Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten...

+110
Rose
Sushi
Toet
Arwyn
ijsjemeisje
Lady1984
Marsy28
Ella
CCC
Muppetje
Lady4
Silver
Roxi3
Roza
Parisienne
Guus
TukTuk
Reeza
sterremaan
Ibbeltje
Merai
Melis_je
Filoria
Sjaantje
Tiana
Caro
Esperanza
Lousanne
PrimaBella
Rouge
Bazinga
Discordia
Rovine
Inge
Kqip
Benthe
Steep
Shisha
Lies
Gympie
Bolleke
Jerry
Minx
Elysia
loura
MADDIE
Japie
Queen
Lavendel
Marin
Suusie
Rush
Elliot
schuddebuikje
Linnie1985
Niekske
Flower_L
SarahKey
Pien
SuperGrover
Tania
Red Velvet
Bliss
Mermaid
SoGood
Lenthe
luenca
Snoes
Blond
Jezzie
Alex
Poisongirl
Jeanette
Ringling
Mari
Lejow
M@niek
Gizmo
Stuiterbal
Antibes
sanne-84
Verona
Blair
doarg
Pannetoet
Polly
Twellie
Sterre
SleepingBeauty
Poubelle
RYW
Urban Naked
mzcharlotte
Didi
Olijfje
Juutjepetuutje
Lady Starstruck
Novalee
Shopelle
Susan
_Nina
Jade
Coco
Paper Crown
mickey
Printje
_Lacey_
Raindrop
Kowalski
Sugarfall
114 plaatsers

Pagina 20 van 22 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21, 22  Volgende

Ga naar beneden

Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... - Pagina 20 Empty Re: Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten...

Bericht  Bazinga za 8 sep 2012 - 8:46

Negatief geblaat kan ik niet tegen, maar verder oordeel ik niet zo. Sommige statusgevallen snap ik niet, maar ik plaats net zo goed verwarrende shizz die alleen vrienden snappen, omdat de helft als grap bedoeld is bijv.

Oh en ik plaats ook regelmatig 'Ochtend gewerkt, huishouden gedaan, nu lekker chillen, life is good!' en dat soort geblaat Wink Ik heb gewoon een relaxed leven en deel dat graag :P
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... - Pagina 20 Empty Re: Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten...

Bericht  Gast za 8 sep 2012 - 8:52

Zelda, je hebt gelijk. Dit was dan ook echt mijn laatste reactie. De boodschap zal nu wel duidelijk zijn Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... - Pagina 20 2474380249

Maar echt, dit is opgekropte irritatie. Het is één grote klaagzang van die meid. Vrouw. Zeikwijf.
Vanaf nu ga ik in de negeerstand.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 8 sep 2012 - 8:54

Haar eruit flikkeren is geen optie? Dat heb ik laatst ook gedaan met iemand die alleen maar liep op te scheppen en waar ik me ongelofelijk aan ergerde, scheelt een hoop geblaat en irritatie..

Gast
Gast

Bericht  Gast za 8 sep 2012 - 9:08

Mwoah, ze is een zus van een voormalig vriendin (die ook in m'n lijst staat) en ze is een vriendin van vroeger van mijn zus, dus uit beleefdheid houd ik haar maar.

Gast
Gast

Bericht  Susan za 8 sep 2012 - 9:45

Je kunt ook instellen dat je haar statusupdates niet meer kunt zien.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Toet zo 9 sep 2012 - 20:36

Hahaha wat ik nu weer tegenkom. Volgens mij heb ik eerder in dit topic al eens verteld over iemand die altijd té positieve berichten erop heeft staan. Maar gewoon echt overdreven enthousiast, kinderachtig en vol spelfouten.

Gooooeeeeeddemorgeee mensen van het goede leven!!! Het is weer MAANDAG!! Ik hoop dat jullie allemaal een TOP weekend hebben gehad!!! Nu weer lekker werken!!! Veel plezier op deze AMEZING maandag!!!

En dan heeft ze op haar werk een foto gemaakt waarop ze in de lucht springt en daar met word (regenboog letters) over getypt: Jeeeeeeeeeeeeej, fijne maandag allemaal!!

(Zij is achter in de 20 laughcry)
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Snoes zo 9 sep 2012 - 20:41

Nooit geweten dat er mensen zijn die ZO blij zijn dat het weekend voorbij is en weer mogen gaan werken Very Happy
Het is op zijn zacht gezegd nogal overdreven, zeker die foto op het werk erbij.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Rose zo 9 sep 2012 - 20:43

Haha nou die is in ieder geval blij met haar werk Laughing
Rose
Rose
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12

Bericht  Toet zo 9 sep 2012 - 20:47

'Enneh: i love mij job heheheheh' staat er ook nog onder inderdaad.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Jerry zo 9 sep 2012 - 22:03

Dat zou ik wel kunnen waarderen Laughing
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112

Bericht  Gast ma 10 sep 2012 - 8:09

Ik zou zo'n status eerder op vrijdagavond plaatsen Laughing

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 10 sep 2012 - 8:25

Ik word juist blij van mensen die zo enthousiast zijn over hun werk Very Happy

Is goed voor de economie Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... - Pagina 20 827601

Gast
Gast

Bericht  Snoopy di 11 sep 2012 - 23:12

Ik kom zojuist dit tegen, op facebook, maar het komt van twitter af:

Aldus mijn cliënt is homoseksualiteit het zelfde als roken het is beide slecht voor je eigen gezondheid en voor die van anderen... Dusssss

Ik weet niet precies wat hij doet, maar als je een functie hebt waarbij je cliënten hebt, vind ik het echt niet kunnen om dit op social media te delen.
Snoopy
Snoopy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Tiana vr 5 okt 2012 - 22:52

Ik word echt gestoord van iemand in mijn lijst die letterlijk alles erop zet. Deze week is blijkbaar haar relatie uit gegaan, begint met met :'( om aandacht te vragen. Die heeft ze toen van een aantal mensen gekregen, die dan vragen 'wat is er aan de hand?' etc. En nu plaatst ze al 4 dagen achter elkaar iets in de trant van 'another meaningless day'. Serieus mens, ga iets met je leven doen in plaats van constant te zitten klagen op facebook. Heel vervelend dat het uit is, maar ik hoef daar écht niet iedere dag berichten over te lezen, dat ze zich blijkbaar zo kut voelt. Evil or Very Mad
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238

Bericht  Blair vr 5 okt 2012 - 23:39

Dan zet je die meldingen toch gewoon uit. Ik heb ook zo'n personen in mijn lijst, zij voelen zich blijkbaar beter als andere mensen haar sterkte enzo wensen, nou ieder zijn ding. Ik zet die meldingen dan gewoon uit, zodat ik niks meer zie.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154

Bericht  Tiana vr 5 okt 2012 - 23:41

Ja dat heb ik nu ook gedaan, maar het is gewoon irritant dat iemand 4 dagen achter elkaar hetzelfde plaatst :P
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Bericht  Jerry za 6 okt 2012 - 1:08

De slechterik in mij wil dan iets posten als "ik merk dat je dagen meaningless zijn, gezien dit het enige is dat je te melden hebt op fb".. Maar dan krijg je denk ik een hele fanclub over je heen...
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Bericht  Tiana za 6 okt 2012 - 1:57

Jerry schreef:De slechterik in mij wil dan iets posten als "ik merk dat je dagen meaningless zijn, gezien dit het enige is dat je te melden hebt op fb".. Maar dan krijg je denk ik een hele fanclub over je heen...

Haha, ik wilde iets in mijn status plaatsen als ''happy day'' maar ze gaat gewoon op standje negeer, denk dat dat verstandiger is. angel
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Bericht  Urban Naked za 6 okt 2012 - 2:50

Snoopy schreef:Ik kom zojuist dit tegen, op facebook, maar het komt van twitter af:

Aldus mijn cliënt is homoseksualiteit het zelfde als roken het is beide slecht voor je eigen gezondheid en voor die van anderen... Dusssss

Ik weet niet precies wat hij doet, maar als je een functie hebt waarbij je cliënten hebt, vind ik het echt niet kunnen om dit op social media te delen.
Hij gebruikt het woord 'aldus' verkeerd waardoor de hele zin niet loopt. Hij bedoelt 'volgens' en quote dan de mening van die cliënt.
Niet heel professioneel idd.
Urban Naked
Urban Naked
Prater
Prater

Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12

Bericht  Jerry za 6 okt 2012 - 3:58

Urban Naked schreef:
Snoopy schreef:Ik kom zojuist dit tegen, op facebook, maar het komt van twitter af:

Hij gebruikt het woord 'aldus' verkeerd waardoor de hele zin niet loopt. Hij bedoelt 'volgens' en quote dan de mening van die cliënt.
Niet heel professioneel idd.

Dat is in deze volgens mij niet het opmerkelijkst... smile
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Bericht  Printje za 6 okt 2012 - 21:07

Wat ik echt vreselijk vind, misschien weet iemand hoe ik dat hier uit kan zetten, zijn al die vervelende gedeelde foto's van bijv. Woezel en Pip, allerlei kinderkamers etc etc. Omdat ik nog al veel mensen met kinderen op FB heb zie ik die berichten soms wel serieus 10x achter elkaar verschijnen. Iemand enig idee of dat uitgezet kan worden?
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Lejow za 6 okt 2012 - 21:10

Printje schreef:Wat ik echt vreselijk vind, misschien weet iemand hoe ik dat hier uit kan zetten, zijn al die vervelende gedeelde foto's van bijv. Woezel en Pip, allerlei kinderkamers etc etc. Omdat ik nog al veel mensen met kinderen op FB heb zie ik die berichten soms wel serieus 10x achter elkaar verschijnen. Iemand enig idee of dat uitgezet kan worden?

Niet laughcry
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Printje za 6 okt 2012 - 21:12

Lejow schreef:
Printje schreef:Wat ik echt vreselijk vind, misschien weet iemand hoe ik dat hier uit kan zetten, zijn al die vervelende gedeelde foto's van bijv. Woezel en Pip, allerlei kinderkamers etc etc. Omdat ik nog al veel mensen met kinderen op FB heb zie ik die berichten soms wel serieus 10x achter elkaar verschijnen. Iemand enig idee of dat uitgezet kan worden?

Niet laughcry

Evil or Very Mad

grrr hahha das dan heel fijn
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Gast za 6 okt 2012 - 21:16

Ja dat vind ik ook echt heel irritant.

Gast
Gast

Bericht  TukTuk za 6 okt 2012 - 21:16

Het kan wel, maar dan moet je van die personen álle plaatjes / foto's uitschakelen, dan komt er geen enkele foto meer in je nieuwsoverzicht van die personen.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 20 van 22 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21, 22  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: