Is 6 liter wijn genoeg?
5 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Is 6 liter wijn genoeg?
Smikkell schreef:Als Caro komt zou ik sowieso nog even twee pakken bij halen..
Haha I know! Ik zag haar afgelopen zaterdag, en dat ging er goed in bij haar! (haha arme Caro)
Gast- Gast
Een liter per persoon? Lijkt me meer dan zat hoor! Ik drink ook graag en vaak wijn, maar meestal kom ik niet verder dan een glas of 4, misschien 5. Behalve met carnaval haha. Ik ken trouwens wel mensen die met gemak 2 flessen van een liter opmaken op een avond. Das echt erg. Ik zou even kijken of je weet hoeveel iedereen ongeveer drinkt, enne... Op is op toch?
Fijne verjaardag in ieder geval!
Gast- Gast
Tea-Leaf schreef:Een liter per persoon? Lijkt me meer dan zat hoor! Ik drink ook graag en vaak wijn, maar meestal kom ik niet verder dan een glas of 4, misschien 5. Behalve met carnaval haha. Ik ken trouwens wel mensen die met gemak 2 flessen van een liter opmaken op een avond. Das echt erg. Ik zou even kijken of je weet hoeveel iedereen ongeveer drinkt, enne... Op is op toch?
Dank je! Ja op is op, dat is zo, maar heb liever teveel dan te weinig. Is ook zo lullig anders! Jij wordt 30 he? Ik bijna, 29! Wat een leeftijd he.
Gast- Gast
Jen_ schreef:Tea-Leaf schreef:Een liter per persoon? Lijkt me meer dan zat hoor! Ik drink ook graag en vaak wijn, maar meestal kom ik niet verder dan een glas of 4, misschien 5. Behalve met carnaval haha. Ik ken trouwens wel mensen die met gemak 2 flessen van een liter opmaken op een avond. Das echt erg. Ik zou even kijken of je weet hoeveel iedereen ongeveer drinkt, enne... Op is op toch?
Dank je! Ja op is op, dat is zo, maar heb liever teveel dan te weinig. Is ook zo lullig anders! Jij wordt 30 he? Ik bijna, 29! Wat een leeftijd he.
Jaja, het gaat hard! Ik ben in juni jarig, jij?
En stiekem heb ik ook liever teveel dan te weinig haha.
Gast- Gast
Tea-Leaf schreef:Jen_ schreef:Tea-Leaf schreef:Een liter per persoon? Lijkt me meer dan zat hoor! Ik drink ook graag en vaak wijn, maar meestal kom ik niet verder dan een glas of 4, misschien 5. Behalve met carnaval haha. Ik ken trouwens wel mensen die met gemak 2 flessen van een liter opmaken op een avond. Das echt erg. Ik zou even kijken of je weet hoeveel iedereen ongeveer drinkt, enne... Op is op toch?
7 februari. Oh dus het duurt nog eventjes bij jou! Laat je me weten hoe het voelt? Ha ha
Gast- Gast
Jen_ schreef:Smikkell schreef:Als Caro komt zou ik sowieso nog even twee pakken bij halen..
Haha I know! Ik zag haar afgelopen zaterdag, en dat ging er goed in bij haar! (haha arme Caro)
Euhh lieve, lieve Jen: ik was degene die heel braaf water tussendoor dronk en die nauwelijks een kater had. En dan ben ík de zuipscheut. Moet niet gekker worden!! Nee hoor: ik geloof dat ik dit rustig van me laat afglijden. En voor de zekerheid maar met de auto kom die avond .
Overigens is het totaal afhankelijk van hoe groot je glazen zijn, hoeveel je eruit haalt. Dus jen: de grote vraag is eigenlijk gewoon: hoeveel cl gaan erin jouw glaasjes? Bereken dat en je kan uitrekenen hoeveel pakken je nodig hebt.
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10
Jen_ schreef:Tea-Leaf schreef:Jen_ schreef:Tea-Leaf schreef:Een liter per persoon? Lijkt me meer dan zat hoor! Ik drink ook graag en vaak wijn, maar meestal kom ik niet verder dan een glas of 4, misschien 5. Behalve met carnaval haha. Ik ken trouwens wel mensen die met gemak 2 flessen van een liter opmaken op een avond. Das echt erg. Ik zou even kijken of je weet hoeveel iedereen ongeveer drinkt, enne... Op is op toch?
7 februari. Oh dus het duurt nog eventjes bij jou! Laat je me weten hoe het voelt? Ha ha
Doe ik!
Gast- Gast
Maar bij kleinere glazen worden ze toch gewoon vaker gevuld. Het gaat toch om de inhoud van je maag of je nog meer wil en op kan. En niet om het aantal glazen? Ik vind vier kleine glazen niet het zelfde als 4 grote glazen. Dan drink ik 6 of 7 kleine glazen.Caro schreef:Jen_ schreef:Smikkell schreef:Als Caro komt zou ik sowieso nog even twee pakken bij halen..
Euhh lieve, lieve Jen: ik was degene die heel braaf water tussendoor dronk en die nauwelijks een kater had. En dan ben ík de zuipscheut. Moet niet gekker worden!! Nee hoor: ik geloof dat ik dit rustig van me laat afglijden. En voor de zekerheid maar met de auto kom die avond .
Overigens is het totaal afhankelijk van hoe groot je glazen zijn, hoeveel je eruit haalt. Dus jen: de grote vraag is eigenlijk gewoon: hoeveel cl gaan erin jouw glaasjes? Bereken dat en je kan uitrekenen hoeveel pakken je nodig hebt.
Gast- Gast
Nee helemaal eens smikkell maar er werd hier een berekening gemaakt met een aantal glaasjes, waarbij ik vermoed dat het kleintjes zijn. Dan klinken zes glaasjes erg veel, maar als er maar drie druppels inzitten.
Kortom... Lekker rekenen met liters. En als je te weinig hebt, dan moeten we maar water drinken .
Kortom... Lekker rekenen met liters. En als je te weinig hebt, dan moeten we maar water drinken .
Caro- Ratel
Serieus: nu sta ik te boek als de dronkaard van het yesforum. Thanks smikkell en jen! .
Caro- Ratel
Ik tel altijd ruim een liter per persoon + een beetje. Ik heb altijd liever te veel dan te weinig en die wijn gaat toch wel weer een keer op, zo snel bederft het tenslotte niet!
Gast- Gast
Ik dacht dat ik en mijn vriendinnen wel aardig veel dronken, maar ik reken altijd een fles p.p en dan nog wat extra en dan heb ik meestal nog wel over, dus wij vallen reuze mee , als ik hier zo lees dat er met ruim een liter p.p rekening wordt gehouden
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
@ Jolie je moest eens weten! Hahah ah Caro! Nee het valt reuze mee, niet meer dan ik in ieder geval
Ik heb geen wijnglazen, ik haal gewoon plastick bekertjes. Hoewel glazen natuurlijk sjieker zijn, maar zoveel heb ik er niet, en het scheelt weer afwas.
Ik heb geen wijnglazen, ik haal gewoon plastick bekertjes. Hoewel glazen natuurlijk sjieker zijn, maar zoveel heb ik er niet, en het scheelt weer afwas.
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» vanaf wanneer 2 liter drinken
» 750 mb internet is dat genoeg?
» Is een iPhone met 8gb genoeg?
» Genoeg borstvoeding?
» Is dit genoeg voor 5/6 personen?
» 750 mb internet is dat genoeg?
» Is een iPhone met 8gb genoeg?
» Genoeg borstvoeding?
» Is dit genoeg voor 5/6 personen?