Spellingcontrole office 2007
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Spellingcontrole office 2007
Ik weet niet of hier ICT mensen zijn, maar ik zit met een probleem waar ik echt gek van word!
Ik heb enige tijd geleden (2jaar?) office 2007 geinstalleerd. Ik heb er nooit poblemen mee gehad tot vorige maand; toen viel die spellingcontrole weg. Grammatica doet het wel, maar de spelling dus niet. Wanneer ik hem in een andere taal selecteer, werkt hij wel.. Nu wilde ik Office opnieuw gaan instaleren, maar ik ben bang dat dan alle worddocumenten verdwijnen..
Wie weet een oplossing en wie weet of mijn bestanden blijven bestaan wanneer ik Office de-instaleer?
Ik heb enige tijd geleden (2jaar?) office 2007 geinstalleerd. Ik heb er nooit poblemen mee gehad tot vorige maand; toen viel die spellingcontrole weg. Grammatica doet het wel, maar de spelling dus niet. Wanneer ik hem in een andere taal selecteer, werkt hij wel.. Nu wilde ik Office opnieuw gaan instaleren, maar ik ben bang dat dan alle worddocumenten verdwijnen..
Wie weet een oplossing en wie weet of mijn bestanden blijven bestaan wanneer ik Office de-instaleer?
Mint- Fluisteraar
- Aantal berichten : 489
Punten : 515
Registratiedatum : 27-11-10
Re: Spellingcontrole office 2007
Je bestanden staan toch gewoon op je harde schijf? En als je het niet vertrouwt, dan zet je ze toch gewoon even op een USB-stickje oid?
Gast- Gast
Hmm, ik heb echt teveel bestanden voor een usb stick (want ik heb er maar 1)
Mint- Fluisteraar
Ik vind het gewoon zo idioot dat die controle opeens niet meer werkt!
En daarbij, ik heb een niet legale pakket, dus ik weet niet eens of die het nog wel doet
En daarbij, ik heb een niet legale pakket, dus ik weet niet eens of die het nog wel doet
Mint- Fluisteraar
SD-kaartje, cd-rom, dvd... Maar het lijkt me stug dat je bestandne verloren gaan, ze staan immers op je harde schijf opgeslagen en niet ergens in een sub-programmaatje van Office.
Gast- Gast
En anders een externe harde schijf kopen. Daarop kan je alles zetten en omdat die los staat van de computer hardeschijf kan je die zelfs leeg gooien en alles op de externe schijf blijft staan. Even uitpluggen en alles opnieuw installeren.
Maar op zich kan je word gewoon herinstalleren zonder de bestanden op een andere schijf te slaan, want zoals al eerder gezegd deze staan op je harde schrijf en niet in office.
Maar op zich kan je word gewoon herinstalleren zonder de bestanden op een andere schijf te slaan, want zoals al eerder gezegd deze staan op je harde schrijf en niet in office.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Thanks, maar ik heb hem al opnieuw geinstalleerd en helaas geen verbetering! Ik snap er niks van.. Wanneer ik een bestand open, zit er iets van 5 sec wel spellingcontrole op, maar dan verdwijnt het gewoon.. Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
Mint- Fluisteraar
Even van een ander forum:
En anders... Nieuwe spelingscontrole toevoeging downloaden?
In word 2007: Tabblad controleren openen. Meteen de linker optie is spelling en grammaticacontrole. Daarop met rechter muisknop klikken. Kiezen voor werkbalk snelle toegang aanpassen. Als die is geopend 'controleren' kiezen en daar kun je aangeven hoe word de tekst controleert en opmaakt.
Roxy89- Fluisteraar
- Aantal berichten : 167
Punten : 274
Registratiedatum : 29-11-10
"Ik wil een nieuwe wasmachine kopen, maar ik ben bang dat ik dan al mijn kleren kwijtraak" is ongeveer hetzelfde. Als je Office verwijdert, verdwijnen je Word-, Excel-, Powerpoint- en Access-bestanden niet. Het enige wat kan verdwijnen zijn je instellingen en (in bepaalde configuraties) je e-mails in Outlook.Mint schreef:Nu wilde ik Office opnieuw gaan instaleren, maar ik ben bang dat dan alle worddocumenten verdwijnen..
Je raakt meestal alleen je documenten kwijt als je heel Windows opnieuw installeert zonder backup.
CaptainSpectacular- Fluisteraar
- Aantal berichten : 279
Punten : 287
Registratiedatum : 07-12-10
Roxy89 schreef:Even van een ander forum:In word 2007: Tabblad controleren openen. Meteen de linker optie is spelling en grammaticacontrole. Daarop met rechter muisknop klikken. Kiezen voor werkbalk snelle toegang aanpassen. Als die is geopend 'controleren' kiezen en daar kun je aangeven hoe word de tekst controleert en opmaakt.
Lukt ook niet.. Ik heb zelfs al een spellingcontrole gedownload, maar die komt er ook niet door.. frustrerend!
Mint- Fluisteraar
Soortgelijke onderwerpen
» Word 2007
» Wie is er goed met word 2007 en tabellen?
» Cirkeldiagram Word 2007
» Vraagje over microsoft office
» Out of office bericht
» Wie is er goed met word 2007 en tabellen?
» Cirkeldiagram Word 2007
» Vraagje over microsoft office
» Out of office bericht
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: