Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dit breekt echt mijn hart (nu op Dr Phil)

+14
Mom-Of-3
Sanne_86
Lejow
Jeanette
JD
Alex
Tiana
CarpeDiem
Muurvlindertje
luenca
Susan
VeryCherry
Kqip
TukTuk
18 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Dit breekt echt mijn hart (nu op Dr Phil) Empty Dit breekt echt mijn hart (nu op Dr Phil)

Bericht  Gast do 23 feb 2012 - 5:13

Een moeder staft haar kinderen gewoon met hete chilisaus en een ijskoude douche Sad

Dit is toch pure mishandeling?!?! Als ik daar bij zou staan nou dan had dat wijf het geweten ! Evil or Very Mad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dit breekt echt mijn hart (nu op Dr Phil) Empty Re: Dit breekt echt mijn hart (nu op Dr Phil)

Bericht  Gast do 23 feb 2012 - 5:14

Ja ik had het gister al gezien, echt vreselijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dit breekt echt mijn hart (nu op Dr Phil) Empty Re: Dit breekt echt mijn hart (nu op Dr Phil)

Bericht  TukTuk do 23 feb 2012 - 5:15

Razz_ schreef:Een moeder staft haar kinderen gewoon met hete chilisaus en een ijskoude douche Sad

Dit is toch pure mishandeling?!?! Als ik daar bij zou staan nou dan had dat wijf het geweten ! Evil or Very Mad

Gebeurde bij ons thuis ook wel eens, en dan flink de douchestraal midden op m'n gezicht zodat ademen ook niet al te makkelijk ging laughcry
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dit breekt echt mijn hart (nu op Dr Phil) Empty Re: Dit breekt echt mijn hart (nu op Dr Phil)

Bericht  Gast do 23 feb 2012 - 5:15

Ik heb het ook gezien, al een tijd terug (herhalen ze die aflevering telkens ofzo?!) en ik moest er van huilen. Zo walgelijk, dat doe je je kind toch niet aan. Hartverscheurend....dat jochie was zo bang.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dit breekt echt mijn hart (nu op Dr Phil) Empty Re: Dit breekt echt mijn hart (nu op Dr Phil)

Bericht  Gast do 23 feb 2012 - 5:15

Niet normaal het lijkt net zo'n drill instructor. En dat kindje maar huilen Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dit breekt echt mijn hart (nu op Dr Phil) Empty Re: Dit breekt echt mijn hart (nu op Dr Phil)

Bericht  Gast do 23 feb 2012 - 5:16

AngelNyn schreef:
Razz_ schreef:Een moeder staft haar kinderen gewoon met hete chilisaus en een ijskoude douche Sad

Dit is toch pure mishandeling?!?! Als ik daar bij zou staan nou dan had dat wijf het geweten ! Evil or Very Mad

Gebeurde bij ons thuis ook wel eens, en dan flink de douchestraal midden op m'n gezicht zodat ademen ook niet al te makkelijk ging laughcry
Nou, daar ben je mooi klaar mee laughcry hoe kijk je er nu op terug?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dit breekt echt mijn hart (nu op Dr Phil) Empty Re: Dit breekt echt mijn hart (nu op Dr Phil)

Bericht  Gast do 23 feb 2012 - 5:18

Razz_ schreef:Niet normaal het lijkt net zo'n drill instructor. En dat kindje maar huilen Sad
Ik krijg er helemaal een naar gevoel van in mijn buik, zo erg vind ik het...de moeder had spijt, maar het kwaad is al geschied.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dit breekt echt mijn hart (nu op Dr Phil) Empty Re: Dit breekt echt mijn hart (nu op Dr Phil)

Bericht  Kqip do 23 feb 2012 - 5:18

las net ook ergens dat een oma en stiefma een kind 3 uur lang rondjes hadden laten lopen om huis omdat ze chocola had gegeten. Kind is wel overleden door uitdroging. Je kan ook tever gaan
Kqip
Kqip
Prater
Prater

Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dit breekt echt mijn hart (nu op Dr Phil) Empty Re: Dit breekt echt mijn hart (nu op Dr Phil)

Bericht  VeryCherry do 23 feb 2012 - 5:19

Kqip schreef:las net ook ergens dat een oma en stiefma een kind 3 uur lang rondjes hadden laten lopen om huis omdat ze chocola had gegeten. Kind is wel overleden door uitdroging. Je kan ook tever gaan

In Amerika hè, een meisje van 9. Die stiefmoeder had er niks mee te maken toch?
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dit breekt echt mijn hart (nu op Dr Phil) Empty Re: Dit breekt echt mijn hart (nu op Dr Phil)

Bericht  Gast do 23 feb 2012 - 5:22

Ze heeft haar kind ook geslagen en op en neer laten springen tot hij niet meer kon maar dat was niet hard genoeg volgens haar

Wat een kutwijf argh

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dit breekt echt mijn hart (nu op Dr Phil) Empty Re: Dit breekt echt mijn hart (nu op Dr Phil)

Bericht  TukTuk do 23 feb 2012 - 5:24

Zelda schreef:
AngelNyn schreef:
Razz_ schreef:Een moeder staft haar kinderen gewoon met hete chilisaus en een ijskoude douche Sad

Dit is toch pure mishandeling?!?! Als ik daar bij zou staan nou dan had dat wijf het geweten ! Evil or Very Mad

Gebeurde bij ons thuis ook wel eens, en dan flink de douchestraal midden op m'n gezicht zodat ademen ook niet al te makkelijk ging laughcry
Nou, daar ben je mooi klaar mee laughcry hoe kijk je er nu op terug?

Tja hoe ik er op terug kijk.. Ben sowieso regelmatig mishandeld (ook op andere manieren) tot mijn 16e, soms is het nog wel lastig maar heb het redelijk goed verwerkt.
De band met mijn ouders is verder nu wel goed, niet zo close zoals bij sommigen, en ik deel ook zeker niet alle problemen oid met ze, maar ik ben allang blij dat er gewoon een band is. Dat er geen spanning meer in de lucht hangt tussen ons zeg maar.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dit breekt echt mijn hart (nu op Dr Phil) Empty Re: Dit breekt echt mijn hart (nu op Dr Phil)

Bericht  Gast do 23 feb 2012 - 5:26

Wat erg AngelNyn. Wel 'knap' dat je nu een redelijk normale band met je ouders kunt hebben.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dit breekt echt mijn hart (nu op Dr Phil) Empty Re: Dit breekt echt mijn hart (nu op Dr Phil)

Bericht  Susan do 23 feb 2012 - 5:27

Dat filmpje van die douche en die chilisaus heb ik een hele tijd geleden al op internet gezien. Ik vond die moeder ook echt een nare uitstraling hebben.

Een douchestraal in het gezicht vind ik ook echt niet normaal trouwens. Ik vraag me echt af wat er door je heen gaat op het moment dat je je kind dat aandoet.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dit breekt echt mijn hart (nu op Dr Phil) Empty Re: Dit breekt echt mijn hart (nu op Dr Phil)

Bericht  TukTuk do 23 feb 2012 - 5:28

Kqip schreef:las net ook ergens dat een oma en stiefma een kind 3 uur lang rondjes hadden laten lopen om huis omdat ze chocola had gegeten. Kind is wel overleden door uitdroging. Je kan ook tever gaan

Pff lees nu ook net het nieuwsbericht! Verschrikkelijk Sad Je snapt echt niet dat mensen zo ver kunnen gaan he..

Cru detail ook (als je de telegraaf mag geloven), stiefmoeder was zwanger, en op de avond dat het meisje overleed, is zij bevallen..
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dit breekt echt mijn hart (nu op Dr Phil) Empty Re: Dit breekt echt mijn hart (nu op Dr Phil)

Bericht  Susan do 23 feb 2012 - 5:29

Zelda schreef:Wat erg AngelNyn. Wel 'knap' dat je nu een redelijk normale band met je ouders kunt hebben.

Eens.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dit breekt echt mijn hart (nu op Dr Phil) Empty Re: Dit breekt echt mijn hart (nu op Dr Phil)

Bericht  Gast do 23 feb 2012 - 5:30

Ik ook, Susan. Dan mis je toch dat stukje moederliefde voor je kind? Waarom doen mensen dit in godsnaam?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dit breekt echt mijn hart (nu op Dr Phil) Empty Re: Dit breekt echt mijn hart (nu op Dr Phil)

Bericht  Gast do 23 feb 2012 - 5:34

Het enige wat ik kon uitbrengen, toen ik de filmpjes zag, dit is verdorie gewoon regelrechte kindermishandeling. Ik hoop dat hier consequenties voor zijn vanuit dr. Phil. Want het kind moet daar volgens mij weg. Ze geeft ook toe meer van de andere zoon te houden. Dat is niet gezond.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dit breekt echt mijn hart (nu op Dr Phil) Empty Re: Dit breekt echt mijn hart (nu op Dr Phil)

Bericht  TukTuk do 23 feb 2012 - 5:41

Susan schreef:
Zelda schreef:Wat erg AngelNyn. Wel 'knap' dat je nu een redelijk normale band met je ouders kunt hebben.

Eens.

Thanks smile

Ging ook niet vanzelf hoor laughcry
En tis ook dat er verder thuis ook nooit meer over gepraat wordt, en vind dat zelf ook wel best. Beetje see no evil, hear no evil, speak no evil.
Ik had in ieder geval op mijn 16de nooit kunnen verwachten dat de band nu zo zou zijn smile Het uit huis gaan, en 6 maanden op reis gaan heeft er erg in bijgedragen dat het zoveel beter gaat nu.

TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dit breekt echt mijn hart (nu op Dr Phil) Empty Re: Dit breekt echt mijn hart (nu op Dr Phil)

Bericht  Susan do 23 feb 2012 - 6:04

Dus je weet ook niet hoe ze er nu tegenover staan, of ze er spijt van hebben?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dit breekt echt mijn hart (nu op Dr Phil) Empty Re: Dit breekt echt mijn hart (nu op Dr Phil)

Bericht  TukTuk do 23 feb 2012 - 6:07

Susan schreef:Dus je weet ook niet hoe ze er nu tegenover staan, of ze er spijt van hebben?

Mwah het is nooit letterlijk uitgesproken maar weet wel dat mijn vader er spijt van heeft. Hij was op dat moment ook overspannen en depressief, heeft jaren bij een bedrijf gewerkt waar hij overspannen raakte, maar omdat wij nog jong waren, mijn moeder niet werkte omdat ze voor ons zorgde, lag er op hem een grote druk omdat hij voor alle inkomsten zorgde, dus niet zomaar kon opstappen. Het heeft heel wat jaren geduurd voordat hij stap gezet heeft om verder te gaan solliciteren (toen ik rond de 14 jaar was).
Dus ik kan het ook een beetje wel relativeren zeg maar.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dit breekt echt mijn hart (nu op Dr Phil) Empty Re: Dit breekt echt mijn hart (nu op Dr Phil)

Bericht  luenca do 23 feb 2012 - 7:55

ja dit is al eerder bij dr phil geweest, haar andere dochter heeft het filmpje zelfs gemaakt en ik hoorde ook dat ze gewoon 6 kinderen heeft, er is hier ook al een vervolg op geweest ze kreeg therapie geloof ik en het kindje ook , of hij was zelfs uit huis geplaatst dat weet ik niet meer. echt, van mij mag ze in de cel wegrotten en gemarteld worden. Evil or Very Mad
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dit breekt echt mijn hart (nu op Dr Phil) Empty Re: Dit breekt echt mijn hart (nu op Dr Phil)

Bericht  Muurvlindertje do 23 feb 2012 - 8:34

Ik word nieuwsgierig. Wat deed ze met chilisaus dan? Op laten drinken ofzo?
Muurvlindertje
Muurvlindertje
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 769
Registratiedatum : 01-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dit breekt echt mijn hart (nu op Dr Phil) Empty Re: Dit breekt echt mijn hart (nu op Dr Phil)

Bericht  CarpeDiem do 23 feb 2012 - 8:35

Wow, dat is inderdaad erg ziek.. rare mensen heb je toch.
CarpeDiem
CarpeDiem
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 275
Punten : 1298
Registratiedatum : 20-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dit breekt echt mijn hart (nu op Dr Phil) Empty Re: Dit breekt echt mijn hart (nu op Dr Phil)

Bericht  Tiana do 23 feb 2012 - 9:28

Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dit breekt echt mijn hart (nu op Dr Phil) Empty Re: Dit breekt echt mijn hart (nu op Dr Phil)

Bericht  Gast do 23 feb 2012 - 9:29

Muurvlindertje schreef:Ik word nieuwsgierig. Wat deed ze met chilisaus dan? Op laten drinken ofzo?

Nee hij moest het in zijn mond houden tot moeders een hele preek had gehouden en daarna mocht hij een deel uitspugen en daarna moest hij nog wat doorslikken. Ik heb de rest van de aflevering niet meer gezien want ik heb gewoon de tv op een andere zender gezet want ik kon het niet meer aan zien bah

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dit breekt echt mijn hart (nu op Dr Phil) Empty Re: Dit breekt echt mijn hart (nu op Dr Phil)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum