Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mama's met kids van 2007

+5
Lindsya
meisjesmama
Rupsie
Limburg85
Petteflet
9 plaatsers

Pagina 23 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 23 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gast di 18 jan 2011 - 23:32

@ lindsya, JAAAA de schepjes gevonden gelukkig!! zet je foto;s op hyves ben namelijk benieuwd!!

@ limburg, ohh lekker shoppen voor de baby!! heerlijk he...Very Happy en teveel, tsja mocht de kleine spugen dan zit je al snel aan 3 setjes per dag..Very Happy (niet vanuit gaan hoor!!!, maar hier konden beide meiden geen 2 dagen hetzelfde aan haha)

@ mm, waahh je man pianoles!! gaaf zeg, misschien krijgen je kids ook muziekale genen..Very Happy altijd leuk
ojee wat klote voor je man zeg...hoop voor jullie dat er snel wat uit komt hoor!!

Ros volgt niet echt een dieet, gewoon goed opletten...hij eet nogal snel 's avonds wat en dan die verdomde cola altijd!! Maar hij is nu ongeveer 2 weken bezig en bijna 4 kg afgevallen dus komt helemaal goed...Hij moest ook wel echt afvallen hoor, woog 13 kg zwaarder (als het er niet meer zijn Embarassed )dan toen we elkaar leerde kennen en het is gewoon teveel!! maar goed hij doet goed zijn best hoor, veel fruit eten en in de avond eet hij geen chips/koek/tosti's
Ik ben intussen ook weer lichter dan mijn startgewicht bij Merle haar zwangerschap zeg maar...Zou mooi zijn als er nog 1 kg af zou gaan....maar goed wie zeurt er nu over 1 kg he.... nerd
De meiden zijn zo lollig beide vandaag, erg fijn!! Merle heeft er namelijk een handje van om steeds te piepen haha!! ze roept ook de hele dag INIEEEEE (indy) qua praten is ze echt niet zo vlot als Indy maar goed ze kan nu papa, mama, Inie, uit en met uit is het vooral schoenen uit heeft ze echt een hekel aan..... Twisted Evil
Nou ga zo middag eten klaar zetten en dan kan Merle daarna naar bed toe!! ik moet de oven poetsen en dat kan niet met merle in de buurt..Very Happy

liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 23 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Limburg85 di 18 jan 2011 - 23:54

Net gebeld door mijn schoonmoeder, ze blijven bezig over het cadeau wat ze willen geven voor onze bruiloft. Uiteindelijk had ik besloten dat we graag een nieuw, compleet servies willen maar ik wil geen duur servies ivm de kinderen en hadden een mooie gevonden bij de Xenos. Na wat heen en weer gemail begreep ze dat wij dit servies graag willen en niet een duur servies. Nu belde ze op en zei dat dit te goedkoop is met wat ze willen geven of we een nieuw cadeau wouden bedenken en ze willen alleen iets blijvends geven. Heb echt geen idee wat we kunnen vragen, alles wat we echt kunnen gebruiken is veel te duur (nieuwe keuken, nieuwe vloer, nieuwe meubels, gordijnen, schilder, stucadoor). Nu gaat mijn vriend eens praten met zijn vader, ben benieuwd.

@ Lindsya, ik zie dat de foto van het 2e jasje het idd niet doet, lukt me ook niet om hem te vinden op een andere site :-(.

Mijn vriend was al bang dat de baby te veel kleren heeft terwijl ik toen nog helemaal niks had gekocht. Visite maar inlichten dat ik graag kleertjes wil in maat 62 ipv 56.

Wat fijn dat je toch nog schepjes heb gevonden. Heb je die op internet gevonden omdat je ze nog op moet halen? Maak je een foto van het eindresultaat, ben benieuwd!

@ MM, ja zat ik toch goed met mijn gevoel om hem nu in te laten schrijven voor school. Als mijn vriend zijn scriptie heeft verdedigd en de bruiloft is geweest, dan gaat hij weer proberen te praten met zijn ex en moet hij het echt aankaarten bij haar zodat hij ingeschreven kan worden voor school en zwemmen.

Dank je, ben er ook blij mee maar zit nu nog steeds te denken, moet ik dat andere ook niet bestellen? Haha erg he! Waar en wat voor kleertjes heb jij geshopt voor je meiden?

Fijn dat beide meiden goed hebben doorgeslapen vannacht! Heb je zelf ook een nacht door kunnen slapen, altijd lekker.
Ben benieuwd hoe het vanmiddag met R. bij de logopediste is.

Gaat E. ook altijd graag naar opa en oma toe? S. is echt super gek op al zijn opa en oma’s en wil daar eigenlijk altijd wel op visite haha.

Wat vervelend die klachten van je man. Ben benieuwd of er iets uit zijn bloedonderzoek komt. Hopelijk kan hij ook snel terecht bij de oogarts want vind ogen altijd maar gevaarlijk als je daar last van heb.

@ Beegee, zo denk ik dus ook over kleertjes en daarbij heeft S. nooit 2 dagen hetzelfde aan dus dat zal bij de baby ook niet zo zijn, hij zal toch echt wel spugen ofzo.

Dat is ook de beste manier hoe Ros het doet, zo kan je het langste volhouden. Vaak is het je gewoontes aanpassen en heb je het langste resultaat.

Sinds wij samenwonen weeg ik ook 10 kg meer dan toen ik mijn vriend voor het eerst heb gezien, schandalig haha, na de bevalling moet er ook echt wel weer wat af, geen 10 kg want dat gewicht paste niet bij mij maar wel minstens 5 kg + de zwangerschapskilo’s natuurlijk.

Succes met poetsen!
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 23 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  meisjesmama wo 19 jan 2011 - 0:09

* Lindsya mooi dat je de schepjes gevonden hebt dat scheelt weer iets anders bedenken. Jij hebt dus ook pfeiffer gehad.

* Beegee Ja gaaf he dat hij op pianoles zit. Ik heb zelf ook veel muziekinstrumenten gespeeld en soms speel ik ook piano. Ik merk nu al dat de meiden muzikaal zijn. E. klimt ook wel eens achter de piano en R. danst zodra haar papa muziek maakt. Wat goed dat Ros zo aan het afvallen is zeg! Ik moet eigenlijk ook maar heb de disipline nog niet.

* Limburg Wat lastig dat je schoonouders zo moeilijk doen want jij wilt dat toch hebben en bent daar blij mee. Alles op zijn tijd dus inderdaad eerst trouwen en de scriptie. Tsja lastig want ik denk dat je ook wel wat van de visite zal krijgen. Zie de link dat heb ik voor beide meiden besteld: http://www.bonprixsecure.com/nl/imageZoom.htm?id=1259126178688914098-0-4d36c461&bu=2554381&va=1&zo=1&st=4572693&oiip=[img] E. wil eigenlijk ook altijd naar opa en oma. Ik hoop ook dat we snel de uitslag krijgen. Mijn man zei al er stond echt veel qua dingen die de dokter uitgezocht wil hebben.
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 23 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya wo 19 jan 2011 - 1:41

Hallo allemaal,

Alles is in huis voor de traktatie, helaas heb ik geen printer dus ik moet de kaartjes met de hand schrijven maar ja is niet erg. Mijn man is na zijn werk en mijn kleine man gaat mij helpen dus we worden niet afgeleid :P Ik ga zeker even een foto plaatsen als ze klaar zijn alleen zou dat op hyves zijn want hier kan ik het nog steeds niet.

Beegee, goed zeg van Ros al 4 kilo eraf. Ik wil ook graag nog een paar kilo eraf voor de vakantie maar ik denk niet dat me gaat lukken. Leuk dat je meiden zo leuk aan het spelen zijn, altijd fijn natuurlijk.

Limburg, kan ze geen bijdragen geven voor je vriend's pak of jouw jurk of dat ze geld geven en dat jullie dat gebruiken voor de verbouwing? Ja aan de visite moet je inderdaad kleertjes vragen vanaf 62 of 68 dan heb je ook een voorraadje, als het leuke kleertjes zijn natuurlijk Very Happy Nee ik heb een grote speelgoedwinkel gebeld in de stad en die hebben ze apart gelegd voor me. De jongen aan de telefoon zei zo u heeft veel schepjes nodig met dit weer Very Happy Hij dacht dat ik 10 kinderen had Very Happy

MM, ja dat was wel aantal jaren geleden dus misschien heeft je man ook wel een broertje of een zusje van de pfeiffer. Die krijg je meestal als je een zware griep heb gehad zeg mijn dokter.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 23 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya wo 19 jan 2011 - 3:18

Meiden ze zijn af, de foto staat op mijn hyves van de traktatie's.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 23 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Limburg85 wo 19 jan 2011 - 3:51

Net belde het werk om te vragen hoe het was, om door te geven met hoeveel mensen ze kwamen voor de bruiloft maar ook om te vragen of ik binnenkort toch niet een paar uurtjes kan komen werken. Vind dat echt moeilijk dat ze dat aan me vragen en dan voel ik weer zo’n getrek. Wil gewoon dat het voor iedereen duidelijk is, desnoods gewoon helemaal niet meer werken tot aan mijn verlof, maar niet constant dit getrek. Ga morgen denk de verloskundige morgen maar even bellen om duidelijk te hebben wanneer ik weer een beetje mag werken, welke klachten er dan gedeeltelijk of geheel weg moeten zijn. Dinsdag heb ik gelukkig ook weer telefonisch consult met de bedrijfsarts (niet dat ze zich er aan houden haha).

Toen straks bij de Intratuin geweest en grond en plantjes gehaald, nu moet ik ze alleen nog poten voor het eerst in mijn leven haha. Bloemen hadden ze niet echt heel veel, denk dat ik einde van de week maar even terug ga.

Kregen trouwens bericht dat het goed ging met S.

@ MM, leuk setje! Heb je die voor beide meiden besteld?

Welke muziekinstrumenten heb je gespeeld? Ik heb vroeger ook muziek gemaakt maar doordat het teveel werd vond ik het niet meer leuk en ben ik er mee gestopt.

Heel verstandig van de dokter dat hij je vriend op zoveel dingen laat testen anders blijf je mogelijk bezig en hopelijk weet je zo gelijk wat er aan de hand is.

@ Lindsya, je traktaties zijn leuk geworden! Heeft O. goed geholpen?

Ja mijn vriend gaat ook met zijn vader overleggen of ze het restant niet in geld er bij willen leggen, daar hebben we meer aan dan bijvoorbeeld een schilderij wat hun willen geven.

Daarom koop ik liefst zelf alle kleding, ik ben namelijk nogal kritisch en wil graag dingen hebben die ik leuk vind haha.
10 kinderen? Voetbalelftal toch? ;-)
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 23 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya wo 19 jan 2011 - 4:17

Limburg, hopelijk krijg jullie het geld aan een schilderij heb je ook niet veel. Ik koop ook altijd het liefst de kleding zelf, een aantal vriendinnen mogen wel kleding kopen voor mijn boef maar hun hebben een goede smaak Very Happy
Dat is minder dat je werk zo aan je trek, inderdaad even goed overleggen met de vk maar als ze zeg niet dan moet je het zeker ook niet doen.
Gelukkig dat het goed gaat met S. Hij komt toch binnenkort weer bij jullie?

Dank je wel, ik ben niet echt crea bea en deze vond ik wel leuk, alleen jammer van de kaartjes maar ja ik heb ze nu geschreven. Hij heeft goed geholpen, hij heeft de schepjes gevuld en ik heb ze ingepakt dus echt een goed team samen Very Happy

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 23 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Limburg85 wo 19 jan 2011 - 4:34

@ Lindsya, Ja denk dat ik voor mijn eigen gevoel maar de verloskundige bel dan voel ik me ook weer sterker. Ik mag van mijn vriend echt niet werken en hij denkt dat de verloskundige dit ook gaat zeggen maar ik wil het graag nog een keer duidelijk horen.

Ja mijn vriend haalt hem morgen om 17.30 uur op en dan is hij hier t/m dinsdag.

Wat een goed team jullie! En is ook nog eens leuk om samen te doen. Is hij trots op het eind resultaat?
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 23 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya wo 19 jan 2011 - 4:39

Limburg, ja ik zou als ik jou was ook lekker thuis blijven. Het is voor jezelf beter en voor de baby helemaal.
Leuk dat S. morgen komt.

Ja hij is er helemaal trots op en vind ze zelf heel leuk. Hij wil nu al na school om ze uit te delen Very Happy
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 23 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  meisjesmama wo 19 jan 2011 - 4:50

* Lindsya je traktatie is heel erg gaaf hoor!! Ik hoop niet dat mijn man dat broertje van de ziekte van pfeiffer heeft.

* Limburg dat is zeker vervelend dat ze vragen wanneer je weer komt werken. Ze weten toch dat je nu rust moet nemen!! Denk om jezelf hoor ook al is het nu even lastig. Ja ik heb het setje voor beide meiden besteld. Ik vind het soms wel leuk als ze hetzelfde aan hebben. Ik heb keyboard, saxofoon, orgel, piano en blokfluit gespeeld.

Vanmiddag bij de logopediste geweest en ze was verbaasd te zien dat het goed gaat. We gaan nu een stap overslaan en niet een mix maken met vloeibaar met brokjes maar meer zachte brokjes (6maanden eten).. En ze mag volgens de rapley methode groente gaan eten. Dat ze in december nog zo kokte heeft ook te maken met dat ze nog niet zat of rolde. Dus door haar goede spierspanning gaat het veel beter.

Liefs
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 23 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Limburg85 wo 19 jan 2011 - 5:06

@ Lindsya en MM, ja gelukkig zie ik ook eindelijk in dat rust helpt alleen het helpt nog niet genoeg zodat het over is dus vind ook dat ik nog niet kan werken. Snap wel dat ze hoog zitten op het werk maar vind het alleen heel vervelend dat ze het weer vragen terwijl ze weten dat ik het moeilijk vind en ze weten ook dat dit het beste is. Morgen maar even opnieuw inlichten.

@ Lindsya, O. zal vast vanavond graag naar bed gaan zodat het snel morgen is zodat die ze kan uitdelen haha.

@ MM, je bent behoorlijk muzikaal geweest met wat je allemaal heb gespeeld! Hoezo ben je er mee gestopt?

Wat ontzettend goed nieuws van de logopediste! Wie had dit een paar maanden geleden gedacht? Hopelijk blijft het goed gaan nu jullie een stap gaan overslaan.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 23 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  meisjesmama wo 19 jan 2011 - 5:10

Limburg85 schreef:@ Lindsya en MM, ja gelukkig zie ik ook eindelijk in dat rust helpt alleen het helpt nog niet genoeg zodat het over is dus vind ook dat ik nog niet kan werken. Snap wel dat ze hoog zitten op het werk maar vind het alleen heel vervelend dat ze het weer vragen terwijl ze weten dat ik het moeilijk vind en ze weten ook dat dit het beste is. Morgen maar even opnieuw inlichten. En terecht dat je vind dat je nog niet kan werken dus doe dat ook niet he!!Het is altijd een vervelende situatie als ze bellen en dat soort dingen vragen..

@ Lindsya, O. zal vast vanavond graag naar bed gaan zodat het snel morgen is zodat die ze kan uitdelen haha.

@ MM, je bent behoorlijk muzikaal geweest met wat je allemaal heb gespeeld! Hoezo ben je er mee gestopt? Ik heb als laatste saxofoon gespeeld en toen kreeg ik een soort ongeluk waardoor ik dat niet meer kon spelen en toen was het over. Wat heb jij gespeeld?
Wat ontzettend goed nieuws van de logopediste! Wie had dit een paar maanden geleden gedacht? Hopelijk blijft het goed gaan nu jullie een stap gaan overslaan. Nou inderdaad dat hadden we niet gedacht maar wel gehoopt en nu gaat het dus goed! We gaan de stap proberen te maken en haar brood geven en gaat het niet goed gaan we terug naar hoe het nu gaat. Wij komen er wel dat is me nu wel duidelijk!
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 23 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya wo 19 jan 2011 - 7:06

MM, dat is goed nieuws zeg over je kleine meisje. Is toch weer een aantal stapjes voorwaarts. Ik hoop ook niet dat je man het heeft. Heeft die wel bloed laten prikken?

Limburg, gelukkig dat je het nu zelf ook inziet dat je rust nodig heeft, is wel zo belangrijk. Tuurlijk gaan alle klachten niet weg ermee maar het is wel heel belangrijk rust en niet teveel zwaar tillen.

Mijn kleine man is lekker in bad geweest en gaat zo slapen. We hebben nu iedereen uitgenodigd dus dat is helemaal geregeld voor zaterdag. Alleen nog kadootjes voor hem kopen en de taart bestellen morgen en de boodschappen doe ik zaterdag.
Ik heb ook mijn vriendin gebeld waar de man is overleden in augustus en ze was overstuur want ze hadden als enige zijn graf vernield, ik snap niet dat mensen dat kunnen. Ze heeft aangiften gedaan en de begrafplaats gaat ook kijken wat ze kunnen doen. Hij was al zo jong en dan doen ze zoiets bij zijn graf, vreselijk zulke mensen. Ze komt zaterdag wel langs op zijn verjaardag dus dan heeft ze een beetje afleiding.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 23 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Limburg85 wo 19 jan 2011 - 19:36

Goedemorgen meiden,

Allemaal goed geslapen?

Ik ga zo even afwassen, had ik gisteren echt geen zin meer in. Me vriend vroeg of ik tot na mijn zwangerschapsverlof zin had om te blijven afwassen, nou nee dus hij wil misschien toch de keuken eerder laten komen, zolang ik geen (extra) stress ervan heb vind ik het natuurlijk prima.

Straks ook even de verloskundige bellen en daarna het werk (geen zin in want is natuurlijk niet wat ze willen horen). En ook even de kapper bellen om te kijken of ik 4 februari vroeger kan komen. Misschien straks ook heel even de stad in.

@ MM, vind je het jammer dat je geen muziek meer kan maken? Ik heb hoorn en bugel gespeeld, kreeg privé les, speelde in het jeugdorkest en in de fanfare. Heb ook bij a, b en c diploma gehaald maar op een gegeven moment was ik er helemaal klaar mee. Soms kriebelt het nog wel om weer muziek te gaan maken.

Vind het heel goed hoe je er in staat met het eten van R. Lijkt me ook een verstandige aanpak, nu gewoon proberen of ze een stap kan overslaan omdat het tot nu toe hartstikke goed gaat, gaat het niet dan terug en daarna de volgende stap proberen. Tot nu toe hebben jullie al heel wat bereikt in toch wel korte tijd dus komt zeker goed! Ga je vandaag beginnen met brood geven?

@ Lindsya, was O. blij dat hij vandaag naar de psz mag om te trakteren? Wat voor cadeau gaan jullie hem geven?

Snap zulke mensen echt niet, echt asociaal dat ze het lef hebben om zelfs de laatste rust nog te verstoren. Hoop echt dat ze wat met de aangifte kunnen doen en dat ze uiteindelijk de daders pakken, echt zo asociaal! Snap heel goed dat ze overstuur is, ze maken het haar extra moeilijk. Gaat het wel goed met haar zwangerschap?

@ andere meiden, hoe is het met jullie?
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 23 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya wo 19 jan 2011 - 19:49

Goedemorgen,

Mijn kleine man was al voor de wekker wakker geworden dus we zijn goed op tijd voor psz. Hij zit nu even zijn broodje te eten en dan gaan we aankleden en dan na psz. Even vragen hoe laat wij mogen komen met de traktatie's. Vandaag krijgen we ook de schoolfoto, ik ben zo benieuwd hoe die erop staat.

Limburg, toch begin aan de verbouwing, hopelijk beginnen jullie snel en is het zo achter de rug. Ik snap dat je tegen het telefoontje op ziet na je werk, hopelijk blijven ze niet door zeuren maar nee is nee, niks aan te doen.

Ja met haar zwangerschap gaat het goed. Je kan nu pas echt zien dat ze zwanger is, haar buikje groei sindskort pas. Haar dochtertje gaat het nu ook echt leuk vinden want die vond het echt niks maar nu vind ze het heel erg leuk. Ja echt aso dat ze dat durven te doen bij een graf maar het rare is dat het alleen bij hem is en bij niemand anders, je zou bijna denken dat het een bekende is.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 23 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Limburg85 wo 19 jan 2011 - 22:23

Zo de afwas is hier al gedaan, heb net even gauw door de mails van het werk doorgekeken of er nog bijzonderheden zijn, heb de kapper gebeld en gelukkig hoef er niks verschoven te worden want de afspraak duurt 45 minuten.

Ook is het pakketje van de babykleertjes hier bezorgd en ga ik straks even uitpakken en kijken of er nog iets terug gestuurd moet worden.

Heb de verloskundige ook gebeld en me verhaal voorgelegd aan de receptioniste en die gaat het overleggen met de verloskundige (zat in bespreking) en vond dat ik eigenlijk in bescherming genomen moet worden voor de werkgever om zo rust te creëren.

@ Lindsya, wat leuk een schoolfoto! Ben benieuwd of die leuk is geworden!

Hoelaat kan je de traktaties komen brengen?

Hoever is ze nu ook alweer (sorry vergeet dat steeds)? Wat leuk dat haar dochtertje het nu ook leuk gaat vinden, is toch een fijner gevoel als ze het ook leuk vinden.

Als het een bekende zou zijn, zou het nog erger zijn, echt het graf van een bewust persoon vernielen, waarom? Überhaupt waarom natuurlijk.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 23 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya wo 19 jan 2011 - 23:34

Hallo allemaal,

Het trakteren is achter de rug, er waren er nog twee jarig dus genoeg snoepjes gekregen. De juffrouwen gedag gezegd en hij heeft zijn boek met knutselenwerken van de afgelopen twee jaar mee gekregen, tas en een diploma. Dadelijk komt het buurmeisje en dan gaan we de taart bestellen.
Schoolfoto viel een beetje tegen maar in april komen ze op de kleuterschool dus dan hoop ik dat die lach. Ik heb wel de grote foto en de klassenfoto genomen.

Limburg, ben benieuwd wat de vk gaat zeggen. Gelukkig dat er niks bezonders in de mails zat van je werk. Leuk dat de kleertjes zijn gekomen.


Groetjes


Laatst aangepast door Lindsya op do 20 jan 2011 - 21:59; in totaal 1 keer bewerkt
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 23 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  meisjesmama do 20 jan 2011 - 9:08

* Lindsya Ja mijn man is meteen ook bloed wezen prikken dus dat vond ik wel een goede actie van hem! Vaak laat hij dat dan weer liggen maar nu had hij meteen bloed laten prikken. Jeetje wat erg dat ze het graf van die man hebben vernield zeg!

* Limburg Nee ik vind het op dit moment niet erg om geen muziek te spelen. Wat lief dat je zo reageert over mijn kleine R. Ik ga morgen beginnen met brood geven. En hoe waren je kleertje van de baby? Heb je de verloskundige nog gesproken?

Vandaag weer lekker gewerkt. Mijn man is nu nog aan het stappen met zijn collega's. Morgenmiddag ga ik met een vriendin de stad in om een kraamcadeautje te kopen waar we zondag heen gaan. Toen ik tegen E. zei dat we met mijn vriendin op pad gaan ze ze.. dat is mijn vriendin.

En gister had ze nog een opmerking ze liep naar mijn cursusmap en zegt "mam heb je vandaag al Engels geleerd". Nou echt ik pieste zowat in mijn broek.

Liefs
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 23 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Limburg85 do 20 jan 2011 - 19:57

Goedemorgen,

Mijn vriend heeft S. gisteren op gehaald en het ging goed met hem. Beetje schorre stem maar hoe meer die praatte, hoe minder dat werd. Hij heeft ook uitgebreid gespeeld, was vrolijk en heeft goed gegeten. Vannacht om 24.00 uur wel echt krijsend en woedend wakker geworden, hij kwam maar niet bij. Uiteindelijk na een half stopte hij met huilen en is daarna weer naar bed gegaan en ligt nu nog lekker te slapen. Lijkt wel of hij droomt en dan de operatie en pijn opnieuw beleefd, het klonk echt alsof hij pijn had.

Vandaag blijft hij lekker bij mij thuis. Gaan straks denk even watten voor hem halen bij de Appie, mag die met het kleine karretje wat die geweldig vind, dan kan die morgen in bad en dan gelijk ook maar naar de bakker.

Mijn vriend gaat vanmiddag/vanavond naar de herenzitting in Keulen. Omdat ik naar yoga ga vanavond, komt oma S. na het werk op halen en gaat hij daar eten en slapen en ik ga daar na de yoga ook heen en blijf er slapen want morgen mag ik weer mijn bruidsjurk passen en kijken hoe ver die is en ’s middags gaan we shoppen voor kleding voor S. voor de bruiloft.

@ Lindsya, de kinderen hadden gisteren dus 3x geluk op de psz. Nam O. alleen afscheid of gaan er tegelijk met hem nog andere kinderen naar de basisschool?

Jammer dat de schoolfoto een beetje tegen viel, hopelijk is die in april leuker! Maar wel groot gelijk dat je de klassenfoto heb genomen, altijd leuk voor later.

Wat erg van die familie, het lijkt me al zo moeilijk om zo’n dierbare te moeten missen en dan nog alles er om heen, dat maakt het alleen nog maar moeilijker. Hopelijk vinden ze echt de dader!

@ MM, succes vandaag met brood geven, ben heel benieuwd. Weer een nieuwe mijlpaal.

Wanneer kan je man bellen voor de uitslag?

De kleertjes van de baby zijn leuk! Echt zo schattig, ga ze morgen even laten zien aan mijn schoonmoeder en eigen moeder, heerlijk zwijmelen haha. Mijn vriend vind het toch allemaal best en is veel te bang dat de baby te veel heeft.

Ja heb de verloskundige nog gesproken en sinds ik die heb gesproken voel ik me behoorlijk rot, voel me vooral heel alleen in mijn gevoel, heb niet het idee dat de mensen die zo aan me trekken (ook al bedoelen ze het goed) dat ze begrijpen wat ik voel. Heb constant het idee dat iedereen uit eigen belang denken, iedereen wil dat ik het doe zoals hun het willen.

De verloskundige heeft aangegeven dat ik na eigen inzicht weer een paar uurtjes per dag (2 uurtjes per dag) mag werken. Wat is eigen inzicht? Ik weet niet of ik kan werken, ik weet niet of de klachten die ik nu heb normaal zijn, lijkt mij niet. En vorige week zeiden ze nog iets anders, kan het zo snel verbeteren in 1 week? Of bedoel ze als de klachten helemaal weg zijn. Ik had gewoon echt het liefst gehad dat ze had gezegd nee je mag niet werken. Dan had niemand meer wat te zeuren en kon iedereen stoppen met dat getrouw trek en kon ik het gewoon laten rusten en me volledig op de resterende weken van de zwangerschap richtten.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 23 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya do 20 jan 2011 - 22:18

Goedemorgen,

Wat een nacht, Ömer heeft een aantal keren geroepen en moest het licht aan want hij was bang. Terwijl die het nooit doet en hij had eng gedroomd dus ik ben echt helemaal op. Ik denk dat het allemaal een beetje te spannend voor hem is, gisteren afscheid psz, s'middags taart bestellen en kadootjes uitgezocht en morgen zijn feestje en natuurlijk vanaf maandag elke dag na kleuterschool dus het is volgens mij een beetje teveel voor hem. Hopelijk slaap die vannacht wel goed.
Gisteren hebben we zijn Cars taart besteld. Hij heeft het samen met het buurmeisje uitgezocht, echt net een getrouwd stel die twee Very Happy Hij heeft vast van de oma's kadootjes uit mogen zoeken in de speelgoedwinkel en die hebben we nu ingepakt boven staan. Vandaag ga ik de meeste boodschappen halen en ook even kadootjes voor hem kopen want dat had ik nog niet gedaan. Hij wil die oogstmachine racebaan van Cars en ik moet nog even kijken wat ik erbij koop. Vandaag ook samen met mijn schoonmoeder wat lekkere dingen maken voor morgen dus druk dagje vandaag Very Happy

MM, leuke bijdehand opmerkingen hebben die kleintjes soms he Very Happy Goed dat je man gelijk bloed heeft laten prikken. Hoe gaat het met de verbouwingen/verhuizingen van je broertje en schoonzus en zwager?

Limburg, ik denk dat de vk bedoel, dat ze niet echt wil dat je gaat werken maar als je wil dat je mag werken maar dan twee uur per dag en niet langer en dat jezelf moet zien of je het aan kan. Kan je het niet aan dat je gelijk stop en dat zelf bepaal of je het aan kan of niet en niemand anders. Leuk dat je morgen weer je trouwjurk mag passen, het gaat nu wel aardig opschieten voor je. Is je jurk nou bijna af of niet?
Ja mijn vriendin heeft het heel moeilijk, ook de dingen er omheen maken het ook extra moeilijk. Sommige mensen weten ook niet van stoppen met hun praatjes of actie's, helaas.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 23 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  meisjesmama do 20 jan 2011 - 22:23

* Limburg Mooi dat het goed gaat met S. Ach hij had dus wel een nachtmerrie. Leuk morgen mag je weer je jurk passen! Het gaat wel goed komen met het brood hoor smile Zal maandag zijn dat hij voor zijn bloeduitslag kan bellen. Om heel hard te zeggen iedereen denkt alleen om zichzelf. En dus moet JIJ om jezelf denken dat is jou eigen belang! Wanneer moet je weer langs bij de verloskundige want aan dit antwoord heb je ook niets! Hoe gaat het nu met jou, heb je ergens pijn? Zijn je klachten weg? Dat zijn de dingen die je moet bedenken en zijn ze niet weg dan word het niet werken.

* Lindsya Wat sneu dat hij soms in paniek wakker werd. Op zich logisch hij gaat ook weer een grote stap zetten in zijn leven. Verbouwing van mijn schoonzus en zwager gaat heel goed! Ze lopen voor op wat ze wilde doen dus dat is voor hun heel fijn. Mijn broertje doet alles erg rustig aan... dus morgen gaat mijn mannetje een halve dag bij mijn broertje klussen en daarna aan E. haar kamer. Er moeten nog steeds letters hangen en planken.

Hier een goede nacht gehad, straks met mijn vriendin de stad in... E. heeft er helemaal zin in dus kan niet wachten.

Liefs
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 23 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Limburg85 do 20 jan 2011 - 23:51

Met S. gaat het goed, hij eet goed en is druk aan het spelen, die moet echt zijn energie kwijt. Hij ziet er ook een stuk minder ziek uit t.o.v. voor de operatie. Even een foto van vandaag (foto laat ik niet staan):

@ Lindsya, wat sneu dat O. zo bang was vannacht, hij had ook een boel te verwerken! Snap dat je helemaal gesloopt ben, dat breekt je op. Is O. wel helemaal fit?

Ben benieuwd naar jullie Cars taart! De Cars taart van S. zag er zo uit (foto laat ik niet staan):

Wat voor cadeautjes heeft O. uitgezocht van oma? Morgen zal die wel hyper de piep zijn haha.

De bruiloft schiet idd op, vandaag over precies 2 weken gaan we trouwen. Ben benieuwd hoever mijn jurk nu is. Ze had vorige keer de basis gemaakt en die moest ze afwerken en de bovenkant kan ze pas na zaterdag afmaken omdat de bovenkant helemaal uit kant bestaat en die moet ze handmatig uitknippen en bevestigen en ze weet niet hoe hard mijn buik groeit. Ook moet mijn rok nog op maat gemaakt worden maar dat kan ook echt pas op zijn allerlaatste.

Mijn vriend vind het verstandig dat ik niet ga werken, omdat hij weet dat ik me dan op het werk weer laat verleiden tot meer uren en hij heeft echt angst dat het mis gaat.

@ MM, wat leuk een kraamcadeau kopen, wat gaan jullie halen? Is het voor een jongen of een meisje?

De wereld is egoïstisch en daar kan ik niet zo goed tegen, ben namelijk zelf niet zo, wil voor iedereen het beste en dat maakt het juist nu zo moeilijk.

Ik moet 31 januari weer op controle komen en 17 februari heb ik een groei echo. Heb inderdaad nog last van mijn buik, hij doet nog steeds zeer en heb nog steeds harde buiken, ze zijn wel iets afgenomen maar weg is het zeker niet. Voel me ook echt uitgeteld. Gisteren wou ik naar de stad maar dat lukt echt niet en als ik dat niet meer kan ;-). Denk ook dat het duidelijk is dat ik nog eventjes niet moet gaan werken.

Gaan jullie de naam van E. ophangen in de slaapkamer? Zit daar ook aan te denken op de babykamer.


Laatst aangepast door Limburg85 op vr 21 jan 2011 - 5:59; in totaal 1 keer bewerkt
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 23 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya vr 21 jan 2011 - 0:45

Zo benedenverdieping is schoon. De keukenkastjes heb ik ook aan de buitenkant gedaan en de wc ook goed gedaan. Ik heb al een slinger aan het raam gehangen van Cars dus er hang al één. Ik wil nu even de boodschappen gaan doen en de bovenverdieping doe ik vanavond en de strijk, bah maar ja dan heb ik het gedaan.

MM, gelukkig dat de verbouwing goed opschiet bij je schoonzus en zwager. Als je broertje geen haast heeft dan lekker op zijn gemakje laten doen. Thui schiet er altijd bij in he. Veel plezier vanmiddag met je vriendin.

Limburg, leuke foto's van S. Leuke taart, zaten die auto's erbij of heb je die zelf gekocht? De taart van Ömer is vierkant en dan een plaatje van Cars erop en ik weet niet of ze er van die auto's op doen. Ik vind die wel heel erg leuk.
Hij heeft van de ene oma Hot Weels racebaan, de auto's gaan dan halverwege in een bad en verkleuren ze van kleur en race-en dan weer verder op die baan en van de andere oma heeft die Chuck & Friends, die doen kunstjes op een soort racebaan met geluiden. Ömer is echt gek van racebanen en auto's dat merk je wel Very Happy

Spannend dat je jurk bijna op zijn eind komt. Altijd leuk dat passen en zien hoe het gaat veranderen je jurk he. Is alles nu helemaal klaar rond de bruiloft of moet je nog dingen regelen? Ik geef je vriend gelijk tot jezelf echt goed voel dan pas misschien gaan werken nu nog niet als er zelf ook nog niet achter staat.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 23 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Limburg85 vr 21 jan 2011 - 1:31

Zo S. ligt sinds 13.00 uur in bed, zonder protest of wat. Hopelijk slaapt hij 2 uurtjes, dat kan die wel gebruiken. Eten gaat ontzettend goed, lijkt wel of hij schade aan het inhalen is.

@ Lindsya, je bent al erg druk geweest en je bent nog veel van plan! Denk dat je zondag afgepeigerd ben of zal dat wel mee vallen?

De auto’s zaten op de taart, zo hadden wij hem gekregen. Ja was echt geslaagd het thema Cars. Wij hadden ook slingers en ballonnen.

O. is nu al goed verwend en het moet nog morgen worden haha. S. is ook dol op auto’s, echt een jongen haha.

Ja ben echt benieuwd naar mijn jurk, kan echt niet wachten tot het eind resultaat! Mijn vriend mag woensdag zijn pak op halen, nieuwsgierig nieuwsgierig haha, maar dat pak moet naar zijn vader toe want daar slaapt hij die nacht er voor.

We moeten nog de muziek afgeven en laten testen bij het gemeentehuis, definitief aantal avondgasten doorgeven, taart voor mijn nichtje bestellen, cadeautje voor mijn nichtje kopen, kleding voor S. kopen, mouwloos hemdje voor mijn vriend kopen, 2 taxi’s bestellen, iets bedenken om de bedankjes in te doen en dan is alles geregeld. Volgende week moeten S. en mijn vriend naar de kapper, ik voor manicure, proef make-up en bruidsjurk.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 23 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gast vr 21 jan 2011 - 1:42

Goedemiddag!!

Zoo lekkere rust in huis BeeGee..Very Happy merle lekker op bed, indy met oma mee..en ik chill op het forum...zal denk ik niet lang meer duren aangezien merle vast zo wakker word..
vanmorgen weer men haren geknipt..Very Happy ben weer funky haha... Very Happy
Zondag ik het hier klunen (kroegentocht) flugels en jagermeister zijn al ingeslagen jeah!!

@ limburg, dacht ineens ohhh zo heet s voluit Very Happy wat een guitig manneke! en fijn dat het nu beter met hem gaat!!!
en zoals iedereen zegt DENK AAN JEZELF meid!!

leuk leuk je jurk passen!!!

@ limdsay, wat leuk zeg al die afscheidsdingen die o gekregen heeft...wel weer een periode afgesloten he!! nu ben je de eerste van dit topic met een kindje in de kleuterklas..Very Happy haha!!
ohh mindere nacht zeg! zou inderdaad allemaal kunnen komen van de spanningen...

@ mm, veel plezier in de stad!!

@ ruspie, waar laat jij normaal je sax maken als ie kapot is? De mijne moet denk ik in de revisie...maar goed ik twijfel of ie dat nog waar dis..
Hoe is het met je>?

@ petteflat, waar ben je???

@ sandra, hoe is het met je? weer wat rust in de tent??

@ mamarosa, hoe gaat het met je kids? en natuurlijk met de 2 in je buik?

liefs


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 23 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 23 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum