Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Reacties op draagdoek

+20
maiadebij
PiP
Bruintje Beer
Paper Crown
Aimee
Monte
Dille
Jazzlyn
Lejow
Happydobby
kwak
Marin
Slakje
Tania
Linda
Minx
Liadan
RiLiJu
Susan
Twellie
24 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Reacties op draagdoek - Pagina 4 Empty Re: Reacties op draagdoek

Bericht  Liadan di 10 jul 2012 - 1:09

Susan schreef:Ik heb heel lang borstvoeding gegeven en ook draagstoelen gebruikt, maar ik vind het D&V-forum vreselijk, ik vind het echt zo niet bijdragen aan een positief beeld van borstvoeding.
Laughing

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Reacties op draagdoek - Pagina 4 Empty Re: Reacties op draagdoek

Bericht  Parisienne di 10 jul 2012 - 1:31

Dragen doe ik helaas niet. Toen N. geboren was wist ik daar te weinig van en toen ik me er meer in verdiepte vond ik haar eigenlijk al te oud. Een volgend kindje wil ik vanaf dag 1 wel graag gaan dragen in een doek.

Op het D&V forum kom ik ook, vind sommige onderwerpen ook interessant om te lezen, bijvoorbeeld over UP of topics in de knutselhoek. Ik vind het verder gewoon grappig om te zien hoe verschillend levensstijlen kunnen zijn smile
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Reacties op draagdoek - Pagina 4 Empty Re: Reacties op draagdoek

Bericht  Darius di 10 jul 2012 - 1:41

Soms kijk ik daar ook wel eens. En topics over consuminderen vind ik ook wel interessant. Soms stoor ik me ook wel aan het taalgebruik daar, maar aan de andere kant: het kan me ook wel een 'oppepper' geven.

Ik vind het alleen echt hilarisch als ik zie dat er een draagdoek voor 250 euro te koop werd aangeboden. :shock:
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Reacties op draagdoek - Pagina 4 Empty Re: Reacties op draagdoek

Bericht  maiadebij di 10 jul 2012 - 1:53

Laughing Draagstoelen, ik zie het helemaal voor me Laughing

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Reacties op draagdoek - Pagina 4 Empty Re: Reacties op draagdoek

Bericht  PiP di 10 jul 2012 - 2:17

Darius schreef:

Ik vind het alleen echt hilarisch als ik zie dat er een draagdoek voor 250 euro te koop werd aangeboden. :shock:
Met gouden weefdraad ofzo?

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Reacties op draagdoek - Pagina 4 Empty Re: Reacties op draagdoek

Bericht  Teddyaapje di 10 jul 2012 - 2:43

Ik heb nog wel eens duurdere doeken voorbij zien komen! Snap niet dat iemand zoveel geld aan zo'n doek kan uitgeven, maarja, je krijgt het er natuurlijk ook wel weer voor terug als je hem weer te koop aanbiedt.



OT. Ik krijg flink wat opmerkingen als ik met T. in de doek, mt of (sinds kort) wompat loop. Meestal positief maar ik heb ook eens van een kassamiep gehoord 'dat hij ook prima zelf kan lopen, ze had hem gistere nog met oma in de winkel gezien'. Tja...dat hij het hele stuk naar de winkel toe zelf had gelopen en dat ik hem pas om had geknoopt toen hij moe was had ze niet verwacht. Stond ze ff mooi met dr mond vol tanden!

De laatste tijd hoor ik idd vaker of het niet zwaar is en of hij het nog wel leuk vind (dat laat ik gerust de foto's zien waarop hij in slaap viel tijdens het dragen), en of het me alleen lukt om hem op mn rug te dragen hoor ik ook regelmatig.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Reacties op draagdoek - Pagina 4 Empty Re: Reacties op draagdoek

Bericht  Slakje di 10 jul 2012 - 10:25

Ik as nieuwsgierig geworden naar dat Voeden en Dragen forum, dus was even gaan kijken.

Ik voel mij opslag een slechte moeder. Ze praten ook allemaal zo... jah, slim. Net alsof ze elkaar willen aftroeven met het beste argument.


Ik draag Louise zelden nog in de draagdoek, trouwens. Te zwaar.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Reacties op draagdoek - Pagina 4 Empty Re: Reacties op draagdoek

Bericht  Fearie wo 11 jul 2012 - 6:26

Ik heb D eerst een tijd in de bykay gedragen, maar niet echt ermee op stap geweest. Nu heb ik een meitai erbij en draag ik hem vaak zo naar de kdv of haal hem op. Ook op het dorp loop ik wel eens met hem rond, krijg altijd leuke reacties van mensen omdat ze het niet vaak zien. En D heeft de grootste lol want die kan alles zien en brabbelt de hele boel bij elkaar.
Ga ook bij een 2e kindje zeker weten weer en meer dragen, wil dan graag een geweven doek hebben.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Reacties op draagdoek - Pagina 4 Empty Re: Reacties op draagdoek

Bericht  Gast wo 11 jul 2012 - 6:35

Slakje schreef:Ik as nieuwsgierig geworden naar dat Voeden en Dragen forum, dus was even gaan kijken.

Ik voel mij opslag een slechte moeder. Ze praten ook allemaal zo... jah, slim. Net alsof ze elkaar willen aftroeven met het beste argument.


Ik draag Louise zelden nog in de draagdoek, trouwens. Te zwaar.

wat voor doek heb je dan? Ik draag onze dochter (2 jaar) nog steeds, zelfs nu ik 35 weken zwanger ben.



Ik krijg eigenlijk nooit negatieve opmerkingen over dragen, wel heel veel de vraag of ik haar zelf op m'n rug kan knopen. Heb al meerdere keren aan nieuwsgierige vreemden laten zien hoe ik dat doe. Mensen vragen zich hooguit af of dat wel fijn zit, zo strak in de doek. Meestal vraag ik dan of het eruit ziet alsof ze het niet naar d'r zin heeft en tot nu toe vind niemand dat ze er ontevreden uit ziet in de doek Razz

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Reacties op draagdoek - Pagina 4 Empty Re: Reacties op draagdoek

Bericht  Liadan wo 11 jul 2012 - 6:57

Schrikken mensen bij jou ook vaak zo als je je dochter op je rug knoopt Rejoy?
Hier rennen mensen soms zelfs naar me toe omdat ze bang zijn dat onze zoon valt en dan willen ze helpen. Ik moet vaak zeggen dat het niet nodig is om te helpen (want dan voel ik niet of ik goed knoop).

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Reacties op draagdoek - Pagina 4 Empty Re: Reacties op draagdoek

Bericht  Gast wo 11 jul 2012 - 7:02

inmiddels niet meer, omdat Yi nthe me in de houdgreep neemt als ik haar op de rug knoop, haha. Toen ze nog wat jonger was schoten mensen vooral tijdens het eraf halen te hulp. Ik legde dan meestal uit dat als ze helpen, ik niet meer kan voelen wat ze doet en ik het daarom beter alleen kan doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Reacties op draagdoek - Pagina 4 Empty Re: Reacties op draagdoek

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum