nu weet ik
+3
Elliot
Bazinga
Prosecco
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
nu weet ik
Aan wie zusje me altijd deed denken! Dan donker harige meisje van steps.
http://m.youtube.com/#/watch?v=4NO-h9PFum4&desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3D4NO-h9PFum4&gl=NL
http://m.youtube.com/#/watch?v=4NO-h9PFum4&desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3D4NO-h9PFum4&gl=NL
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
Re: nu weet ik
Ikkk... zie niet echt een overeenkomst! Maar ben blij voor jou dat je mysterie is opgelost
Kun je je nu voorstellen hoe Columbus zich voelde?
Kun je je nu voorstellen hoe Columbus zich voelde?
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Haha wat grappig, ik zie het ook niet!
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Ik zie het ook niet echt.
Hier hangen er bij de Didi al jaren foto's van een model in de etalage, die doet me aan Marin denken. Ik kom d'r op de site trouwens al niet meer tegen
Hier hangen er bij de Didi al jaren foto's van een model in de etalage, die doet me aan Marin denken. Ik kom d'r op de site trouwens al niet meer tegen
Gast- Gast
Ik zie het misschien een heeeeeeeel klein beetje, dat neusje ofzo, maar niet echt.
Maar wel een leuk liedje, daar stond ik altijd dat dansje op de toen in de club in Engeland. Lekker fout.
Maar wel een leuk liedje, daar stond ik altijd dat dansje op de toen in de club in Engeland. Lekker fout.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ik zie het niet, maar dat nummer is leuk!
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
Lennox schreef:Ik zie het ook niet echt.
Ja dat heb je jaren geleden ook echt al eens verteld! Grappig! En ik moet bij de Hema op Schiphol nog altijd aan jouw KDV kindjes denken, maar die hangen er ook allang niet meer.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
jawel, aan de aankomsthallenkant! Ze hangen hier bij de Hema ook weerMarin schreef:Lennox schreef:Ik zie het ook niet echt.
Ja dat heb je jaren geleden ook echt al eens verteld! Grappig! En ik moet bij de Hema op Schiphol nog altijd aan jouw KDV kindjes denken, maar die hangen er ook allang niet meer.
Gast- Gast
Ik zie het ook niet. Het meisje wat je bedoeld heet Lisa Scott-Lee.
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Ik zie het ook niet. Maar wel leuk oldschool nummer!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: