Zijn hier ook meiden die moeilijk werk kunnen vinden?
+16
nijntje4
Alex
Starla
sanne-84
Bay
Ringling
Cheesegirl
Blond
mzcharlotte
Mermaid
loura
Arwyn
Discordia
patjuhhh
Magenta
SleepingBeauty
20 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Zijn hier ook meiden die moeilijk werk kunnen vinden?
Oke Ik zie af en toe idd wel oproepen staan voor flexer etc, maar het nadeel is dan dat ik geen vast inkomen heb en dat heb ik nu toch echt wel nodig.Jeanette schreef:Cheesegirl schreef:Ik begrijp dat je veel kanten op kunt met SPH en ik reageer ook op diverse vacatures. Alleen nemen ze mij niet aan omdat ik te weinig ervaring heb met de desbetreffende doelgroep. Je reactie komt een beetje over alsof ik er geen moeite voor doe ofzo..Jeanette schreef:Cheesegirl schreef:Ik heb dan wel een baan, maar geen baan in de richting waarin ik gestudeerd heb. Werk nu in een supermarkt, maar heb SPH gestudeerd.
Maar met SPH kun je veel kanten op hoor. Alhoewel je nu amper aan een fulltime contract komt, maar er is heus wel wat in te vinden.
Oh nee, zo bedoelde ik het niet. Kwam nogal verkeerd over dan haha, maar bedoel niet dat je er geen moeite voor zult doen. Maar is het niet iets om als oproeper bij een stichting (waar je bijv. stage hebt gelopen) aan de slag te gaan en zo ervaring op te doen en later intern te solliciteren? Dan ben je in ieder geval binnen. De stichting waar ik werk heeft nu ook geen externe vacatures (terwijl paar jaar terug echt heel veel was) en nu alleen intern. En het schijnt dat bijna alle stichtingen/werkplekken zo te werk gaan.
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Rouxxxe schreef:Ik kan ook zeer moeilijk aan werk komen. Heb van de winter al een aantal maanden thuis gezeten, toen vond ik het al dramatisch. Daarna gelukkig weer een nieuwe baan gevonden die ik echt leuk vond, maar ook daar wordt nu helaas waarschijnlijk het contract niet verlengd vanwege bezuinigingen Heb deze week er nog een gesprek over, maar het ziet er niet goed uit. Ben sinds een aantal weken ook weer begonnen met solliciteren, maarje krijgt voornamelijk te horen; jaaaa we krijgen zoooooveel reacties binnen blabla. Het is echt ontzettend lastig en ik ben heel bang of en hoe snel ik nu weer iets nieuws vind..
Oeh toch nog een lichtpuntje! Werd vandaag gebeld door m'n leidinggevende en ze kunnen me waarschijnlijk toch een nieuw contract geven! Hoor morgen tijdens het gesprek de details, spannend!
Rouxxxe- Prater
- Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10
Joepie ik behoud iig mijn 20uur contract tot eond dec.
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Ik zit nog steeds te wachten op een reactie op mijn sollicitatie, een baan die mij heel goed uit zou komen, ook al sluit het totaal niet aan op mijn studie.
Magenta- Fluisteraar
- Aantal berichten : 322
Punten : 396
Registratiedatum : 09-07-12
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Moeilijk werk vinden als verpleegkundige...
» Ik vind dit best moeilijk (werk overdragen)
» Zijn hier meiden in een geboortecentrum bevallen?
» Zijn hier gezellige meiden (omgeving) Eindhoven?
» Veel meiden hier kleden zich ouder dan ze zijn
» Ik vind dit best moeilijk (werk overdragen)
» Zijn hier meiden in een geboortecentrum bevallen?
» Zijn hier gezellige meiden (omgeving) Eindhoven?
» Veel meiden hier kleden zich ouder dan ze zijn
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: