Wie weet, wie weet...
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wie weet, wie weet...
Hello!
Vorig jaar (of misschien al dat jaar daarvoor) zag ik hier een topic van CKC welke jas ze moest kiezen. Was een vreselijk dure jas, maar ze kreeg hem cadeau (volgens mij ontstond daar toen nog een discussie over) en vroeg, volgens mij, welke kleur het mooist was? Goed, al deze details heb ik dus onthouden. Behalve wat het merk van deze jas was:lol:. Weet iemand waar ik het over heb? CKC is hier niet meer als ik zo rond kijk (heb wel even gezocht, misschien over het hoofd gezien?). Ik heb hem in mijn hoofd zitten. Heel internet al afgezocht dus nu mijn allerlaatste redmiddel..
Dus hoop dat een van de mode-addicts mét goed geheugen mij kan helpen ? THANKS!
Vorig jaar (of misschien al dat jaar daarvoor) zag ik hier een topic van CKC welke jas ze moest kiezen. Was een vreselijk dure jas, maar ze kreeg hem cadeau (volgens mij ontstond daar toen nog een discussie over) en vroeg, volgens mij, welke kleur het mooist was? Goed, al deze details heb ik dus onthouden. Behalve wat het merk van deze jas was:lol:. Weet iemand waar ik het over heb? CKC is hier niet meer als ik zo rond kijk (heb wel even gezocht, misschien over het hoofd gezien?). Ik heb hem in mijn hoofd zitten. Heel internet al afgezocht dus nu mijn allerlaatste redmiddel..
Dus hoop dat een van de mode-addicts mét goed geheugen mij kan helpen ? THANKS!
NoorA- Fluisteraar
- Aantal berichten : 140
Punten : 158
Registratiedatum : 29-11-10
Re: Wie weet, wie weet...
CKC is hier nog steeds hoor En je hoeft er niet eens goed voor te speuren.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Is dat zo? Nou dan hoop ik dat zij dit topic ziet!
NoorA- Fluisteraar
VeryCherry schreef:CKC is hier nog steeds hoor En je hoeft er niet eens goed voor te speuren.
Jep, inderdaad. En volgens mij steekt ze het ook niet onder stoelen en banken wie ze nu is; PaperCrown.
Schaapke- Prater
- Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10
Vást wel
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
VeryCherry schreef:Vást wel
Schaapke- Prater
Schaapke schreef:VeryCherry schreef:CKC is hier nog steeds hoor En je hoeft er niet eens goed voor te speuren.
Jep, inderdaad. En volgens mij steekt ze het ook niet onder stoelen en banken wie ze nu is; PaperCrown.
Thanks!
NoorA- Fluisteraar
Whaha, nee ik vind het zo dom je naam veranderen en dan door de mand vallen na een dag, vooral als je een bekende forumster bent. Inmiddels heeft ze al antwoord van mij!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Paper Crown schreef:Whaha, nee ik vind het zo dom je naam veranderen en dan door de mand vallen na een dag, vooral als je een bekende forumster bent. Inmiddels heeft ze al antwoord van mij!
Schaapke- Prater
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: