Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het opvoeden is begonnen

4 plaatsers

Ga naar beneden

Het opvoeden is begonnen Empty Het opvoeden is begonnen

Bericht  mauwmauw do 18 aug 2011 - 20:02

me zoontje is me sinds woensdag goed aan het uittesten.er is 1 plekje in huis waar hij niet mag komen,dit is bij de koelkast omdat hier snoeren ect liggen die we niet weg kunnen werken.nu gaat hij elke keer daar dus heen,en hij gaat er lachend heen.Dus het is nu 2 keer waarschuwen 3e keer gaat hij de box in.maar mijn god wat is dat vermoeiend hahah.

stom topic maar moest t gewoon ff kwijt.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het opvoeden is begonnen Empty Re: Het opvoeden is begonnen

Bericht  Pandora do 18 aug 2011 - 20:08

Haha... zo gaat het hier ook al een poosje hoor! En maak je borst maar nat, de eerstkomende jaren ben je nog zo bezig :P
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het opvoeden is begonnen Empty Re: Het opvoeden is begonnen

Bericht  Gast do 18 aug 2011 - 20:10

En het wordt nog veel erger Twisted Evil

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het opvoeden is begonnen Empty Re: Het opvoeden is begonnen

Bericht  mauwmauw do 18 aug 2011 - 20:10

Pandora schreef:Haha... zo gaat het hier ook al een poosje hoor! En maak je borst maar nat, de eerstkomende jaren ben je nog zo bezig :P
haha ja ik ben dr ook bang voor,nu hebben wij ook nog eens een eigenwijsje dus dat word wat hhaha.maar hopelijk heeft hij snel wat meer bewegings ruimte,als alles door gaat wonen we begin januari groter.
Ik moet wel me lach in houden hoor,want hij is al lachend aan het tijgeren waar hij niet heen mag,wel komisch.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het opvoeden is begonnen Empty Re: Het opvoeden is begonnen

Bericht  Gast do 18 aug 2011 - 20:13

mauwmauw schreef:
Ik moet wel me lach in houden hoor,want hij is al lachend aan het tijgeren waar hij niet heen mag,wel komisch.

Haha, leuk is dat he? Thije die kruipt dan 'stiekem' door de deur richting de trap (als we die soms vergeten dicht te doen). Maar dan moet hij ondertussen al zó hard lachen om zijn eigen ondeugende plannetje, dat we hem natuurlijk al lang en breed gehoord hebben I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het opvoeden is begonnen Empty Re: Het opvoeden is begonnen

Bericht  mauwmauw do 18 aug 2011 - 20:19

Minneke schreef:
mauwmauw schreef:
Ik moet wel me lach in houden hoor,want hij is al lachend aan het tijgeren waar hij niet heen mag,wel komisch.

Haha, leuk is dat he? Thije die kruipt dan 'stiekem' door de deur richting de trap (als we die soms vergeten dicht te doen). Maar dan moet hij ondertussen al zó hard lachen om zijn eigen ondeugende plannetje, dat we hem natuurlijk al lang en breed gehoord hebben I love you
en probeer dan je lach maar eens in te houden.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het opvoeden is begonnen Empty Re: Het opvoeden is begonnen

Bericht  Flemy do 18 aug 2011 - 21:21

Haha mijn jongste kruipt altijd naar de bakjes kattenbrokken. Als ze er dan heen kruipt, stopt ze een paar centimeter voor ze er is en dan kijkt ze eerst lachend achterom. Dan strekt ze een vinger die richting op en zodra ik dan wat zeg kruipt ze echt supernsnel weg Laughing

Overigens straf ik haar niet hoor, ze kan het toch allemaal nog niet weten. Ik zeg duidelijk nee en haal haar dan gewoon van de situatie weg. Ik blijf politieagentje spelen anders..
Flemy
Flemy
Prater
Prater

Aantal berichten : 516
Punten : 552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het opvoeden is begonnen Empty Re: Het opvoeden is begonnen

Bericht  miss22 do 18 aug 2011 - 21:35

Herkenbaar Very Happy

Onze kleine man denkt dat hij de glazentafel moet bewerken met zijn twee onder tandjes :S
Dus 2x waarschuwen en dan hup in de box
miss22
miss22
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 219
Punten : 299
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het opvoeden is begonnen Empty Re: Het opvoeden is begonnen

Bericht  Gast vr 19 aug 2011 - 2:07

Soms is het heel moeilijk niet te lachen als je uitgetest wordt.

D. heeft er nu een handje van dingen in haar oren en neus te stoppen, wat natuurlijk niet mag omdat het gevaarlijk is. Nu had ze onder het eten een sperzieboon in elk neusgat gestopt en daar trok ze ook nog eens een heel gekke snuit bij smile. Ik ben maar even gaan lachen in de keuken en daarna terug gelopen en gecorrigeerd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het opvoeden is begonnen Empty Re: Het opvoeden is begonnen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum