Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten...

+110
Rose
Sushi
Toet
Arwyn
ijsjemeisje
Lady1984
Marsy28
Ella
CCC
Muppetje
Lady4
Silver
Roxi3
Roza
Parisienne
Guus
TukTuk
Reeza
sterremaan
Ibbeltje
Merai
Melis_je
Filoria
Sjaantje
Tiana
Caro
Esperanza
Lousanne
PrimaBella
Rouge
Bazinga
Discordia
Rovine
Inge
Kqip
Benthe
Steep
Shisha
Lies
Gympie
Bolleke
Jerry
Minx
Elysia
loura
MADDIE
Japie
Queen
Lavendel
Marin
Suusie
Rush
Elliot
schuddebuikje
Linnie1985
Niekske
Flower_L
SarahKey
Pien
SuperGrover
Tania
Red Velvet
Bliss
Mermaid
SoGood
Lenthe
luenca
Snoes
Blond
Jezzie
Alex
Poisongirl
Jeanette
Ringling
Mari
Lejow
M@niek
Gizmo
Stuiterbal
Antibes
sanne-84
Verona
Blair
doarg
Pannetoet
Polly
Twellie
Sterre
SleepingBeauty
Poubelle
RYW
Urban Naked
mzcharlotte
Didi
Olijfje
Juutjepetuutje
Lady Starstruck
Novalee
Shopelle
Susan
_Nina
Jade
Coco
Paper Crown
mickey
Printje
_Lacey_
Raindrop
Kowalski
Sugarfall
114 plaatsers

Pagina 21 van 22 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22  Volgende

Ga naar beneden

Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... - Pagina 21 Empty Re: Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten...

Bericht  Gast za 6 okt 2012 - 21:44

Oh die foto's die gedeeld worden om een prijs te winnen vind ik nog niet eens zo erg, ik zie de mooiste kinderbedden voorbijkomen Wink Ik word wel zat van al die 'pagina's die je misschien leuk vindt' in de Facebook-app.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... - Pagina 21 Empty Re: Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten...

Bericht  Printje za 6 okt 2012 - 21:45

Maple schreef:Oh die foto's die gedeeld worden om een prijs te winnen vind ik nog niet eens zo erg, ik zie de mooiste kinderbedden voorbijkomen Wink Ik word wel zat van al die 'pagina's die je misschien leuk vindt' in de Facebook-app.

Ook niet na 10x achter elkaar haha? Ik heb geen Facebook app, die werkt op eoa manier niet op mijn mob.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast za 6 okt 2012 - 21:47

Ik heb een meisje van een jaar of 15 op facebook die niets anders doet dan posten:

'verveeling'

'ik ga zo boodschappen doen'

'ze hebben wifi in de winkel'

'klaar met boodschappen doen'

'kan niet slapen'

'kan nog steeds niet slapen'

'lig nog steeds wakker'

'teen gestoten, auw'

'teen doet nog zeer'

'teen is blauw, wat nu?'

'slecht geslapen vannacht'

'teen nog steeds zeer'

'mijn moeder had net een hoestbui'

'buikpijn'

'kan weer niet slapen'

En dat zijn dan de updates van ongeveer 24 uur. Niemand die erop reageert, het meeste is verkeerd gespeld en niemand die op 'vind ik leuk' klikt. Echt te erg voor woorden...

Laatst aangepast door Eucalypta op za 6 okt 2012 - 21:49; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast za 6 okt 2012 - 21:48

Mijn moeder heeft een hoestbui lol!

Gast
Gast

Bericht  Printje za 6 okt 2012 - 21:48

hahahha Eucalypta das inderdaad erg 'fijn'.....
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Gast za 6 okt 2012 - 21:49

Dit zijn trouwens vrij letterlijke quotes :')

Gast
Gast

Bericht  Gast za 6 okt 2012 - 21:54

Ik had op een gegeven moment een collega die een relatie had die uit was gegaan, een tijdje eerder al.

Op een gegeven moment ging ze dan dingen plaatsen als 'ik weet nu wie mijn echte vrienden zijn' en 'ik ben wie ik ben, take it or leave it' en 'sommige mensen hebben niet genoeg aan hun eigen leven en moeten praten over een ander' en meer van dat soort cryptische toestanden. Die laatste ontaarde alleen in een enórme rel, het bleek dat een vriendin iets had doorgespeeld aan haar ex, iedereen bemoeide zich ermee, stonden op een gegeven moment 100 reacties onder dat bericht met complete ruzies en 'haar' kant en 'zijn' kant, alle vuile was op tafel en iedereen die elkaar allerlei dingen verweet van jaren terug. Heel erg sneu. En dat ook gewoon laten staan. Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... - Pagina 21 394967

Gast
Gast

Bericht  Gast za 6 okt 2012 - 22:03

Ik kan het hele liefdesleven van mijn nichtje op Facebook volgen. Statussen gaan van 'relatie' naar 'het is ingewikkeld' naar 'vrijgezel', om vervolgens weer naar 'het is ingewikkeld' en 'relatie' en 'vrijgezel' te gaan. En dat niet over een jaar breed genomen, maar dat dan gerust allemaal binnen 2 dagen tijd. Het afgelopen jaar heb ik alleen al 7 jongens voorbij zien komen. Wat zeg ik, sinds april.

Gast
Gast

Bericht  luenca za 6 okt 2012 - 23:03

Eucalypta schreef:Ik heb een meisje van een jaar of 15 op facebook die niets anders doet dan posten:

'verveeling'

'ik ga zo boodschappen doen'

'ze hebben wifi in de winkel'

'klaar met boodschappen doen'

'kan niet slapen'

'kan nog steeds niet slapen'

'lig nog steeds wakker'

'teen gestoten, auw'

'teen doet nog zeer'

'teen is blauw, wat nu?'

'slecht geslapen vannacht'

'teen nog steeds zeer'

'mijn moeder had net een hoestbui'

'buikpijn'

'kan weer niet slapen'

En dat zijn dan de updates van ongeveer 24 uur. Niemand die erop reageert, het meeste is verkeerd gespeld en niemand die op 'vind ik leuk' klikt. Echt te erg voor woorden...

heb er ook zo 1tje in mn facebook, mn oppaskindje van vroeger, ze is nu 14 en behalve zulke onnozele dingen vind ze het ook leuk om zoenende fotos van haar en haar vriendje erop te zetten en scheldwoorden als kk/geile slet zonder afkortingen Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... - Pagina 21 878948377 en haar moeder zit ook op fb en die zegt er niets van
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Bericht  _Lacey_ za 6 okt 2012 - 23:08

Eucalypta schreef:Ik had op een gegeven moment een collega die een relatie had die uit was gegaan, een tijdje eerder al.

Op een gegeven moment ging ze dan dingen plaatsen als 'ik weet nu wie mijn echte vrienden zijn' en 'ik ben wie ik ben, take it or leave it' en 'sommige mensen hebben niet genoeg aan hun eigen leven en moeten praten over een ander' en meer van dat soort cryptische toestanden. Die laatste ontaarde alleen in een enórme rel, het bleek dat een vriendin iets had doorgespeeld aan haar ex, iedereen bemoeide zich ermee, stonden op een gegeven moment 100 reacties onder dat bericht met complete ruzies en 'haar' kant en 'zijn' kant, alle vuile was op tafel en iedereen die elkaar allerlei dingen verweet van jaren terug. Heel erg sneu. En dat ook gewoon laten staan. Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... - Pagina 21 394967
Zo een heb ik ook tussen mijn vrienden. De eerste keer deed ik nog de moeite door te vragen wat er aan de hand was. Kreeg ik als reactie dat het privé is. Zet het dan niet op Facebook domme muts!

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489

Bericht  Gast za 6 okt 2012 - 23:09

Sja. Gelukkig is de maatschappij nog niet dusdanig verneukt dat ouders hun kinderen via Facebook standjes gaan geven, Shy. Misschien doet ze dat wel gewoon in het echt, zoals het hoort.

Gast
Gast

Bericht  SuperGrover za 6 okt 2012 - 23:32

Eucalypta schreef:Ik had op een gegeven moment een collega die een relatie had die uit was gegaan, een tijdje eerder al.

Zo heb ik van vage kennissen hun volledige scheiding kunnen volgen via social media. Dieptriest.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  luenca za 6 okt 2012 - 23:45

Maple schreef:Sja. Gelukkig is de maatschappij nog niet dusdanig verneukt dat ouders hun kinderen via Facebook standjes gaan geven, Shy. Misschien doet ze dat wel gewoon in het echt, zoals het hoort.

ja daar heb je gelijk in, niet over nagedacht.
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Bericht  Lady4 zo 7 okt 2012 - 2:54

Ik had vandaag een patiënt van 72 jaar. Toen zijn vrouw de kinderen ging inlichten zei mijn patiënt tegen haar dat ze niet moest vergeten te zeggen dat de zoon niks op FB mocht zetten, zoals hij de vorige keer wel had gedaan. Laughing :
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  SoGood zo 7 okt 2012 - 4:49

Ik sta soms ook versteld, hoeveel persoonlijke shit er wordt geplaatst. Iedereen kan het gewoon lezen, echt waarom? Aandacht tekort?
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Snoopy zo 7 okt 2012 - 6:12

Jerry schreef:
Urban Naked schreef:
Snoopy schreef:Ik kom zojuist dit tegen, op facebook, maar het komt van twitter af:

Aldus mijn cliënt is homoseksualiteit het zelfde als roken het is beide slecht voor je eigen gezondheid en voor die van anderen... Dusssss

Ik weet niet precies wat hij doet, maar als je een functie hebt waarbij je cliënten hebt, vind ik het echt niet kunnen om dit op social media te delen.
Hij gebruikt het woord 'aldus' verkeerd waardoor de hele zin niet loopt. Hij bedoelt 'volgens' en quote dan de mening van die cliënt.
Niet heel professioneel idd.

Dat is in deze volgens mij niet het opmerkelijkst... smile

Nee idd, zijn nederlands is slecht, dus die quote snap ik, feit dat hij een client quote vind ik not done, ook al is het een mening die je niet deelt en je ongenoegen wilt delen.
Snoopy
Snoopy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Clapperdie zo 7 okt 2012 - 8:47

Ik heb een collega die ziek thuis zit. Heeft veel pijn maar ze weten niet waar het vandaan komt. Nu komen er steeds updates over alle onderzoeken die geweest zijn incl de urine/ontlastingsamples die ingeleverd moeten worden.

silent erg dat die persoon zo ziek is maar bespaar me de details.
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Niekske ma 15 okt 2012 - 21:55

Ik moet em weer even aanhalen.. een vriendin van me heeft een FB pagina voor haar zoontje van een paar maanden en dan gaat ze eerst zelf foto's plaatsen van haar zoontje en vervolgens logt ze in onder de naam van haar zoontje en gaat ze reageren op die foto's met dingen als 'ikke superbaby!' :nopompom:
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605

Bericht  Shisha ma 15 okt 2012 - 21:58

Nietske wat erg. Ik snap dat soort dingen echt niet. Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten... - Pagina 21 394967
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Marin ma 15 okt 2012 - 22:02

Hahaha oh Niekske, wat erg.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Lousanne ma 15 okt 2012 - 22:03

Oh Niekske zo iemand heb ik ook in mijn vriendenlijst, tenenkrommend idd :O

Ik heb een neefje van een jaar of 13, 14, die actief is op facebook. Laatst had hij een keer 's avonds een reactie geplaatst bij een foto van een meisje, waar ook al meer reacties stonden en er dus een soort van gesprek aan de gang was over wat ze morgen in het tussenuur gingen doen ofzo..
Anyway, geeft op een gegeven moment mijn oom ook een reactie op diezelfde foto van dat meisje, R. (naam zoon), ga eens slapen, je moet er morgen vroeg uit!
Haha, daar was ik als zoon toch ook niet zo blij van geworden..
Lousanne
Lousanne
Prater
Prater

Aantal berichten : 574
Punten : 661
Registratiedatum : 29-05-12

Bericht  Gast ma 15 okt 2012 - 22:18

Hahaha Niekske, wat erg!

Gast
Gast

Bericht  VeryCherry ma 15 okt 2012 - 22:28

Mijn zusje gooit zulke loze updates als Euc beschrijft allemaal op twitter. De ene kanker na de andere komt voorbij en het is allemaal in tenenkrommend Nederlands geschreven. Come on; gimnazium????
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Elliot ma 15 okt 2012 - 22:42

Maple schreef:Sja. Gelukkig is de maatschappij nog niet dusdanig verneukt dat ouders hun kinderen via Facebook standjes gaan geven, Shy. Misschien doet ze dat wel gewoon in het echt, zoals het hoort.

Ik heb iemand op mijn FB die het andere uiterste is. Haar zoon is 14 en komt nooit thuis op de afgesproken tijd, is al 3 x blijven zitten en blijft soms nachten weg zonder dat zij weet waar hij is. Zij plaatst dan updates op FB als:

*naam zoon* is weer de hele nacht weggeblezen. Haha, wat heb ik toch een heerlijke puber.

of: Net gebeld door de school van *naam zoon*, gesprek met de leerplichtambtenaar. Mijn vent heeft weer lekker gespijbeld, haha.

Dat vind ik echt absurd, haar zoon leest dit ook gewoon (heeft zelf ook FB) en krijgt zo volgens mij echt het idee dat zijn gedrag heel normaal is. Zet dan gewoon niets op FB.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Bericht  VeryCherry ma 15 okt 2012 - 22:51

Als mijn zoon zoiets zou doen, zou ik er alles aan doen dat hij niet eens meer toegang heeft tot internet en zijn laptop of zo alleen kan gebruiken voor schoolwerk. Smartphone is dan ook uit den boze, dan krijgt hij een of andere oude Nokia met beltegoed...
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 21 van 22 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: