Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het houdt niet echt op..

+102
Sushi
Snoes
Niekske
Lilypie
Zora
Bazinga
SparklingEyes
Rush
PapillonRose
Angela_1986
sonly
Discordia
Lady4
Gympie
Penélope
Davinia
Shisha
Mamsie
Mermaid
Koffieleut
Lady1984
Merai
Schaapke
Bay
PrimaBella
Pompoen
Chocoholic
meisje
Bruintje Beer
Liadan
Ibbeltje
Zonnetje
rapa nui
Amber-
pino101
Miss G
Sugarfall
Parisienne
ellibre
RYW
Feline
loura
Whiteflower
Catwoman79
Sarah1985
Japie
LindaK
June
Zininzon
Happinaz
Tiana
Sjaantje
Bolleke
Lousanne
Juutjepetuutje
Jezzie
bolus26
Jasmine
M@niek
Joli86
sanne-84
Alex
Elliot
Arwyn
Stuiterbal
Blondie
_Lacey_
mzcharlotte
Aziraphale
Mees
Raindrop
Suus
Jeanette
RioolSpook
Susan
Ilargi
Polly
Spring
MADDIE
Paper Crown
Poubelle
Blond
Ella
Tania
SuperGrover
Tinus
_Lana_
girli
Jade
Sterre
litllejoy
Carra
Lejow
Oasis
Roza
Eris
Inge
Minx
Marin
Chocolate Cookie
Benthe
Caro
106 plaatsers

Pagina 4 van 10 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Ga naar beneden

Het houdt niet echt op.. - Pagina 4 Empty Re: Het houdt niet echt op..

Bericht  Sjaantje zo 29 jul 2012 - 9:17

Caro, ik krijg er helemaal kippenvel van... Hoeveel ellende kan een mens hebben??
Ik wil je héél veel sterkte wensen, niet alleen jou maar ook de rest van je gezin, voor de komende tijd want dat gaat heel moeilijk worden. Ik zou bijna willen zeggen dat ik ook nog een logeerbed voor je heb maar ik weet niet of je hier in de buurt woont.

Dikke knuffel hug
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Jasmine zo 29 jul 2012 - 9:23

Lousanne schreef:
Jasmine schreef: Je schrijft dat zijn lever al sterk vergroot is, zijn oogwit al geel... Dan kan het héél, héél snel gaan... Sorry als ik je pijn doe door je dit zo te zeggen, maar (helaas) is dit wel een zeer reële mogelijkheid.

Waar baseer je dit nou op? Met een vergrootte lever en geelzucht ga je heus niet per direct dood (ja, het kan, alles kan, maar t kan ook prima nog een tijd duren). Ik denk niet dat Caro er wat aan heeft om nu allemaal als leken dingen hier te roepen over hoe lang hij nog heeft, dit vind ik echt niet gepast.

Caro, heel veel sterkte in deze moeilijke tijd! Hoop dat je een oplossing kan vinden met werk/huis, evt zorgverlof. Sterkte!

Ervaring....
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  Gast zo 29 jul 2012 - 10:02

Caro, wettelijk gezien heb je wél recht op zorgverlof als je geen thuiswonend kind meer bent, maar je vader mag bijvoorbeeld niet in het ziekenhuis liggen omdat hij daar al zorg krijgt. Kijk anders hier even. Dit gaat om kortdurend zorgverlof (max 2x je contracturen. Dus als je 40u werkt, heb je recht op 80 uur, per jaar). Dan krijg je 70% van je loon doorbetaald.

Anders heb je nog recht op langdurend zorgverlof, dat is zoiets als onbetaald verlof, maar dat kan je meestal maar 1x in je "loopbaan" opnemen. Dat kan je hier vinden.

Heel veel sterkte, met zowel je scheiding als met je vader. Ik hoop voor je dat je ex nog enigszins coulant wordt en het huis met je wil "delen" nu je het zo hard nodig hebt. Het houdt niet echt op.. - Pagina 4 699888

Gast
Gast

Bericht  Poubelle zo 29 jul 2012 - 20:51

Jeetje Caro, ik krijg tranen in m'n ogen van je verhaal..
Wat smerig van je ex dat 'ie het huis niet wil 'afgeven'.
Heel veel sterkte! hug
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Bericht  Gast zo 29 jul 2012 - 20:56

Heel veel sterkte, Caro.

Gast
Gast

Bericht  Tiana zo 29 jul 2012 - 21:26

Jeetje, wat heftig zeg! Sad Heel veel sterkte de komende tijd! hug
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238

Bericht  Caro di 31 jul 2012 - 0:41

Ik heb echt even een moeilijk moment. Ik ben even zo kwaad op iedereen. Iedereen lijkt maar gewoon door te gaan en ja, ik weet dat dat voor iedereen om me heen een stuk makkelijker is dan voor mij. Ik ben degene die er middenin zit, maar ik ben nu gewoon compleet alleen.
Ik kreeg een mail van een hele goede vriendin en er staat een enorme lap tekst in, maar meer over hoe haar weekend was etc etc en dan staat er alleen ergens verloren hoe het huis van de vriendin is waar ik nu in terecht kan, deze week. That's all.

Ik voel me even zo alleen. Even zo eenzaam. Mijn zus heeft na een soortgelijke scheiding (zij waren alleen niet getrouwd en hadden wel een kindje), nu een nieuwe vriend en ik gun het haar van harte. Maar het laat mij ook weer zien dat ik gewoon echt niemand heb. Ik ben 11 jaar samen geweest met mijn ex en nu plots moet ik het alleen doen.

Degene (een man) waarmee ik nu het meeste deel en die wel echt een vriend voor me is (met een zeer gevaarlijk randje) gaat na vandaag op vakantie en ik ga hem gewoon echt missen. Ons contact mag er eigenlijk niet zijn, zijn vriendin weet van niks en we hebben ook verder niks fysieks met elkaar maar het laat me wederom inzien dat ik alleen ben.

En verdorie: waarom hang ik daar toch zo aan vast? Nee, ik wil mijn ex niet terug. Nee, ik wil niet terug naar die relatie maar mén wat verlang ik naar iemand die naast me staat. Die met me meedenkt en die me nu gewoon zou kunnen knuffelen. Ik ben er verder dan ooit van verwijderd en dat doet me zoveel pijn en verdriet.

Ik weet oprecht even niet meer hoe en wat. Ja, rationeel weet ik dat ik er kom. Emotioneel voelt dat even niet zo aan.
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801

Bericht  Benthe di 31 jul 2012 - 0:52

Wat ga je door een vreselijke tijd Caro. Ik kan niet goed de juiste woorden vinden, maar ik kan je wel zeggen dat ik (ondanks dat ik je niet ken) veel aan je denk. Wat jij nu meemaakt is echt een grote nachtmerrie. Ik zou graag willen dat ik wat voor je kon doen en ik kan me niet goed voorstellen dat sommige mensen je zo laten zitten. Heel veel sterkte.
Benthe
Benthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 621
Registratiedatum : 16-12-10

Bericht  Ilargi di 31 jul 2012 - 0:54

Benthe schreef:Wat ga je door een vreselijke tijd Caro. Ik kan niet goed de juiste woorden vinden, maar ik kan je wel zeggen dat ik (ondanks dat ik je niet ken) veel aan je denk. Wat jij nu meemaakt is echt een grote nachtmerrie. Ik zou graag willen dat ik wat voor je kon doen en ik kan me niet goed voorstellen dat sommige mensen je zo laten zitten. Heel veel sterkte.

Beter kan ik het niet zeggen... hug
Ilargi
Ilargi
Prater
Prater

Aantal berichten : 777
Punten : 823

Bericht  Gast di 31 jul 2012 - 2:32

Zoveel ellende, maar ik heb er zo weinig woorden voor. Wil je alleen even heel erg veel sterkte wensen!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 31 jul 2012 - 4:43

Wat vreselijk, hier zijn geen woorden voor! Deze kan ik je wel geven een ontzettende dikke knuffel!!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 31 jul 2012 - 4:56

Jeetje meid wat een ellende! Ik weet ook niet zo goed wat ik moet zeggen. Wat ontzettend zwaar voor je. Ook om weer aan het werk te gaan. Dat kost ook weer allemaal energie. Energie die al hard gebruikt wordt om je hoofd er een beetje bij te houden. Heel veel sterkte komende tijd! Ik zou willen dat ik meer voor je kon doen.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 31 jul 2012 - 5:10

Jeetje Caro, wat zal jij door een hel gaan nu. Ik vind het heel erg naar voor je dat je hier (voor je gevoel) helemaal alleen door moet. Ik wil je heel veel sterkte wensen de komende tijd. En hoop dat je hier je verhaal blijft doen als je daar behoefte aan hebt. En dat alle lieve woorden van iedereen hier een kleine steun voor je zullen zijn. Het houdt niet echt op.. - Pagina 4 699888

Gast
Gast

Bericht  Caro di 7 aug 2012 - 22:14

Nou, weer maar even een update. De afgelopen paar weken waren echt helemaal niet makkelijk. Ik kon mijn eigen huis niet in omdat mijn ex erin zat en mij het huis niet wilde geven. Ik verblijf nu bij een vriendin die op vakantie is. Heel fijn, maar het is niet je eigen huis.
Hij gaat echt achteruit. Er is de laatste paar weken zoveel gebeurd dat ik ook niet meer weet hoe of wat met de kleinere details of in welke week nu wat is gebeurd.

Vorige week ben ik gaan werken, en deze week ook. Niet dat ik nu uiterst productief ben hoor.. maar ik doe mijn best. Het weekend ben ik wederom bij mijn ouders geweest. Ik belde net.. en mijn broertje hebben ze van zijn vakantie teruggehaald. Hij lijkt nu alleen nog maar te willen slapen. En dat is te verwachten maar het gaat allemaal zo hard achteruit. En dat is voor hem aan de ene kant goed, niet meer lijden, geen ongemakken meer, geen ellende meer.. rust. EN voor ons misschien aan de ene kant ook. Dan krijgen wij ook 'rust'. Of klinkt dit te hard? Het is gewoon zo zwaar..

Nu moet ik vanmiddag nog met mijn ex gaan praten over het huis. En moet ik dus mijn huis in waar ik niet kan blijven (gelukkig na deze week houdt dat op).

En ik ga morgen naar mijn ouders. En ik wil me morgen eigenlijk ziekmelden van mijn werk. Ik wil niet dat dit nog meer van mijn vrije dagen afgaat want die heb ik nog hard nodig. En ik heb me dit jaar nog niet 1 dag ziekgemeld. Is dat dan nu zo erg? Je kan toch ook niet mentaal in staat zijn je werk uit te voeren?

En ik weet niet wat er nu allemaal gaat gebeuren en dat vind ik eng. Ik moet het op me laten afkomen maar het is eng. Ik weet het ook allemaal even niet meer..
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 7 aug 2012 - 22:22

Pfft, heftig Caro! Sterkte, in deze moeilijke en zware situatie!

Voor wat betreft je werk: je werkgever is niet verplicht je hiervoor vrij te geven, maar als ze je broertje nu al terug halen van vakantie, kan je dit ook scharen onder calamiteitenverlof (klik hier voor de info van Rijksoverheid hierover). Anders ook nog een stukje zorgverlof opnemen, ik neem aan dat je vader thuis is?

Nogmaals sterkte! Het houdt niet echt op.. - Pagina 4 699888

Gast
Gast

Bericht  Happinaz di 7 aug 2012 - 22:27

Ik had een enorm verhaal getypt en vervolgens plaatst het forum het niet...

Wat een enorm heftige tijd is dit voor je. Vreselijk. Ik snap je gevoel en je angsten. Het is allemaal niet niks.
Wat ik net uitgebreider aan je getypt hebt is dat ik het helemaal niet raar vindt dat je het hebt over 'rust'. Deze situatie vergt heel veel emoties, spanning en zorgen. Je bent eigenlijk 'wachtende' op een heel vervelend moment. Ik vind het ergens heel logisch dat je uitkijkt naar de afsluiting van zo'n nare periode en dat je toe bent aan verwerking en dus ja...rust. Voel je daar niet schuldig over. Je vader zit in je hart!

Ten aanzien van het ziekmelden; ik weet niet wat de exacte reglementen zijn. maar ziekmelding kan op grond van veel redenen. Je bent fysiek dan wel niet ziek, maar mentaal wellicht wel op. Dit betekent dat je niet goed functioneert en je loopt het risico straks burn out te raken. Soms kun je je met zo'n reden ook anticiperend ziek melden (in overleg met je wg natuurlijk!). Ook zou je kunnen kijken of je misschien aangepaste tijden mag werken of wat minder uren?

Heel veel sterkte Caro! En een digitale knuffel, want die verdien je wel.(ookal ken je mij helemaal niet....).
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Jasmine vr 10 aug 2012 - 0:39

Hoe is het nu Caro?

Ik hoop dat je je inderdaad ziek gemeld hebt. Dit is echt wel een legitieme reden hoor, jij bent mentaal gewoon op. En ik snap je wel, het is helemaal niet hard dat je de gedachte 'misschien maar beter' krijgt. Zoals Happinaz ook al zegt, voel je daar absoluut niet schuldig over.

Sterkte de komende dagen.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Bericht  Caro vr 10 aug 2012 - 2:26

Ik ben woensdagsmiddag naar huis gegaan met acute migraine. Ik wilde gewoon echt weg daar en naar mijn vader toe en ik ben zoooo blij dat ik dat gedaan heb want daardoor heb ik nog een fijn gesprek met hem gehad. Woensdag was de laatste dag dat hij helder was. Hij gaat nu zo rap achteruit... We hebben een begraaf plek voor hem uitgezocht...pastoor is geregeld, we zijn bezig met andere voorbereidingen..

Vandaag slaapt hij alleen maar voor het eerst. Gisteren heeft hij og wat gegeten maar vandaag niet meer. Van mij mag hij gaan...hij is op. Moe gestreden. Is de beste paps ooit geweest maar we moeten hen laten gaan...dit had hij nooit zo gewild.

Ondertussen heb ik woensdag nog keihar ruzie met mijn ex gemaakt. Voor het eerst eigenlijk. Maar ik was zo boos (hij had mijn belastinggeld naar zichzelf overgemaakt), en daarover belde ik. Uiteindelijk kon ik me niet inhouden heb hem dus ook gezegd dat ik het belachelijk vind dat hij niks aan mijn ouders liet weten. Ondanks de 11 jaar dat hij in dit gezin meedraaide en mijn ouders hem zowel financieel als emotioneel alles hebben gegeven wat ze maar konden. Dat ik dacht dat hij zon goede band met mijn vader had maar hij liet gewoon niks horen. Dit werd een tirade aan zijn kant met het verwijt dat ik hek kapot wilde maken etc etc....
Maar goed..ook heel fijn dus. Uiteindelijk heeft het wel geholpen zijn ogen open te doen, want hij stuurde opeens een brief op naar mijn ouders en hij wilde langskomen. Daarvoor is het alleen te laat..
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Bericht  Zininzon vr 10 aug 2012 - 2:30

Caro, ik wil je ontzettend veel sterkte wensen de komende tijd!!!
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138

Bericht  Sjaantje vr 10 aug 2012 - 2:32

Lieve Caro, dit is zó moeilijk... Ik denk veel aan je.

Heel veel sterkte hug
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334

Bericht  June vr 10 aug 2012 - 2:38

Wat is het veel en ook nog allemaal tegelijk. Ik wens je heel veel sterkte en kracht toe voor de komende tijd!
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Bericht  Jasmine vr 10 aug 2012 - 2:57

Wat moeilijk allemaal meis. Nogmaals héél veel sterkte.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Bericht  Sterre vr 10 aug 2012 - 2:57

Lieve Caro, ik denk ook aan je en leef met je mee. Wat gaat het allemaal snel, wat niet te bevatten moet dat zijn. En die ex... goed dat je 'm de waarheid hebt gezegd, verschrikkelijk dat dat nodig was. Ik kan me niet eens indenken hoe ik me in jou plaats zou voelen. Nogmaals heeeeeeel veel sterkte Het houdt niet echt op.. - Pagina 4 699888 !

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849

Bericht  Oasis vr 10 aug 2012 - 3:44

Caro, ik leef zo met je mee. Ik voel de pijn gewoon als ik je laatste post lees. Heel veel sterkte met dit allemaal Het houdt niet echt op.. - Pagina 4 699888
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662

Bericht  Gast vr 10 aug 2012 - 5:16

Dat dit het verhaal is van maar één forummer en dat allemaal tegelijkertijd, heb ik geen woorden voor. Nogmaals heel veel sterkte gewenst in deze nare periode.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 10 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: