Het houdt niet echt op..
+102
Sushi
Snoes
Niekske
Lilypie
Zora
Bazinga
SparklingEyes
Rush
PapillonRose
Angela_1986
sonly
Discordia
Lady4
Gympie
Penélope
Davinia
Shisha
Mamsie
Mermaid
Koffieleut
Lady1984
Merai
Schaapke
Bay
PrimaBella
Pompoen
Chocoholic
meisje
Bruintje Beer
Liadan
Ibbeltje
Zonnetje
rapa nui
Amber-
pino101
Miss G
Sugarfall
Parisienne
ellibre
RYW
Feline
loura
Whiteflower
Catwoman79
Sarah1985
Japie
LindaK
June
Zininzon
Happinaz
Tiana
Sjaantje
Bolleke
Lousanne
Juutjepetuutje
Jezzie
bolus26
Jasmine
M@niek
Joli86
sanne-84
Alex
Elliot
Arwyn
Stuiterbal
Blondie
_Lacey_
mzcharlotte
Aziraphale
Mees
Raindrop
Suus
Jeanette
RioolSpook
Susan
Ilargi
Polly
Spring
MADDIE
Paper Crown
Poubelle
Blond
Ella
Tania
SuperGrover
Tinus
_Lana_
girli
Jade
Sterre
litllejoy
Carra
Lejow
Oasis
Roza
Eris
Inge
Minx
Marin
Chocolate Cookie
Benthe
Caro
106 plaatsers
Pagina 9 van 10
Pagina 9 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Re: Het houdt niet echt op..
Lieve Caro, ik lees het nu pas en ben er even helemaal stil van. Wat een onmenselijk verdriet zullen jullie nu voelen... De wereld draait door, maar die van jullie staat stil en dat is iets dat heel moeilijk te bevatten is.
Ik wens jou en je familie heel veel sterkte de komende tijd, nee eigenlijk áltijd. Hopelijk putten jullie kracht uit de wetenschap dat hij is gegaan zoals hij wilde, rustig thuis met zijn liefsten om hem heen.
Ik wens jou en je familie heel veel sterkte de komende tijd, nee eigenlijk áltijd. Hopelijk putten jullie kracht uit de wetenschap dat hij is gegaan zoals hij wilde, rustig thuis met zijn liefsten om hem heen.
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Dank jullie wel..
@minx.. Klopt. Mijn neefje was vandaag jarig. We hebben eerst vandaag met de begrafenisondernemer dik 4 uur gezeten, daarna door naar mijn neefje en vervolgens weer allemaal bezoek.
Ik weet niet meer wat ik moet voelen. Soms lijken mijn tranen op..
En ik weet dat nu niet alles om mij draait maar ik ben gewoon mijn twee maatjes kwijt...zowel mijn vader die echt mijn beste vriend was als mijn man. Die laatste voelde al langere tijd niet meer als mijn maatje maar toch. Ik heb geen mannelijke steunpilaren meer. En ik probeer me sterk te houden, aan alle kanten, maar soms is dat verdomde moeilijk en voel ik me gewoon leeg en uitgewrongen...
@minx.. Klopt. Mijn neefje was vandaag jarig. We hebben eerst vandaag met de begrafenisondernemer dik 4 uur gezeten, daarna door naar mijn neefje en vervolgens weer allemaal bezoek.
Ik weet niet meer wat ik moet voelen. Soms lijken mijn tranen op..
En ik weet dat nu niet alles om mij draait maar ik ben gewoon mijn twee maatjes kwijt...zowel mijn vader die echt mijn beste vriend was als mijn man. Die laatste voelde al langere tijd niet meer als mijn maatje maar toch. Ik heb geen mannelijke steunpilaren meer. En ik probeer me sterk te houden, aan alle kanten, maar soms is dat verdomde moeilijk en voel ik me gewoon leeg en uitgewrongen...
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Ik moet ook wel zeggen dat ik vind dat je ex behoorlijk ongevoelig reageert naar jou toe. Je kunt wel uit elkaar zijn en niet meer echt op goede voet staan met elkaar, maar dat vind ik toch geen excuus, daar hoor je je in dit soort extreem verdrietige situaties toch wel overheen te zetten.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Gecondoleerd en heel veel sterkte voor nu en de komende tijd!
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10
Gecondoleerd! Heel veel sterkte en kracht gewenst in deze moeilijke tijd!
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Gecondoleerd en heel veel sterkte!!
MADDIE- Prater
- Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10
Zo, ik lees dit nu pas. Heel veel sterkte met het verlies van je vader.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Heel veel sterkte caro..
SparklingEyes- Prater
- Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
lees nu pas dat je vader overleden is.Heel veel sterkte!
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Lieve Caro, hoe gaat het met je?
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Gecondoleerd. Heel veel sterkte deze dagen met alles regelen van de uitvaart en de dingen die nu op je pad komen. Ik wens jullie een mooie uitvaart toe waarin alles naar de wens van je vader kan gaan en waar jullie op terug kunnen kijken met een tevreden gevoel. Heel veel sterkte ook voor de komende tijd.
Eris- Prater
- Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10
Dank jullie wel. Ik weet soms niet meer hoe ik me moet voelen en ik geef dit ook gewoon aan bij de mensen om me heen ipv me maar te verstoppen en te zeggen dat alles wel ok gaat.
Het gaat niet ok. Ik ben in een paar maanden tijd mijn man kwijt en mijn lieve vader.
Ik was net nog even bij hem. Hij ligt thuis opgebaard en door de balseming is hij echt zoals hij was. Ik ben ook even beetje boos geworden: hoe kan hij me nu zo achterlaten? Dat is zeker niet hoe hij het wilde, dat weet ik ook maar boosheid an sich is ook best een emotie die mag...
Mijn leven is even zo enorm kut dat ik niet weet hoe ik hier uit moet komen.
Een paar weken geleden ging ik van huis weg met een koffer om op vakantie te gaan, samen met papa. Nu is alles anders. Als ik zondag thuis kom dan staat mijn fijne huis ook op zijn kop: mijn ex is spullen uit het huis aan het halen. Er staan dozen ingepakt. En ik kom zondag thuis en dan denk ik dat ook alles kil aan voelt. Ik weet het soms even niet meer en voor iemand die zichzelf altijd maar sterk houdt, is dit niet makkelijk...
Ik klink warrig. Dat vind ik zelfs... Sorry.
Het gaat niet ok. Ik ben in een paar maanden tijd mijn man kwijt en mijn lieve vader.
Ik was net nog even bij hem. Hij ligt thuis opgebaard en door de balseming is hij echt zoals hij was. Ik ben ook even beetje boos geworden: hoe kan hij me nu zo achterlaten? Dat is zeker niet hoe hij het wilde, dat weet ik ook maar boosheid an sich is ook best een emotie die mag...
Mijn leven is even zo enorm kut dat ik niet weet hoe ik hier uit moet komen.
Een paar weken geleden ging ik van huis weg met een koffer om op vakantie te gaan, samen met papa. Nu is alles anders. Als ik zondag thuis kom dan staat mijn fijne huis ook op zijn kop: mijn ex is spullen uit het huis aan het halen. Er staan dozen ingepakt. En ik kom zondag thuis en dan denk ik dat ook alles kil aan voelt. Ik weet het soms even niet meer en voor iemand die zichzelf altijd maar sterk houdt, is dit niet makkelijk...
Ik klink warrig. Dat vind ik zelfs... Sorry.
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Een dikke knuffel voor jou Caro!! Je hoeft niet altijd sterk te zijn het is niet niets wat er nu allemaal gebeurt!
Sterkte!
Sterkte!
Bay- Prater
- Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11
Caro wat een verschrikkelijk, verdrietige situatie. Ik vind het zo rot dat dit jou overkomt. Ik weet ook niet wat ik moet zeggen, want het dekt de lading totaal niet. Je kent me niet goed, maar als je afleiding nodig hebt, of wat dan ook dan kom ik meteen naar je toe. En ik hoop dat er mensen zijn die warmte in je huis komen brengen en eten en liefde en steun, zodat je langzaam weer kan opkrabbelen en al dit verdriet kan verwerken. Ik hoop dat je troost vindt en een plek om je thuis te voelen. Heel veel sterkte.
Gast- Gast
Tranen in m'n ogen.. Sterkte komende tijd, Caro.
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Gecondoleerd lieve Caro.
Ook al zag je het aankomen, je kunt je er niet op voorbereiden. Het is en blijft een enorme schok.
Iets meer dan een jaar geleden stond ik in jouw schoenen en ik dacht dat het nooit meer goed zou komen. Mijn hele leven lag in puin. Je wil het nu nog niet horen, nog niet weten, maar het wordt echt beter. Het gemis blijft, het rauwe verdriet zal iets slijten.
Neem je tijd, doe wat jij wil, schreeuw, huil, geef over, doe alles....en geef je vader een mooi afscheid. Wellicht kun je dit laten vastleggen door de begrafenisondernemer, dit hebben wij wel gedaan. Ik heb het nog niet teruggekeken, maar zo'n dag trekt in zo'n waas aan je voorbij dat het wel heel prettig is om te hebben....
Je mag altijd pm-en he meis....
Ook al zag je het aankomen, je kunt je er niet op voorbereiden. Het is en blijft een enorme schok.
Iets meer dan een jaar geleden stond ik in jouw schoenen en ik dacht dat het nooit meer goed zou komen. Mijn hele leven lag in puin. Je wil het nu nog niet horen, nog niet weten, maar het wordt echt beter. Het gemis blijft, het rauwe verdriet zal iets slijten.
Neem je tijd, doe wat jij wil, schreeuw, huil, geef over, doe alles....en geef je vader een mooi afscheid. Wellicht kun je dit laten vastleggen door de begrafenisondernemer, dit hebben wij wel gedaan. Ik heb het nog niet teruggekeken, maar zo'n dag trekt in zo'n waas aan je voorbij dat het wel heel prettig is om te hebben....
Je mag altijd pm-en he meis....
Gast- Gast
Gecondoleerd! Lees het nu pas en dit had ik niet verwacht.
Ik begrijp dat het heel onverwacht is gebeurd. Ik kan de juiste woorden niet vinden maar een ontzettend dikke knuffel...
Ik begrijp dat het heel onverwacht is gebeurd. Ik kan de juiste woorden niet vinden maar een ontzettend dikke knuffel...
Gast- Gast
Ik kan de juiste woorden niet vinden.. Wat een ontzettend verdrietige periode. Nogmaals heel veel sterkte, ik hoop dat je veel mensen om je heen hebt die je veel steun en liefde kunnen geven. Heel, heel veel sterkte.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Ohw lieve Caro wat afschuwelijk. Ik heb met tranen in mijn ogen dit topic gelezen. Ik vind het zo vreselijk voor je dat je je zo alleen en ontheemd voelt. Van alleen al je beschrijving heb ik een steen in mijn maag liggen. Ik kan me er geen voorstelling van maken hoe dat voor jou moet zijn. Ik hoop dat je ex zich, al is het maar tijdelijk, over zichzelf heen kan zetten en jou kan steunen de komende tijd. Heel veel sterkte.
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Verder dan een kom ik gewoon niet.
Soms zijn er gewoon geen woorden te vinden voor de situatie.
Ik wil je wel even weten dat ik aan je denk!!
Soms zijn er gewoon geen woorden te vinden voor de situatie.
Ik wil je wel even weten dat ik aan je denk!!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Lieve Caro, ik denk echt elke dag even aan jou, hoe moeilijk je het hebt... Kon ik de pijn maar iets verzachten voor je!
Een hele dikke knuffel voor jou!!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Oasis schreef:Lieve Caro, ik denk echt elke dag even aan jou, hoe moeilijk je het hebt... Kon ik de pijn maar iets verzachten voor je!
+1. Ik ken je verder helemaal niet, maar jouw verhaal blijft erg hangen. Ik vind het zo rot voor je allemaal. Nog een keer heel veel sterkte gewenst en ik hoop dat je veel steun en troost kunt vinden in mensen om je heen.
Gast- Gast
Gecondoleerd en heel veel sterkte!
Lilypie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 474
Punten : 774
Registratiedatum : 12-12-10
Echt verschrikkelijk en woorden schieten toch te kort maar als ik even praktisch voor je mag denken, laat je ex maar uit het huis vertrekken en maak je geen zorgen over dat het kil of leeg zal aanvoelen, jij hebt nu een vertrouwde omgeving nodig en dat is jou huis. Dat hij daar niet meer woont, dat is dan maar zo. Jij moet even dealen met het verlies van je vader. Je mag boos zijn op je pa maar hij had niet willen sterven, maar bij jullie willen blijven. Wel is het voor hem het minst pijnlijke om te gaan en zijn rust te vinden in de dood. Je zal nog heel lang verdrietig zijn en nog heel lang het gemis voelen, zowel van je vader als je ex maar er komt een moment dat je je beter voelt. Het is allemaal erg pril en de wond ligt nog helemaal open! Toch, ik denk dat als je eenmaal in je huis zit dus niet als een nomaad moet leven je je rust hervindt en er dan orde in je gedachten komt.
Sterkte!
Sterkte!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Pagina 9 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Soortgelijke onderwerpen
» Het houdt maar niet op..
» En het houdt niet op.. J van Charlie in het ziekenhuis
» Ik weet het echt niet...
» Houd het dan nog echt niet meer op...