Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat is Dr. Phil toch...

+11
Lejow
Gympie
doarg
RYW
mzcharlotte
Gizmo
Antibes
Arwyn
Susan
Chocolate Cookie
TukTuk
15 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Wat is Dr. Phil toch... Empty Wat is Dr. Phil toch...

Bericht  Gast wo 18 jul 2012 - 6:06

irritant!

Ik zit het nu te kijken en iets wordt totaal uit zijn verband getrokken.... (althans, dat vind ik.)

Zijn er meer mensen die momenteel het brown-black blame verhaal zitten te kijken?

Damn, ik moet dit ook niet kijken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is Dr. Phil toch... Empty Re: Wat is Dr. Phil toch...

Bericht  Gast wo 18 jul 2012 - 6:08

vreselijk amerikaans, net als die andere dokter, hoe heet die kerel toch.. Die arts die bij oprah altijd in de uitzending kwam. Dat vind ik ook zo'n zeikstraal en dat hele programma bangmakerij.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is Dr. Phil toch... Empty Re: Wat is Dr. Phil toch...

Bericht  Gast wo 18 jul 2012 - 6:09

Idd. Terwijl ik Jerry Springer echt héérlijk fout vermaak vond Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is Dr. Phil toch... Empty Re: Wat is Dr. Phil toch...

Bericht  TukTuk wo 18 jul 2012 - 6:13

Rejoy. schreef:vreselijk amerikaans, net als die andere dokter, hoe heet die kerel toch.. Die arts die bij oprah altijd in de uitzending kwam. Dat vind ik ook zo'n zeikstraal en dat hele programma bangmakerij.

Dr. Oz?
Ja daar verbaas ik me ook altijd over.. Bij de meest onschuldige symptomen is het "als arts denk ik dan gelijk aan een hartaanval" of "Bij zulke symptomen is mijn eerste gedachte borstkanker!"
Idd, bangmakerij..
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is Dr. Phil toch... Empty Re: Wat is Dr. Phil toch...

Bericht  Chocolate Cookie wo 18 jul 2012 - 6:14

Rejoy. schreef:vreselijk amerikaans, net als die andere dokter, hoe heet die kerel toch.. Die arts die bij oprah altijd in de uitzending kwam. Dat vind ik ook zo'n zeikstraal en dat hele programma bangmakerij.
Dr. Oz? :P
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Vlakbij Breda

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is Dr. Phil toch... Empty Re: Wat is Dr. Phil toch...

Bericht  Gast wo 18 jul 2012 - 6:16

Ja, die Oz is ook zo.... Amerikaans. Die doktersoutfit welke hij droeg tijdens de aflevering en was ook gewoon zó Wat is Dr. Phil toch... 281626781!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is Dr. Phil toch... Empty Re: Wat is Dr. Phil toch...

Bericht  Susan wo 18 jul 2012 - 6:17

Ik vind Dr. Phil meestal wel goed, maar ik heb dit niet gezien, wat gebeurde er dan?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is Dr. Phil toch... Empty Re: Wat is Dr. Phil toch...

Bericht  Gast wo 18 jul 2012 - 6:27

Susan schreef:Ik vind Dr. Phil meestal wel goed, maar ik heb dit niet gezien, wat gebeurde er dan?

Ja? Ik kijk het niet vaak maar als ik kijk, krijg ik de kriebels van zijn betweterige toon. Ik snap zijn rol maar ik kan me vaak niet in zijn advies vinden. Nogmaals, ik kijk het niet vaak dus waarschijnlijk heb ik net de verkeerde afleveringen gezien of de verkeerde emotiepet opgehad.

Hij liet een filmpje zien van 2 ouders. Die vader was met zijn dochter aan dollen over dat als ze vier wordt, ze dan donker (black) wordt. Net zo bruin als een M&M en dat ging een beetje zo door en het filmpje eindigde met "mijn kleine racistje". Volgens mij was het meer grappig bedoelt maar werd het negatieve zo overbelicht dat die man zich moest blijven verdedigen. Tja, het filmpje was negatief te intepreteren door verkeerde woordkeuzes en pedagogisch totaal niet aan te raden máár ik vond het wat doorslaan...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is Dr. Phil toch... Empty Re: Wat is Dr. Phil toch...

Bericht  Arwyn wo 18 jul 2012 - 6:35

Het is allemaal zo über Amerikaans.. Gebeurd heel vaak dat iets uit het verband wordt gerukt of dat er gewoon overdreven conclusies uit getrokken worden. Jammer dat mensen echt zo denken, maar ja.

Dr. Oz kan er inderdaad ook wat van. Hij had het laatst over teken en bracht het op zo'n manier dat je zou denken dat elke teek de ziekte van Lyme overbrengt en dat je nergens veilig bent. Als dat zo was, had ik die ziekte al 30 keer gehad en heb toch echt nergens last van..
Dat heeft hij eigenlijk in elke aflevering..
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is Dr. Phil toch... Empty Re: Wat is Dr. Phil toch...

Bericht  Chocolate Cookie wo 18 jul 2012 - 6:49

Arwyn schreef:Het is allemaal zo über Amerikaans.. Gebeurd heel vaak dat iets uit het verband wordt gerukt of dat er gewoon overdreven conclusies uit getrokken worden. Jammer dat mensen echt zo denken, maar ja.

Dr. Oz kan er inderdaad ook wat van. Hij had het laatst over teken en bracht het op zo'n manier dat je zou denken dat elke teek de ziekte van Lyme overbrengt en dat je nergens veilig bent. Als dat zo was, had ik die ziekte al 30 keer gehad en heb toch echt nergens last van..
Dat heeft hij eigenlijk in elke aflevering..
Dat vind ik dus ook! Ik weet niet meer welke aflevering het was, maar het ging over voedsel wat niet gezond zou zijn. Er bleef weinig over... Wat is Dr. Phil toch... 878948377
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Vlakbij Breda

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is Dr. Phil toch... Empty Re: Wat is Dr. Phil toch...

Bericht  Susan wo 18 jul 2012 - 7:03

Het is wel betweterig, dat vind ik bij de Supernanny vaak ook, maar ik denk dat je daar niet aan ontkomt als je dat soort hulpverlening in een televisieformat gaat gieten. Normaal gesproken is er veel meer interactie tussen een hulpverlener en de cliënt, wordt er ook veel meer een advies gegeven dat bij de persoon zelf past, maar dat is in een televisieshow haast niet te doen, daarbij denk ik dat ze er ook iets van willen maken waar iedereen iets aan kan hebben. Vandaar dat het denk ik een beetje overkomt alsof hij de waarheid in pacht heeft. Ik denk dat het bij veel kijkers ook meer vertrouwen wekt als hij het zo brengt.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is Dr. Phil toch... Empty Re: Wat is Dr. Phil toch...

Bericht  Antibes wo 18 jul 2012 - 7:25

Susan schreef:Het is wel betweterig, dat vind ik bij de Supernanny vaak ook, maar ik denk dat je daar niet aan ontkomt als je dat soort hulpverlening in een televisieformat gaat gieten. Normaal gesproken is er veel meer interactie tussen een hulpverlener en de cliënt, wordt er ook veel meer een advies gegeven dat bij de persoon zelf past, maar dat is in een televisieshow haast niet te doen, daarbij denk ik dat ze er ook iets van willen maken waar iedereen iets aan kan hebben. Vandaar dat het denk ik een beetje overkomt alsof hij de waarheid in pacht heeft. Ik denk dat het bij veel kijkers ook meer vertrouwen wekt als hij het zo brengt.

+1

Sowieso vind ik zijn adviezen eigenlijk 9 van de 10 keer wel goed (af en toe verkondigt hij complete onzin, maar het meeste is echt wel logisch en meestal ook zinvol.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is Dr. Phil toch... Empty Re: Wat is Dr. Phil toch...

Bericht  Gast wo 18 jul 2012 - 7:29

Eens met Suus en Anti.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is Dr. Phil toch... Empty Re: Wat is Dr. Phil toch...

Bericht  Gizmo wo 18 jul 2012 - 7:53

Ik vind het de laatste tijd vooral zo irritant dat er elke keer mensen in zijn programma zijn die zogenaamd over iets meepraten, maar er eigenlijk alleen zijn om hun cd/dvd/boek of whatever te promoten. Valt me de laatste tijd echt op.
Gizmo
Gizmo
Prater
Prater

Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is Dr. Phil toch... Empty Re: Wat is Dr. Phil toch...

Bericht  Gast wo 18 jul 2012 - 7:58



Ik vind dr. Phil meestal wel leuk om te kijken. Yes Hij heeft vaak gelijk, maar het zou ook stom zijn als hij dat niet had.

Ik ben het heel soms niet met hem eens, maar dan erger ik me ook niet eens zo aan zijn mening.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is Dr. Phil toch... Empty Re: Wat is Dr. Phil toch...

Bericht  Gast wo 18 jul 2012 - 8:14

Ik bedoelde inderdaad dr. Oz. Dan kijk ik 10x liever dr Phil. Oprah vond ik allemaal een beetje te halleluja.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is Dr. Phil toch... Empty Re: Wat is Dr. Phil toch...

Bericht  mzcharlotte wo 18 jul 2012 - 9:21

Ik mag Dr. Phil wel. Ik kan zijn humor ook wel waarderen.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is Dr. Phil toch... Empty Re: Wat is Dr. Phil toch...

Bericht  RYW wo 18 jul 2012 - 9:25

Ik vind het wel lekker om naar te kijken. Meestal sla ik er niet zo op aan (bijvoorbeeld van die kleine meisjes die meedoen aan missverkiezingen of mensen die verslaafd zijn aan hoestsiroop of internetpesten ofzo) maar als ik een dag hard gewerkt heb en ik heb even geen zin in mijn eigen sores, dan vind ik het wel lekker om me even in flinke Amerikaanse emo-tv te storten smile

Dr. Oz vind ik een zeikerd. Zo ongeveer alles is slecht voor je, en ik erger me al helemaaaaal dood aan die vrouwen die daar in het publiek zitten. Echt van die rechtsdraaiende gezondheidssandalenmutsen.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is Dr. Phil toch... Empty Re: Wat is Dr. Phil toch...

Bericht  doarg wo 18 jul 2012 - 11:09

De zoon van Dr Phill vind ik vaak leuker om te zien, die gooit een huis plat van mensen die het moeilijk hebben.
En zet dan in een paar weken een gloed nieuw huis neer met echt alles erop en eraan.
Ben even de naam vergeten.. ?
doarg
doarg
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 68
Punten : 151
Registratiedatum : 17-07-12
Woonplaats : Wervershoof

http://www.lelijkste-keuken.nl/Detail/Vote/60?page=1

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is Dr. Phil toch... Empty Re: Wat is Dr. Phil toch...

Bericht  Gympie wo 18 jul 2012 - 11:48

Extreme home makeover. Ze doen dat in een paar dagen.

Ja, een mooi idee, maar soms te dramatisch in elkaar gezet met die muziek eronder. De verbouwingen vind ik wel altijd leuk om te zien.
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is Dr. Phil toch... Empty Re: Wat is Dr. Phil toch...

Bericht  Gizmo wo 18 jul 2012 - 18:36

Gympie schreef:Extreme home makeover. Ze doen dat in een paar dagen.

Ja, een mooi idee, maar soms te dramatisch in elkaar gezet met die muziek eronder. De verbouwingen vind ik wel altijd leuk om te zien.

Ik heb alleen weleens gehoord dat ze die mensen soms achterlaten met een hypotheek die ze niet kunnen betalen. Weet alleen niet of dat waar is.
Heb het in het begin wel regelmatig gekeken, maar op een gegeven moment werd het ook wel beetje erg overdreven allemaal.
Gizmo
Gizmo
Prater
Prater

Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is Dr. Phil toch... Empty Re: Wat is Dr. Phil toch...

Bericht  Gast wo 18 jul 2012 - 19:07

Ik vond Jerry vroeger wel leuk, maar dat waren meer de ruzies waar mensen elkaar in de haren vlogen. Laughing Altijd grappig om te zien dat mensen elkaar op de vuist slaan voor een poep en een scheet. Dr Phill vind ik saai! Ik vind trouwens Phill wel een mooie naam voor een jongen, helaas vind mijn vriend het niks.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is Dr. Phil toch... Empty Re: Wat is Dr. Phil toch...

Bericht  Lejow wo 18 jul 2012 - 20:33

Dr Oz vind ik verschrikkelijk, en al die Amerikaanse wijven maar gillen als ze hem mogen helpen.
Iedere dag heeft hij weer iets nieuws gevonden waar je dood aan gaat.

Dr Phil vind ik wel leuk!
Heeft best vaak interessante onderwerpen.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is Dr. Phil toch... Empty Re: Wat is Dr. Phil toch...

Bericht  Susan wo 18 jul 2012 - 20:34

Jerry Springer ging op een gegeven moment ook vervelen, als je één uitzending had gezien dan had je ze allemaal gezien.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is Dr. Phil toch... Empty Re: Wat is Dr. Phil toch...

Bericht  Marin wo 18 jul 2012 - 20:39

Gizmo schreef:
Gympie schreef:Extreme home makeover. Ze doen dat in een paar dagen.

Ja, een mooi idee, maar soms te dramatisch in elkaar gezet met die muziek eronder. De verbouwingen vind ik wel altijd leuk om te zien.

Ik heb alleen weleens gehoord dat ze die mensen soms achterlaten met een hypotheek die ze niet kunnen betalen. Weet alleen niet of dat waar is.
Heb het in het begin wel regelmatig gekeken, maar op een gegeven moment werd het ook wel beetje erg overdreven allemaal.

Nee ze betalen juist vaak de hypotheek af voor die mensen. Dat is juist prettig, want voor Amerikanen is dat vaak nog een veel grotere lastenpost dan hier in NL.

Maar dat dat de zoon van Dr Phil was wist ik niet! Grappig! Gisteren toevallig nog gekeken, vind het altijd heel leuk.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is Dr. Phil toch... Empty Re: Wat is Dr. Phil toch...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum