Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten...
+110
Rose
Sushi
Toet
Arwyn
ijsjemeisje
Lady1984
Marsy28
Ella
CCC
Muppetje
Lady4
Silver
Roxi3
Roza
Parisienne
Guus
TukTuk
Reeza
sterremaan
Ibbeltje
Merai
Melis_je
Filoria
Sjaantje
Tiana
Caro
Esperanza
Lousanne
PrimaBella
Rouge
Bazinga
Discordia
Rovine
Inge
Kqip
Benthe
Steep
Shisha
Lies
Gympie
Bolleke
Jerry
Minx
Elysia
loura
MADDIE
Japie
Queen
Lavendel
Marin
Suusie
Rush
Elliot
schuddebuikje
Linnie1985
Niekske
Flower_L
SarahKey
Pien
SuperGrover
Tania
Red Velvet
Bliss
Mermaid
SoGood
Lenthe
luenca
Snoes
Blond
Jezzie
Alex
Poisongirl
Jeanette
Ringling
Mari
Lejow
M@niek
Gizmo
Stuiterbal
Antibes
sanne-84
Verona
Blair
doarg
Pannetoet
Polly
Twellie
Sterre
SleepingBeauty
Poubelle
RYW
Urban Naked
mzcharlotte
Didi
Olijfje
Juutjepetuutje
Lady Starstruck
Novalee
Shopelle
Susan
_Nina
Jade
Coco
Paper Crown
mickey
Printje
_Lacey_
Raindrop
Kowalski
Sugarfall
114 plaatsers
Pagina 10 van 22
Pagina 10 van 22 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 16 ... 22
Re: Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten...
Ik zou deze post (behalve de laatste zin) zo in het topic wat je wél graag wil zien op fb kunnen plaatsen. Ik vind daar juist niks mis mee.Yasmin schreef:Ik denk dat ik ondertussen al mn halve lijst heb geblokkeerd van updates Mn zusje bijv, erg leuke meid hoor maar dan is het van: Gezellig op terras met (en dan 2 vriendinnen), of zometeen eerst keuken schoonmaken en daarna om boodschappen!
Het komt eigenlijk een beetje over van dat je vindt dat je zelf zo'n geweldig leven hebt dat iedereen dat ook moet weten, eigenlijk is het gewoon arrogantie
Als ik lees dat iemand een foto van de uitwerpselen van een kind plaatst Ik had daar dan echt een reactie op gegeven dat ik zo'n post echt te ranzig vind en ik zou die persoon direct hebben verwijderd!
Lenthe- Prater
- Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10
Yasmin schreef:Ik denk dat ik ondertussen al mn halve lijst heb geblokkeerd van updates Mn zusje bijv, erg leuke meid hoor maar dan is het van: Gezellig op terras met (en dan 2 vriendinnen), of zometeen eerst keuken schoonmaken en daarna om boodschappen!
Het komt eigenlijk een beetje over van dat je vindt dat je zelf zo'n geweldig leven hebt dat iedereen dat ook moet weten, eigenlijk is het gewoon arrogantie
Ik vind dit echt gezeur. Ik vind dit soort dingen juist wel leuk om te lezen, vrolijke en positieve dingen. Als je je daar al aan ergert..
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Chance schreef:Yasmin schreef:Ik denk dat ik ondertussen al mn halve lijst heb geblokkeerd van updates Mn zusje bijv, erg leuke meid hoor maar dan is het van: Gezellig op terras met (en dan 2 vriendinnen), of zometeen eerst keuken schoonmaken en daarna om boodschappen!
Ik vind dit echt gezeur. Ik vind dit soort dingen juist wel leuk om te lezen, vrolijke en positieve dingen. Als je je daar al aan ergert..
Eens, als je dat al arogantie noemt...
Dan mag je dus echt niks meer neerzetten. Als iemand gaat trouwen bijvoorbeeld. Dat is dan ook echt vreselijk.
Gast- Gast
Watermeloen schreef:Chance schreef:Yasmin schreef:Ik denk dat ik ondertussen al mn halve lijst heb geblokkeerd van updates Mn zusje bijv, erg leuke meid hoor maar dan is het van: Gezellig op terras met (en dan 2 vriendinnen), of zometeen eerst keuken schoonmaken en daarna om boodschappen!
Dan mag je dus echt niks meer neerzetten. Als iemand gaat trouwen bijvoorbeeld. Dat is dan ook echt vreselijk.
Ook eens, dan mag je dus ook niks neerzetten als je écht iets leuks meemaakt..
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Steep schreef:Watermeloen schreef:Chance schreef:Yasmin schreef:Ik denk dat ik ondertussen al mn halve lijst heb geblokkeerd van updates Mn zusje bijv, erg leuke meid hoor maar dan is het van: Gezellig op terras met (en dan 2 vriendinnen), of zometeen eerst keuken schoonmaken en daarna om boodschappen!
Ook eens, dan mag je dus ook niks neerzetten als je écht iets leuks meemaakt..
+1 ik vind het ook wel raar dat je het arogantie van je zusje noemt. Ik vind er niets arrogants aan, daarbij: FB is daar toch ook voor? Zeggen waar je uithangt en wat je doet?
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Ik zet best vaak foto's samen met vriendinnen op mijn Facebook eigenlijk.
Gast- Gast
Watermeloen schreef:Chance schreef:Yasmin schreef:Ik denk dat ik ondertussen al mn halve lijst heb geblokkeerd van updates Mn zusje bijv, erg leuke meid hoor maar dan is het van: Gezellig op terras met (en dan 2 vriendinnen), of zometeen eerst keuken schoonmaken en daarna om boodschappen!
Trouwen is niet iets wat onder de categorie onzin valt. Maar als je bijv neerzet van: zometeen op terras met die en die. Dan denk ik van, waarom moet dat zo wereldkundig bekend gemaakt worden, zo bijzonder is dat toch niet?
Gast- Gast
Yasmin schreef:Watermeloen schreef:Chance schreef:Yasmin schreef:Ik denk dat ik ondertussen al mn halve lijst heb geblokkeerd van updates Mn zusje bijv, erg leuke meid hoor maar dan is het van: Gezellig op terras met (en dan 2 vriendinnen), of zometeen eerst keuken schoonmaken en daarna om boodschappen!
Trouwen is niet iets wat onder de categorie onzin valt. Maar als je bijv neerzet van: zometeen op terras met die en die. Dan denk ik van, waarom moet dat zo wereldkundig bekend gemaakt worden, zo bijzonder is dat toch niet?
Maar wát is dan wel wereldkundig?? Denk dat je wereldkundige nieuwtjes beter op nu.nl kunt vinden
Ringling- Fluisteraar
- Aantal berichten : 393
Punten : 646
Registratiedatum : 28-12-10
Jezzie89 schreef:Lies schreef:Van de week had iemand uit mijn lijst een foto van de wc gemaakt, incl de eerste drol die haar zoontje op de pot gelegd had...
, je kan er maar trots op zijn! Ik zou er niet eens een foto van maken...laat staan die delen met al mijn vrienden.
Precies..En dan zijn er zoveel mensen die dat leuk vinden en een hele enthousiaste reactie neerzetten..
Lies- Prater
- Aantal berichten : 767
Punten : 885
Idd, anders kun je nog maar 1x per jaar was posten en dat lijkt mij ook weer een beetje saai worden.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Wat is er dan wel bijzonder aan iets wat iemand op FB zet?
Waarom zou het uberhaupt bijzonder moeten zijn.
En ik snap gewoon echt niet wat je arrogant aan kunt vinden.
Als ik het zo lees komt bij mij eerder over als jaloezie.
Waarom zou het uberhaupt bijzonder moeten zijn.
En ik snap gewoon echt niet wat je arrogant aan kunt vinden.
Als ik het zo lees komt bij mij eerder over als jaloezie.
Gast- Gast
Ik snap echt het probleem niet waarom ze dat niet wereldkundig mag maken. In het invulbalkje van Facebook staat toch letterlijk 'Wat ben je aan het doen?'.
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
Ik vind het juist alleen maar leuk wanneer mensen melden dat ze ergens heen gaan. Daar kun je voor jezelf soms ook nog inspiratie vandaan halen óf de spirit vinden om zelf ook met je kont van de bank te springen!
Gast- Gast
.
Laatst aangepast door Yasmin op di 7 aug 2012 - 12:03; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Zodat ik contact kan houden met vrienden uit andere landen
Gast- Gast
Yasmin schreef:Watermeloen schreef:Chance schreef:Yasmin schreef:Ik denk dat ik ondertussen al mn halve lijst heb geblokkeerd van updates Mn zusje bijv, erg leuke meid hoor maar dan is het van: Gezellig op terras met (en dan 2 vriendinnen), of zometeen eerst keuken schoonmaken en daarna om boodschappen!
Maar als dat toch niet bijzonder is, waarom zou je het dan arrogant vinden? Ik zou het pas arrogant vinden als er dingen op stonden als 'lekker op het terras het werkloze gepeupel bekeken' ofzo, of 'auto net naar de garage gebracht, zo'n armoedzaaier van een arbeider mag er ff naar kijken #voordatloonkomjetochjebednietuit'.
Ik noem maar wat. Dat vind ik arrogant.
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Ik begrijp wel een beetje wat Yasmin zegt. Ik heb ook iemand die vaak dingen plaatst zoals: Net een wasje opgehangen, weer een nieuwe erin, zo even wat boodschapjes halen.
Dan denk ik echt: oke, boeiend zeg. Maar als iemand leuke dingen doet, met vriendinnen weg is, of weet ik het was, dan vind ik het wel leuk om te lezen. Overigens plaats ik zelf ook vrij weinig. Ik denk altijd achteraf: ach, dat was wel leuk geweest voor op Facebook, maar dan is het al te laat
Oh ja, arrogant vind ik het trouwens helemaal niet. Gewoon niet boeiend.
Dan denk ik echt: oke, boeiend zeg. Maar als iemand leuke dingen doet, met vriendinnen weg is, of weet ik het was, dan vind ik het wel leuk om te lezen. Overigens plaats ik zelf ook vrij weinig. Ik denk altijd achteraf: ach, dat was wel leuk geweest voor op Facebook, maar dan is het al te laat
Oh ja, arrogant vind ik het trouwens helemaal niet. Gewoon niet boeiend.
Benthe- Prater
- Aantal berichten : 594
Punten : 621
Registratiedatum : 16-12-10
Dat het niet boeiend is ok maar ik snap echt niet wat er arrogant aan is.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Yasmin schreef:Zodat ik contact kan houden met vrienden uit andere landen
Kan je de rest er niet gewoon uit gooien dan?
Gast- Gast
.
Laatst aangepast door Yasmin op di 7 aug 2012 - 12:02; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Mensen die saaie dingen posten vind ik niet eens zo erg..de mensen die enkel zitten te zeuren op facebook over hoe moe ze zijn of ziek, zwak, misselijk of hoe een klote dag ze gehad hebben of wat voor stomme klanten ze op hun werk gehad hebben..daar kan ik me wel aan ergeren
Kqip- Prater
- Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11
Ik stoor mij niet zo snel op fb, vind het juist leuk om te lezen allemaal en zet er zelf ook veel op!
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Ik vind er wel een verschil in zitten of je post of je de was aan het ophangen bent of dat je gezellig op het terras gaat zitten met je vriendinnen.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
@Yasmin: de voorbeelden die je aanhaalt, zijn wel erg uiteenlopend: van een drol draaien op de wc tot de aankondiging van een huwelijk... Daar ziet iedereen een groot verschil in natuurlijk. Verder vraag ik me af hoe je het zou vinden als jouw buitenlandse vrienden updates doen over een terrasje pakken. Vind je het dan ook "arrogant"? Ik weet niet hoe het jou of jouw vriendenkring zit, maar ik denk dat ergens voor slagen, gaan trouwen et cetera et cetera eerder de uitzonderingen zijn dan normale dagelijkse bezigheden; tenzij je een heel sprankelend leven hebt.
Gast- Gast
Pagina 10 van 22 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 16 ... 22
Soortgelijke onderwerpen
» Foto's op facebook zetten van andere mensen...
» Sommige mensen...!!!
» sommige mensen....
» zo kortzichtig sommige mensen
» Goede mensen, slechte mensen?
» Sommige mensen...!!!
» sommige mensen....
» zo kortzichtig sommige mensen
» Goede mensen, slechte mensen?
Pagina 10 van 22
Permissies van dit forum: