Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Iemand toevallig net Dr. Phil gezien?

4 plaatsers

Ga naar beneden

Iemand toevallig net Dr. Phil gezien?  Empty Iemand toevallig net Dr. Phil gezien?

Bericht  Gast do 31 mei 2012 - 5:01

Want ik heb het laatste stuk gemist. En dus ook de leugendetectortest en wat er verder nog is besproken. Nu was ik net even aan het kijken op de site van Dr. Phil, maar nu blijkt de uitzending die we hier vandaag hebben gezien, pas morgen in Amerika te zien is. Iemand toevallig net Dr. Phil gezien?  827601

Dus wie kan mij vertellen wat het einde was van de zaak?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand toevallig net Dr. Phil gezien?  Empty Re: Iemand toevallig net Dr. Phil gezien?

Bericht  SnowWhite do 31 mei 2012 - 5:12

Ik heb het zitten kijken!

Uitslag was dat de vader de waarheid sprak en de moeder loog volgens de leugendetector.
Het is nu uitzoeken waarom het kindje zulke dingen vertelde (dochter wilt er niet gelijk van uit gaan dat haar moeder loog). Aan het eind van de aflevering vroeg de dochter aan haar ex of hij haar wilde zien (kindje was backstage) en met die beelden eindigde het ook.
SnowWhite
SnowWhite
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Woonplaats : Omgeving Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand toevallig net Dr. Phil gezien?  Empty Re: Iemand toevallig net Dr. Phil gezien?

Bericht  Gast do 31 mei 2012 - 5:19

Dank je wel!

Ik kreeg alleen maar het allerlaatste stukje mee, dus vroeg me echt af wat er precies was gebeurd.

Inmiddels heb ik de aflevering kunnen teruglezen op de site van Dr. Phil, met een video'tje van de uitslagen van de test. Het mooiste wat dr. Phil zegt is:"Ik hoor je stem huilen, maar ik zie geen tranen. Is dat niet vreemd?" Nou inderdaad...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand toevallig net Dr. Phil gezien?  Empty Re: Iemand toevallig net Dr. Phil gezien?

Bericht  SnowWhite do 31 mei 2012 - 5:24

Ja! Ik zat ook echt de hele tijd te denken 'hallooo, waar blijven je tranen?'
SnowWhite
SnowWhite
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Woonplaats : Omgeving Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand toevallig net Dr. Phil gezien?  Empty Re: Iemand toevallig net Dr. Phil gezien?

Bericht  Gast do 31 mei 2012 - 5:26

Van de week was er ook een stukje over een vrouw die haar baby zou hebben verkocht voor 15.000 dollar. En bij haar vroeg ik me ook af waar de tranen bleven. Iemand toevallig net Dr. Phil gezien?  394967

Maar goed, leuk vermaak zo onder het eten. Iemand toevallig net Dr. Phil gezien?  3079029344

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand toevallig net Dr. Phil gezien?  Empty Re: Iemand toevallig net Dr. Phil gezien?

Bericht  Didi do 31 mei 2012 - 5:59

Ik heb ook gekeken en ik had echt medelijden met die man. Je zal er maar zo ingeluisd worden. Ik vond zijn verdriet ook heel echt, terwijl die oma zich hysterisch gedroeg.
Didi
Didi
Prater
Prater

Aantal berichten : 516
Punten : 609
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand toevallig net Dr. Phil gezien?  Empty Re: Iemand toevallig net Dr. Phil gezien?

Bericht  Sugarfall do 31 mei 2012 - 6:57

Ik heb het ook gezien, zo ontzettend triest voor die man. Wel mooi om te zien dat hij zijn dochtertje eindelijk weer even kon zien. Ik snap echt niet hoe je zoiets kunt verzinnen als oma, ook al ben je nog zo boos. Bah!
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand toevallig net Dr. Phil gezien?  Empty Re: Iemand toevallig net Dr. Phil gezien?

Bericht  SnowWhite do 31 mei 2012 - 7:20

En maar roepen dat ze hem echt niet haat.. Maar hij wordt er wel keihard ingeluisd!
SnowWhite
SnowWhite
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Woonplaats : Omgeving Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand toevallig net Dr. Phil gezien?  Empty Re: Iemand toevallig net Dr. Phil gezien?

Bericht  RYW do 31 mei 2012 - 7:22

SnowWhite schreef:En maar roepen dat ze hem echt niet haat.. Maar hij wordt er wel keihard ingeluisd!

Ja dat vond ik ook zo idioot. Ze noemde hem monster, schreeuwde dat ze haar kleinkind niet mochten uitleveren aan dat monster, maar ze haat hem niet. Juist.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand toevallig net Dr. Phil gezien?  Empty Re: Iemand toevallig net Dr. Phil gezien?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum