Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Moeilijk werk vinden als verpleegkundige...

+8
Minx
Burn
Highway
Caramba
shadow
Monte
Atelier Madame
SleepingBeauty
12 plaatsers

Ga naar beneden

Moeilijk werk vinden als verpleegkundige... Empty Moeilijk werk vinden als verpleegkundige...

Bericht  SleepingBeauty di 27 maa 2012 - 0:16

Hebben jullie nog tips om vacatures te vinden.

Ik zoek al veel vacaturesites af.
Kranten houdt ik in de gaten.
Sta in geschreven bij een uitzendbureau.
Krijg email alerts van indeed.nl


Er zijn wel banen maar veel is er voor rond de 20uur in de week.
Dat vind ik te weinig, want heb nu nog een baan voor 20 uur en wil graag naar iets voor rond de 32 uur.
Ik zoek vooral rond omgeving Zwolle.

Ander zijds denk ik aan een leuke opleiding/cursus. Maar kan niks bedenken wat ik dan zou willen.
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeilijk werk vinden als verpleegkundige... Empty Re: Moeilijk werk vinden als verpleegkundige...

Bericht  Atelier Madame di 27 maa 2012 - 0:19

Ik dacht dat er altijd zat werk te vinden was voor verpleegkundigen? Is het op hbo of mbo niveau? Je zou rechtstreeks bij de instellingen kunnen solliciteren.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeilijk werk vinden als verpleegkundige... Empty Re: Moeilijk werk vinden als verpleegkundige...

Bericht  Monte di 27 maa 2012 - 0:19

Ik zou eens kijken bij ziekenhuizen en instellingen zelf, dus op hun eigen site. Dat werkt naar mijn idee beter.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeilijk werk vinden als verpleegkundige... Empty Re: Moeilijk werk vinden als verpleegkundige...

Bericht  shadow di 27 maa 2012 - 0:46

ik weet dat het een aantal jaren geleden inderdaad ook moeilijk was om fulltime of in elk geval meer uren te krijgen als verpleegkundige. Werk is er wel maar vaak maar 20 uur of minder. veel succes

shadow
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 244
Punten : 268
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeilijk werk vinden als verpleegkundige... Empty Re: Moeilijk werk vinden als verpleegkundige...

Bericht  Caramba di 27 maa 2012 - 1:14

Ik ben zelf dan ziekenverzorgende, en zelfs ik merk het.

Er is idd genoeg werk in de zorg, alleen te weinig uren. Ik zit meer thuis dan dat ik aan het werk ben. Heb er nu meerdere dingen bijgenomen, zodat ik toch meer werk dan dat ik thuis zit. Het liefst wil ik ook 24 tot 32 uur in de week, maar vind het maar eens, en zeker in deze tijd.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeilijk werk vinden als verpleegkundige... Empty Re: Moeilijk werk vinden als verpleegkundige...

Bericht  SleepingBeauty di 27 maa 2012 - 6:18

Ik ben verpleegkundige op hbo niveau. Dat is er al helemaal weinig.
Er is wel werk en er zijn wel vacatures maar allemaal met minder uren.
Ik werk nu nog voor 20 uur, maar dat kan ook elk moment ophouden en vervalt sowieso per juni.

@ spetterspat; ik doe nu ook verschillend oproep werk om aan uren te komen.
Ben blij dat ik nog een contract heb voor 20 uur.

Ik hou ook zeker de sites van de ziekenhuizen hier in de buurt in de gaten. Alleen staat daar ook weinig bijzonders op. Niet in mijn studie richting in ieder geval.
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeilijk werk vinden als verpleegkundige... Empty Re: Moeilijk werk vinden als verpleegkundige...

Bericht  Gast di 27 maa 2012 - 6:38

En thuiszorg? Dat is een branche die groei maakt op het moment (althans, hier in de omgeving wel)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Moeilijk werk vinden als verpleegkundige... Empty Re: Moeilijk werk vinden als verpleegkundige...

Bericht  Highway di 27 maa 2012 - 6:40

Kijk eens op medivacature.nl daar staat meestal wel een hoop op. Misschien je veld wat verbreden?
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeilijk werk vinden als verpleegkundige... Empty Re: Moeilijk werk vinden als verpleegkundige...

Bericht  Caramba di 27 maa 2012 - 10:29

Stofzuiger schreef:En thuiszorg? Dat is een branche die groei maakt op het moment (althans, hier in de omgeving wel)

Dat zijn vaak maar kleine uurtjes Wink
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeilijk werk vinden als verpleegkundige... Empty Re: Moeilijk werk vinden als verpleegkundige...

Bericht  Burn di 27 maa 2012 - 10:31

Al op www.zorgpleinnoord.nl gekeken?

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeilijk werk vinden als verpleegkundige... Empty Re: Moeilijk werk vinden als verpleegkundige...

Bericht  Minx di 27 maa 2012 - 19:47

Wat ik hoorde is het inderdaad niet heel makkelijk waarschijnlijk word het weer makkelijker als straks het nieuwe ziekenhuis klaar is.

En inderdaad op de websites van organisaties zelf kijken.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeilijk werk vinden als verpleegkundige... Empty Re: Moeilijk werk vinden als verpleegkundige...

Bericht  Gast di 27 maa 2012 - 19:59

Wat raar ze zoeken zo veel mensen voor de zorg. Misschien je voor een functie solliciteren op MBO niveau, beter iets dan niets toch? Misschien kan je zo wel doorschuiven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Moeilijk werk vinden als verpleegkundige... Empty Re: Moeilijk werk vinden als verpleegkundige...

Bericht  Minx di 27 maa 2012 - 20:23

Cimic schreef:Wat raar ze zoeken zo veel mensen voor de zorg. Misschien je voor een functie solliciteren op MBO niveau, beter iets dan niets toch? Misschien kan je zo wel doorschuiven.

Ze zoeken idd redelijk wat mensen maar altijd voor kleine contracten bijna nooit grote.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeilijk werk vinden als verpleegkundige... Empty Re: Moeilijk werk vinden als verpleegkundige...

Bericht  Marcellah89 do 29 maa 2012 - 0:27

Ik werk via de detachering. Heb wel een fulltime contract en ook vaak opdrachten waar ik fulltime aan de slag kan! Ik merk inderdaad wel dat er steeds meer kleine contracten komen binnen de zorg. Erg jammer want zo verlies je de goede krachten die je wel nodig hebt in het veld!
Marcellah89
Marcellah89
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 297
Punten : 377
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeilijk werk vinden als verpleegkundige... Empty Re: Moeilijk werk vinden als verpleegkundige...

Bericht  patjuhhh do 29 maa 2012 - 2:20

Bij ons op het werk merk je het ook. Werk zelf als verzorgende met een contract van 28 uur, maar je ziet echt alleen maar kleine contracten. Ook bij ons.
patjuhhh
patjuhhh
Prater
Prater

Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeilijk werk vinden als verpleegkundige... Empty Re: Moeilijk werk vinden als verpleegkundige...

Bericht  SleepingBeauty do 29 maa 2012 - 8:58

Klopt er is wel veel werk, maar de uren worden heel erg versnipperd. Heel veel korte diensten. In thuiszorg zit je ook vaak met gebroken diensten. Wat met 32 uur echt niet lekker is.

Ik probeer het nu te redden door middel van 20 uur op contract en uitzendbureau/thuiszorg e.d. erbij.
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeilijk werk vinden als verpleegkundige... Empty Re: Moeilijk werk vinden als verpleegkundige...

Bericht  Happydobby ma 2 apr 2012 - 7:29

Bij ons in het verpleeghuis is werk zat, op onze afdeling staan nu 3 vacatures open, 24, 28 en 32 uur. Als ze niemand vinden komen we 84 uur per week te kort.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeilijk werk vinden als verpleegkundige... Empty Re: Moeilijk werk vinden als verpleegkundige...

Bericht  kwak ma 2 apr 2012 - 8:02

google eens op verpleegkundige Zwolle.
ik zocht toevallig daar in de buurt werk voor IG en ik kwam ook veel verpleegkundige vacatures tegen,
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeilijk werk vinden als verpleegkundige... Empty Re: Moeilijk werk vinden als verpleegkundige...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum