Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten...
+110
Rose
Sushi
Toet
Arwyn
ijsjemeisje
Lady1984
Marsy28
Ella
CCC
Muppetje
Lady4
Silver
Roxi3
Roza
Parisienne
Guus
TukTuk
Reeza
sterremaan
Ibbeltje
Merai
Melis_je
Filoria
Sjaantje
Tiana
Caro
Esperanza
Lousanne
PrimaBella
Rouge
Bazinga
Discordia
Rovine
Inge
Kqip
Benthe
Steep
Shisha
Lies
Gympie
Bolleke
Jerry
Minx
Elysia
loura
MADDIE
Japie
Queen
Lavendel
Marin
Suusie
Rush
Elliot
schuddebuikje
Linnie1985
Niekske
Flower_L
SarahKey
Pien
SuperGrover
Tania
Red Velvet
Bliss
Mermaid
SoGood
Lenthe
luenca
Snoes
Blond
Jezzie
Alex
Poisongirl
Jeanette
Ringling
Mari
Lejow
M@niek
Gizmo
Stuiterbal
Antibes
sanne-84
Verona
Blair
doarg
Pannetoet
Polly
Twellie
Sterre
SleepingBeauty
Poubelle
RYW
Urban Naked
mzcharlotte
Didi
Olijfje
Juutjepetuutje
Lady Starstruck
Novalee
Shopelle
Susan
_Nina
Jade
Coco
Paper Crown
mickey
Printje
_Lacey_
Raindrop
Kowalski
Sugarfall
114 plaatsers
Pagina 19 van 22
Pagina 19 van 22 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20, 21, 22
Re: Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten...
Ik zou zoiets zeggen als dat ze maar blij moet zijn met wat ze heeft en dat ze beter 2x na moet denken voor ze zulke dingen neerzet, omdat schoolbestuur en ouders ook facebook hebben.Youandi schreef:Tuurlijk, dat heb ik ook wel eens, dat de wekker gaat en dat ik denk: 'Nu al?' Maar ik heb niet de neiging dat op Facebook te gooien. Mijn directeur zou dat ook niet kunnen waarderen.
Het is bij deze persoon trouwens regelmatig dat ze zeur-berichten t.a.v. haar werk plaatst, dus mijn tegenreactie komt niet uit de lucht vallen.
Gast- Gast
Ik baalde vooral toen ik er achter kwam dat het 's ochtends om 6.15uur nog niet licht is..
Dan toch fijn die vakantie, lekker wakker worden door de zon, haha.
Dan toch fijn die vakantie, lekker wakker worden door de zon, haha.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Tsja, er gaan veel verhalen over medewerkers die op facebook hun baas afzeiken en daardoor ontslagen worden... ik zou het ook zeker niet doen, en ik klaag maar tot op zekere hoogte (ik heb pas iets als 'werkstress' geplaatst, en daar blijft het dan ook bij). Ik vind het niet het medium om frustraties mee te spuien...
Die depressieve vriend.. dat gaat echt nergens over. Zielig, die depressie, maar het is geen vrijbrief om lullig te doen.
Die depressieve vriend.. dat gaat echt nergens over. Zielig, die depressie, maar het is geen vrijbrief om lullig te doen.
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10
Youandi schreef:Tuurlijk, dat heb ik ook wel eens, dat de wekker gaat en dat ik denk: 'Nu al?' Maar ik heb niet de neiging dat op Facebook te gooien. Mijn directeur zou dat ook niet kunnen waarderen.
Het is bij deze persoon trouwens regelmatig dat ze zeur-berichten t.a.v. haar werk plaatst, dus mijn tegenreactie komt niet uit de lucht vallen.
Ik snap wel dat je vingers dan kriebelen. Wat heeft ze gezegd op jouw reactie?
Gast- Gast
Carrie schreef:Youandi schreef:Tuurlijk, dat heb ik ook wel eens, dat de wekker gaat en dat ik denk: 'Nu al?' Maar ik heb niet de neiging dat op Facebook te gooien. Mijn directeur zou dat ook niet kunnen waarderen.
Ik snap wel dat je vingers dan kriebelen. Wat heeft ze gezegd op jouw reactie?
Ze heeft niet gereageerd. Doet haar zusje ook altijd zodra ze zich aangevallen of terecht gewezen voelt
Gast- Gast
Pas geleden zag ik op facebook: 'Zo, net de collectant van Oxfam Novib een uur aan de praat gehouden om vervolgens niks te geven # gnagna'
Ik vond dit zo'n belachelijke opmerking. Waarom zou je dat doen als iemand voor het goede doel komt collecteren? Ik snap best dat niet iedereen altijd iets wil geven bij een collecte, maar om iemands tijd te verdoen die z'n best doet voor het goede doel, echt asociaal.
En als je de opmerking leest zou je misschien kunnen denken dat ie getypt is door een 16-jarig jochie ofzo.. Maar nee, het is getypt door een doktersassistente van 25 jaar (vriendin van vriendin van mij, ken haar niet goed).
Anyway, ik had gereageerd (terwijl ik normaal nooit ergens op reageer) of ze nu trots was op zichzelf door deze actie.
Kort daarna was het hele bericht verwijderd en was ik geen vrienden meer met haar
(En kreeg ik smsjes van vriendinnen die trots op me waren en dat ze dit zo niets voor mij vonden om zo best fel te reageren:P)
Ik vond dit zo'n belachelijke opmerking. Waarom zou je dat doen als iemand voor het goede doel komt collecteren? Ik snap best dat niet iedereen altijd iets wil geven bij een collecte, maar om iemands tijd te verdoen die z'n best doet voor het goede doel, echt asociaal.
En als je de opmerking leest zou je misschien kunnen denken dat ie getypt is door een 16-jarig jochie ofzo.. Maar nee, het is getypt door een doktersassistente van 25 jaar (vriendin van vriendin van mij, ken haar niet goed).
Anyway, ik had gereageerd (terwijl ik normaal nooit ergens op reageer) of ze nu trots was op zichzelf door deze actie.
Kort daarna was het hele bericht verwijderd en was ik geen vrienden meer met haar
(En kreeg ik smsjes van vriendinnen die trots op me waren en dat ze dit zo niets voor mij vonden om zo best fel te reageren:P)
Lousanne- Prater
- Aantal berichten : 574
Punten : 661
Registratiedatum : 29-05-12
Ik was net bevallen. Een vriendin van ons heeft dat dus gewoon op facebook lopen verklappen. Zij heeft dus ook gewoon mensen ingelicht die het nog niet wisten omdat ik nog geen puf had om het te plaatsen.
Vervolgens verklapte mijn nichtje de naam. Wij konden dus niet echt iets meer zelf bekend maken!!
Vervolgens verklapte mijn nichtje de naam. Wij konden dus niet echt iets meer zelf bekend maken!!
MADDIE- Prater
- Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10
Jeetje Maddie: daar zou ik echt pissig om kunnen worden!
Ik heb juist mijn nicht en die plaatst dus áltijd updates in het Maastrichts. Ik vind dat zo gruwelijk.. brrr...
Ik heb juist mijn nicht en die plaatst dus áltijd updates in het Maastrichts. Ik vind dat zo gruwelijk.. brrr...
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Ik heb iemand die elke dag schrijft wat hij gaat eten.
Een volwassen man van 65+
En dan overal verklein woordjes bij gebruikt of het zogenaamd leuk wil schrijven.
Een volwassen man van 65+
En dan overal verklein woordjes bij gebruikt of het zogenaamd leuk wil schrijven.
Gast- Gast
Caro schreef:Jeetje Maddie: daar zou ik echt pissig om kunnen worden!
Eerst liet ik het langs me heen gaan, komt natuurlijk ook omdat ik net bevallen was. En daarna baalde ik vooral. Mensen weten gewoon niet wat wel en niet kan op facebook
MADDIE- Prater
- Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10
Iemand op mijn facebook had er vorige week op staan: I whanne be a hippie en i whane be stond! Jalalaa WEEKEND!
Nou ken ik dat meisje niet zo goed, ik kon het echt niet laten te reageren met: 'had je niet beter gewoon de lyrics kunnen kopiëren?' Haar antwoord: 'ach het is toch weekend!'
Nou ken ik dat meisje niet zo goed, ik kon het echt niet laten te reageren met: 'had je niet beter gewoon de lyrics kunnen kopiëren?' Haar antwoord: 'ach het is toch weekend!'
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Toet schreef:Iemand op mijn facebook had er vorige week op staan: I whanne be a hippie en i whane be stond! Jalalaa WEEKEND!
Gast- Gast
Carrie schreef:Ik heb een update! Vanmorgen, diezelfde jongen. Hij had zijn geboorteplaats veranderd naar 'earth' en zijn woonplaats naar California. Dus ik zeg "ben je verhuisd, vet man GEFELICITEERD!!!"
Stuurt hij een bericht naar mijn vriend "kun je ff tegen Carrie zeggen dat ze niet van die flauwe grappen moet maken als ik superdepressief voel. Ik ben wel ziek he..."
whahahaha no way
Gast- Gast
Ik had een voormalig klasgenoot in mijn lijst die nu lerares is. En die haar statussen altijd 'me' gebruikt : me huis, me man, me kind enzovoort. Toen heb ik eens die facebookpaginalink geplaatst van 'me is geen bezittelijk voornaamwoord'. Ik dacht dat ze het zou verwijderen, maar ik kreeg zoveel 'likes' op die reactie dat ze het volgens mij niet meer durfde. Haar excuus: ''ja sorry, te lang vakantie gehad'. Jaja, dan verleer je dat inderdaad.
Tegenwoordig schrijft ze nooit meer 'me'
Gast- Gast
Haha, Luce, dat soort dingen stuur ik ook wel eens, maar van mij kunnen ze dat nooit accepteren, for some reason
Gast- Gast
Haha . Ik snap dat echt niet hoor, als je gewoon een normale opleiding hebt gevolgd, notabene de pabo en niet simpel bent en dan nog 'me' schrijven. Komt echt over als tokkietaal.
Gast- Gast
Nee, dat kan ik ook echt niet begrijpen. Ik vind het heel storend.
Gast- Gast
'Iemand' die ik ken, plaatst elke dag wel van die stomme dingen......dat ze naar beneden is gelopen (woont in flat) en haar dochter van 1 jaar had de deur op de knip gedaan boven. Moest ze de deur openbreken om er weer in te komen. Serieus mens, waarom zet je je kind dan niet gewoon even in haar bed als je naar beneden loopt? Echt, daar denk je toch wel aan als je naar beneden loopt?
En dat haar dochter hete thee over zich heen had gekregen, en dat ze de dokter ervan wist te overtuigen (serieus) dat het kind niet verbonden hoefde te worden.
Of dat haar dochter ziek is en alles 'onder gekitst' heeft, inclusief opsommingen van alle dingen waar dan kots op zit.
En zo kan ik nog wel even doorgaan.
En dat haar dochter hete thee over zich heen had gekregen, en dat ze de dokter ervan wist te overtuigen (serieus) dat het kind niet verbonden hoefde te worden.
Of dat haar dochter ziek is en alles 'onder gekitst' heeft, inclusief opsommingen van alle dingen waar dan kots op zit.
En zo kan ik nog wel even doorgaan.
Gast- Gast
Luce schreef:Ik had een voormalig klasgenoot in mijn lijst die nu lerares is. En die haar statussen altijd 'me' gebruikt : me huis, me man, me kind enzovoort. Toen heb ik eens die facebookpaginalink geplaatst van 'me is geen bezittelijk voornaamwoord'. Ik dacht dat ze het zou verwijderen, maar ik kreeg zoveel 'likes' op die reactie dat ze het volgens mij niet meer durfde. Haar excuus: ''ja sorry, te lang vakantie gehad'. Jaja, dan verleer je dat inderdaad.
Haha geweldig!
Gast- Gast
Zo heb ik een meisje in mijn FB timeline die alles onder loopt te schelden en alleen maar klaagberichten plaatst. Verder een meisje die stukjes tekst plaatst van een liedje bijvoorbeeld en als je daar dan op reageert, gaat ze het berichtje verwijderen en plaatst ze hem opnieuw. Zooo sneu. 't Kind is net zo oud als dat ik ben.
En een jongen die alles wat hij zelf plaatst 'liked'. Terwijl het helemaal niet leuk is
En een jongen die alles wat hij zelf plaatst 'liked'. Terwijl het helemaal niet leuk is
Gast- Gast
.
Laatst aangepast door Sushi op vr 26 okt 2012 - 22:53; in totaal 1 keer bewerkt
Sushi- Kletskop
- Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Ik erger me altijd aan #ditsoortdingenachtereenstatus. Het is Facebook, geen twitter.... Als je nou je twitter-account gekoppeld hebt staan dan snap ik het enigszins, maar dan nog zijn die hashtags volgens mij eerder bedoeld om er een korte, pakkende afkorting/woord achter te zetten.
Gast- Gast
IK vind het sowieso irritant dat mensen facebook als Twitter gebruiken. Het is niet voor niets dat ik geen twitter-account heb, ik hoef niet van iedere scheet op de hoogte gebracht te worden...
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Ik heb net diegene die afgelopen week zeikte over het werk, nu wéér een dergelijk bericht zien plaatsen. Ik kon het niet laten om te reageren. Ik heb gezegd: 'Wees blij met wat je hebt!'
Gast- Gast
Ik zou daar serieus geen energie meer in steken. Ik zou het erg vervelend vinden om dergelijke opmerkingen te krijgen op mijn statussen (al post ik zelf zoiets nooit).Youandi schreef:Ik heb net diegene die afgelopen week zeikte over het werk, nu wéér een dergelijk bericht zien plaatsen. Ik kon het niet laten om te reageren. Ik heb gezegd: 'Wees blij met wat je hebt!'
Dadelijk komt er ruzie van en dat is echt zonde van je energie, vind ik.
Gast- Gast
Pagina 19 van 22 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20, 21, 22
Soortgelijke onderwerpen
» Foto's op facebook zetten van andere mensen...
» Sommige mensen...!!!
» sommige mensen....
» zo kortzichtig sommige mensen
» Goede mensen, slechte mensen?
» Sommige mensen...!!!
» sommige mensen....
» zo kortzichtig sommige mensen
» Goede mensen, slechte mensen?
Pagina 19 van 22
Permissies van dit forum: