wie o wie weet dit?
+2
Lady4
studiebol
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
wie o wie weet dit?
Oke, nav het topic in zwangerschap en mama's over little people speelgoed, ging ik nadenken over mijn eigen speelgoed van vroeger.
Wij hadden vroeger een speelgoed boom, echt bruine stam en dan zo'n groene "bos" erop dat de takken moet voorstellen maar het was wel echt een soort van rond. En die kon je dan opklappen en daar woonde dan poppetjes en beestjes in.... Ik weet dat ik het vroeger echt onwijs leuk vond, en een poos terug stond het ook op de Kids pagina van de Flair en wilde ik op schrijven waar het van was en dat heb ik dus niet gedaan en die flair is weg..
Dus wie weet met deze korte omschrijving wat het is
Wij hadden vroeger een speelgoed boom, echt bruine stam en dan zo'n groene "bos" erop dat de takken moet voorstellen maar het was wel echt een soort van rond. En die kon je dan opklappen en daar woonde dan poppetjes en beestjes in.... Ik weet dat ik het vroeger echt onwijs leuk vond, en een poos terug stond het ook op de Kids pagina van de Flair en wilde ik op schrijven waar het van was en dat heb ik dus niet gedaan en die flair is weg..
Dus wie weet met deze korte omschrijving wat het is
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10
Re: wie o wie weet dit?
Trisha nee dat bedoel ik niet! al ken ik dat ook wel:d Maar dat is niet wat ik bedoel!
studiebol- Ratel
Jaaa dat is hem!!!!
ik had ook al gegoogled op Fischer price maar toen kon ik hem niet vinden dus dacht ik weer dat het niet van dat merk was??!
Je bent geweldig
ik had ook al gegoogled op Fischer price maar toen kon ik hem niet vinden dus dacht ik weer dat het niet van dat merk was??!
Je bent geweldig
studiebol- Ratel
studiebol schreef:Jaaa dat is hem!!!!
Je bent geweldig
Graag gedaan, ik speelde er vroeger ook altijd mee bij een vriendinnetje. Ik vond het openen en sluiten altijd fantastisch
Gast- Gast
SunnyScience schreef:Fisher Price?
Zo eentje:
Ik wist gelijk dat het om deze ging! Een van mijn klasgenootjes had hem ook en ik vond het zoooo''n geweldig stuk speelgoed.
Gast- Gast
Er hoort ook zo'n hondje bij wit met zwarte vlekken haha die vond ik zo gaaf!
Als het met mijn zwangerschap goed gaat en het kindje is groter dan krijgt hij dit ding zeker
Als het met mijn zwangerschap goed gaat en het kindje is groter dan krijgt hij dit ding zeker
studiebol- Ratel
Jaa, die hadden wij vroeger ook. Fantastisch om mee te spelen. Volgens mij zijn ze nog steeds te koop hoor.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Dat is officieel de Kenner Tree Tots Treehouse, uit de jaren '70 en ook in de jaren '80 werden ze gemaakt.
Ik heb 'm hier ook staan, zijn veel geld waard op MP en Ebay.
Er is nu ook een nieuwe versie van, bij Vintage speelgoed ofzo gezien. Gemaakt door 'Vulli Toys' uit Frankrijk en via internet verkrijgbaar. Boomhuis als zoekterm levert ook veel op
Ik heb 'm hier ook staan, zijn veel geld waard op MP en Ebay.
Er is nu ook een nieuwe versie van, bij Vintage speelgoed ofzo gezien. Gemaakt door 'Vulli Toys' uit Frankrijk en via internet verkrijgbaar. Boomhuis als zoekterm levert ook veel op
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Wat geweldig!! ik had die vroeger ook..
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Je kunt hem volgens mij nog wel steeds kopen omdat hij laatst ook in de flair heeft gestaan! ik ga eens aan mijn ouders vragen of ze deze toevallig bewaard hebben!
Ik ben ook ergens een site tegen gekomen waar je hem kon kopen voor 80 euro.. het is wel een boel geld maar ik weet wel dat ik er er echt zo veel plezier van heb gehad!
Ik ben ook ergens een site tegen gekomen waar je hem kon kopen voor 80 euro.. het is wel een boel geld maar ik weet wel dat ik er er echt zo veel plezier van heb gehad!
studiebol- Ratel
Mijn oma heeft/had altijd zo'n boom staan Was er uren zoet mee!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Je kunt 'm inderdaad nieuw kopen:
http://www.magischespeelboom.nl/
Kost wat, maar dan heb je ook wat.
http://www.magischespeelboom.nl/
Kost wat, maar dan heb je ook wat.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731