wist ik gewoon dat ik zwanger was. Ik had die week ook gedroomd van een positieve test. Ik had trouwens ook last van steekjes in mijn onderbuik.
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe wisten jullie dat jullie zwanger waren?  Empty Re: Hoe wisten jullie dat jullie zwanger waren?

Bericht  Aimee ma 15 apr 2013 - 6:47

Ik had zichtbare aders op mijn borsten en ging ineens heel erg dromen.
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe wisten jullie dat jullie zwanger waren?  Empty Re: Hoe wisten jullie dat jullie zwanger waren?

Bericht  Schism ma 15 apr 2013 - 6:56

Ik had helemaal geen klachten. 4 dagen voor mijn nod zei mijn hoofd opeens je moet NU testen. En ja hoor toen was ie positief.
De 15 maanden daarvoor had ik elke keer allerlei klachten maar was ik dus steeds niet zwanger.
Het was dus echt mijn gevoel wat het wist
Schism
Schism
Prater
Prater

Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe wisten jullie dat jullie zwanger waren?  Empty Re: Hoe wisten jullie dat jullie zwanger waren?

Bericht  Stuiterbal ma 15 apr 2013 - 6:57

Op het moment had ik niks in de gaten alleen dat ik overtijd was en dat ook maar net 1 dag.
Maar ik had wel al een week lang van de hevige dromen wat net werkelijkheid waren. Elke nacht opnieuw dezelfde droom alsof ik in een film stond.
Heel bizar want toen ik zwanger raakte van de 2e, was dat het eerste herkenningspunt waarvan ik al vroeg wist dat er iets niet kopte. ( ik slikte gewoon de pil namelijk)
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe wisten jullie dat jullie zwanger waren?  Empty Re: Hoe wisten jullie dat jullie zwanger waren?

Bericht  Aimee ma 15 apr 2013 - 7:00

Stuiterbal schreef:Op het moment had ik niks in de gaten alleen dat ik overtijd was en dat ook maar net 1 dag.
Maar ik had wel al een week lang van de hevige dromen wat net werkelijkheid waren. Elke nacht opnieuw dezelfde droom alsof ik in een film stond.
Heel bizar want toen ik zwanger raakte van de 2e, was dat het eerste herkenningspunt waarvan ik al vroeg wist dat er iets niet kopte. ( ik slikte gewoon de pil namelijk)

ben jij het zwangere biechtje?
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe wisten jullie dat jullie zwanger waren?  Empty Re: Hoe wisten jullie dat jullie zwanger waren?

Bericht  kwak ma 15 apr 2013 - 7:06

Bij de eerste was ik overtijd dus getest.

Bij de tweede had ik totaal geen zin in chips wat ik raar vond want ik moest ongesteld worden en dan eet ik juist heel veel chips dus maar een test gedaan.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe wisten jullie dat jullie zwanger waren?  Empty Re: Hoe wisten jullie dat jullie zwanger waren?

Bericht  lente ma 15 apr 2013 - 7:11

We waren al een poosje bezig, dus iedere keer denk je dan iets te voelen haha. Maar ik had voor m'n nod zere borsten (maar die had ik wel vaker), maar vooral rook ik alles heel sterk. Toen op m'n nod getest, en positief smile .
lente
lente
Prater
Prater

Aantal berichten : 520
Punten : 554
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe wisten jullie dat jullie zwanger waren?  Empty Re: Hoe wisten jullie dat jullie zwanger waren?

Bericht  Snoes ma 15 apr 2013 - 7:11

Als mijn test negatief was geweest, had ik het zo geloofd aangezien ik nergens last van had.
Ik was erg moe en achteraf gezien was dat inderdaad een symptoom, maar daar stond ik toen niet bij stil.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe wisten jullie dat jullie zwanger waren?  Empty Re: Hoe wisten jullie dat jullie zwanger waren?

Bericht  Supertalentje ma 15 apr 2013 - 7:12

Star007 schreef:1e: Een week voor mijn menstruatie was ik enorm moe. Ik lag iedere avond na het avondeten op de bank te slapen.

2e :Een week voordat ik ongesteld zou moeten worden wist ik gewoon dat ik zwanger was. Ik had die week ook gedroomd van een positieve test. Ik had trouwens ook last van steekjes in mijn onderbuik.
Star, wat leuk! Gefeliciteerd! (Gemist geloof ik, sorry!)

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe wisten jullie dat jullie zwanger waren?  Empty Re: Hoe wisten jullie dat jullie zwanger waren?

Bericht  _Lana_ ma 15 apr 2013 - 7:19

Aimee schreef:
Stuiterbal schreef:Op het moment had ik niks in de gaten alleen dat ik overtijd was en dat ook maar net 1 dag.
Maar ik had wel al een week lang van de hevige dromen wat net werkelijkheid waren. Elke nacht opnieuw dezelfde droom alsof ik in een film stond.
Heel bizar want toen ik zwanger raakte van de 2e, was dat het eerste herkenningspunt waarvan ik al vroeg wist dat er iets niet kopte. ( ik slikte gewoon de pil namelijk)

ben jij het zwangere biechtje?

Ik dacht het al! :-)

Ik ben zwanger geraakt dmv IUI, dus ik wist wanneer het zover was.
Een paar dagen na de behandeling had ik hele erge steken in mijn buik, toen zei ik nog voor de gein 'zo die zit erin' ;-).
Na een week had ik wat bloedverlies en dat zette niet door.
En toen ik op een terras zat te eten en ik bepaalde dingen echt niet kon ruiken en eten toen wist ik het zeker.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe wisten jullie dat jullie zwanger waren?  Empty Re: Hoe wisten jullie dat jullie zwanger waren?

Bericht  Stuiterbal ma 15 apr 2013 - 7:20

Aimee schreef:
Stuiterbal schreef:Op het moment had ik niks in de gaten alleen dat ik overtijd was en dat ook maar net 1 dag.
Maar ik had wel al een week lang van de hevige dromen wat net werkelijkheid waren. Elke nacht opnieuw dezelfde droom alsof ik in een film stond.
Heel bizar want toen ik zwanger raakte van de 2e, was dat het eerste herkenningspunt waarvan ik al vroeg wist dat er iets niet kopte. ( ik slikte gewoon de pil namelijk)

ben jij het zwangere biechtje?

Hahahaha nee daar is mijn relatie iets wat te pril voor.

Dit was toen ik nog bij mijn ex was. Mijn zootje was net 8 maanden en ik slikte gewoon de pil. Maar ik voelde al dat het niet klopte en toen ik naar de dokter wilde gaan was het al te laat. Dit is ook een paar dagen later een miskraam geworden.
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe wisten jullie dat jullie zwanger waren?  Empty Re: Hoe wisten jullie dat jullie zwanger waren?

Bericht  Annemie ma 15 apr 2013 - 7:21

Supertalentje schreef:Bij beiden omdat ik overtijd was. Als de test negatief was geweest had ik het direct gelooft, ik voelde me niet anders en had geen voorgevoel.

+1
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe wisten jullie dat jullie zwanger waren?  Empty Re: Hoe wisten jullie dat jullie zwanger waren?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum