KletsTopic
+35
Lavendel
ellibre
Lady4
Gympie
Rush
Blair
Toet
Middleme
Poubelle
Champagne
Japie
Cheesegirl
Elliot
_Lacey_
Snoes
Oasis
doarg
Raindrop
Jade
May
Kowalski
Rose
Tiana
Bimbam
Pompoen
_Nina
Stuiterbal
Zwerver
Burn
VeryCherry
Ibbeltje
ExpressoB
Alex
Sjaantje
Erin
39 plaatsers
Pagina 32 van 40
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Re: KletsTopic
Hey meiden, gaat wel goed hoor, ik mis N alleen verschrikkelijk. Hij is nog bij mijn ouders in Frankrijk.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
VC, ik heb nog een vraagje voor je! Jij hebt toen toch zo`n mooi speldenkussen gehaakt? Heb je dat patroon?
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Goedemorgen allemaal!
Ik baal een beetje, mijn vriend heeft besloten welke baan hij gaat accepteren en nu heb ik het gevoel dat ik elke keer zijn keuze moet verdedigen. Kunnen mensen niet gewoon blij voor hem zijn en trots op hem zijn?
Ik baal een beetje, mijn vriend heeft besloten welke baan hij gaat accepteren en nu heb ik het gevoel dat ik elke keer zijn keuze moet verdedigen. Kunnen mensen niet gewoon blij voor hem zijn en trots op hem zijn?
ellibre- Prater
- Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12
Rush schreef:VC, ik heb nog een vraagje voor je! Jij hebt toen toch zo`n mooi speldenkussen gehaakt? Heb je dat patroon?
Euhm, moet ik even denken. Ik heb gewoon twee 8-hoekige lapjes gehaakt en aan elkaar gehaakt en opgevuld. Zal kijken of ik het patroontje er bij kan vinden
Hallo hier, hoe is het?!
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Kan me voorstellen dat je hem mist VC. Hoe lang blijft hij daar nog?
Ellibre, is het een aparte keuze dan ofzo? Dan zou je het wellicht zo kunnen brengen 'wellicht niet de meest logische keuze maar hij is er ontzettend blij mee'. Kap je dat gelijk af.
Ellibre, is het een aparte keuze dan ofzo? Dan zou je het wellicht zo kunnen brengen 'wellicht niet de meest logische keuze maar hij is er ontzettend blij mee'. Kap je dat gelijk af.
Gast- Gast
Nee, het is helemaal geen aparte keuze. Hij gaat bij ING werken, maar het is tegenwoordig bijna een misdaad om bij een bank te werken, heb ik het idee. Hij heeft van 4 bedrijven een aanbod gekregen (ook nog van Rabobank, Randstad en KPMG) en iedereen vindt dat hij Ă©Ă©n van die laatste twee had moeten aannemen. Maar mijn vriend vindt de baan zelf en de mogelijkheden bij ING het best, en daarnaast heeft hij een heel goed gevoel bij de mensen met wie hij gesproken heeft. De voorwaarden zijn ook nog eens uitstekend, dus ik ben super blij voor hem, het is echt zijn droombaan. Alleen wordt dat gevoel een beetje verpest door de mensen om mij heen.
ellibre- Prater
N blijft daar nog tot volgende week maandag of dinsdag. We gaan vanavond de hond van mijn ouders al ophalen, zodat ik niet de hele dag alleen zit. En ergens ben ik bang dat N het er niet naar zijn zin zal hebben omdat mijn zusje alles verpest.
Hmmmm, dan weet ik niet of het hetzelfde was. Die met al die kleurtjes?VeryCherry schreef:Rush schreef:VC, ik heb nog een vraagje voor je! Jij hebt toen toch zo`n mooi speldenkussen gehaakt? Heb je dat patroon?
Euhm, moet ik even denken. Ik heb gewoon twee 8-hoekige lapjes gehaakt en aan elkaar gehaakt en opgevuld. Zal kijken of ik het patroontje er bij kan vinden
Misschien heb ik deze ook wel ergens anders gezien hoor. Zie zoveel haha!@
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Wat doet je zusje dan, VC?
ellibre, ik zou het ook maar afkappen als anderen hun mening denken te moeten ventileren. Het is de keus van jouw vriend en niet die van hun. Super toch als hij zijn droombaan gevonden heeft? Ik vind het zelfs nogal wat dat hij kan kiezen in deze tijd.
ellibre, ik zou het ook maar afkappen als anderen hun mening denken te moeten ventileren. Het is de keus van jouw vriend en niet die van hun. Super toch als hij zijn droombaan gevonden heeft? Ik vind het zelfs nogal wat dat hij kan kiezen in deze tijd.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Waarom ben je ook niet langer gebleven VC? En waarom verpest je zusje alles? Was het verder een leuke vakantie?
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
Alex, ja precies, zo kijk ik er ook tegenaan. Hij heeft 4 brieven verstuurd en is bij allemaal uitgenodigd, heeft 4 tot 6 sollicitatierondes gehad per bedrijf, en hij heeft van alle 4 een aanbod gekregen. Dat vind ik echt ongelofelijk knap van hem, zeker in deze tijd. Maar het enige dat anderen zien is dat hij kiest voor een bank.. Ach, ik laat het maar rusten. Ik ben in elk geval trots op hem en die kritiek houdt vanzelf wel weer op.
Ik had trouwens gelezen dat het deze week weer zomers zou worden, maar ik merk er nog erg weinig van helaas
Ik had trouwens gelezen dat het deze week weer zomers zou worden, maar ik merk er nog erg weinig van helaas
ellibre- Prater
Afgezien van dat ze overal haar stempel op heeft gedrukt en met een ontevreden rotkop rondhing, niks wilde doen en al helemaal niet met N was het een erg leuke vakantie. Maar helaas wel met een scherp randje en niet zoals vorig jaar. Volgend jaar gaan we het ook niet meer op deze manier doen.
Lavendel schreef:Waarom ben je ook niet langer gebleven VC? En waarom verpest je zusje alles? Was het verder een leuke vakantie?
Omdat mijn vriend weer moest werken
Ik heb om 14 uur een sollicitatiegesprek, duimen jullie voor me?
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Ik duim voor je, Alex! Succes! Voor wat voor een functie is het?
Schaapke- Prater
- Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10
Beetje laat, maar succes!Alex schreef:Ik heb om 14 uur een sollicitatiegesprek, duimen jullie voor me?
ellibre- Prater
Ik hoop dat het goed gaat of goed is gegaan!
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Hey meiden!
Champagne- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1433
Registratiedatum : 27-11-10
Waar is de zon? Ik wil lekker in de tuin liggen.
Champagne- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1433
Registratiedatum : 27-11-10
Ik ben helemaal into Franse rap
Champagne schreef:Waar is de zon? Ik wil lekker in de tuin liggen.
Hier is het ook helemaal donker, krijg bijna de neiging om de lampen aan te doen
Schaapke- Prater
- Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Pagina 32 van 40
Permissies van dit forum: