Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mama's met kids van 2007

+5
Lindsya
meisjesmama
Rupsie
Limburg85
Petteflet
9 plaatsers

Pagina 31 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 31 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Meeko ma 7 feb 2011 - 4:37

Limburg, klinkt als een super mooie dag zeg! Goed dat S zo met zindelijk bezig is. Hier was t dan ook vaak om de 5 minuten naar de wc wilen. Laatste tijd ook weer om te poepen, maar nu gaat dat toch wel erg goed. Stickers helpen hier heel goed.
Nee nog niet begonnen, want ze hadden de canvasdoekjes niet, en die heb ik toch als eerste nodig, maar ga morgen even langs de Action, zullen ze ze vast hebben.
Nou ja last, vind t wel fijn om te hebben, wordt er hier eens goed opgeruimd, haha.

Lindsya, ach jee wat naar weer van je moeder. idd fijn dat t daar gebeurt is, anders had ze misschien nog langer gelegen. Hopelijk komt de uitslag snel.
ja shoppen, daar heb ik echt weer eens zin in! Nu kan ik maar voor een uurtje ofzo even naar een paar winkels, kan niet wachten tot ik weer de hele dag lekker de stad door kan slenteren.

Sjonno, haha dat is idd leuk wakker worden. En lekkere tijd ook! Goh, gaat echt snel zeg alweer bijna naar de basisschool! Voor me gevoel is Lisa ook nog steeds een baby, maar die wordt ook alweer bijna 2!
Wel fijn voor je opa dat ie naar huis mag. Wonen ze nog zelfstandig?
Nou ik weet niet waar jij bent, maar hier is t de hele dag al bewolkt en nog steeds wind. Mag van mij echt wel lente worden nu!

Beegee, ja is echt duur he sauna. Wij waren laatst ook zo'n 150 euro kwijt, wel een massage der bij maar dan nog.

Rupsie, helaas dus maar eenmalig dat ie goed ging slapen, balen zeg.

Nou heb weer een productief dagje gehad. Senna vanmorgen naar me moeder gebracht. Had ze weer helemaal zin in, ben ik wel blij mee, hoef ik me niet schuldig te voelen dat ik haar weg breng terwijl ik gewoon thuis ben. Maar volgens mij heeft ze niet eens door dat ik thuis ben, dus das ook wel fijn.
Heb de wc gepoetst, Senna der gordijnen ingekort (waren nog wat te lang, kwamen uit haar oude kamer mee) en die zitten nu in de was. 2 slaapzakjes even gemaakt, die waren los bij de naad, dus nu kunnen ze weer gebruikt worden. Heb 2 manden met tijdschriften uitgezocht, 1 mand kan nu weg, kan daar de box straks staan. En ga zo nog even de badkamer schoonmaken, wil eigenlijk die kast ook even uitruimen, maar even kijken of daar tijd voor is, want eet bij me ouders straks.
Meeko
Meeko
Prater
Prater

Aantal berichten : 548
Punten : 586
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 31 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya ma 7 feb 2011 - 5:45

Hallo allemaal,

Ik ben even na de bieb geweest, even nieuwe boeken gehaald want ik was een tijdje niet geweest en ik had ook geen tijd voor te lezen. Wanneer de uitslag komt van mijn moeder is niet bekend. IK hoop snel en dat niks ernstig aan de hand is. Mijn oma is helemaal moe van het ziekenhuis bezoeken telkens, ze wil ook telkens mee maar ze moet het rustiger aan gaan doen. IK doe het ook een stuk rustiger aan en we gaan niet elke dag want is anders niet doen voor ons.

Sjonno, goed dat je opa na huis mag. Minder dat je alleen niet goed bij voelt dat hij beter is. Wat heeft die eigenlijk want dat heb ik even gemist? Met mij hoofdpijn gaat het redelijk mee, ik heb wel elke dag het idee er komt een aanval en dan neem ik mijn medicijnen in en dan is het over.

LImburg, rustig aan doen, heb je morgen inderdaad weer iets te doen. Jammer dat jullie het niet eens kunnen worden over de prijs van de keuken.

Rupsie, gelukkig dat al de rekeningen gedaan zijn. Gezellig visite heel de dag, gaat de dag snel maar je ben wel moe op het eind. Goed dat het huis nu uit de steigers is. Minder dat F. weer niet wilde slapen, misschien een fase.

Beegee, Indy kan niet tegen de verlies of als ze het niet goed ken gelijk ook stoppen, dat die boef van ons ook, hihi. Lekker vandaag een relax dagje heerlijk.

Meeko, heb je last van nesteldrang? Je ben zo aan de opruiming, ach je kan het maar gedaan hebben voor je bevallen ben Very Happy

Groetjes

Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 31 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Rupsie ma 7 feb 2011 - 7:35

De kids liggen net in bed, het is nu stil maar ik roep niet te hard. Hopelijk gaat het vandaag weer een keertje goed. Wil zo een berg was weer wegwerken. Maar dan moet ie wel meewerken, anders schiet het niet op.

Morgen weer een dagje werken en de kids naar het kdv. Zelfs S. heeft er nu al zin in. Ze mag morgen met een uitstapje mee, dus hopelijk is het morgen een dag zonder drama bij het wegbrengen.

Limburg: Jammer dat jullie er nog niet uitkomen met de prijs van de keuken. Ik ben zo blij dat wij het allemaal definitief rond hebben nu. Gisteren had m’n man hem ook naar bed gebracht, dus het was echt maar eenmalig goed gegaan denk ik.

Sjonno: Fijn dat je opa naar huis mag, maar helaas dus niet met een goed gevoel voor jou, dat is minder. Hier was het ook lekker in het zonnetje. Alleen in de wind viel het nog een beetje tegen.

M’n vulling in die tand was te hoog. Als ik m’n tanden op elkaar beet, dan bleek ik alleen op die kies te bijten. Dus die heeft steeds onder teveel druk gestaan. Soort van overbelast. Ze heeft er nu wat afgeboord, nu is ie lager en is de druk meer verdeeld over alle kiezen. Scheelt nu echt al een stuk. Met een paar dagen moest de pijn helemaal weg zijn. Maar ik voel het nu echt al stukken minder. Dus viel reuze mee, en ik helemaal blij

Beegee: Lekker dat Merle zo heerlijk aan het slapen is. Aha dus als ze groter is kan ze heel goed spelen. Echte kinder logica haha. Lekker toch een dagje niks doen, soms ook fijn.
Yeah ik kan idd niet wachten tot het huis klaar is, lekker genieten straks. Het kan niet snel genoeg gaan die bouw haha.

Meeko: Jeej zeg zie je ticker en je bent al 35 weken. Wat vliegt de tijd zeg. Nog eventjes en het is al zover. Zo lekker in de weer geweest. Soms wel handig die nesteldrang. Ik kan het straks ook wel goed gebruiken met overhuizen e.d. haha.

LIndysa: Kan me voorstellen dat je soms rustiger aan moet doen. Steeds die ziekenhuisbezoeken en alles is ook niet niks. Hopelijk heb je idd snel de uitslag en is het niets ernstigs. Morgen mag O. volgens mij de hele dag naar school toch? Was het vandaag ook goed gegaan?

Huis is nog niet helemaal uit de steigers. Donderdag als het goed is. Er is nu 1 kant van het huis uit de steigers. Het voegen wordt per dag 1 kant gedaan. Tis groot huis en hij doet het maar in z’n eentje. Vandaar. Maar donderdag ga ik gelijk foto’s maken. Kijkt gelijk weer helemaal anders zeggen ze.
Rupsie
Rupsie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 308
Punten : 318
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 31 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Meeko ma 7 feb 2011 - 8:48

Lindsya, balen zeg dat jullie niet weten wanneer de uitslag komt. Gelijk heb je hoor om niet elke dag te gaan. Moet ook nog aan jezelf denken. Ja heb zeker last van nesteldrang, valt t op Wink heb op een of andere manier ook t gevoel dat ze eerder komt, dus wil dan ook echt alles klaar hebben. Zijn zoveel dingen al die tijd blijven liggen, en nu heb ik er gewoon tijd voor.

Rupsie, en is t nog stil gebleven? Mooi dat S er zin in heeft! Wanneer zijn jullie van plan te verhuizen? Ben je toch niet hoogzwanger? Lijkt me ook niet erg fijn namelijk. Maar idd wel handig die nesteldrang.

Hmm misschien toch iets te veel gedaan. Had echt even een paar keer een flinke kramp onderin mijn buik, en ook steken van onder. Zag t al voor me dat ik moest bevallen zonder dat Fenk er bij was. Maar goed, nu ik weer rustig zit is t ook weer over. Misschien is t ook wel van t indalen, al ligt ze misschien wel nog steeds in een stuit, dus weet eigenlijk niet of ze dan ook gaat indalen? Maar goed, wilde morgen nog gaan stofzuigen en dweilen, maar denk dat ik t bij stofzuigen laat, komt dweilen van t weekend wel. Wil niet weer die krampen.
Ga nu nog even gtst kijken en dan naar bed verder in mijn boek Haar naam was Sarah, erg verslavend boek.

Oh ja, haha. Senna had vanmiddag zonder luier geslapen bij me ouders. Toen ze wakker was had ze een drol in der hand, Kijk gevonden, riep ze. Gelukkig viel de schade mee. Moest er wel echt om lachen.
Meeko
Meeko
Prater
Prater

Aantal berichten : 548
Punten : 586
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 31 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Vonne ma 7 feb 2011 - 8:57

BeeGee schreef:@ Lindsya, je man heeft gelijk hoor! Je moet het echt rustiger aan doen..gewoon voor je eigen gezondheid...en je eigen gezinnetje!!
Indy mag pas 22 aug naar school.........dat duurt dus nog eeuwen voor haar!!


Lees hier altijd mee hoor, dat jullie niet ineens denken van huh??!! haha.. Sommige kennen mij wel toch... ??!!

T. is er echt aan toe om naar school te gaan. Even andere uitdaging voor hem.. Hij is nu zo vervelend, scheelt ook wel weer per dag.. Maar je merkt gewoon dat hij er aan toe is.. Hij mag pas naar de zomervakantie er heen en dat is 5 sept. Dus dat word nog 'n lange zit.... Voor hem (en ons)..

Zijn jullie kindjes er ook aan toe.. of merken jullie dit niet echt?


Laatst aangepast door Vonne op ma 7 feb 2011 - 8:59; in totaal 1 keer bewerkt
Vonne
Vonne
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 13
Punten : 14
Registratiedatum : 11-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 31 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  meisjesmama ma 7 feb 2011 - 8:58

Daar ben ik ook weer eens..

* Beegee ja het is veel te kort om aan een wagen te beginnen maar bij ons wel standaard. Dat van de was op het bed dat doe ik ook haha

* Lindsya ik ga lekker langs de kant kijken met de meiden naar de carnaval. Jeetje je moeder is dus weer onwel geworden.

* Sjonno ik ben nu begonnen met een cursus salsa. Krijgt Chris vaker boetes dan? Haha was Lisa in de carnavalssfeer hihi Hier is het helemaal geen lekker weer het waait hier nog steeds zo erg!

* Rupsie Wat leuk dat jullie een hoop hebben uitgezocht. Mooi dat de tandarts mee is gevallen!

* Meeko mijn oma gaat al een aantal jaar niet goed maar ze is nu echt slecht aan het worden. Afgelopen zondag waren mijn ouders en er toen lag ze alleen maar op bed en was ze niet wakker te krijgen. En de week ervoor had ze zelf 4 dagen op bed gelegen.

* Limburg jeetje meis wat klinkt jullie trouwdag geweldig zeg!!

R. proberen we nu over te zetten naar 4 flessen omdat ze nu meer vastvoedsel eet. Gister was dat gelukt om 21 uur de laatste fles en om 6 uur uiterlijk om 7 uur werd ze wakker. Vandaag heeft ze om 20:15 haar fles het zal mij benieuwen we laten haar nu wel liggen rond 23 uur en dan zien we wel.

E. gaat heel goed! Ze had vandaag haar middagslaap op het kdv zonder luier gedaan en dat ging goed nu wilde ze dat hier ook. Dus het zal mij benieuwen morgen. Ze was vanavond wel moe want ze wilde zelf naar bed.

Liefs
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 31 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Rupsie ma 7 feb 2011 - 9:16

Nou ongelofelijk maar hij is gewoon in 1x gaan slapen. Hij heeft niet meer gehuild. Jahoee !!! helemaal blij. Zal deze fase dan nu toch langzaam voorbij gaan. Laten we het hopen.
heb de was net ook weggewerkt. Nu even lui op de bank en zo naar bed.

Meeko: Ai dat is minder dat je toch teveel gedaan hebt. Morgen maar rustig aan doen. Oeps die Senna haha. Ook grappig zeg.
Ik denk dat ik straks echt hoogzwanger ben voor we over kunnen naar het huis. De keuken staat nu gepland op half juni. Daarna moet er nog afgestuukt worden en nog wat andere afwerkdingen. Ook moet er nog grondig gepoetst worden natuurlijk als alles klaar is. Dus of we gaan het halen of niet. Zal allemaal krap worden. Wordt wel spannend dus.

Vonne: Hier is ze er ook echt aan toe om naar school te gaan. Op de psz zeggen ze dat ook. Helaas moet ze hier ook nog wachten tot na de zomervakantie.

MM: Wat goed van e. dat ze zonder luier wilde slapen. Hopelijk zet het thuis ook door. En wat goed van R. dat ze het gisteren op 4 flessen zo goed gedaan heeft. Hopelijk lukt het vandaag ook weer.
Rupsie
Rupsie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 308
Punten : 318
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 31 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya ma 7 feb 2011 - 9:26

Hallo allemaal,

Ik ben weer terug uit het ziekenhuis, het ging op zich redelijk met mijn moeder. Morgen komt er een dokter dus hopelijk heeft die de uitslag.
Mijn man had Ömer op bed gelegd alleen was die niet lekker, hij was heel warm en hij heeft het koud. Hij had geen koorts 37,1 dus even in de gaten, hopelijk wordt die verder niet ziek.

Meeko, je kan het maar lekker beter aan kant en opgeruimd hebben en nu heb je er inderdaad tijd voor. Is Senna ook eerder gekomen of niet? Minder dat je zo last heb van je buik inderdaad misschien teveel gedaan. Waar gaat het boek over?

Rupsie, het gaat nu goed he op de kdv met S. Is toch wel een goed gevoel om ze zo weg te brengen, werk ze morgen. Ja hij zou morgen een hele dag gaan maar als ik nu net bij hem heb gekeken is die weer ziek aan het worden dus even afwachten tot morgen.

MM, je heb gelijk dat je met je meiden langs dat de kant van de optocht gaat staan. Gaan jezelf nog wel carnaval vieren ondanks dat je niet mee loopt in de optocht? Goed van E. Hopelijk blijft ze vannacht ook droog.

Vonne, ik kan je me even niet herinneren, sorry. Maar mijn zoontje was er inderdaad aan toe. Op de psz gingen een aantal kinderen over na de kleuterschool dus er kwamen steeds jongere kinderen bij en dat vond die niet altijd leuk. Vooral toen zijn vriendjes in december over gingen en hij pas eind januari over mocht. Hij wilde echt heel graag en nu heeft die het goed na zijn zin. Hij gaat nu zijn derde week van de kleuterschool in.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 31 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  meisjesmama ma 7 feb 2011 - 9:36

* Rupsie Wat goed jij nu in 1x is gaan slapen dat geeft hoop! Ik hoop echt dat het lukt met R. want dat zal ons een hoop meer slaap gaan opleveren haha

* Lindsya Ik hoop dat je morgen de uitslag hebt! Ach je mannetje voelt zich dus niet lekker. Ik hoor E. af en toe ook klagen over oorpijn of hoofdpijn maar het zet niet door. Ja ik ga nog wel de kroeg in. Alleen ook niet meer zoals eerst haha

Mijn mannetje is achter zijn piano aan het oefenen en ik zit was op internet. Ik duik om 10 uur mijn bed.

liefs


Laatst aangepast door meisjesmama op ma 7 feb 2011 - 21:37; in totaal 1 keer bewerkt
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 31 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gast ma 7 feb 2011 - 21:23

Morgen!!

@ mm, je hebt je eigen naar in je post staan..Very Happy
en lekker op tijd naar bed gegaan??? hoe was het met de fles gegaan, heeft R het gered??

@ vonne, yep weet wie je bent!!! Very Happy
5 sept pas naar school, hebben jullie de late zomervakantie??
Indy is er echt aan toe!! ze begint thuis ook dingen niet meer te laten zien...tellen kan ze niet meer?? der naam schrijven doet ze niet meer (nu kan ze hem nog niet helemaal goed hoor, maar eerst deed ze dit heel fanatiek en nu ineens niet meer) ach ik zal blij zijn als het aug is...de juffen geven ook aan dat ze er gewoon aan toe is en zich nu dus snel verveeld..:s

@ ruspie, JAHOE!!! F ging gewoon slapen, wat goed zeg...nu maar duimen dat het zo blijft haha!!

@ meeko, ohhh spannend dat je denk dat ze eerder zou komen...was S ook te vroeg?? (ik meen te laat?)
en nesteldrang kan wel heel handig zijn Very Happy

vanacht niet zo lekker geslapen!! pfff merle 2 keer wakker en indy 1 keer....maar goed! Indy is nu op school en ik hoor te werken..Very Happy men shcoonmoeder moest eerst even naar de tandarts voordat ze kwam dus vandaar begin ik wat later Very Happy

liefs

@ lindsya, heeft je kleine man nog lekker geslapen?? of gaat ie toch ziekjes worden?


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 31 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  meisjesmama ma 7 feb 2011 - 21:41

* Beegee bedankt voor de tip hahah en ik maar anoniem willen zijn dan moet ik niet mijn eigen naam gaan plaatsen he haha blond!! Helaas heeft R. het niet gered dus ze heeft een flesje van 90 cc gekregen ipv 200 cc en daarmee ging het prima. Ze word gewoon standaard 6 uur wakker dan leg ik haar naast me neer en slaapt ze weer door.
E. gaat ook pas 5 september naar school. Wij gaan pas 19 augustus op vakantie haha

Hier is het vandaag na dagen harde wind weer eens lekker weer met een zonnetje!
Liefs
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 31 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Limburg85 ma 7 feb 2011 - 22:44

Goedemorgen,

Al een druk ochtendje achter de rug, over een uurtje is deel 1 van het beddengoed schoon en straks als deel 2 ook schoon is, 2 bedden opschudden en dan lekker niks meer vandaag.

Ik merk dat ik steeds vergeet om mijn ring om te doen haha, totaal niet gewend om ze te dragen en doe mijn sieraden altijd af met slapen.

Vanochtend op het kdv vertelde S. trots over de bruiloft. Hij zegt nu ook steeds, nu zijn papa en L.iesje (zo noemt hij mij) getrouwd. L.iesje had een hele mooie jurk aan en papa en ik hadden ook mooie, nieuwe kleertjes. En tegen mij zegt hij ook, nu heet jij ook …. (achternaam), allemaal heten we nu zo. Wijsneus haha.

Helaas nog geen reactie van de keuken gekregen, mogelijk gaan we van de week met de tekening en onze wensen naar andere keukenwinkels om te kijken of daar de prijs wel haalbaar is voor wat we willen.

@ Sjonno, fijn dat je opa naar huis mag, thuis is altijd fijner als in het ziekenhuis alleen niet zo fijn dat oma denkt dat hij weer volledig beter is. Hopelijk gaat het toch goed.

Ja het is echt jammer dat zo’n dag zo snel voorbij gaat, nu maar nagenieten van alles.

@ Meeko, heeft die fase bij S. lang geduurd dat ze iedere 5 minuten naar de wc wilt? Vind het irritant eigenlijk haha.

Natuurlijk is het heel goed dat hij het aangeef en we luisteren er ook naar maar soms ;-). Hier gebruiken we ook het stickersysteem.

Hopelijk slaag je vandaag voor de canvasdoekjes, kun je lekker aan de slag. Had je de rest van de spullen wel kunnen vinden?

Voelt het zo een begin van de bevalling? Volgens mij heb ik het straks niet eens door omdat ik die klachten nu ook steeds heb haha. Maar gelukkig was er bij jou niks aan de hand nu F. er niet is.

Moest je van de week nog naar de verloskundige?

@ Lindsya, groot gelijk dat je even lekker naar de bieb ben geweest zodat je nu weer lekker kunt gaan lezen, tijd voor je zelf.

Heeft je moeder vandaag de uitslag gekregen van de scan?

Hoe was het vandaag met O.?

Wel fijn dat je de migraineaanvallen kan onderdrukken met medicijnen maar het is niet goed dat je deze elke dag moet nemen.

Hopelijk neemt het nu af nu je iets meer rust ga nemen.

@ Rupsie, hoe was het vandaag met S. gegaan op het kdv? Had ze vanochtend nog steeds zin om te gaan? Wat voor uitstapje gingen ze doen?

Was het slapen met F. goed gegaan?

Kan me voorstellen dat je blij ben dat jullie dat allemaal geregeld hebben, ben ook blij als dit achter de rug is en helemaal als alles in huis klaar is, zie er eigenlijk best tegen op. Word er altijd heerlijk chagrijnig van, kan niet tegen die rommel ;-). Waarschijnlijk komt de keuken nu pas in juni ofzo, maart gaan we denk niet meer halen en daarna wil ik het niet meer.

Fijn dat het niet ernstig was bij de tandarts, geen pijn er meer aan?

@ Vonne, ik ken je ook niet. Maar ik schrijf ook nog niet zo lang mee als de andere meiden.

S. is nog een stukje jonger dus daar merken we het nog niet aan.

@ MM, cursus salsa? Je bent druk met cursussen volgen, leuk! Bevalt de cursus salsa ook?

Hoe was het met de 4 flessen gisteren gegaan bij R.? Lees net dat ze niet heeft doorgeslapen, jammer maar ze nam iig genoegen met minder dan de normale fles, hopelijk bouwt ze het hier mee af.

Wat knap dat E. gisteren zonder luier heeft geslapen en dat nu weer wilt, hopelijk vallen de ongelukjes mee.

@ Beegee, je hebt een onrustige nacht gehad met beide dames. Merk je het ook gelijk dat je minder heb geslapen vannacht? Was er iets met de meiden aan de hand?
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 31 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Meeko di 8 feb 2011 - 0:09

Vonne, hmm der gaat even geen lampje branden. de naam vonne wel, want denk dat die op je vorige nick lijkt, maar T zegt me niets, dacht dat hij anders heette.

MM, ja zo is t met mijn oma ook. Die ligt gewoon zowat 23 uur te slapen en kan alleen nog maar liggen. Zo sneu om te zien. Lekker zeg een fles minder voor R. Heb je 's avonds ook niet meer dat ze er nog uit moet. Knap van E zonder luier geslapen!

Rupsie, lekker zeg dat ie zo is gaan slapen. Zou fijn zijn idd als deze fase voorbij is. Wordt idd spannend zo met die verhuizing. Hopelijk redden jullie t op tijd en kan je lekker in je nieuwe huis bevallen!

Lindsya, duimen voor een goeie uitslag vandaag dus! Nee Senna was op de uitgerekende datum. M'n moeder zegt dat dat nu weer gebeurd, haha. Boek gaat over de 2e wereld oorlog en wat er gebeurt is in Frankrijk. Is met dat jongetje in de kast. Is nu ook een film van, maar wilde eerst graag t boek lezen.

Beegee, nee Senna was precies op de uitgerekende datum. Balen zeg even een minder nachtje. werk ze vandaag!

Limburg, aah wat schattig dat S zo over de bruiloft verteld. Hebben jullie nog wat gehoord van zijn moeder? Met plassen eigenlijk niet zo lang, paar dagen. ze was ook wel snel zindelijk. Met poepen wel wat langer, maar dan was t soms een dag en dan weer een paar dagen niet. Ik had al veel van de spullen in huis. Ik kan nu inprincipe beginnen, had alleen nog wat stofjes besteld die nog niet binnen zijn, dus kan t nog niet helemaal maken. Nou deze krampen voelde wel wat anders als het begin van een bevalling. Ze waren pijnlijker. Maar bij Senna begon t ook wel met krampen maar dan minder pijnlijk en om de zoveel minuten. je merkt t echt wel hoor als de bevalling begonnen is Wink Maar ja, misschien dat deze bevalling wel anders begint.
Ja moet morgen weer naar de verlos.

Nou ben wel blij als me kerel weer thuis is vannacht. Had gister niks van m gehoord, heel vaak gebeld, dus begon m al behoorlijk te knijpen, heeft ie gewoon de hele dag niet op zijn telefoon gekeken. Hij belde om 11 uur en toen was ik natuurlijk vet boos, want wat als de bevalling al begonnen was, haha, heerlijk die hormonen Wink

Senna is lekker naar t kdv, had ze weer veel zin in en der vriendinnetjes waren er ook weer. Ben daarna even naar paar winkels geweest en heb eindelijk de luierdoekjesdoos gevonden die ik wilde. Witte met zilveren sterren. En de canvasdoekjes heb ik ook. Zit alleen wel een plaatje op om zelf in te verven en er zit verf bij. Maar ze waren maar 1 euro en de goede maat, dus nu hebben we ook een voorraadje verf Wink

Had wel weer wat krampen onderin mijn buik. Moet morgen naar de verlos dus zal t dan even aankaarten.
Wel heerlijk weertje vandaag zeg! Dus gooi straks even alles open en ga dan stofzuigen. Maar eerst even op de bank serie kijken.
Meeko
Meeko
Prater
Prater

Aantal berichten : 548
Punten : 586
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 31 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya di 8 feb 2011 - 0:40

Hallo allemaal,

Mijn kleine man is al naar school geweest. Vanmorgen was die helemaal topfit, niet meer verkouden en hij wilde graag na school dus maar gedaan. Vanmiddag gaat die niet want hij is moe dus morgen weer. Mijn man is lekker vrij vandaag en vanavond ga ik bingo met mijn buurvrouw dus hopelijk heb ik eens geluk.

Limburg, ach wat lief S. op het kdv over jullie bruiloft heeft verteld. Lief dat die je zo noemt. Ik heb ook hele weinig mijn trouwring om Embarassed , ik hou niet zo van ringen. Hopelijk kom je er met een andere keukenzaak wel uit, succes.

MM, lekker vroeg na bed gisteren, heb je goed geslapen? Leuk dat je de kroeg in duik met carnaval.

Beegee, minder dat je zo slecht geslapen heb vannacht. Hier hebben de kleine boef gelukkig goed geslapen. Werk ze.

Meeko, minder dat je nog last heb van je buik, inderdaad even zeggen tegen de vk. Gelukkig dat je man weer vannacht thuis is. Het is inderdaad heerlijk weer vandaag, hier staan de ramen ook open. Dan is het niet te hopen dat je bij deze overtijd gaat, ik hoop voor je dat je of iets eerder of op tijd bevalt.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 31 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Limburg85 di 8 feb 2011 - 3:51

Zo, de boodschappen zijn weer gedaan en opgeruimd. Al het beddengoed is gewassen en zijn weer opgeschud, naar de drogist geweest en weer een aantal babyspullen online besteld en wacht nog op 2 een reactie en dan nog wat bestellen, langzaam word het uitzetlijstje van de baby kleiner ;-). Straks nog eten koken en afwassen en dan niks meer vandaag.

Sorry, ben er nog niet aan toe gekomen om een goede foto van mijn jurk te zoeken tussen de 400 foto’s die we nu hebben ontvangen van familie. Morgen tijd zat want dan moet ik de hele dag thuis blijven omdat ze het kamertje komen bezorgen en monteren.

Zaterdag toen we thuis kwamen zagen we trouwens 2 huizen naast ons een geboortebord staan, wist niet eens dat die vrouw zwanger was Embarassed .

@ Meeko, is S. precies op de uitgerekende dag geboren?

Nee wij hebben niks meer van S. zijn moeder gehoord. Moet wel want mijn vriend eh man heeft een mail gestuurd over vakanties, ben benieuwd.

Fijn dat je geslaagd ben voor de canvasdoekjes, ben je ook al begonnen?

Klopt dat ik idd wel zal merken dat de bevalling is begonnen, is toch wat anders en non-stop. Ben benieuwd wanneer, heb jij een voorgevoel of je eerder of later ga bevallen?

Leuk morgen weer naar de verloskundige, ben benieuwd of ze is gedraaid. Tot wanneer laten ze dit zelf aan de baby over en wanneer gaan ze het proberen te draaien? En als dat niet lukt, gaan ze dan standaard een keizersnee plannen of ga je dan een stuitbevalling doen?

Mannen en telefoons… ;-). Moet hij voor de bevalling nog ver weg?

Ik heb vandaag ook een witte luierdoekdoosje besteld alleen dan met een zilveren hart.

@ Lindsya, fijn dat O. toch fit was om vanochtend naar school te gaan. Lekker een ander keer een middag extra laten gaan als hij zich weer helemaal fit is.

Veel plezier vanavond, heb je er weleens wat gewonnen?
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 31 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Rupsie di 8 feb 2011 - 8:20

Helaas was het maar voor 1x dat ie lekker ging slapen. Hij slaapt nu nog niet. Grr stomme fase.
Kids hadden het prima gedaan op het kdv vandaag. Ze moesten S. zelfs af en toe afremmen. Ze is dus totaal zichzelf inmiddels daar. Zo fijn om te horen. Haar uitstapje was ook super geslaagd. Is een soort van doe tentoonstelling, op speelse wijze bezig zijn met ‘wiskunde’ (wis.kids, heet het) Klinkt beetje vaag, maar ze vindt het echt geweldig, ze mogen dan dingen wegen, en sorteren (dezelfde vormen). De gekste dingen
Na afloop hadden de kids flinke honger en was er de verrassing dat ze ook nog bij de grote gele M gingen eten. Nou toen was het helemaal feest.

Ook F. heeft het super gedaan op het kdv. Ze moeten daar zo met hem lachen. We gingen weg en dan zwaait ie naar de leidsters, gaat ie ook nog even alle kindjes langs om afscheid te nemen. Echt te grappig om te zien. Hij lacht ook de hele dag zeggen ze. Zo’n vrolijk mannetje. Dus helemaal leuk om dat allemaal te horen.

Verder weinig nieuws. Huis is nu voor de helft gevoegd. Echt gelijk een ander gezicht. Nog 2 dagen en dan is het klaar. Helemaal uit de steigers.

Op m’n werk heb ik het vandaag lekker druk gehad, dus de tijd ging lekker snel. Altijd fijn.

Lindsya: ach wat sneu dat hij weer beetje ziek aan het worden is. Groot gelijk dat je hem dan maar een halve dag naar school laat gaan.
Is de uitslag al binnen van je moeder? Succes vanavond bij de bingo !! Hopelijk heb je geluk.

Beegee: Balen van je rotnacht. 3x wakker door de kids. Dat is minder. Makkelijk dat je wat later kon beginnen op je werk.

MM: Jammer zeg dat R. het niet gered heeft op 4 flessen. Wel een klein extra flesje dan. Pff 6 uur als standaard, is niet echt prettig. Gelukkig slaapt ze dan wel lekker door maar toch.

Limburg: wennen is dat he een andere achternaam ineens. Ik moest daar ook zo aan wennen. Wat leuk dat S. zo enthousiast over jullie bruiloft vertelt. Hij heeft er dus ook zichtbaar van genoten. Onze keuken komt ook pas half juni. Wij krijgen het allemaal in fases. Begint straks over een maand ongeveer met de tegels voor de badkamer en de keuken komt als laatste.

Meeko: Ik hoop ook zo dat het mooi op tijd klaar is, maar kan me er nu al druk om maken en dat moet ik gewoon niet doen. Heeft toch geen zin. Enigste voordeel is dat ik toch niet thuis mag bevallen.
Argh dat is minder dat ie niet op z’n telefoon gekeken had, daar zou ik ook pissig over zijn. Super dat je geslaagd bent voor je spulletjes.
Rupsie
Rupsie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 308
Punten : 318
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 31 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  meisjesmama di 8 feb 2011 - 8:33

* Limburg Wat lief dat S. zo trots over de trouwerij verteld! Hahaha ja ik ben lekker aan het cursus volgen... Salsa bevalt super goed! Ik denk dat we hier mee wel mee afbouwen vandaag heeft ze alweer minder kregen.

* Meeko vervelend het dat onze oma's zo slecht gaan! Kan me voorstellen dat je wel even boos was op je mannetje ben benieuwd wat de verloskundige morgen zegt.

* Lindsya Lekker dat je kleine mannetje topfit was! veel plezier bij de bingo hopelijk win je iets! Ik heb heerlijk geslapen!

* Rupsie Ach je mannetje is wel een boefje he! Wat goed dat nu zo goed gaat op het kdv zeg!! Ja 6 uur is geen tijd maar gelukkig slaapt ze bij mij wel verder en is ze niet klaar wakker. In haar eigen bed kan ze niet meer de slaap vatten.

E. heeft vanmiddag ook hier zonder luier geslapen! Echt heel knap van haar!
R. heeft minder fles op als gister dus we gaan wel op naar de 4 flessen!

Liefs
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 31 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Limburg85 di 8 feb 2011 - 21:59

Goedemorgen,

Vandaag komen ze de babykamer bezorgen en monteren, leuk! Ben alleen benieuwd wanneer ze komen. Kan deze morgen mooi schoongemaakt worden en kan ik vrijdag beginnen met inrichten. Moet nog wel dingen ervoor shoppen maar dat komt goed komende weken.

@ Rupsie, balen dat het maar eenmalig van F. was, hoe laat is hij gisteren uiteindelijk gaan slapen?

Wat goed nieuws dat S. gisteren helemaal zich zelf is geweest, geeft je denk een goed gevoel en je mag ook trots zijn dat je heb doorgezet!

Lekker bij de M gegeten, zullen vast een enthousiaste boel zijn geweest met al die kinderen. Wij zijn afgelopen zondag ook geweest want hadden een bon gekregen bij ons bruiloft (omdat we hier in het begin een paar keer hadden afgesproken), moet zeggen dat het naar meer smaakte haha.

@ MM, doe je de cursus salsa alleen of met je man? Klinkt leuk alleen ik ben totaal geen dans type, kan het ook echt niet haha.

Dan gaat het afbouwen van een fles zo ook nog snel.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 31 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Limburg85 di 8 feb 2011 - 23:33

Foto´s van mijn bruiloft, zijn er veel maar kon niet kiezen Embarassed (laat ze er niet heel lang op staan):

Sorry foto's verwijderd. Als iemand ze nog niet heeft gezien, ze staan ook op mijn hyves en anders roep maar Very Happy




Laatst aangepast door Limburg85 op wo 9 feb 2011 - 7:48; in totaal 1 keer bewerkt
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 31 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya wo 9 feb 2011 - 5:24

Hallo allemaal,

Mijn kleine man is na school geweest vanmorgen, hij is bezig hartjes te maken voor de valentijn, ben benieuwd. Daarna naar het ziekenhuis, mijn moeder had al reuma maar dat is erger geworden en atrose ook. Van de scan is nog niks binnen maar misschien mag ze morgen na huis al alles goed blijft gaan dus ik hoop het. Vanmiddag zijn we bij een familielid van mijn man opzoek geweest, hun hebben twee zoontjes en mijn kleine boef wilde graag met hun oudste zoontje spelen dus daar zijn we even geweest, nu is die boef van mij echt moe Very Happy
Gisteren had ik weer niks met de bingo maar dat is niks nieuws Very Happy

Limburg, ik had het al op je hyves gezegd maar je zag er echt prachtig uit. Staat het kamertje al in elkaar? IK heb weleens 150 en 500 euro gewonnen dat was het hoogste en wat kleine bedragen maar verder niet, ik ben gelukkig in de liefde denk ik Wink

Rupsie, super dat het zo goed gaat op de kdv met allebei de kids. Toch even door gezet en nu heb je gelukkig rust dat alles goed is. Minder dat F. weer ging klieren met slapen, sterkte.

MM, goed van je meisje dat ze weer zonder luier heeft geslapen en dat alles goed is gegaan en je kleine meisje een fles minder gaat de goede kant op met je meiden. Hoe gaat het eten nu met je kleine meisje?

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 31 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gast wo 9 feb 2011 - 7:27

@ limburg!! WAUW!!! wat een super jurk...
en je straalt enorm. Very Happy



@ limburg, en hoe is het met de babykamer?

@ lindsay, lijkt me snel hoor van het zh om je moeder weer naar huis te laten?? (natuurlijk heel dubbel ook)
Haha je kleine man heeft zich goed vermaakt dus! lekker!!

@ rupsie, AGGHH wat een rotfase zeg gatver!!!

@ meek, en je kerel weer lekker thuis Very Happy
Hoe was het bij de verlos??

Hier alles rustig in huize BeeGee..Very Happy Merle en Indy zijn lekker de hele dag buiten geweest...Very Happy verder ook nog vanmorgen naar de stad gewandeld met Merle en vanmiddag naar mijn tante geweest ook lekker gewandeld en Indy op haar fiets...heerlijk genoten van dit weer! Morgen zal het wel weer afgelopen zijn...:S
morgen weer werken, staat weinig op de planning!!! lekker rustig aan doen dus Very Happy

liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 31 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gast wo 9 feb 2011 - 7:48

Hoi meiden!

Limburg; waauww wat een mooi plaatje jullie! Prachtige jurk maar ook het pak van je man ziet er heel mooi uit Very Happy Klinkt ook als een prachtige dag van jullie samen,,

Lindsay; ahh hartjes aan het maken Wink en voor wie zijn ze denk je!? stiekem verliefd op zijn mama Wink

Beegee; oww ja lekker he dit weer! Kan er helemaal gelukkig van worden, dat binnen hangen wel zo zat!

Hier gaat het wisselend,,

Lynn die heeft tandjes! Nu ook gelijk de reden waarom ze dus zo mopperig was/is en slechter slaapt en koortsig is.. gelukkig is dit (hoop ik dan maar) de reden en hopelijk zijn ze snel door!

Echter gaat het met Dylan niet zo goed,, weer een andere kuur gekregen omdat de vorige niets deed. Zijn van de week naar de kinderarts geweest en hebben bloed geprikt, zweettest gedaan,slijm afgenomen, echo gemaakt van zijn buik,ontlasting wordt onderzocht! Al met al we worden door de hele medische molen getrokken! Dit omdat de huisarts aangaf dat al zijn klachten *die dus al zooo lang aanhouden en steeds heftiger worden* wel erg lijken op de ziekte systic fibrose - taaislijmziekte.. dit is een zeer ernstige diagnose waar je ook niet oud mee gaat worden dus jullie kunnen je vast voorstellen dat dit behoorlijk schrikken was! Nou is er nog niets zeker maar ze nemen dit alles erg serieus en er wordt duidelijk vaart achter gezet! Voor Dylan heel vervelend want al die testen en voornamelijk dat bloedprikken is gewoonweg heel naar.. gelukkig houd hij zich heel groot en zeurt hij niet! Hij is weer erg benauwd en zitten dan ook weer op de verdubbeling van zijn puffers Cry wordt er langzamerhand moedeloos van,,
Ik/we hopen op een broertje/zusje variant van de ziekte die dan nog wel te behandelen is of dat er heel wat anders uitkomt! Kortom spannend allemaal,, en ook naar voor Sander want dit alles hoor hij 1x in de week momenteel (omdat hij steeds naar andere kampen moet vliegen is het heel lastig contact maken) en maakt het voor hem daar extra zwaar.. en dat terwijl hij eigenlijk ook zijn kop nog wel bij zijn werk moet zien te houden!

Verder gaat het met mij redelijk, lastig om mijn gedachten te verzetten momenteel al ben ik heel blij dat ik nog de ruimte heb om thuis te zijn bij de kids! Hoef nu pas te beginnen wanneer Sander weer thuis komt, mag altijd eerder maar dat laat ik van de situatie afhangen. Al met al een heftige tijd om door te maken ook wanneer je nu zover van degene bent die je nu hard nodig hebt! Gelukkig is het nog maar ruim 4 weken en komt hij weer retour,, nu wel genoeg geweest!

dat was vanuit hier de update!

Liefs Peet




Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 31 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  meisjesmama wo 9 feb 2011 - 8:20

* Limburg En hoe is de babykamer geworden? Ik doe de salsacursus alleen mijn man krijg ik daar nooit mee naar toe haha Dansen is voor mij echt een uitlaatklep haha

* Lindsya Jeetje meis je moeder haar reuma erger geworden dat is niet fijn! Wat lief dat je kleine man met hartjes bezig is! Het eten met mijn kleine meisje gaat goed. Ze heeft vandaag een hele fruithap en een half potje groente op en nu 3 flessen straks nog 1 dus we zijn terug op 4 flessen!!

* Beegee lekker dat het rustig is bij jou in huis! Lekker weer he!!

* Petra jeetje die Dylan dat is niet niks zeg!! Ik heb een excollega gehad en haar zoontje had precies ook wat Dylan heeft en werd ook op getest op taaislijmziekte dat is echt een spannende situatie. Hij had het niet maar ze hebben (nog steeds trouwens) een abonnement op de huisarts, puffers en anti biotica. Het maakt het voor jou en Sander wel zwaar zo pfff Lekker dat je pas begint als Sander thuis is dan heb je nu nog de tijd voor jezelf en de kids.

E. is vanmiddag bij mijn ouders geweest en na het eten thuis gebracht. Dus ik had vanmiddag alleen R. ik heb heerlijk 1 uur gelopen met dit weer! Voor de rest zit ze nu echt op 4 flessen daar ben ik zo blij mee!! Dan kan ik haar rond 22 uur een fles geven en dan heerlijk slapen!

Liefs
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 31 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Limburg85 wo 9 feb 2011 - 21:11

Goedemorgen meiden,

De meubels zijn er! Ze zijn er bijna 2 uur mee bezig geweest om het in elkaar te zetten, ben blij dat hun dat hebben gedaan. De meubels zijn erg mooi, nog steeds blij mee. Wel moet ik aan het kamertje wennen, was de meubels van S. gewend en deze zijn anders en het kamertje heeft een tijd leeg gestaan. Ben nog niet helemaal uit hoe de meubels precies gaan staan maar dat komt morgen wel als ik ga beginnen met inrichten (voor zover kan).

Alvast een voorproefje:
Mama's met kids van 2007 - Pagina 31 Kinderkamer2
Mama's met kids van 2007 - Pagina 31 Kinderkamer3

@ Lindsya, dank je wel!

Wat lief dat O. zo druk is met hartjes maken. S. had voor onze bruiloft ook hartjes getekend omdat ik die volgens hem zo mooi vind haha.

Wel lekker dat je moeder mogelijk vandaag naar huis moet, scheelt een hoop tijd om steeds naar het ziekenhuis te gaan. Weten jullie al wel wanneer de uitslag van de scan komt?

Jammer dat je niks had gewonnen bij de bingo, zou toch leuk zijn geweest ;-). Ik win ook nooit met spelletjes, ook geluk in de liefde ;-).

@ Beegee, dank je!

Wat lekker dat jullie gisteren heel de dag buiten zijn geweest, het was ook heerlijk weer. Vandaag word het al minder betreft de zon :-(.

@ Petra, dank je!

Dat is schrikken van D.! Dat verwacht je toch niet. Hopelijk heeft hij het niet! Wanneer krijgen jullie de uitslagen van de onderzoeken? Kan me voorstellen dat S. het nu heel moeilijk vind om zover weg te zitten en bijna geen contact kan hebben, dit maakt het extra moeilijk voor jullie. Wat fijn dat je van je nieuwe werkgever thuis mag blijven tot S. er weer is.

@ MM, houd je man niet van dansen? Lijkt me heerlijk als je het kan dus kan me goed voorstellen dat het een uitlaatklep voor je is!

Dat is snel gegaan met het terug brengen van de flessen!
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 31 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Sjonno wo 9 feb 2011 - 21:53

Goedemorgen!

Hier een redelijke nacht gehad. Lisa moppert sinds een paar dagen rond een uur of 4, ze is dan ook echt boos maar waarom? Geen idee! Ik had van maadag op dinsdag maar 1 uurtje geslapen, kon de slaap gewoon niet vatten dus ik was echt helemaal op 's avonds. Ik dacht mooi, ik duik om 8 uur in bed en hoop tot 7 uur te slapen, maar helaas stak Lisa daar een stokje voor. Die begon uit het niets te spugen, wel een keer of 3 dus we waren druk met de was. Rond 23 uur begon ze weer en toen maar in ons bed gelegd. Ik dus weer bijna niet geslapen en ik stond dus al voor 7 uur de was die we door dat ziek zijn hadden weg te strijken. En gister was ze helemaal opgeknapt, dus wat het geweest is? Rick gaat ook weer goed op de psz, huilt nog ietsje met het wegbrengen maar het is ook meteen weer over.

Ik kwam ff snel spieken of Limburg foto's had geplaatst maar helaas haha. Ik heb je volgens mijn niet op hyves maar als je wil kun je me toevoegen.Mijn hyves is marjon-rick-lisa.hyves.nl Ben erg nieuwsgierig haha

Reageer vanmiddag op jullie, ff kids entertainen. Rick kan zich echt niet zelf vermaken de laatste tijd.
Sjonno
Sjonno
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 468
Punten : 487
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 31 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 31 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum