Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Reacties op draagdoek

+20
maiadebij
PiP
Bruintje Beer
Paper Crown
Aimee
Monte
Dille
Jazzlyn
Lejow
Happydobby
kwak
Marin
Slakje
Tania
Linda
Minx
Liadan
RiLiJu
Susan
Twellie
24 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Reacties op draagdoek - Pagina 2 Empty Re: Reacties op draagdoek

Bericht  Marin ma 9 jul 2012 - 20:08

MamaRosa, ik zag gisteren in de supermarkt een moeder met vier kinderen, waarvan een tweeling en twee oudere kindjes. Moest direct aan jou denken, al waren deze babietjes nog jonger. Maar ook echt iedereen keek om en naar haar! Dat heb jij zeker ook wel gehad, of niet? Ik vind dat kijken best heel lastig. Want ik vind het bijvoorbeeld heel fascinerend, ik hou van kinderen, dus ben gewoon benieuwd. Maar je zult er ook mensen bij hebben die je staan aan te gapen of zo hun zegje moeten doen er over. Dat lijkt me heel vervelend.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Reacties op draagdoek - Pagina 2 Empty Re: Reacties op draagdoek

Bericht  Gast ma 9 jul 2012 - 20:13

Marin schreef:MamaRosa, ik zag gisteren in de supermarkt een moeder met vier kinderen, waarvan een tweeling en twee oudere kindjes. Moest direct aan jou denken, al waren deze babietjes nog jonger. Maar ook echt iedereen keek om en naar haar! Dat heb jij zeker ook wel gehad, of niet? Ik vind dat kijken best heel lastig. Want ik vind het bijvoorbeeld heel fascinerend, ik hou van kinderen, dus ben gewoon benieuwd. Maar je zult er ook mensen bij hebben die je staan aan te gapen of zo hun zegje moeten doen er over. Dat lijkt me heel vervelend.

Nou, dat heb ik nog steeds. Ik zie de mensen gewoon tellen soms...Rolling Eyes

4 kinderen is niet abnormaal, maar ze zitten wel vrij kort op elkaar, en ik krijg ook vaak de vraag of die allemaal van mij zijn.

Opzich stoor ik me er niet aan hoor, ik vind het wel leuk die aandacht:oops: Klinkt ook weer verkeerd, maar ik ben gewoon erg trots op mijn gezin, en voel me zeer rijk.

Maar idd, er zijn ook mensen die negatief doen, en daar baal ik dan wel flink van.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Reacties op draagdoek - Pagina 2 Empty Re: Reacties op draagdoek

Bericht  Gast ma 9 jul 2012 - 20:13

Vooral in de dierentuin, hè Arden? smile

'En dan rechts van u de homo sapiens welke haar jong draagt in een fleurige geweven doek'

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Reacties op draagdoek - Pagina 2 Empty Re: Reacties op draagdoek

Bericht  Gast ma 9 jul 2012 - 20:16

Luce schreef:
_MamaRosa_ schreef:
Luce schreef:Oh dat dragen en voeden forum neem ik ook met een hele zak zout

Ik mag er af en toe graag even lezen, staan ook veel goede tips. Maar soms is het geite-wollen-sokken gehalte erg hoog.Wink Ik ben zelf ook pro- dragen en borstvoeding, maar het slaat daar soms wel iets te ver door.

Gebruik jij nog geen wasbaar toiletpapier? FOEI!

Wasbaar?? WASBAAR? Laat ik nu voor niks mijn papier aan de lijn drogen??



Ik heb toevallig vorige week wel zitten kijken naar wasbare luiers, dat zou misschien voor mij wel haalbaar zijn met 3 in de luier. Zie zoon voorlopig nog niet zindelijk worden, al willen we daar in de vakantie nog meer aan werken.

Maar vind de aanschaf zo duur, en ik heb geen idee welke maat enz, en of het wel bevalt. En de probeerversies zijn vaak voor de kleinste maat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Reacties op draagdoek - Pagina 2 Empty Re: Reacties op draagdoek

Bericht  Gast ma 9 jul 2012 - 20:17

Luce schreef:Vooral in de dierentuin, hè Arden? Reacties op draagdoek - Pagina 2 561177

'En dan rechts van u de homo sapiens welke haar jong draagt in een fleurige geweven doek'

Very Happy

Toch jammer dat ik geen buidel heb...Zoveel makkelijker!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Reacties op draagdoek - Pagina 2 Empty Re: Reacties op draagdoek

Bericht  Marin ma 9 jul 2012 - 20:25

_MamaRosa_ schreef:
Marin schreef:MamaRosa, ik zag gisteren in de supermarkt een moeder met vier kinderen, waarvan een tweeling en twee oudere kindjes. Moest direct aan jou denken, al waren deze babietjes nog jonger. Maar ook echt iedereen keek om en naar haar! Dat heb jij zeker ook wel gehad, of niet? Ik vind dat kijken best heel lastig. Want ik vind het bijvoorbeeld heel fascinerend, ik hou van kinderen, dus ben gewoon benieuwd. Maar je zult er ook mensen bij hebben die je staan aan te gapen of zo hun zegje moeten doen er over. Dat lijkt me heel vervelend.

Nou, dat heb ik nog steeds. Ik zie de mensen gewoon tellen soms...Rolling Eyes

4 kinderen is niet abnormaal, maar ze zitten wel vrij kort op elkaar, en ik krijg ook vaak de vraag of die allemaal van mij zijn.

Opzich stoor ik me er niet aan hoor, ik vind het wel leuk die aandacht:oops: Klinkt ook weer verkeerd, maar ik ben gewoon erg trots op mijn gezin, en voel me zeer rijk.

Maar idd, er zijn ook mensen die negatief doen, en daar baal ik dan wel flink van.


Ja kan ik me voorstellen hoor! Mensen hebben ook altijd overal een mening over.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Reacties op draagdoek - Pagina 2 Empty Re: Reacties op draagdoek

Bericht  Liadan ma 9 jul 2012 - 20:34

Luce schreef:Oh dat dragen en voeden forum neem ik ook met een hele zak zout
Inderdaad, ik lees er regelmatig wel mee, maar veel mensen daar zijn wel heel fanatiek. Posten doe ik daar niet want ik voel me daar niet thuis verder.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Reacties op draagdoek - Pagina 2 Empty Re: Reacties op draagdoek

Bericht  kwak ma 9 jul 2012 - 20:37

Luce schreef:
_MamaRosa_ schreef:
Luce schreef:Oh dat dragen en voeden forum neem ik ook met een hele zak zout

Ik mag er af en toe graag even lezen, staan ook veel goede tips. Maar soms is het geite-wollen-sokken gehalte erg hoog.Wink Ik ben zelf ook pro- dragen en borstvoeding, maar het slaat daar soms wel iets te ver door.

Gebruik jij nog geen wasbaar toiletpapier? FOEI!

en wasbaar maandverband.....!
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Reacties op draagdoek - Pagina 2 Empty Re: Reacties op draagdoek

Bericht  Linda ma 9 jul 2012 - 20:40

Ik heb inmiddels leuke contacten opgedaan op D&V, maar dat zal wel wat over mij zeggen. Laughing

En ik blij erbij, de hele dag met zo'n zak in de Efteling lopen, snap ik echt niet. Kan me niet voorstellen dat er in doe boekjes niet vermeld staat dat je daar niet te lang mee mag lopen.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Reacties op draagdoek - Pagina 2 Empty Re: Reacties op draagdoek

Bericht  Gast ma 9 jul 2012 - 20:41

kwak schreef:
Luce schreef:
_MamaRosa_ schreef:
Luce schreef:Oh dat dragen en voeden forum neem ik ook met een hele zak zout

Ik mag er af en toe graag even lezen, staan ook veel goede tips. Maar soms is het geite-wollen-sokken gehalte erg hoog.Wink Ik ben zelf ook pro- dragen en borstvoeding, maar het slaat daar soms wel iets te ver door.

Gebruik jij nog geen wasbaar toiletpapier? FOEI!

en wasbaar maandverband.....!

Ik ben al 2 jaar niet meer ongesteld, dus dat ken ik niet!Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Reacties op draagdoek - Pagina 2 Empty Re: Reacties op draagdoek

Bericht  kwak ma 9 jul 2012 - 20:43

D. was zo eenkenning omdat ik haar veel te veel in de draagdoek had volgens mijn schoonmoeder.
D. was overigens alleen maar eenkenning bij haar.... Wink
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Reacties op draagdoek - Pagina 2 Empty Re: Reacties op draagdoek

Bericht  Gast ma 9 jul 2012 - 20:44

Linda schreef:Ik heb inmiddels leuke contacten opgedaan op D&V, maar dat zal wel wat over mij zeggen. Laughing


Dl komt daar ook veelvuldig voor.Wink Als iemand dl of zl gebruikt, weet je al dat diegene daar komt. Niet vervelend bedoelt verder hoor, ik vind het wel grappig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Reacties op draagdoek - Pagina 2 Empty Re: Reacties op draagdoek

Bericht  Gast ma 9 jul 2012 - 20:46

_MamaRosa_ schreef:
Linda schreef:Ik heb inmiddels leuke contacten opgedaan op D&V, maar dat zal wel wat over mij zeggen. Laughing


Dl komt daar ook veelvuldig voor.Wink Als iemand dl of zl gebruikt, weet je al dat diegene daar komt. Niet vervelend bedoelt verder hoor, ik vind het wel grappig.

Wat betekent dl en zl dan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Reacties op draagdoek - Pagina 2 Empty Re: Reacties op draagdoek

Bericht  Linda ma 9 jul 2012 - 20:47

_MamaRosa_ schreef:
Linda schreef:Ik heb inmiddels leuke contacten opgedaan op D&V, maar dat zal wel wat over mij zeggen. Laughing


Dl komt daar ook veelvuldig voor.Wink Als iemand dl of zl gebruikt, weet je al dat diegene daar komt. Niet vervelend bedoelt verder hoor, ik vind het wel grappig.

Oh echt? Ik kom op 4 fora regelmatig en gebruik dat altijd.
Ik zie op d&v soms wel eens afkortingen tegen die ik echt niet begrijp.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Reacties op draagdoek - Pagina 2 Empty Re: Reacties op draagdoek

Bericht  Gast ma 9 jul 2012 - 20:48

Linda schreef:Ik heb inmiddels leuke contacten opgedaan op D&V, maar dat zal wel wat over mij zeggen. Laughing

En ik blij erbij, de hele dag met zo'n zak in de Efteling lopen, snap ik echt niet. Kan me niet voorstellen dat er in doe boekjes niet vermeld staat dat je daar niet te lang mee mag lopen.

Nou nou....zie nou deze site: http://www.babybjorn.nl/producten/draagzakken/draagzak-original/organic/ ik snap heus wel dat kersverse moeders denken: dat is een goede draagdoekzak! Ergonomisch, niet slecht voor de heupjes, ontwikkeld door kinderartsen, etc. En dan vind jij het nog steeds onbegrijpelijk dat mensen met zo'n 'zak' lopen?


Laatst aangepast door Mermaid Forest op ma 9 jul 2012 - 20:51; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Reacties op draagdoek - Pagina 2 Empty Re: Reacties op draagdoek

Bericht  Gast ma 9 jul 2012 - 20:50

Mermaid Forest schreef:
_MamaRosa_ schreef:
Linda schreef:Ik heb inmiddels leuke contacten opgedaan op D&V, maar dat zal wel wat over mij zeggen. Laughing


Dl komt daar ook veelvuldig voor.Wink Als iemand dl of zl gebruikt, weet je al dat diegene daar komt. Niet vervelend bedoelt verder hoor, ik vind het wel grappig.

Wat betekent dl en zl dan?

Ik gok dochterlief en zoonlief?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Reacties op draagdoek - Pagina 2 Empty Re: Reacties op draagdoek

Bericht  Linda ma 9 jul 2012 - 20:51

Ik zie bij die draagzak het kindje niet met het gezicht naar voren zitten.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Reacties op draagdoek - Pagina 2 Empty Re: Reacties op draagdoek

Bericht  Gast ma 9 jul 2012 - 20:54

Wat is er zo slecht aan om het kind met het gezicht naar voren te dragen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Reacties op draagdoek - Pagina 2 Empty Re: Reacties op draagdoek

Bericht  Linda ma 9 jul 2012 - 20:57

Mermaid Forest schreef:Wat is er zo slecht aan om het kind met het gezicht naar voren te dragen?

Het is heel onnatuurlijk. Je kan het een beetje vergelijken met op je buik in een hangmat liggen. Ik ben op m'n werk en reageer via telefoon, dus kan even niet uitgebreider reageren.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Reacties op draagdoek - Pagina 2 Empty Re: Reacties op draagdoek

Bericht  Happydobby ma 9 jul 2012 - 21:01

Mermaid Forest schreef:Wat is er zo slecht aan om het kind met het gezicht naar voren te dragen?

Je dwingt het ruggetje van je kindje in een onnatuurlijke houding. Verder kan het eng zijn voor het kindje om zo te hangen en de grond te zien.


Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Reacties op draagdoek - Pagina 2 Empty Re: Reacties op draagdoek

Bericht  Lejow ma 9 jul 2012 - 21:01

Ik zag vandeweek ook ergens (weet even niet meer waar), iemand die een kindje in een draagdoek had. Dat kindje zat ook met zijn/haar gezicht naar voren en was nog best jong.
Vond het er zo raar (en inderdaad onnatuurlijk) uit zien.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Reacties op draagdoek - Pagina 2 Empty Re: Reacties op draagdoek

Bericht  Gast ma 9 jul 2012 - 21:04

Happydobby schreef:
Mermaid Forest schreef:Wat is er zo slecht aan om het kind met het gezicht naar voren te dragen?

Je dwingt het ruggetje van je kindje in een onnatuurlijke houding. Verder kan het eng zijn voor het kindje om zo te hangen en de grond te zien.


Ah oke, ik snap het. Maar om het als 'onbegrijpelijk en schokkend' te bestempelen vind ik gewoon best ver gaan. Zoals ik al eerder zei, waarschijnlijk denken de mensen die hun kindje met hun gezicht naar voren laten zitten, dat dat gewoon goed is. Ik heb er eerder ook nog nooit bij stil gestaan dat dat slecht kon zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Reacties op draagdoek - Pagina 2 Empty Re: Reacties op draagdoek

Bericht  Jazzlyn ma 9 jul 2012 - 21:04

Ik krijg veel positieve reacties. Vooral omdat A. nog op een net geboren baby lijkt als hij net ligt te slapen (in de zin van vers van de pers een weekje ofzo Laughing). Je krijgt wel overal de aandacht ja.

Toen ik L. nog in de doek deed (ruim 1,5) kreeg ik wel eens, aach laat hem toch zelf lopen Reacties op draagdoek - Pagina 2 253468018
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Reacties op draagdoek - Pagina 2 Empty Re: Reacties op draagdoek

Bericht  Marin ma 9 jul 2012 - 21:05

Happydobby schreef:
Mermaid Forest schreef:Wat is er zo slecht aan om het kind met het gezicht naar voren te dragen?

Je dwingt het ruggetje van je kindje in een onnatuurlijke houding. Verder kan het eng zijn voor het kindje om zo te hangen en de grond te zien.


Maar dat moet je toch ook maar net weten en ergens lezen? Er zullen genoeg moeders zijn die niet op fora komen en het niet van iemand anders horen, hoe moet je dat dan weten als die dragers als ergonomisch etc worden beschreven. Ik zou daar niet zo snel over oordelen bij mensen, hen hoogstens adviseren als het mensen zijn die je kent.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Reacties op draagdoek - Pagina 2 Empty Re: Reacties op draagdoek

Bericht  Dille ma 9 jul 2012 - 21:30

*dubbel*


Laatst aangepast door Dille op ma 9 jul 2012 - 21:33; in totaal 1 keer bewerkt
Dille
Dille
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 268
Punten : 295
Registratiedatum : 19-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Reacties op draagdoek - Pagina 2 Empty Re: Reacties op draagdoek

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum