Iemand toevallig net Dr. Phil gezien?
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Iemand toevallig net Dr. Phil gezien?
Want ik heb het laatste stuk gemist. En dus ook de leugendetectortest en wat er verder nog is besproken. Nu was ik net even aan het kijken op de site van Dr. Phil, maar nu blijkt de uitzending die we hier vandaag hebben gezien, pas morgen in Amerika te zien is.
Dus wie kan mij vertellen wat het einde was van de zaak?
Dus wie kan mij vertellen wat het einde was van de zaak?
Gast- Gast
Re: Iemand toevallig net Dr. Phil gezien?
Ik heb het zitten kijken!
Uitslag was dat de vader de waarheid sprak en de moeder loog volgens de leugendetector.
Het is nu uitzoeken waarom het kindje zulke dingen vertelde (dochter wilt er niet gelijk van uit gaan dat haar moeder loog). Aan het eind van de aflevering vroeg de dochter aan haar ex of hij haar wilde zien (kindje was backstage) en met die beelden eindigde het ook.
Uitslag was dat de vader de waarheid sprak en de moeder loog volgens de leugendetector.
Het is nu uitzoeken waarom het kindje zulke dingen vertelde (dochter wilt er niet gelijk van uit gaan dat haar moeder loog). Aan het eind van de aflevering vroeg de dochter aan haar ex of hij haar wilde zien (kindje was backstage) en met die beelden eindigde het ook.
SnowWhite- Kletskop
- Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Dank je wel!
Ik kreeg alleen maar het allerlaatste stukje mee, dus vroeg me echt af wat er precies was gebeurd.
Inmiddels heb ik de aflevering kunnen teruglezen op de site van Dr. Phil, met een video'tje van de uitslagen van de test. Het mooiste wat dr. Phil zegt is:"Ik hoor je stem huilen, maar ik zie geen tranen. Is dat niet vreemd?" Nou inderdaad...
Ik kreeg alleen maar het allerlaatste stukje mee, dus vroeg me echt af wat er precies was gebeurd.
Inmiddels heb ik de aflevering kunnen teruglezen op de site van Dr. Phil, met een video'tje van de uitslagen van de test. Het mooiste wat dr. Phil zegt is:"Ik hoor je stem huilen, maar ik zie geen tranen. Is dat niet vreemd?" Nou inderdaad...
Gast- Gast
Ja! Ik zat ook echt de hele tijd te denken 'hallooo, waar blijven je tranen?'
SnowWhite- Kletskop
Van de week was er ook een stukje over een vrouw die haar baby zou hebben verkocht voor 15.000 dollar. En bij haar vroeg ik me ook af waar de tranen bleven.
Maar goed, leuk vermaak zo onder het eten.
Maar goed, leuk vermaak zo onder het eten.
Gast- Gast
Ik heb ook gekeken en ik had echt medelijden met die man. Je zal er maar zo ingeluisd worden. Ik vond zijn verdriet ook heel echt, terwijl die oma zich hysterisch gedroeg.
Didi- Prater
- Aantal berichten : 516
Punten : 609
Registratiedatum : 04-12-10
Ik heb het ook gezien, zo ontzettend triest voor die man. Wel mooi om te zien dat hij zijn dochtertje eindelijk weer even kon zien. Ik snap echt niet hoe je zoiets kunt verzinnen als oma, ook al ben je nog zo boos. Bah!
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10
En maar roepen dat ze hem echt niet haat.. Maar hij wordt er wel keihard ingeluisd!
SnowWhite- Kletskop
SnowWhite schreef:En maar roepen dat ze hem echt niet haat.. Maar hij wordt er wel keihard ingeluisd!
Ja dat vond ik ook zo idioot. Ze noemde hem monster, schreeuwde dat ze haar kleinkind niet mochten uitleveren aan dat monster, maar ze haat hem niet. Juist.
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Iemand vanavond toevallig hart van nl gezien?
» Iemand toevallig nog de telegraaf van gisteren?
» Gaat er iemand toevallig naar de Aldi?
» Naamsverandering, iemand toevallig verstand ervan?
» Iemand toevallig zonnebril gekocht bij shopVIP?
» Iemand toevallig nog de telegraaf van gisteren?
» Gaat er iemand toevallig naar de Aldi?
» Naamsverandering, iemand toevallig verstand ervan?
» Iemand toevallig zonnebril gekocht bij shopVIP?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: