Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten...
+110
Rose
Sushi
Toet
Arwyn
ijsjemeisje
Lady1984
Marsy28
Ella
CCC
Muppetje
Lady4
Silver
Roxi3
Roza
Parisienne
Guus
TukTuk
Reeza
sterremaan
Ibbeltje
Merai
Melis_je
Filoria
Sjaantje
Tiana
Caro
Esperanza
Lousanne
PrimaBella
Rouge
Bazinga
Discordia
Rovine
Inge
Kqip
Benthe
Steep
Shisha
Lies
Gympie
Bolleke
Jerry
Minx
Elysia
loura
MADDIE
Japie
Queen
Lavendel
Marin
Suusie
Rush
Elliot
schuddebuikje
Linnie1985
Niekske
Flower_L
SarahKey
Pien
SuperGrover
Tania
Red Velvet
Bliss
Mermaid
SoGood
Lenthe
luenca
Snoes
Blond
Jezzie
Alex
Poisongirl
Jeanette
Ringling
Mari
Lejow
M@niek
Gizmo
Stuiterbal
Antibes
sanne-84
Verona
Blair
doarg
Pannetoet
Polly
Twellie
Sterre
SleepingBeauty
Poubelle
RYW
Urban Naked
mzcharlotte
Didi
Olijfje
Juutjepetuutje
Lady Starstruck
Novalee
Shopelle
Susan
_Nina
Jade
Coco
Paper Crown
mickey
Printje
_Lacey_
Raindrop
Kowalski
Sugarfall
114 plaatsers
Pagina 18 van 22
Pagina 18 van 22 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22
Re: Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten...
Lady4 schreef:Ik kende die jongen verder niet en heb het gelukkig ook niet op min FB voorbij zien komen. Andere vrienden van mij wel, omdat zulke updates ook in je overzicht voorbij komen wanneer een FB vriend reageert op een van zijn of haar vrienden. Zodoende hebben een aantal vrienden van mij het hele verhaal ook gevolgd, maar zij kenden hem dus niet.
Ik ken het verhaal ook. Hij was bevriend met een vriendin van me, ik kende hem zelf niet. Ik vond het heel heftig dat hij dat op Facebook had geplaatst.
Didi- Prater
- Aantal berichten : 516
Punten : 609
Registratiedatum : 04-12-10
Ik heb dat ook op facebook gezien Lady.. Wat erg ook voor dat meisje! Ik volgde het met spanning en toen ik uiteindelijk hoorde dat hij zelfmoord had gepleegd (collega is goede vriend), schrok ik behoorlijk. Ik kende die jongen helemaal niet maar omdat iedereen zich zo'n zorgen maakte op facebook en ik zelf net iemand begin dit jaar aan zelfmoord verloren ben..
Brr.. geeft me nog de kriebels
Brr.. geeft me nog de kriebels
Marsy28- Prater
- Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Lady, dat verhaal ken ik ook. Ik zat bij zijn ex in de klas. Echt vreselijk.
Lady1984- Fluisteraar
- Aantal berichten : 229
Punten : 255
Registratiedatum : 18-11-10
Ik Heb Er Nu 1 Die Alles Update Met Hoofdletters Aan Het Begin Van Elk Woord. Echt heel erg irritant :S
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Mermaid schreef:Ja dat bedoel ik.
er is dus een meisje dat ik totaal niet ken dat constant tevoorschijn komt op mijn 'startpagina' van facebook omdat ze dus vrienden van mij tagt in foto's van zichzelf. Zag net bijvoorbeeld een foto van haar in rome, gewoon alleen. maar toch minstens 20 andere mensen erin getagd..
Oh ja, dat is inderdaad strontvervelend!
Gast- Gast
Dat is inderdaad vervelend. Gebruikt ze verder wel punten of komma's? Anders is het bijna niet meer leesbaar .Lady Starstruck schreef:Ik Heb Er Nu 1 Die Alles Update Met Hoofdletters Aan Het Begin Van Elk Woord. Echt heel erg irritant :S
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Snoes schreef:Dat is inderdaad vervelend. Gebruikt ze verder wel punten of komma's? Anders is het bijna niet meer leesbaar .Lady Starstruck schreef:Ik Heb Er Nu 1 Die Alles Update Met Hoofdletters Aan Het Begin Van Elk Woord. Echt heel erg irritant :S
Het is een hij. Maar hij gebruikt alleen maar komma's en geen punten. Dus echt leesbaar is het ook niet.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Ik heb een update! Vanmorgen, diezelfde jongen. Hij had zijn geboorteplaats veranderd naar 'earth' en zijn woonplaats naar California. Dus ik zeg "ben je verhuisd, vet man GEFELICITEERD!!!"
Stuurt hij een bericht naar mijn vriend "kun je ff tegen Carrie zeggen dat ze niet van die flauwe grappen moet maken als ik superdepressief voel. Ik ben wel ziek he..."
Stuurt hij een bericht naar mijn vriend "kun je ff tegen Carrie zeggen dat ze niet van die flauwe grappen moet maken als ik superdepressief voel. Ik ben wel ziek he..."
Gast- Gast
haha wat had je terug getyped..
Euhh nobody cares
Wat een idioot zeg. Ga lekker depressief tegen je kat zitten doen .
Euhh nobody cares
Gast- Gast
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Punk'd schreef:haha wat had je terug getyped..
Euhh nobody cares
Nouja, hij zei het tegen mijn vriend. Ik zeg maar niks dan! Hij verwijdert het toch meteen Heel apart. Depressief zijn is heel erg, maar ga je daar van zeggen dat je in Amerika woont, nee toch zeker?
Gast- Gast
Carrie schreef:Punk'd schreef:haha wat had je terug getyped..
Euhh nobody cares
Nouja, hij zei het tegen mijn vriend. Ik zeg maar niks dan! Hij verwijdert het toch meteen Heel apart. Depressief zijn is heel erg, maar ga je daar van zeggen dat je in Amerika woont, nee toch zeker?
Maar is hij echt depressief? Of noemde hij zichzelf zo omdat hij zich gewoon klote voelde dat hij ziek was.
Want als je echt depressief bent heb je dan wel behoefte aan facebook? (Geen idee hoor.. maar het lijkt me dat je je dan toch wel met 'andere' zaken bezighoud.. - of is dat nou met een t?)
Gast- Gast
Dt.
En ernstig depressief kun je best op fb zitten, maar die woonplaatswijziging was toch niet jouw grap.. Vreemde reactie van dat figuur.
En ernstig depressief kun je best op fb zitten, maar die woonplaatswijziging was toch niet jouw grap.. Vreemde reactie van dat figuur.
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Antibes schreef:Dt.
Ja gek he? @ Punk'd hij is wel echt depressief. Tenminste dat zegt hij en hij is ook vaak bij de psycholoog en slik medicijnen ervoor.
Gast- Gast
En dan ook gewoon nog via je vriend! Ook gek dat je niet wist dat je van depressies gaat zeggen dat je in Amerika woont
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
mzcharlotte schreef:En dan ook gewoon nog via je vriend! Ook gek dat je niet wist dat je van depressies gaat zeggen dat je in Amerika woont
Whaha! Hij heeft nu een plaatje geupload met "fuck you all"
Gast- Gast
Mijn vingers zouden dan echt kriebelen om een bijdehante opmerking te plaatsen.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Een zus van een voormalig vriendin van me schreef gister:
BAH! Mn laatste vakantiedag is aangebroken, morgen weer aan de slag op de *******(naam basisschool) # voor 6,5 week! Dan weer fijn vakantie!!
Oh jongens, dan gaan mijn nekharen echt overeind staan. Ik heb gereageerd:
Als je er zo'n hekel aan
hebt... er staan honderden, al dan niet duizenden, pas afgestudeerden te
popelen om je baan over te nemen!
Ik word er nu weer kwaad om, merk ik
BAH! Mn laatste vakantiedag is aangebroken, morgen weer aan de slag op de *******(naam basisschool) # voor 6,5 week! Dan weer fijn vakantie!!
Als je er zo'n hekel aan
Gast- Gast
Carrie schreef:mzcharlotte schreef:En dan ook gewoon nog via je vriend! Ook gek dat je niet wist dat je van depressies gaat zeggen dat je in Amerika woont
Whaha! Hij heeft nu een plaatje geupload met "fuck you all"
Iets van.. 'Met allemáál? Weet je dat zeker? Neem je nu niet te veel hooi op je vork, zo met je depressiviteit?'
Gast- Gast
Tja, ik snap dat het niet leuk is voor de leerkrachten die graag een klas willen. Maar jouw reactie had ik ook niet kunnen waarderen. Of je je werk nou leuk vind of niet, je zult je rekeningen moeten betalen, voedsel kunnen kopen. Ik heb best wel een hekel aan mensen die gelijk zeggen 'neem ontslag', als je een keer geen zin hebt in je werk. Ik vind dat hetzelfde als zeggen 'de kindjes in Afrika zouden je spruitjes graag willen', wanneer een kind kokhalzend boven zijn bord zit.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Ben ik er ook wel mee eens inderdaad.. Als je de luxe van een baan hebt, heb je ook weer de luxe om te balen van het vroeg opstaan, om uit te zien naar de vakantie en van mij mag je daar dan ook best weer over klagen.
Antibes- Ratel
En ik ben stellig van mening, dat wanneer je in het onderwijs werkt, je daar een zekere passie voor moet hebben. Anders ben je niet geschikt. Je werkt met levende wezens die je flink in hun basis kunt sterken óf ten gronde kunt richten.
Gast- Gast
Youandi schreef:En ik ben stellig van mening, dat wanneer je in het onderwijs werkt, je daar een zekere passie voor moet hebben. Anders ben je niet geschikt. Je werkt met levende wezens die je flink in hun basis kunt sterken óf ten gronde kunt richten.
Die mening heb ik ook HEEL sterk bij geneeskunde, maar toch kan ik balen als ik voor morgen mijn wekker weer vroeg zet. Zodra ik onderweg ben is dat weg en heb ik er zin in, maar ik vind het helemaal niet erg als je stiekem vakantie ook kunt waarderen.
Antibes- Ratel
Tuurlijk, dat heb ik ook wel eens, dat de wekker gaat en dat ik denk: 'Nu al?' Maar ik heb niet de neiging dat op Facebook te gooien. Mijn directeur zou dat ook niet kunnen waarderen.
Het is bij deze persoon trouwens regelmatig dat ze zeur-berichten t.a.v. haar werk plaatst, dus mijn tegenreactie komt niet uit de lucht vallen.
Het is bij deze persoon trouwens regelmatig dat ze zeur-berichten t.a.v. haar werk plaatst, dus mijn tegenreactie komt niet uit de lucht vallen.
Gast- Gast
Youandi schreef:Een zus van een voormalig vriendin van me schreef gister:
Als je er zo'n hekel aan
Het kan toch zijn dat ze haar baan wel heel leuk vind maar het fijn vind om vakantie te hebben?
Ik vind mijn baan ook heel leuk maar baal ook altijd wel een beetje weer als ik aan het werk moet.
Elke ochtend wanneer ik vroeg op moet heb ik er ook de pest in dat ik zo vroeg moet opstaan.
Maar mijn werk vind ik daarin tegen wel leuk.
ijsjemeisje- Prater
- Aantal berichten : 747
Punten : 849
Pagina 18 van 22 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22
Soortgelijke onderwerpen
» Foto's op facebook zetten van andere mensen...
» Sommige mensen...!!!
» sommige mensen....
» zo kortzichtig sommige mensen
» Goede mensen, slechte mensen?
» Sommige mensen...!!!
» sommige mensen....
» zo kortzichtig sommige mensen
» Goede mensen, slechte mensen?
Pagina 18 van 22
Permissies van dit forum: