Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

N.a.v. geslachtsneutraal opvoeden

+17
Parisienne
Dora
Fiwen
Makamba
Lejow
Filoria
Printje
PapillonRose
Clapperdie
Bloem86
SarahKey
Darius
Annemie
snoezel
Minx
Liadan
Susan
21 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

N.a.v. geslachtsneutraal opvoeden - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. geslachtsneutraal opvoeden

Bericht  Parisienne di 17 jul 2012 - 9:31

Ook ik zou er totaal geen moeite mee hebben, als ze maar gelukkig is ben ik dat ook!
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. geslachtsneutraal opvoeden - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. geslachtsneutraal opvoeden

Bericht  yes1984 di 17 jul 2012 - 9:33

Jetje schreef:Mijn neef kwam een paar jaar geleden uit de kast en het enige waar mijn tante zich zorgen om maakte is hoe de maatschappij omgaat met homo's. En dat gevoel snap ik wel.

Dat mijn zoon op jongens zou vallen vind ik totaal geen probleem, maar het feit dat het je zo moeilijk gemaakt wordt (of kan worden) dat zou mij heel veel pijn doen.

+1 ik heb er geen problemen mee. Maar de wereld kan zo hard zijn!
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Woonplaats : in Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. geslachtsneutraal opvoeden - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. geslachtsneutraal opvoeden

Bericht  Gast di 17 jul 2012 - 9:40

Teigertje schreef:Het zou wel heel erg zijn als ik er niet zou accepteren Laughing

Maar als ouder zijnde (als ik mijn ouders mag geloven) groei je daar op een of andere manier naar toe, dus als een gehele verrassing komt het vaak niet. Tis meer een bevesteging.
Ja dat is natuurlijk wel zo, vaak zal je dat al wel aanvoelen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. geslachtsneutraal opvoeden - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. geslachtsneutraal opvoeden

Bericht  Dora di 17 jul 2012 - 9:43

Elodie schreef:
Teigertje schreef:Het zou wel heel erg zijn als ik er niet zou accepteren Laughing

Maar als ouder zijnde (als ik mijn ouders mag geloven) groei je daar op een of andere manier naar toe, dus als een gehele verrassing komt het vaak niet. Tis meer een bevesteging.
Ja dat is natuurlijk wel zo, vaak zal je dat al wel aanvoelen.

Mijn ouders (mijn moeder vooral) had dat idee al vanaf dat ik een jaar of 12-13 was, en ik was bijna 19 toen ik uit de spreekwoordelijke kast kwam.
Dora
Dora
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het Brabantse land

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. geslachtsneutraal opvoeden - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. geslachtsneutraal opvoeden

Bericht  Teddyaapje di 17 jul 2012 - 9:50

Zou ik totaal geen problemen mee hebben. Mijn vriend misschien wel maar hij zou t wel accepteren. Hij zou een homo zoon erger vinden dan een leabische dochter...mannen..
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. geslachtsneutraal opvoeden - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. geslachtsneutraal opvoeden

Bericht  Gast di 17 jul 2012 - 19:49

Ik zou daar totaal geen moeite mee hebben ( vriend ook niet)

Maar wat Jetje zegt daar ben ik dan wel bang voor.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. geslachtsneutraal opvoeden - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. geslachtsneutraal opvoeden

Bericht  Bolleke di 17 jul 2012 - 20:00

ALs C een keukentje zou willlen vind ik dat geen enkel probleem, een keuken is toch niet geslachtsgebonden? Hij heeft ook een periode gehad dat hij zijn knuffels een luier omdeed en een flesje gaf, heel leuk, maar daar hoef je toch geen pop voor te kopen dan, vind ik. Echte meisjesdingen zou ik nooit voor hem kopen, maar zoals een keuken en knuffels een luier om doen heb ik geen moeite mee.

Uhm.. deze reactie moest in het andere topic! Ik vond het al vreemd dat er vanmorgen nog maar 3 pagina's waren, maar ik zat in het verkeerde topic N.a.v. geslachtsneutraal opvoeden - Pagina 2 561177

Ik zou absoluut geen probleem hebben met homoseksualiteit, en ik hoop dat als het zo is dat hij dan naar mij toe durft te komen ipv te denken dat ik hem niet meer zou accepteren.


Laatst aangepast door Bolleke op wo 18 jul 2012 - 6:28; in totaal 1 keer bewerkt
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. geslachtsneutraal opvoeden - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. geslachtsneutraal opvoeden

Bericht  Thunder wo 18 jul 2012 - 2:16

Ik zou wel even moeten slikken hoor. Al geloof ik wel dat je het als ouders zijnde aanvoelt. Accepteren zou ik het zeker, maar hier geldt ook idd, wat Susan zegt: Dat zou het minste zijn van al onze zorgen!

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. geslachtsneutraal opvoeden - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. geslachtsneutraal opvoeden

Bericht  Dora do 9 aug 2012 - 8:48

Upje...
Dora
Dora
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het Brabantse land

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. geslachtsneutraal opvoeden - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. geslachtsneutraal opvoeden

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum