Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie weet

+23
Marin
Bazinga
Susan
Poubelle
Tania
Blair
Le Chat Noir
Twellie
Flower_L
Tiara
_Nina
catgirl85
Jade
Rush
Lejow
Paper Crown
inlove44
Laced
Clapperdie
Xanna
Snoes
Tiana
Mizzie
27 plaatsers

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Wie weet - Pagina 3 Empty Re: Wie weet

Bericht  Mizzie wo 11 jul 2012 - 20:29

Stattler: Met jouw opmerking kan ik maar weinig, eigenlijk. Alsof ik hiet op zit te wachten?

Andere dames: thanks!


Mizzie
Mizzie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 416
Punten : 571
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amstelveen

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie weet - Pagina 3 Empty Re: Wie weet

Bericht  Gast do 12 jul 2012 - 0:37

Zo, nou hier ben ik. Erg netjes van je om hier een topic over te openen als je blijkbaar dus weet dat ik bijna niet meer online ben. Zoals gezegd inderdaad druk met werken en andere dingen doen zoals ziekenhuis afspraken etc. waardoor ik eerlijk gezegd dit al vergeten was. Als je mij kan vinden op facebook waarom voeg je mij dan niet toe zodat we op die manier contact met elkaar kunnen leggen ? Over het little people, kan je mij foto's pm'en over de staat waarin het verkeerd. Het komt hier echt over alsof het helemaal kapot, beschadigd is o.d. maar dat kan gewoon niet. Ik heb het helemaal als nieuw verzonden. Gezien de tas met alle extra poppetjes, rijtuigen en bijbehorende dieren ook verloren is geraakt bij waarschijnlijk TNT is misschien de dierentuin daar ook wel beschadigd. Over hetgeen wat ik de afgelopen jaren heb meegemaakt staat hier natuurlijk volledig los van, dat lijkt mij logische.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie weet - Pagina 3 Empty Re: Wie weet

Bericht  Blair do 12 jul 2012 - 1:11

Nou, dat vind ik ook, als je mamavan2 op fb al gevonden had, waarom heb je het niet daar opgelost via priveberichten of dergelijk. En niet om het een of ander, maar ik weet gewoon zeker dat zij geen kapotte spullen verkoopt, hoe ik mamavan2 ken gooit ze nog liever kapot/smerig spul weg dan dat ze het verkoopt, ze is erg zuinig met haar spullen van haar en de kids.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie weet - Pagina 3 Empty Re: Wie weet

Bericht  Paper Crown do 12 jul 2012 - 1:17

Babydoll schreef:Nou, dat vind ik ook, als je mamavan2 op fb al gevonden had, waarom heb je het niet daar opgelost via priveberichten of dergelijk. En niet om het een of ander, maar ik weet gewoon zeker dat zij geen kapotte spullen verkoopt, hoe ik mamavan2 ken gooit ze nog liever kapot/smerig spul weg dan dat ze het verkoopt, ze is erg zuinig met haar spullen van haar en de kids.

Kan me dit ook niet voorstellen dat Mv2 kapotte dingen te verzenden. Ik zeg niet dat Mizzie niet de waarheid spreekt maar waarom zou de schuld nu van Mv2 moeten zijn? Wie weet heeft Tnt wel het spul kapot gemaakt (je wil NIET weten hoe ze dingen in hun bussen laden!) en dan vind ik het nogal wat dat je je geld terug wil. Is dat niet het risico van het kopen particulier en via post? Ik koop niets tweedehands omdat ik weet wat voor pietlut ik ben. Dan maar meer neerleggen en als het niet goed is met bon en al terug gaan naar meneer bart smit.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie weet - Pagina 3 Empty Re: Wie weet

Bericht  Gast do 12 jul 2012 - 1:19

Maar hoe verklaar je dan dat het vies zou zijn?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie weet - Pagina 3 Empty Re: Wie weet

Bericht  Paper Crown do 12 jul 2012 - 1:21

Forumster schreef:Maar hoe verklaar je dan dat het vies zou zijn?

Dit heeft mizzie toch niet gezegd? Niemand trouwens
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie weet - Pagina 3 Empty Re: Wie weet

Bericht  Tania do 12 jul 2012 - 1:22

Paper Crown schreef:
Forumster schreef:Maar hoe verklaar je dan dat het vies zou zijn?

Dit heeft mizzie toch niet gezegd? Niemand trouwens

Jawel in het vorige topic.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie weet - Pagina 3 Empty Re: Wie weet

Bericht  Blair do 12 jul 2012 - 1:24

Tania schreef:
Paper Crown schreef:
Forumster schreef:Maar hoe verklaar je dan dat het vies zou zijn?

Dit heeft mizzie toch niet gezegd? Niemand trouwens

Jawel in het vorige topic.

Ik kan me dat heel slecht voorstellen, maar goed. Vooralsnog hoop ik dat dit nu onderling door Mizzie en Mamavan2 wordt opgelost.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie weet - Pagina 3 Empty Re: Wie weet

Bericht  Paper Crown do 12 jul 2012 - 1:25

Tania schreef:
Paper Crown schreef:
Forumster schreef:Maar hoe verklaar je dan dat het vies zou zijn?

Dit heeft mizzie toch niet gezegd? Niemand trouwens

Jawel in het vorige topic.

Ik heb dat topic niet gelezen, sorry wist ik niet. Maar denk echt serieus niet dat Mv2 vieze dingen zou opsturen.
En trouwens, stel een poppetje/onderdeel is vies, wie weet heeft mv2 dat over het hoofd gezien, zo LP poppetje/onderdeel is toch zo schoon met wat dreft en water? Niet dat het het goed praat hoor, maar ik zou daar eigenlijk geen topic aan wijden en ook niet mijn geld terug willen. Ik zou alleen maar denken, daar koop ik ook niets meer van.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie weet - Pagina 3 Empty Re: Wie weet

Bericht  Gast do 12 jul 2012 - 1:31

Als je het topic niet gelezen hebt kun je er sowieso niet over oordelen vind ik. Ik vond Mizzie haar posts heel oprecht overkomen en me heel goed voorstellen dat ze er een probleem van maakt en haar geld terug wil. Als het via MP was gegaan had iedereen haar ook geadviseerd om er achteraan te gaan alleen nu is MV2 een bekende en wordt er zo gereageerd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie weet - Pagina 3 Empty Re: Wie weet

Bericht  Blair do 12 jul 2012 - 1:34

Forumster schreef:Als je het topic niet gelezen hebt kun je er sowieso niet over oordelen vind ik. Ik vond Mizzie haar posts heel oprecht overkomen en me heel goed voorstellen dat ze er een probleem van maakt en haar geld terug wil. Als het via MP was gegaan had iedereen haar ook geadviseerd om er achteraan te gaan alleen nu is MV2 een bekende en wordt er zo gereageerd.

Het gaat erom dat ze mamavan2 blijkbaar al op fb had gevonden (zoals Mizzie zelf zegt) maar geen bericht stuurt, maar vervolgens wel hier een topic opent, dat vind ik een beetje krom. Ieder ander die mamavan2 kent, weet dat zij een neatfreak is, en de spullen nog liever weggooit dan ze kapot/smerig te versturen.

Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie weet - Pagina 3 Empty Re: Wie weet

Bericht  Poubelle do 12 jul 2012 - 1:35

I heb het vorige topic niet gelezen, maar ik kan me goed voorstellen dat als je iets overneemt en het niet helemaal aan je verwachtingen voldoet dat je dan contact opneemt met de verkoper.
Blijkbaar is dat op andere manieren niet gelukt en heeft Mizzie het op deze manier geprobeerd. Snap ik wel, maar dan krijg je natuurlijk opmerkingen van anderen die wel het vorige topic hebben gelezen.
Ik hoop dat Mizzie en Mv2 er samen uitkomen.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie weet - Pagina 3 Empty Re: Wie weet

Bericht  Rush do 12 jul 2012 - 1:35

Babydoll schreef:
Forumster schreef:Als je het topic niet gelezen hebt kun je er sowieso niet over oordelen vind ik. Ik vond Mizzie haar posts heel oprecht overkomen en me heel goed voorstellen dat ze er een probleem van maakt en haar geld terug wil. Als het via MP was gegaan had iedereen haar ook geadviseerd om er achteraan te gaan alleen nu is MV2 een bekende en wordt er zo gereageerd.

Het gaat erom dat ze mamavan2 blijkbaar al op fb had gevonden (zoals Mizzie zelf zegt) maar geen bericht stuurt, maar vervolgens wel hier een topic opent, dat vind ik een beetje krom. Ieder ander die mamavan2 kent, weet dat zij een neatfreak is, en de spullen nog liever weggooit dan ze kapot/smerig te versturen.

Ze heeft wel berichten gestuurd volgens Mizzie, maar geen vriendschapsverzoek.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie weet - Pagina 3 Empty Re: Wie weet

Bericht  Gast do 12 jul 2012 - 1:36

Rush schreef:
In sommige gevallen komen die berichtjes van niet-vrienden bij de ontvanger terecht in 'overige berichten'. Ik krijg daar zelf geen melding van (ik heb dat dus ook), dat zie ik pas als ik die bewuste map open. De meeste weten niet eens dat die map bestaat.



Ik had een berichtje uit 2011 waarin iemand me vroeg of ik Chipp van het forum ben Laughing
Helaas heeft zij haar account op Facebook verwijderd, waardoor ik nu niet weet wie zij is.

Dus was jij diegene die mij ooit een berichtje heeft gestuurd, meld je!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie weet - Pagina 3 Empty Re: Wie weet

Bericht  Gast do 12 jul 2012 - 1:37

Mizzie schreef:maar nu reageert ze helemaal niet meer op pm's of op fb. :nopompom:

Kan iemand me helpen?
Babydoll, dat snap ik maar deze post staat er toch ook niet voor niks? Bij geen reactie zou ik ook denken dat ik ben opgelicht en daarom snap ik dus ook dat ze het openbaar vraagt. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie weet - Pagina 3 Empty Re: Wie weet

Bericht  Gast do 12 jul 2012 - 1:37

Ik ben het met Forumster eens.

En als het via MP was gegaan en die verkoper had niet meer op berichten gereageerd en er was na twee weken nog geen geld terug of een andere oplossing dan zouden de meeste reageerders hier ook gezegd hebben dat er contact opgenomen moest worden met MP etc..

En ik vind de reactie van Mv2 hier ook niet helemaal fair naar Mizzie toe, want wat moest Mizzie anders doen? Ze heeft pm's en berichten gestuurd toch?

Het zal vast niet de bedoeling geweest zijn, en de postbezorging is bagger tegenwoordig, maar als ik dertig euro uitgeef aan watdanook, dan hoop ik ook op een goede afwikkeling.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie weet - Pagina 3 Empty Re: Wie weet

Bericht  Paper Crown do 12 jul 2012 - 1:38

Ik zeg toch niet dat Mizzie niet de waarheid spreekt? Iedereen praat in zijn eigen voordeel dat weet ik ook alleen ik denk Mv2 goed genoeg te kennen dat ze niet kapotte vieze dingen zou sturen.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie weet - Pagina 3 Empty Re: Wie weet

Bericht  Susan do 12 jul 2012 - 1:45

Paper Crown schreef:
Kan me dit ook niet voorstellen dat Mv2 kapotte dingen te verzenden. Ik zeg niet dat Mizzie niet de waarheid spreekt maar waarom zou de schuld nu van Mv2 moeten zijn? Wie weet heeft Tnt wel het spul kapot gemaakt (je wil NIET weten hoe ze dingen in hun bussen laden!) en dan vind ik het nogal wat dat je je geld terug wil. Is dat niet het risico van het kopen particulier en via post? Ik koop niets tweedehands omdat ik weet wat voor pietlut ik ben. Dan maar meer neerleggen en als het niet goed is met bon en al terug gaan naar meneer bart smit.

Het is het risico van particulier kopen, maar ook van particulier verkopen, ik bedoel, je kunt het wel 'nogal wat' vinden om je geld terug te willen, maar ik vind het ook 'nogal wat' om te stellen dat iemand dan maar gewoon pech heeft en haar geld kwijt is aan iets wat niet aan de verwachtingen voldoet. De waarheid ligt in het midden en het gaat er ook niet om wie er gelijk heeft, Mizzie wilde contact en dat is nu gelukt.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie weet - Pagina 3 Empty Re: Wie weet

Bericht  Bazinga do 12 jul 2012 - 1:46

Chipp schreef:
Rush schreef:
In sommige gevallen komen die berichtjes van niet-vrienden bij de ontvanger terecht in 'overige berichten'. Ik krijg daar zelf geen melding van (ik heb dat dus ook), dat zie ik pas als ik die bewuste map open. De meeste weten niet eens dat die map bestaat.



Ik had een berichtje uit 2011 waarin iemand me vroeg of ik Chipp van het forum ben Laughing
Helaas heeft zij haar account op Facebook verwijderd, waardoor ik nu niet weet wie zij is.

Dus was jij diegene die mij ooit een berichtje heeft gestuurd, meld je!

ik was 't niet hoor, maar doet me wel denken; heb ik jou op Songpop? En begint jouw naam dan met een L? Want ik speel nu met mensen waarvan ik geen flauw idee heb wie ze zijn haha!
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie weet - Pagina 3 Empty Re: Wie weet

Bericht  Flower_L do 12 jul 2012 - 1:46

Vind het wel raar mv2 dat je zegt dat ze jou maar toe moet voegen op fb, wat ik zo lees heeft ze genoeg gedaan om contact te zoeken met je.... Neem aan dat je dit ook wilt oplossen?
Enfin, hopelijk komen julli er nu via pm uit.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie weet - Pagina 3 Empty Re: Wie weet

Bericht  Gast do 12 jul 2012 - 2:02

Mijn god zeg wat een topic is dit, eerlijk gezegd ben ik echt goed pissig aan het worden. Voor de laatste keer, ik verstuur een keurig nette zo goed als nieuwe little people dierentuin zonder beschadigingen o.d. In een aparte tas verzend ik de bijbehorende poppetjes, diertjes en als verrassing extra poppetjes, diertjes van een oudere dierentuin van little people en een voertuig, dit omdat M.ara niet met little people speelt. Die aparte tas is dus bij TNT al verloren geraakt, was dus niet mijn schuld is. Vervolgens opent Mizzie daarna een topic over 'de staat waarin de dierentuin verkeert', ik vraag mezelf dan af wat voor staat want als nieuw is hij verzonden. Misschien beschadigt bij TNT ? Niet door mij in ieder geval. Ik zou nooit, echt nooit iets kapot versturen, kom op zeg. Via pm zouden we het verder oplossen. Eerlijk, ik was dit weer vergeten en ben een hele tijd niet online geweest totdat Lejow mij een facebook berichtje stuurde. Mizzie heeft mij dus wel gevonden via facebook maar nooit geen berichtje gestuurd, wat dus wel zo eerlijk was geweest. Het maakt mij boos om voor mijn gevoel neergezet te worden als 1 of andere oplichtster die haar afspraken niet na komt. En dan voor een dierentuin van liitle people confused

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie weet - Pagina 3 Empty Re: Wie weet

Bericht  Gast do 12 jul 2012 - 2:04

Tris schreef:
Chipp schreef:
Rush schreef:
In sommige gevallen komen die berichtjes van niet-vrienden bij de ontvanger terecht in 'overige berichten'. Ik krijg daar zelf geen melding van (ik heb dat dus ook), dat zie ik pas als ik die bewuste map open. De meeste weten niet eens dat die map bestaat.



Ik had een berichtje uit 2011 waarin iemand me vroeg of ik Chipp van het forum ben Laughing
Helaas heeft zij haar account op Facebook verwijderd, waardoor ik nu niet weet wie zij is.

Dus was jij diegene die mij ooit een berichtje heeft gestuurd, meld je!

ik was 't niet hoor, maar doet me wel denken; heb ik jou op Songpop? En begint jouw naam dan met een L? Want ik speel nu met mensen waarvan ik geen flauw idee heb wie ze zijn haha!

Haha, ja, dat ben ik. Jouw naam is makkelijk te herkennen Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie weet - Pagina 3 Empty Re: Wie weet

Bericht  Gast do 12 jul 2012 - 2:29

Maar niemand heeft toch gezegd dat het jouw schuld is Mv2, of dat jij willens en wetens iets beschadigds hebt opgestuurd?

Dit topic werd gestart omdat Mizzie geen contact met jou kon krijgen, als het andersom was zou jij het zelf toch ook proberen?

Misschien is het voor jou 'maar een dierentuin' maar voor haar een heel groot bedrag?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie weet - Pagina 3 Empty Re: Wie weet

Bericht  Laced do 12 jul 2012 - 2:32

Maar wat wil je hiermee zeggen? Dat mizzie niet zo moet zeuren, de fout ligt bij tnt en klaar? In het laatste topic gaf je aan dat ze haar geld kon terugkrijgen. Mizzie heeft je toen gelijk een pm gestuurd, als je het gelijk had afgehandeld was dit topic ook niet nodig geweest. En ondanks dat het maar een "dierentuin vn little people" is, is het toch 30 euro, geef dat meiske haar geld terug, zij stuurt je de dierentuin terug en klaar.

Of moet zij nu ook alles open en bloot geven? De foto's van het pakketje, hoe het eruit zag, de data en tijdstippen wanneer ze je berichtjes heeft gestuurd, om haar "gelijk" aan te tonen? Daar moet je toch ook geen zin in hebben?

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie weet - Pagina 3 Empty Re: Wie weet

Bericht  Gast do 12 jul 2012 - 2:52

Dat zeg ik toch ook helemaal niet ? Asjeblieft zeg, kom op. Dat ze haar geld terug kan krijgen dat weet ze allang. Wat kan mij die 30 euro nou schelen, helemaal niets. Kan het zo terug naar haar over maken, ze weet dat dat geen enkel probleem is. Wat ik persoonlijk best netjes van mezelf vind aangezien ik weet ik welke staat ik het pakket heb verzonden, namelijk als nieuw. En Mizzi dusdanig niet tevreden is over de geleverde staat, ik vraag alleen aan haar hoe het er dan uitziet. In een vorige pm heeft ze mij namelijk al aangegeven dan het totaal niet beschadigd o.d is maar wat vies. Wat schijnbaar zou kunnen, heb het niet met een doekje afgehaald voordat ik het pakket heb verzonden, dus dat kan. Om die reden wil ze haar geld terug en ik ben zeker bereid om dat te doen. Dat heb ik haar een tijdje terug al aangegeven. Zoals ik eerder heb verteld was ik dit topic gewoonweg vergeten. Nogmaals, ze heeft mij niet via facebook benaderd wat mij nu dus persoonlijk zeer tegen de borst stuit. Waarom wel hier een topic openen over iets waar ik dus geen fout aan heb en mij niet benaderen via facebook ? Dit terwijl ik haar al eerder heb aangegeven dat ze de dierentuin gewoon kan terug sturen en dat ik dan het bedrag gewoon terug over maak. En dan het voor mij 'maar' een dierentuin is wil natuurlijk niet zeggen dat dit voor haar geen groot bedrag is, en dat zeg ik ook helemaal nergens. Het is zwaar irritant als dingen volledig uit zijn verband worden gerukt, en ja dat maakt mij behoorlijk boos.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie weet - Pagina 3 Empty Re: Wie weet

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum