Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten...
+110
Rose
Sushi
Toet
Arwyn
ijsjemeisje
Lady1984
Marsy28
Ella
CCC
Muppetje
Lady4
Silver
Roxi3
Roza
Parisienne
Guus
TukTuk
Reeza
sterremaan
Ibbeltje
Merai
Melis_je
Filoria
Sjaantje
Tiana
Caro
Esperanza
Lousanne
PrimaBella
Rouge
Bazinga
Discordia
Rovine
Inge
Kqip
Benthe
Steep
Shisha
Lies
Gympie
Bolleke
Jerry
Minx
Elysia
loura
MADDIE
Japie
Queen
Lavendel
Marin
Suusie
Rush
Elliot
schuddebuikje
Linnie1985
Niekske
Flower_L
SarahKey
Pien
SuperGrover
Tania
Red Velvet
Bliss
Mermaid
SoGood
Lenthe
luenca
Snoes
Blond
Jezzie
Alex
Poisongirl
Jeanette
Ringling
Mari
Lejow
M@niek
Gizmo
Stuiterbal
Antibes
sanne-84
Verona
Blair
doarg
Pannetoet
Polly
Twellie
Sterre
SleepingBeauty
Poubelle
RYW
Urban Naked
mzcharlotte
Didi
Olijfje
Juutjepetuutje
Lady Starstruck
Novalee
Shopelle
Susan
_Nina
Jade
Coco
Paper Crown
mickey
Printje
_Lacey_
Raindrop
Kowalski
Sugarfall
114 plaatsers
Pagina 17 van 22
Pagina 17 van 22 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 22
Re: Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten...
Als je je familie in het buitenland die foto's wilt laten zien, zijn er nog een hoop andere opties. Ik vind zoiets heel persoonlijk en zou zoiets alleen met mn allerdierbaarsten willen delen. En mijn Facebookluhst bestaat nou niet echt uit alleen mn allerdierbaarsten... maar zij ziet dat klaarblijkelijk heel anders...
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
Nouja, toch begrijp ik het wel. Ik zou het ergens ook niet vinden kunnen maar de gedachtengang erachter kan ik wel begrijpen. Zo'n overleden kindje hoort ook immers bij de familie en je bent er nét zo trots op als op je andere kinderen. Je wilt het daarom misschien nét zo graag laten zien als dat je foto's van je andere kinderen laat zien.
Ikzelf heb foto's van m'n overleden kat, en een ander zou ze misschien verschrikkelijk onsmakelijk vinden, maar ikzelf zie het onsmakelijke niet, alleen hoe vredig dat beestje daar lag. En daarom heb ik ene periode gehad dat ik die foto's graag liet zien, zo van kijk is, het beestje heeft rust, het is goed zo.
Ik zou dat soort foto's niet op Facebook zetten hoor, van een overleden kindje. Maar ik denk dat het ergens wel heel dubbel is. Stel je krijgt een doodgeboren kindje dan ervaar je dus bij dat kindje nóóit het moment met foto's delen met de buitenwereld. En dat lijkt me idd best moeilijk.
Ikzelf heb foto's van m'n overleden kat, en een ander zou ze misschien verschrikkelijk onsmakelijk vinden, maar ikzelf zie het onsmakelijke niet, alleen hoe vredig dat beestje daar lag. En daarom heb ik ene periode gehad dat ik die foto's graag liet zien, zo van kijk is, het beestje heeft rust, het is goed zo.
Ik zou dat soort foto's niet op Facebook zetten hoor, van een overleden kindje. Maar ik denk dat het ergens wel heel dubbel is. Stel je krijgt een doodgeboren kindje dan ervaar je dus bij dat kindje nóóit het moment met foto's delen met de buitenwereld. En dat lijkt me idd best moeilijk.
Gast- Gast
Carrie schreef:mzcharlotte schreef:Hartstikke aardige meid die ik ken, heeft het op Facebook over een zelfmoord bij het openbaar vervoer in de strekking: Kies voor een andere, minder egoistische manier, val de conducteur en reizigers er niet mee lastig. Maar dan ook nog de reacties erop (over het algemeen naar de mond pratend).
Ik hoop dat ze machinist bedoelt, anders is het wel een beetje dom. Die discussie is hier al eens geweest, maar als ze machinist bedoelt en reizigers weg laat ben ik het wel met haar eens.
Hoezo de conducteur niet? Die houdt er toch ook een trauma aan over?
Maar ik mis de machinist wel in het rijtje..
Edit; Laat maar, ben spuit 11
Roza- Kletskop
- Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11
Maple schreef:Nouja, toch begrijp ik het wel. Ik zou het ergens ook niet vinden kunnen maar de gedachtengang erachter kan ik wel begrijpen. Zo'n overleden kindje hoort ook immers bij de familie en je bent er nét zo trots op als op je andere kinderen. Je wilt het daarom misschien nét zo graag laten zien als dat je foto's van je andere kinderen laat zien.
Maar heb je die foto's van je kat ook op facebook gezet?
Ik verbaas me niet over het feit dat ze daar foto's van gemaakt heeft, dat zou ik ook doen. Alleen om ze vervolgens op facebook te zetten gaat mij echt heel veel stappen te ver. Zoals ik zeg, je hebt niet alleen je allerdierbaarsten in je facebooklijst (als het in dit geval gaat om een oud klasgenoot, ik weet 't natuurlijk niet zeker, maar denk niet dat dat dikke vriendinnen zijn, dus zal dat meisje ook andere 'vage bekenden' in haar lijst hebben staan) en om zulke foto's ook met hen te delen...
Ik vraag me dan af waarom ze dat doet, om reacties van anderen te krijgen..? Want als je die foto's voor je eigen herinnering maakt, hoef je ze niet op facebook te zetten en als je ze wilt delen met mensen die dichtbij je staan, zijn daar ook andere manieren voor...
Jerry- Ratel
Nee die foto's staan niet op facebook, maar ik heb ze wel aan veel mensen laten zien.
Edit: en waarom ze ze zou kunne plaatsen probeerde ik een beetje in m'n laatste alinea en te schetsen
Edit: en waarom ze ze zou kunne plaatsen probeerde ik een beetje in m'n laatste alinea en te schetsen
Gast- Gast
Ik had een kennis op facebook waarvan zijn vader zelfmoord heeft gepleegd. Ik heb zijn vader gekend en heb het soms nog heel moeilijk met zijn dood. Die jongen maakte hele onsmakelijke toespelingen op de manier waarop zijn vader is overleden. Met zijn updates probeerde hij zo veel mogelijk facebookvrienden te shockeren en kijken hoe ver hij kon gaan. Ik kon daar goed tegen maar na die update over zijn vader heb ik hem verwijderd.
Roxi3- Prater
- Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10
Ik snap inderdaad ook wel dat die oud klasgenoot er foto's van heeft maar ik vind het nog wel wat om het dan op facebook te zetten. Je hoeft niet alles te delen natuurlijk. Ookal horen die kindjes net zo goed bij de familie. Desnoods inderdaad een apart mapje aanmaken en er duidelijk bij vermelden dat het foto's betreft van de oveleden kindjes. Dan kunnen mensen zelf beslissen of ze het willen zien.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Een kennis van mij zet alles maar dan ook echt alles over haar pasgeboren zoontje op fb. Zijn eerste hapje, onder de douche, in bad geweest, voor baby tv, elke dag staan er wel een paar updates erop... En dan de foto's en filmpjes niet te vergeten.
Ik moet toegeven dat ik er zelf soms ook wel (saaie) dagelijkse dingen op zet. 2 weken terug was heftig, had ik iets erover op gezet, maar vond het ook niet toepasselijk dus na 3 min weer verwijderd.
Ik moet toegeven dat ik er zelf soms ook wel (saaie) dagelijkse dingen op zet. 2 weken terug was heftig, had ik iets erover op gezet, maar vond het ook niet toepasselijk dus na 3 min weer verwijderd.
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Een FB vriend van onze buurman had een paar weken geleden een bericht geplaatst met als strekking dat hij het leven niet meer aankon na de breuk met zijn vriendin en dat hij het niet meer zag zitten. Allemaal ongeruste reacties van vrienden en bekenden en hij is een paar uur later gevonden, hij heeft zichzelf doodgereden.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
bah Lady wat heftig..
Ik plaats kennelijk op FB dat ik aan het shoppen ben bij Happybee
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Lejow schreef:bah Lady wat heftig..
Ja, meer sites hebben dat de laatste tijd. Zie het vaker langskomen, bijzonder...
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
En het erge is... Ik heb niet eens wat gekocht
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Lejow schreef:En het erge is... Ik heb niet eens wat gekocht
Christ kan je dat niet uitzetten?? Stay awaaaay from the site....
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Lejow schreef:bah Lady wat heftig..
Yep... dat doe jij! :p Ik had dat ook hoor vorige week, en ik ben wel schuldig
Lady: jeetje wat enorm heftig..
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Lady: wat heftig zeg, vreselijk
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Jerry schreef:Maple schreef:Nouja, toch begrijp ik het wel. Ik zou het ergens ook niet vinden kunnen maar de gedachtengang erachter kan ik wel begrijpen. Zo'n overleden kindje hoort ook immers bij de familie en je bent er nét zo trots op als op je andere kinderen. Je wilt het daarom misschien nét zo graag laten zien als dat je foto's van je andere kinderen laat zien.
Maar heb je die foto's van je kat ook op facebook gezet?
Ik verbaas me niet over het feit dat ze daar foto's van gemaakt heeft, dat zou ik ook doen. Alleen om ze vervolgens op facebook te zetten gaat mij echt heel veel stappen te ver. Zoals ik zeg, je hebt niet alleen je allerdierbaarsten in je facebooklijst (als het in dit geval gaat om een oud klasgenoot, ik weet 't natuurlijk niet zeker, maar denk niet dat dat dikke vriendinnen zijn, dus zal dat meisje ook andere 'vage bekenden' in haar lijst hebben staan) en om zulke foto's ook met hen te delen...
Ik vraag me dan af waarom ze dat doet, om reacties van anderen te krijgen..? Want als je die foto's voor je eigen herinnering maakt, hoef je ze niet op facebook te zetten en als je ze wilt delen met mensen die dichtbij je staan, zijn daar ook andere manieren voor...
Waarschijnlijk om dezelfde reden als iedereen, om foto's te delen met anderen. Dat kun je over elke foto natuurlijk zeggen, dat ze niet op facebook hoeven. Waarom zou je dat alleen moeten delen met dierbaren het is toch je kindje, daar ben je trots op. Ik zou die foto's zelf misschien ook wel op facebook gezet hebben.
Overigens worden die foto's volgens mij verwijderd door facebook als ze ze zien omdat het tegen de regels is, was een tijdje terug nog een topic over.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Maar als iemand foto's van 'n vakantie, huisdier of whatever op Facebook zet, reageer je met "leuk, gezellig, wat een schatje" etc. Geen idee hoe ik zou moeten reageren op de foto van iemands overleden kindje...
Maargoed, waarschijnlijk gebruik ik fb op een hele andere manier en voor een hele andere reden...
Maargoed, waarschijnlijk gebruik ik fb op een hele andere manier en voor een hele andere reden...
Jerry- Ratel
Zoiets als wat verschrikkelijk, heel veel sterkte, gok ik.Jerry schreef:Maar als iemand foto's van 'n vakantie, huisdier of whatever op Facebook zet, reageer je met "leuk, gezellig, wat een schatje" etc. Geen idee hoe ik zou moeten reageren op de foto van iemands overleden kindje...
Gast- Gast
Jemig Lady, die is wel heel heftig.
foto's van overledenen hou ik ook niet zo van, gewoon omdat het me een ongemakkelijk gevoel geeft.
Wat ik ook heel irritant vind, mensen die foto's van zichzelf plaatsen en dan allemaal anderen erin gaan taggen. Blijkbaar wil zo iemand heel graag aan anderen laten zien waar hij/zij is geweest.
foto's van overledenen hou ik ook niet zo van, gewoon omdat het me een ongemakkelijk gevoel geeft.
Wat ik ook heel irritant vind, mensen die foto's van zichzelf plaatsen en dan allemaal anderen erin gaan taggen. Blijkbaar wil zo iemand heel graag aan anderen laten zien waar hij/zij is geweest.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Mermaid schreef:Jemig Lady, die is wel heel heftig.
Huh, anderen die niet op die foto staan bedoel je?
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Ja dat bedoel ik.
er is dus een meisje dat ik totaal niet ken dat constant tevoorschijn komt op mijn 'startpagina' van facebook omdat ze dus vrienden van mij tagt in foto's van zichzelf. Zag net bijvoorbeeld een foto van haar in rome, gewoon alleen. maar toch minstens 20 andere mensen erin getagd..
er is dus een meisje dat ik totaal niet ken dat constant tevoorschijn komt op mijn 'startpagina' van facebook omdat ze dus vrienden van mij tagt in foto's van zichzelf. Zag net bijvoorbeeld een foto van haar in rome, gewoon alleen. maar toch minstens 20 andere mensen erin getagd..
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Lady4, wat heftig zeg.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Ik kende die jongen verder niet en heb het gelukkig ook niet op min FB voorbij zien komen. Andere vrienden van mij wel, omdat zulke updates ook in je overzicht voorbij komen wanneer een FB vriend reageert op een van zijn of haar vrienden. Zodoende hebben een aantal vrienden van mij het hele verhaal ook gevolgd, maar zij kenden hem dus niet.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Pagina 17 van 22 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 22
Soortgelijke onderwerpen
» Foto's op facebook zetten van andere mensen...
» Sommige mensen...!!!
» sommige mensen....
» zo kortzichtig sommige mensen
» Goede mensen, slechte mensen?
» Sommige mensen...!!!
» sommige mensen....
» zo kortzichtig sommige mensen
» Goede mensen, slechte mensen?
Pagina 17 van 22
Permissies van dit forum: