Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

750 mb internet is dat genoeg?

+3
Toet
Rush
xxDila
7 plaatsers

Ga naar beneden

750 mb internet is dat genoeg? Empty 750 mb internet is dat genoeg?

Bericht  xxDila ma 12 dec 2011 - 2:37

Ik mag mijn abonnement verlengen. Nu wil ik hem graag verlengen met een samsung galaxy s2. Ik kan dan een abonnement nemen met 750 mb internet.. Maar is dat genoeg wanneer ik er mee op facebook, hyves, yescafe wil en af en toe wil whatsappen?
xxDila
xxDila
Prater
Prater

Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

750 mb internet is dat genoeg? Empty Re: 750 mb internet is dat genoeg?

Bericht  Rush ma 12 dec 2011 - 3:20

Ik verbruikte altijd 1GB, maar nu ik op WiFi zit soms niet eens 200MB.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Toet ma 12 dec 2011 - 4:08

In de telefoon winkel kunnen ze zo zien wat jouw gemiddelde data verbruik was. Bij mij was dit maar 300MB per maand (terwijl ik volgens mij best actief gebruik maak) ik heb toen gekozen voor een abonnement van 500MB, ruim voldoende dus. Voor één euro per maand kon ik 250 extra krijgen en dat heb ik dan ook gedaan. Ik heb nu dus ook 750MB en ben nog nooit over de 500 heen gekomen.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Melis_je ma 12 dec 2011 - 5:21

Als je ook filmpjes wil bekijken en muziek via internet wil luisteren, is het snel op, maar als je dat niet wil, is 750 MB heel erg veel.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Bericht  xxDila ma 12 dec 2011 - 7:02

Okee, bedankt! Ik ga geen filmpjes kijken ofzo.
En ik heb nog nooit internet in mijn abonnement gehad dus ze kunnen nu nog niet zien wat ik heb verbruikt. Ik ben vanmiddag heen geweest en het wordt 800mb ( andere provider) En hij dacht inderdaad ook dat ik daar ruim voldoende aan heb! Very Happy
xxDila
xxDila
Prater
Prater

Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  piene1983 ma 12 dec 2011 - 7:54

Fijn dat je een abbo hebt afgesloten, ik ben zelf erg tevreden met mijn S2!

Ik had nog willen zeggen dat het verbruik afhangt van de mogelijkheden tot het gebruik van wifi. Thuis en bij mijn ouders/vriendinnen zit ik altijd op wifi. Op mijn werk gebruik ik Wapp en wordfeud heel af en toe dus ik verbruik per maand ongeveer 10 procent van mijn 600 mb. Zonde!
piene1983
piene1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 573
Punten : 651
Registratiedatum : 10-07-11

Bericht  Gebruikersnaam ma 12 dec 2011 - 10:04

En wat als je mail op je telefoon de hele dag door ontvangt, regelmatig whatsapp-ed, en regelmatig op facebook zit? Heb je dan genoeg aan bijv. 1GB?

Mijn abonnement moet ook verlengd worden maar ik heb geen idee wat ik moet nemen..
Gebruikersnaam
Gebruikersnaam
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 216
Punten : 236
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Kaboutertje ma 12 dec 2011 - 11:43

Gebruikersnaam schreef:En wat als je mail op je telefoon de hele dag door ontvangt, regelmatig whatsapp-ed, en regelmatig op facebook zit? Heb je dan genoeg aan bijv. 1GB?

Mijn abonnement moet ook verlengd worden maar ik heb geen idee wat ik moet nemen..
+1 Dit wil ik ook weten.. smile
Kaboutertje
Kaboutertje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Toet ma 12 dec 2011 - 13:37

Kaboutertje schreef:
Gebruikersnaam schreef:En wat als je mail op je telefoon de hele dag door ontvangt, regelmatig whatsapp-ed, en regelmatig op facebook zit? Heb je dan genoeg aan bijv. 1GB?

+1 Dit wil ik ook weten.. smile

Ja hoor, dat zijn ook de dingen die ik iedere dag doe. Of je moet 100 mails op een dag krijgen?

Inderdaad trouwens wat melisje zegt, zolang je niet veel filmpjes kijkt/muziek luisterd kom je een heel eindm et 750MB
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Melis_je ma 12 dec 2011 - 20:37

Ja, je moet ongelooflijk veel mailtjes met plaatjes ontvangen en foto's op Facebook zetten om 1 GB te gebruiken. Ik denk dat het meer dan genoeg is. Tekst is bijna geen data. Whatsapp gebruikt bijna niks, mail gebruikt ook bijna niks. Ik gebruik om te surfen een datazuinige browser. Die maakt van alle websites een mobiele versie. Één normale pagina laden op het Yesforum (niet de mobiele versie, maar inclusief avatars) kost normaal ongeveer 50 Kb dacht ik. Met Opera Mobile kost dat nog maar 11 Kb. 1000 KB = 1 MB, 1000 000 Kb = 1 GB. Je kunt hem gratis downloaden (hij is ook nog eens heel handig).

Ik zit nu halverwege de maand, ik heb nergens Wifi gebruikt en we hebben een aantal dagen geen internet gehad (dus alles mobiel), ik heb 150 Mb gebruikt in totaal. Dit is inclusief mail, Whatsapp, surfen en regelmatig Buienradar.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: