Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat is Dr. Phil toch...

+11
Lejow
Gympie
doarg
RYW
mzcharlotte
Gizmo
Antibes
Arwyn
Susan
Chocolate Cookie
TukTuk
15 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wat is Dr. Phil toch... - Pagina 2 Empty Re: Wat is Dr. Phil toch...

Bericht  Tiana wo 18 jul 2012 - 20:48

Ty is niet de zoon van Dr. Phil smile
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is Dr. Phil toch... - Pagina 2 Empty Re: Wat is Dr. Phil toch...

Bericht  Marin wo 18 jul 2012 - 20:49

Haha lekker verwarrend hier.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is Dr. Phil toch... - Pagina 2 Empty Re: Wat is Dr. Phil toch...

Bericht  Gast wo 18 jul 2012 - 20:49



Dr. Phil is de zoon van Ty. Rolling Eyes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is Dr. Phil toch... - Pagina 2 Empty Re: Wat is Dr. Phil toch...

Bericht  Tiana wo 18 jul 2012 - 20:50

Marin schreef:Haha lekker verwarrend hier.
Hij heeft 2 zonen: Jay en Jordan (volgens Wikipedia)
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is Dr. Phil toch... - Pagina 2 Empty Re: Wat is Dr. Phil toch...

Bericht  Gast wo 18 jul 2012 - 20:54

Ieeh extreme homemakeover kan ik echt niet naar kijken. Allemaal van die zuidelijke (te dikke) amerkanen die met hun helm op als een stel schapen (in groepsverband haha) een huis gaan neerhalen en opknappen. En dan allemaal nog schreeuwen "Can we do itttt" YEAAAH.. brrr haha rillingen in mijn nek.

Op een of andere manier link ik dat soort Amerikanen ook altijd aan Amerikanen die op Cruise vakantie gaan laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is Dr. Phil toch... - Pagina 2 Empty Re: Wat is Dr. Phil toch...

Bericht  Gast wo 18 jul 2012 - 20:55

Ik vind Dr Phil ook echt wel een aantal goede adviezen geven.

En een van zijn zoons (idd Jay en Jordan, ze komen best vaak naar de show, eentje heeft een blonde vrouw en kindertjes en dan zie je Phil als opa,best schattig) doet wel mee bij een woonprogramma, meer een soort lifestyle make-over programma maar niet EHMO

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is Dr. Phil toch... - Pagina 2 Empty Re: Wat is Dr. Phil toch...

Bericht  SuperGrover wo 18 jul 2012 - 23:25

Ik ben niet weg van dr. Phil. De onderwerpen zijn vaak wel interessant, maar ik vraag me bijna altijd af waarom je je therapie op tv zou willen doen. Bovendien zegt dr. Phil relatief weinig, het is vooral sensatie, ik krijg niet echt de indruk dat die mensen goed geholpen zijn, zoals ik dat idee wel heb bij Supernanny. En het is heel erg Amerikaans, hij kijkt niet verder dan zijn eigen culturele assumpties, zijn waarheid is ook dé waarheid. Laatst was er een aflevering waarin een man getrouwd was, maar ook een minnares had, en hij wilde ze eigenlijk allebei houden. Hij wilde dus een relatie met 2 vrouwen. Dr. Phil zei hiervan dat dat echt onmogelijk was, een relatie is tussen 2 mensen, niet meer. Ik snap dat dat de norm is, maar ten eerste kan het wel, want het gebeurt in veel andere culturen en ten tweede, waarom zou het niet kunnen, als alle partijen het willen? Hetzelfde met een aflevering over sugardaddy's. Tuurlijk is het prostitutie, maar ik zie het probleem echt niet, die mannen willen het, die vrouwen willen het, er is geen dwang en iedereen is meerderjarig.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is Dr. Phil toch... - Pagina 2 Empty Re: Wat is Dr. Phil toch...

Bericht  Lonely Goatherd wo 18 jul 2012 - 23:39

Dat zie je toch echt verkeerd SG, het staat nou eenmaal niet in de Bijbel, dus het mag niet. Punt.

Ik heb verder niet zoveel met of tegen dr. Phil (heb het de afgelopen jaren ook maar sporadisch gezien). Mensen worden vaak niet echt geholpen inderdaad, maar dat kan ook gewoon niet in een uurtje. Waar ik wel de kriebels van krijg is hoe aan het einde van de aflevering z'n vrouw tevoorschijn komt om vervolgens hand in hand met 'm weg te lopen. pale
Lonely Goatherd
Lonely Goatherd
Prater
Prater

Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is Dr. Phil toch... - Pagina 2 Empty Re: Wat is Dr. Phil toch...

Bericht  SuperGrover do 19 jul 2012 - 0:01

Lonely Goatherd schreef:Dat zie je toch echt verkeerd SG, het staat nou eenmaal niet in de Bijbel, dus het mag niet. Punt.

Ik heb verder niet zoveel met of tegen dr. Phil (heb het de afgelopen jaren ook maar sporadisch gezien). Mensen worden vaak niet echt geholpen inderdaad, maar dat kan ook gewoon niet in een uurtje. Waar ik wel de kriebels van krijg is hoe aan het einde van de aflevering z'n vrouw tevoorschijn komt om vervolgens hand in hand met 'm weg te lopen. pale

Dat laatste, ja, ugh. Ook dat hij vaak zijn eigen kinderen als voorbeeld neemt van hoe fantastisch kinderen worden met fantastisch ouderschap van die fantastische ouders dr. Phil en Robin. Brr.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is Dr. Phil toch... - Pagina 2 Empty Re: Wat is Dr. Phil toch...

Bericht  Gympie do 19 jul 2012 - 0:22

Oooh, sorry. My bad! Niet dat programma dus.
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is Dr. Phil toch... - Pagina 2 Empty Re: Wat is Dr. Phil toch...

Bericht  RYW do 19 jul 2012 - 6:56

Punk'd schreef:Ieeh extreme homemakeover kan ik echt niet naar kijken. Allemaal van die zuidelijke (te dikke) amerkanen die met hun helm op als een stel schapen (in groepsverband haha) een huis gaan neerhalen en opknappen. En dan allemaal nog schreeuwen "Can we do itttt" YEAAAH.. brrr haha rillingen in mijn nek.

Op een of andere manier link ik dat soort Amerikanen ook altijd aan Amerikanen die op Cruise vakantie gaan Wat is Dr. Phil toch... - Pagina 2 394967

Hahaha ja, dat vind ik nou ook! En die bouwers, die mensen van het programma, die gaan ook steevast huilen als ze over die familie gaan praten. 'Ik voel me zo gezegend dat ik die mensen heb mogen leren kennen, jank jank', en dan denk ik altijd: ja dahag. Je hebt ze één dagje gezien en hebt daarna hun huis gesloopt. Je kent ze helemaal niet. En dan geldt vooral: hoe zieliger, hoe beter. Of het nou een dodelijk ziek kindje is of een alleenstaande moeder met een hondenasiel of (als het even kan) een gezin waarvan pappie in Irak zit terwijl mammie voor zieke oma zorgt, ofzo. En dan dat gehuil en gesnotter over hoeveel we van die mensen kunnen leeeeeren en hoe bijzonder ze zijn en wat voor een bijzondere ervaring dit toch is. Elke week weer.

En dan die buren, die staan massaal te helpen als er tv-camera's staan, en dan vooral als de familie dan terugkomt, dan hebben ze ineens echt enorm veel vrienden! Terwijl ze daarvoor er kennelijk totaal alleen voor stonden. En dan komen ze terug, roepen 100x luid 'Oh my GAWD' en beginnen alweer te huilen.

Ja, ik heb issues met het programma Wink
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is Dr. Phil toch... - Pagina 2 Empty Re: Wat is Dr. Phil toch...

Bericht  Gast do 19 jul 2012 - 8:35

Zo nu en dan ben ik groot fan van Dr. Phil. Maar het valt me op dat hij de laatste tijd aardig aan het doordrammen is/strenger is geworden. Het is natuurlijk beter voor de mensen in de show, voornamelijk de verslaafden, maar het geeft ook wel een hoog sensatiegehalte, wat ik dan zelf weer wat minder vind.

Moet zeggen dat ik de woorden van dr. Phil veelal op mezelf betrek en ik kan er daadwerkelijk iets mee. Klinkt dat dom?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is Dr. Phil toch... - Pagina 2 Empty Re: Wat is Dr. Phil toch...

Bericht  Gast do 19 jul 2012 - 8:38

SuperGrover schreef:
Lonely Goatherd schreef:Dat zie je toch echt verkeerd SG, het staat nou eenmaal niet in de Bijbel, dus het mag niet. Punt.

Ik heb verder niet zoveel met of tegen dr. Phil (heb het de afgelopen jaren ook maar sporadisch gezien). Mensen worden vaak niet echt geholpen inderdaad, maar dat kan ook gewoon niet in een uurtje. Waar ik wel de kriebels van krijg is hoe aan het einde van de aflevering z'n vrouw tevoorschijn komt om vervolgens hand in hand met 'm weg te lopen. pale

Dat laatste, ja, ugh. Ook dat hij vaak zijn eigen kinderen als voorbeeld neemt van hoe fantastisch kinderen worden met fantastisch ouderschap van die fantastische ouders dr. Phil en Robin. Brr.
Met allebei de dingen eens. Ik heb eens een héle aflevering gezien die om dr. Phil en zijn kleinkind draaide, dan vraag ik me echt af, waarom?! scratch
Zó Amerikaans allemaal.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is Dr. Phil toch... - Pagina 2 Empty Re: Wat is Dr. Phil toch...

Bericht  Gast do 19 jul 2012 - 20:51

RYW schreef:
Punk'd schreef:Ieeh extreme homemakeover kan ik echt niet naar kijken. Allemaal van die zuidelijke (te dikke) amerkanen die met hun helm op als een stel schapen (in groepsverband haha) een huis gaan neerhalen en opknappen. En dan allemaal nog schreeuwen "Can we do itttt" YEAAAH.. brrr haha rillingen in mijn nek.

Op een of andere manier link ik dat soort Amerikanen ook altijd aan Amerikanen die op Cruise vakantie gaan Wat is Dr. Phil toch... - Pagina 2 394967

Hahaha ja, dat vind ik nou ook! En die bouwers, die mensen van het programma, die gaan ook steevast huilen als ze over die familie gaan praten. 'Ik voel me zo gezegend dat ik die mensen heb mogen leren kennen, jank jank', en dan denk ik altijd: ja dahag. Je hebt ze één dagje gezien en hebt daarna hun huis gesloopt. Je kent ze helemaal niet. En dan geldt vooral: hoe zieliger, hoe beter. Of het nou een dodelijk ziek kindje is of een alleenstaande moeder met een hondenasiel of (als het even kan) een gezin waarvan pappie in Irak zit terwijl mammie voor zieke oma zorgt, ofzo. En dan dat gehuil en gesnotter over hoeveel we van die mensen kunnen leeeeeren en hoe bijzonder ze zijn en wat voor een bijzondere ervaring dit toch is. Elke week weer.

En dan die buren, die staan massaal te helpen als er tv-camera's staan, en dan vooral als de familie dan terugkomt, dan hebben ze ineens echt enorm veel vrienden! Terwijl ze daarvoor er kennelijk totaal alleen voor stonden. En dan komen ze terug, roepen 100x luid 'Oh my GAWD' en beginnen alweer te huilen.

Ja, ik heb issues met het programma Wink

hahaha zoooo jij kan het even 100x beter verwoorden als ik. Dat bedoel ik nou. Yes

En dat zogenaamd flauwvallen. Het is allemaal zo ontzettend overdreven en over the top. Als je inderdaad echt zoveel vrienden had en zo geweldig met de buurt kon omgaan had je nu niet in dit schuitje gezeten.

Stelletje camera geilen buren. Wink .. En idd dat Ohhhhh my Gooooooooooodd.. myy godddd.. whaaaa owwwweehh ieeh myyy godd.. (ja we weten het wel) :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is Dr. Phil toch... - Pagina 2 Empty Re: Wat is Dr. Phil toch...

Bericht  RYW do 19 jul 2012 - 21:01

Haha we zitten op 1 lijn Punkie! Ik had jou trouwens nog vergeten uit te nodigen voor FB, nu maar even gedaan smile
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is Dr. Phil toch... - Pagina 2 Empty Re: Wat is Dr. Phil toch...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum