Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie weet

+23
Marin
Bazinga
Susan
Poubelle
Tania
Blair
Le Chat Noir
Twellie
Flower_L
Tiara
_Nina
catgirl85
Jade
Rush
Lejow
Paper Crown
inlove44
Laced
Clapperdie
Xanna
Snoes
Tiana
Mizzie
27 plaatsers

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Ga naar beneden

Wie weet - Pagina 5 Empty Re: Wie weet

Bericht  Mizzie do 12 jul 2012 - 21:50

Mv2: je kan me mailen op yesmaestra@gmail.com
Mizzie
Mizzie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 416
Punten : 571
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amstelveen

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie weet - Pagina 5 Empty Re: Wie weet

Bericht  Pompoen do 12 jul 2012 - 22:00

Hee jongens, eerlijk is eerlijk, het is niet in de staat waarin het beloofd was te zijn. Als ik iets tweedehands koop wat als nieuw is dan ga ik er vanuit dat ik het bij wijze van cadeau zou kunnen geven. Als het dat niet is vind ik dat je recht heb op je geld terug (en je het terug stuurt) of een andere oplossing waar beiden tevreden mee zijn.
En dan vind ik het écht niet terecht dat mama van 2 boos wordt over dat ze het hier in een topic noemt want als je iets via het forum verkoopt, dan moet het ook via het forum op te lossen zijn en is het geen excuus dat je het druk hebt en hier bijna niet meer komt. Je kunt heus wel vijf minuutjes vrijmaken en ze geeft zelf toe dat ze het vergeten was.
Ik vind het eerlijk gezegd absurd dat mensen hier gaan zeggen dat Mizzie zeurt, overdrijft of zevert en ik vind juist dat Mamavan2 behoorlijk ver gaat met haar woedende berichten terwijl zij de gene is die dit niet netjes heeft afgehandeld. Tijd of geen tijd, als je iets beloofd moet je het nakomen en niet pas een maand later maar gewoon gelijk, dan was dit ook niet nodig geweest. Maar ik vind ook dat het niet aan mij is om hier écht over te oordelen, ik kan namelijk alleen maar oordelen over wat ik hier in dit topic lees en wat ik toentertijd gelezen meen te hebben in het andere topic, niet over het contact wat er al geweest is.

En verder denk ik dat het handig is als we ons hier niet verder mee bemoeien en telkens maar weer meningen hebben over wie wat wel of niet goed doet in deze zaak. We voeden daarmee een conflict wat er alleen maar erger op word. Mamavan2 boos om hoe ze hier neergezet wordt, Mizzie boos omdat ze uitgemaakt wordt voor zeurpiet en uiteindelijk lost het voor het probleem niets op.

Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie weet - Pagina 5 Empty Re: Wie weet

Bericht  Xanna do 12 jul 2012 - 22:07

тыквашка schreef:Hee jongens, eerlijk is eerlijk, het is niet in de staat waarin het beloofd was te zijn. Als ik iets tweedehands koop wat als nieuw is dan ga ik er vanuit dat ik het bij wijze van cadeau zou kunnen geven. Als het dat niet is vind ik dat je recht heb op je geld terug (en je het terug stuurt) of een andere oplossing waar beiden tevreden mee zijn.
En dan vind ik het écht niet terecht dat mama van 2 boos wordt over dat ze het hier in een topic noemt want als je iets via het forum verkoopt, dan moet het ook via het forum op te lossen zijn en is het geen excuus dat je het druk hebt en hier bijna niet meer komt. Je kunt heus wel vijf minuutjes vrijmaken en ze geeft zelf toe dat ze het vergeten was.
Ik vind het eerlijk gezegd absurd dat mensen hier gaan zeggen dat Mizzie zeurt, overdrijft of zevert en ik vind juist dat Mamavan2 behoorlijk ver gaat met haar woedende berichten terwijl zij de gene is die dit niet netjes heeft afgehandeld. Tijd of geen tijd, als je iets beloofd moet je het nakomen en niet pas een maand later maar gewoon gelijk, dan was dit ook niet nodig geweest. Maar ik vind ook dat het niet aan mij is om hier écht over te oordelen, ik kan namelijk alleen maar oordelen over wat ik hier in dit topic lees en wat ik toentertijd gelezen meen te hebben in het andere topic, niet over het contact wat er al geweest is.

En verder denk ik dat het handig is als we ons hier niet verder mee bemoeien en telkens maar weer meningen hebben over wie wat wel of niet goed doet in deze zaak. We voeden daarmee een conflict wat er alleen maar erger op word. Mamavan2 boos om hoe ze hier neergezet wordt, Mizzie boos omdat ze uitgemaakt wordt voor zeurpiet en uiteindelijk lost het voor het probleem niets op.


Pompoen, de discussie ligt sinds gistermiddag stil en nu haal jij het weer aan.
Volgens mij spreek je dus vooral jezelf tegen in je laatste alinea door zelf nog even je mening te geven?

Xanna
Prater
Prater

Aantal berichten : 504
Punten : 556
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie weet - Pagina 5 Empty Re: Wie weet

Bericht  Gast do 12 jul 2012 - 22:10

Ehh Pompoen, de discussie was allang voorbij hoor.....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie weet - Pagina 5 Empty Re: Wie weet

Bericht  Pompoen do 12 jul 2012 - 22:10

Xanna schreef:
тыквашка schreef:Hee jongens, eerlijk is eerlijk, het is niet in de staat waarin het beloofd was te zijn. Als ik iets tweedehands koop wat als nieuw is dan ga ik er vanuit dat ik het bij wijze van cadeau zou kunnen geven. Als het dat niet is vind ik dat je recht heb op je geld terug (en je het terug stuurt) of een andere oplossing waar beiden tevreden mee zijn.
En dan vind ik het écht niet terecht dat mama van 2 boos wordt over dat ze het hier in een topic noemt want als je iets via het forum verkoopt, dan moet het ook via het forum op te lossen zijn en is het geen excuus dat je het druk hebt en hier bijna niet meer komt. Je kunt heus wel vijf minuutjes vrijmaken en ze geeft zelf toe dat ze het vergeten was.
Ik vind het eerlijk gezegd absurd dat mensen hier gaan zeggen dat Mizzie zeurt, overdrijft of zevert en ik vind juist dat Mamavan2 behoorlijk ver gaat met haar woedende berichten terwijl zij de gene is die dit niet netjes heeft afgehandeld. Tijd of geen tijd, als je iets beloofd moet je het nakomen en niet pas een maand later maar gewoon gelijk, dan was dit ook niet nodig geweest. Maar ik vind ook dat het niet aan mij is om hier écht over te oordelen, ik kan namelijk alleen maar oordelen over wat ik hier in dit topic lees en wat ik toentertijd gelezen meen te hebben in het andere topic, niet over het contact wat er al geweest is.

En verder denk ik dat het handig is als we ons hier niet verder mee bemoeien en telkens maar weer meningen hebben over wie wat wel of niet goed doet in deze zaak. We voeden daarmee een conflict wat er alleen maar erger op word. Mamavan2 boos om hoe ze hier neergezet wordt, Mizzie boos omdat ze uitgemaakt wordt voor zeurpiet en uiteindelijk lost het voor het probleem niets op.


Pompoen, de discussie ligt sinds gistermiddag stil en nu haal jij het weer aan.
Volgens mij spreek je dus vooral jezelf tegen in je laatste alinea door zelf nog even je mening te geven?

Ja je hebt gelijk, ik had even niet gezien dat het al stil lag, ik was gisteren niet online de hele dag. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik enorm de kriebels krijg van de reacties van mamavan2 en daar wel even op wilde reageren omdat ik ook vind dat mizzie als een zeikerd werd neergezet maar tegelijkertijd realiseerde ik me dat al die meningen van anderen er eigenlijk niet zo veel toe doen en misschien niet handig zijn... Tja, ik ben een vat vol tegenstrijdigheden...
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie weet - Pagina 5 Empty Re: Wie weet

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum