Is een iPhone met 8gb genoeg?
+7
Atelier Madame
Nora
Marin
_Femme
Sarah1985
Kaboutertje
Ringling
11 plaatsers
Pagina 1 van 1
Is een iPhone met 8gb genoeg?
Of is 16gb toch wel t minimum als je veel apps wil gebruiken en veel foto's maakt...
Ringling- Fluisteraar
- Aantal berichten : 393
Punten : 646
Registratiedatum : 28-12-10
Re: Is een iPhone met 8gb genoeg?
Ik krijg dat nooooit vol.. Dus ja, ik zou daar genoeg aan hebben
Kaboutertje- Kletskop
- Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Ik maak heel veel foto's en heb best wel veel apps en heb de 8 gb nog lang niet vol. Maar ik heb er ook maar 2 liedjes op staan verder, ik luister nooit muziek op mijn telefoon, daar gebruik ik mijn ipod voor.
Gast- Gast
Ik zou daar geen genoeg aan hebben denk ik...maar goed, ik maak ook een shitload aan foto's en heb er veel muziek en apps opstaan.
Gast- Gast
ik heb 16 gig (geen iphone maar andere smart phone) en ik maak elke dag wel foto's en veel apps en is nog 13 gig aan ruimte over.
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb een 16GB maar er staan veel foto´s op en ook heel veel muziek, ook heb ik aardig wat apps erop staan. Ik doe veel met m´n iPhone. Soms moet ik er iets afgooien om er iets bij te kunnen doen. Ik had denk ik beter de 32GB kunnen nemen..
_Femme- Prater
- Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10
Ik heb een iPhone met 8GB en vind het veeeeel te weinig. Ik kan niet eens m'n muziek er op zetten. Nou heb ik wel over de 1000 foto's er op, en ook veel apps, maar toch. Bij m'n volgende ga ik echt minstens voor 16B maar nog liever 32 GB.
Maar bij een nieuwe iPhone bestaat 8GB toch helemaal niet meer? Zelfs de 4 heeft dat toch niet meer?
Maar bij een nieuwe iPhone bestaat 8GB toch helemaal niet meer? Zelfs de 4 heeft dat toch niet meer?
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Haha ik heb gewoon exact dezelfde vraag:p
Aan de ene kant heb ik genoeg ruimte qua apps denk ik, maar als ik ook mn ipod wil vervangen is het wel handig als er nog 8 gb extra aan muziek opkan.
Aan de ene kant heb ik genoeg ruimte qua apps denk ik, maar als ik ook mn ipod wil vervangen is het wel handig als er nog 8 gb extra aan muziek opkan.
Nora- Prater
- Aantal berichten : 752
Punten : 837
Registratiedatum : 18-11-10
Marin schreef:Ik heb een iPhone met 8GB en vind het veeeeel te weinig. Ik kan niet eens m'n muziek er op zetten. Nou heb ik wel over de 1000 foto's er op, en ook veel apps, maar toch. Bij m'n volgende ga ik echt minstens voor 16B maar nog liever 32 GB.
Iphone 4 heeft wel 8 gb.
Ringling- Fluisteraar
Voor mij wel, ik heb een iphone 4 met 8 gig sinds vorige week. Heb er een album met liedjes opgezet voor het geval mn ipod leeg is. Maar mijn Ipod heeft 120 gig geheugen dus die blijf ik toch gebruiken om muziek te luisteren. Heb daarnaast een fotocamera die hele mooie fotos maakt in vergelijking met mn iphone, dus maak er daarom ook alleen maar wat snapshots mee (zoals voor het wat heb je vandaag aan fototopic:P).
Qua apps heb ik er nu een stuk of 15 geinstalleerd, en nog eens 160 mb aan muziek erop, en dat is in totaal 950 MB. Waarvan er dus nog 5,5 gig vrij is..
Qua apps heb ik er nu een stuk of 15 geinstalleerd, en nog eens 160 mb aan muziek erop, en dat is in totaal 950 MB. Waarvan er dus nog 5,5 gig vrij is..
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Overigens gebruik ik mijn iphone sowieso niet om muziek mee te luisteren, heb een iPod. Dus na jullie verhalen moet 8gb voor apps en foto's wel genoeg zijn!
Ringling- Fluisteraar
Ik weet eigenlijk niet eens hoeveel GB ik heb, maar ik gebruik om muziek te luisteren Spotify, dus dat neemt geen ruimte in beslag op mijn telefoon.
Edit: Ik heb even gekeken, heb 14GB, en daarvan is er nog 7,9GB beschikbaar.
Edit: Ik heb even gekeken, heb 14GB, en daarvan is er nog 7,9GB beschikbaar.
Gast- Gast
Ik zou er misschien net genoeg aan hebben, ik heb niet veel muziek op m'n telefoon staan, zeker 50 foto's gemaakt en toch wel een aantal apps en heb van de 16GB nog 10.17GB over. Dus heb toch wel bijna 8GB gebruikt (ik heb 110 liedjes, 56 foto's en 26 apps zie ik net). Dus de 16GB zou toch wel handig zijn denk ik, zeker als je er meer muziek op zou willen bijvoorbeeld.
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Voor mij wel, maar ik gebruik mijn IPad vooral voor Apps, ik heb er niet zoveel op mn IPhone staan.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Ik krijg 8 niet eens vol! Dus voor mij zou het zeker weten genoeg zijn.
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Voor mij zou het genoeg zijn (want het is momenteel genoeg). Ik heb echt maar een paar apps, de rest download ik soms wel wat vna maar als ik het niet gebruik gooi ik het er weer af. Muziek staat er ook op, maar niet alle muziek die ik heb (want dat zijn 13.000 nummers haha) dus ik heb gewoon een selectie. De rest kan via spotify. En foto's maak ik regelmatig maar die upload ik allemaal naar photobucket of verwijder ik weer als het alleen was om iemand even iets te laten zien.
Gast- Gast
8GB zou voor mij te weinig zijn. Maak veel foto's en heb er ook nog wat muziek op staan. Ook een aantal apps. Ik heb altijd liever teveel dan te weinig.
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Genoeg borstvoeding?
» 750 mb internet is dat genoeg?
» Eet je genoeg, teveel of te weinig?
» Is dit genoeg voor 5/6 personen?
» Is 6 liter wijn genoeg?
» 750 mb internet is dat genoeg?
» Eet je genoeg, teveel of te weinig?