Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie weet

+23
Marin
Bazinga
Susan
Poubelle
Tania
Blair
Le Chat Noir
Twellie
Flower_L
Tiara
_Nina
catgirl85
Jade
Rush
Lejow
Paper Crown
inlove44
Laced
Clapperdie
Xanna
Snoes
Tiana
Mizzie
27 plaatsers

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Wie weet - Pagina 4 Empty Re: Wie weet

Bericht  Mizzie do 12 jul 2012 - 2:55

Mv2, ik kan me echt totaal niet vinden in jouw reactie. Ik heb je meerdere pm's en berichten gestuurd. Dat wij op 29 juni afspreken het via pm af te handelen en jij het er dan bij laat zitten vind ik niet netjes.

Ik ben, vind ik, erg netjes gebleven in mijn berichten. Ik heb ook helemaal geen topic geopend over de staat waarin het verkeerd!! Dit is mijn eerste topic over het onderwerp. Ik heb wel in je eigen aanbod topic gezegd dat het vies was en zal dit nu laten zien op 2 foto's. Want ondertussen krijg ik een beetje het idee dat je het allemaal bij mij neerlegt en dat vind IK niet eerlijk.

In het vorige topic (zo jammer dat het verwijderd is, want dan had je het kunnen lezen) maar ook in mijn pm's heb ik geschreven dat het NIET beschadigd was maar vies, terwijl in de advertentie stond dat het nieuw was.....lappie over wat stof halen vind ik geen probleem,maar dit is gewoon echt vies. In je eerste reactie wilde je meteen het geld terugstorten, de dierentuin hoefde je niet eens terug. Heb ik ook op gereageerd dat ik dat niet zo wilde oplossen. ik wilde graag mijn geld terug en jij zou je dierentuin terugkrijgen. Heb je nogmaals mijn rekeningnummer gegeven en gevraagd om je adres.....wat ik tot op heden niet heb gekregen.
Gisteren was Lejow zo aardig om je even een seintje te geven dat ik je zocht, er zou een pb bericht verstuurd zijn, maar die zie ik ook niet. Is dat wel netjes? Soms werken die pb;s en pm's niet, maar toen we aan het bespreken waren dat ik het graag wilde overnemen kwamen ze allemaal netjes binnen bij ons beide.



[img]Wie weet - Pagina 4 Foto-8C3J6JGS-D[/img][img]Wie weet - Pagina 4 Foto-BIFNFSHT-D[/img]
Mizzie
Mizzie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 416
Punten : 571
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amstelveen

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie weet - Pagina 4 Empty Re: Wie weet

Bericht  Laced do 12 jul 2012 - 2:55

Maar waarom heeft ze het geld dan nog niet ontvangen? Waarom is dit topic er, als alles opgelost kan worden? Ze heeft je toch allang daarover benaderd?

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie weet - Pagina 4 Empty Re: Wie weet

Bericht  Marin do 12 jul 2012 - 3:02

Mizzie, haal er gewoon een doekje over en Mv2, maak 10 euro terug over ofzo. Ik zou het echt niet terugsturen omdat het vies is, lijkt me nogal overdreven, maar het was wel zo netjes geweest als het was schoongemaakt. En om het nu in het openbaar zo te discussiëren lijkt me niet zo heel erg handig, dan gaan mensen zich er inderdaad mee bemoeien.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie weet - Pagina 4 Empty Re: Wie weet

Bericht  Lejow do 12 jul 2012 - 3:09

Mijn hemel, wat een gemeut.
Ja het is inderdaad vies, en nee dat is niet zoals Mv2 het wellicht had moeten verzenden.
Maar doekje er overheen met dettol/allesreiniger/dreft what ever, en het is schoon.
Het is niet dat het van de schimmel uit zich zelf weg loopt.

Het is heel, en verder gewoon in goede staat.
Ja ik zou er van balen als ik zo iets zou krijgen, maar nee ik zou geen geld terug hoeven, want nogmaals, doekje er over en klaar.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie weet - Pagina 4 Empty Re: Wie weet

Bericht  Laced do 12 jul 2012 - 3:13

Als er duidelijk in het verkooptopic beschreven staat: "nieuw in doos, nooit mee gespeeld, compleet", dan verwacht je dit niet. Of wel dan?

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie weet - Pagina 4 Empty Re: Wie weet

Bericht  Lejow do 12 jul 2012 - 3:13

Laced schreef:Als er duidelijk in het verkooptopic beschreven staat: "nieuw in doos, nooit mee gespeeld, compleet", dan verwacht je dit niet. Of wel dan?

Zeg ik dat ergens?
Ik zeg dat ik er van zou balen, maar zou er geen wereldschokkend probleem van maken.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie weet - Pagina 4 Empty Re: Wie weet

Bericht  litllejoy do 12 jul 2012 - 3:14

Marin schreef:Mizzie, haal er gewoon een doekje over en Mv2, maak 10 euro terug over ofzo. Ik zou het echt niet terugsturen omdat het vies is, lijkt me nogal overdreven, maar het was wel zo netjes geweest als het was schoongemaakt. En om het nu in het openbaar zo te discussiëren lijkt me niet zo heel erg handig, dan gaan mensen zich er inderdaad mee bemoeien.

+1

Denk dat dit een goeie manier is om op te lossen. Zeker omdat iedereen zich nu met de discussie gaat bemoeien.
litllejoy
litllejoy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie weet - Pagina 4 Empty Re: Wie weet

Bericht  Flower_L do 12 jul 2012 - 3:15

In hoeverre is dit dan nog nieuw? Bedoel...dan is er duidelijk mee gespeeld.
Of er een doek overheen gehaald kan worden of niet. Feit blijft dat mizzie een nieuwe dierentuin heeft gekocht die niet is aangeraakt...althans, niet aangeraakt zou zijn. Dit ziet er wel degelijk gebruikt uit.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie weet - Pagina 4 Empty Re: Wie weet

Bericht  Susan do 12 jul 2012 - 3:15

Ja, maar jij bepaalt toch niet of het 'gemeut' is? Ik vind dat nogal een rare uitspraak eigenlijk.

Dit is gewoon een zakelijke deal tussen Mizzie en Mv2 waar verder niemand iets mee te maken heeft. Ik had het waarschijnlijk ook gehouden en schoongemaakt, maar als iemand anders daar anders over denkt dan kan ik dat ook wel begrijpen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie weet - Pagina 4 Empty Re: Wie weet

Bericht  Lejow do 12 jul 2012 - 3:16

Flower_L schreef:In hoeverre is dit dan nog nieuw? Bedoel...dan is er duidelijk mee gespeeld.
Of er een doek overheen gehaald kan worden of niet. Feit blijft dat mizzie een nieuwe dierentuin heeft gekocht die niet is aangeraakt...althans, niet aangeraakt zou zijn. Dit ziet er wel degelijk gebruikt uit.

Dat is waar, het is inderdaad niet 'nieuw'.

Ik vind het gemeut, of gezever, of hoe je het noemen wilt.
Dat mag toch?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie weet - Pagina 4 Empty Re: Wie weet

Bericht  Susan do 12 jul 2012 - 3:18

Dat mag, maar ik zie niet in waarom dat relevant zou zijn voor Mizzie, aangezien het iets is tussen haar en Mv2.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie weet - Pagina 4 Empty Re: Wie weet

Bericht  Lejow do 12 jul 2012 - 3:20

Marin noemt het overdreven.
Ik noem het gemeut.
Lijkt me in het zelfde straatje vallen.

En als je het er over gaat hebben of iets relevant is voor Mizzie, kun je bijna alle reacties wegstrepen.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie weet - Pagina 4 Empty Re: Wie weet

Bericht  Laced do 12 jul 2012 - 3:21

Lejow schreef:Marin noemt het overdreven.
Ik noem het gemeut.
Lijkt me in het zelfde straatje vallen.

En als je het er over gaat hebben of iets relevant is voor Mizzie, kun je bijna alle reacties wegstrepen.

Jij wilt echt altijd het laatste woord hebben he?

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie weet - Pagina 4 Empty Re: Wie weet

Bericht  Flower_L do 12 jul 2012 - 3:22

Lejow je kunt het gemeut noemen maar mv2 ging akkoord met totaal terugstorten. Prima toch? Maar dan moet ze wel afspraken nakomen, wat blijkbaar niet gebeurt.


Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie weet - Pagina 4 Empty Re: Wie weet

Bericht  Mizzie do 12 jul 2012 - 3:23

Gemeut, gemeut.

Ben in mijn vorige post vergeten te zetten dat er dus ook een aantal diertjes missen en de andere diertjes zijn ook echt niet nieuw, volgens mv2 had ze op de actiontassen een hematasje geplakt en dat is dus onderweg verdwenen.....Ik ben ook geen fan van TNT, kan gebeuren, maar daar ging dit 'gemeut' dus ook over. In die extra tas zat de dierenverzorger en een ander 'basisdiertje'.

Mizzie
Mizzie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 416
Punten : 571
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amstelveen

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie weet - Pagina 4 Empty Re: Wie weet

Bericht  Lejow do 12 jul 2012 - 3:27

Laced schreef:
Lejow schreef:Marin noemt het overdreven.
Ik noem het gemeut.
Lijkt me in het zelfde straatje vallen.

En als je het er over gaat hebben of iets relevant is voor Mizzie, kun je bijna alle reacties wegstrepen.

Jij wilt echt altijd het laatste woord hebben he?

Ja, uhuh, ja dat is echt de reden dat ik hier zit.
Mijn god zeg... Dit slaat echt als een tang op een varken.
Ik mag toch zeker terug reageren, of niet dan?

En tuurlijk moet je je afspraken nakomen, dat lijkt me nogal logisch.
Dat er dingen ontbreken is gewoon kut, TNT is echt niet meer wat het geweest is.
Daar had ik het dan ook niet over.

Maar ok, ik wens jullie veel succes, zal me er niet meer tegenaan bemoeien.

Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie weet - Pagina 4 Empty Re: Wie weet

Bericht  Paper Crown do 12 jul 2012 - 3:28

Ok nou laat dit topic verwijderen en los het samen achter de schermen op. Dit wordt namelijk voor beide niet leuk en bovendien onnodig. Als mv2 akkoord is gegaan met jou het geld terug te storten dan is dat wel zo netjes om te doen. Maar ze heeft niet je FB berichten ontvangen (dat gebeurd echt ik heb ook van een forumster die me een hart onder de riem wilde steken niet ontvangen, toevallig kwamen we daar per pm achter). En ze was ook niet meer op het forum geweest sinds 29/6. Voor jou niet leuk om te moeten wachten op je geld, maar voor haar niet leuk dat dit nu zo uitgebreid wordt besproken op het forum.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie weet - Pagina 4 Empty Re: Wie weet

Bericht  Rush do 12 jul 2012 - 3:32

TNT pakketten is nog steeds was het was, alleen brievenbuspost door PostNL, dat is vooral een ander verhaal.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie weet - Pagina 4 Empty Re: Wie weet

Bericht  Lejow do 12 jul 2012 - 3:36

Rush schreef:TNT pakketten is nog steeds was het was, alleen brievenbuspost door PostNL, dat is vooral een ander verhaal.

Heb je nog geen kennis gemaakt met onze bezorger laughcry
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie weet - Pagina 4 Empty Re: Wie weet

Bericht  Rush do 12 jul 2012 - 3:38

Lejow schreef:
Rush schreef:TNT pakketten is nog steeds was het was, alleen brievenbuspost door PostNL, dat is vooral een ander verhaal.

Heb je nog geen kennis gemaakt met onze bezorger Wie weet - Pagina 4 394967
Hahaha, lol! Maar dat probleem waar PostNL nu om bekend staat, heeft TNT in principe geen last van. Wat natuurlijk niet wil zeggen dat er nooit iets mis gaat of dat er geen gekke bezorgers zijn. Wie weet - Pagina 4 394967
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie weet - Pagina 4 Empty Re: Wie weet

Bericht  Gast do 12 jul 2012 - 3:40

Mv2 en Mizzie kunnen dit beter via PM uitspreken nu. Dit is idd voor beiden niet fijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie weet - Pagina 4 Empty Re: Wie weet

Bericht  Lejow do 12 jul 2012 - 3:41

Rush schreef:
Lejow schreef:
Rush schreef:TNT pakketten is nog steeds was het was, alleen brievenbuspost door PostNL, dat is vooral een ander verhaal.

Heb je nog geen kennis gemaakt met onze bezorger Wie weet - Pagina 4 394967
Hahaha, lol! Maar dat probleem waar PostNL nu om bekend staat, heeft TNT in principe geen last van. Wat natuurlijk niet wil zeggen dat er nooit iets mis gaat of dat er geen gekke bezorgers zijn. Wie weet - Pagina 4 394967

Die van ons heeft geen geduld in zn ass. We hebben de woonkamer op de eerste verdieping, dus als de beste man aanbelt, moet ik de trap af naar beneden, en zeker nu met B. sta ik dus niet binnen een seconde bij de deur.
Helaas denkt de beste man dat ik superwoman ben en een capeje draag, want als ik dus niet binnen die seconde open doe staat hij al bij de buren belletje te lellen.. En nee niet bij 1 buurvrouw, nee het liefst gelijk bij een stuk of 5, en dan in het midden van de straat gaan staan wachten wie het eerste open doet.. :nopompom:
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie weet - Pagina 4 Empty Re: Wie weet

Bericht  Snoopy do 12 jul 2012 - 6:14

Even totaal off topic, maar aangezien mv2 hier reageerd: heb je mijn pm eigenlijk gehad die ik begin mei stuurde? Heb nooit een reactie gead, dus vroeg me af of je em uberhaupt hebt gehad?
Snoopy
Snoopy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie weet - Pagina 4 Empty Re: Wie weet

Bericht  Mizzie do 12 jul 2012 - 21:36

Ik laat het topic nog even niet verwijderen, want op de een of andere manier werken pm's en pb's niet bij mv2 en mij. Dus dan maar even zo nog.

Mizzie
Mizzie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 416
Punten : 571
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amstelveen

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie weet - Pagina 4 Empty Re: Wie weet

Bericht  Rumble do 12 jul 2012 - 21:43

Kun je geen telefoonnummers of mailadressen uitwisselen via FB?
Kun je toch even bellen, mailen of whatsappen.
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie weet - Pagina 4 Empty Re: Wie weet

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum