Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zijn hier ook meiden die moeilijk werk kunnen vinden?

+16
nijntje4
Alex
Starla
sanne-84
Bay
Ringling
Cheesegirl
Blond
mzcharlotte
Mermaid
loura
Arwyn
Discordia
patjuhhh
Magenta
SleepingBeauty
20 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Zijn hier ook meiden die moeilijk werk kunnen vinden? - Pagina 2 Empty Re: Zijn hier ook meiden die moeilijk werk kunnen vinden?

Bericht  Alex di 10 jul 2012 - 23:54

Ik ben ook alweer een tijdje aan het solliciteren. Drama!
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn hier ook meiden die moeilijk werk kunnen vinden? - Pagina 2 Empty Re: Zijn hier ook meiden die moeilijk werk kunnen vinden?

Bericht  nijntje4 wo 11 jul 2012 - 0:07

Hier hetzelfde... zit nu een maand zonder werk Sad
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn hier ook meiden die moeilijk werk kunnen vinden? - Pagina 2 Empty Re: Zijn hier ook meiden die moeilijk werk kunnen vinden?

Bericht  SleepingBeauty wo 11 jul 2012 - 0:19

Starla schreef:Sleepingbeauty, jij werkt omgeving Zwolle toch? Toen ik daar nog woonde werkte ik ook voor een uitzendbureau (creyfs medical) in de zorg, wat bij mij hielp was drammen (er vaak heen bellen of ze nog een dienst hebben), en soms als ik echt werk nodig had een niveau lager werken een dag (als verzorgende in de ouderenzorg of de gehandicaptenzorg), dan krijg je wel minder betaald, maar heb je tenminste iets. Ook is mijn ervaring dat als ze je naam kennen, ze eerder aan je denken als ze een dienst in de aanbieding hebben.

Ja dat klopt.
Inmiddels ben ik over stag gegaan en heb ik dus 2 uitzendbureuas's die ik inderdaad regelmatig mail.
En gelukkig heb nu tot mijn vakantie aardig wat werk dankzij de thuiszorg Laughing
Behalve deze week dan nog even...
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn hier ook meiden die moeilijk werk kunnen vinden? - Pagina 2 Empty Re: Zijn hier ook meiden die moeilijk werk kunnen vinden?

Bericht  SleepingBeauty wo 11 jul 2012 - 0:20

Magenta schreef:
Arwyn schreef:Ik ben vandaag maar weer even de uitzendbureaus hier langs gegaan, maar ze willen me niet eens inschrijven, zo weinig werk is er... Neutral
Ik zou callcenter werk kunnen gaan doen, maar daar houdt het ook mee op.

Ik zit ook al aan callcenter werk te denken, maar ik word geloof ik stapelgek als ik een hele dag achter een computerschermpje mensen moet gaan bellen. Of ik dat er dan voor over heb...

Ja lijkt me ook vreselijk, maar ja als het wat oprbrengt?
Beter dan niks dan, misschien voor een dag of 2 in de week anders?
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn hier ook meiden die moeilijk werk kunnen vinden? - Pagina 2 Empty Re: Zijn hier ook meiden die moeilijk werk kunnen vinden?

Bericht  Jeanette wo 11 jul 2012 - 1:46

sanne-84 schreef:Ik dacht eigenlijk dat er in de zorg nog wel wat werk te vinden was..



Ja, als je een uber klein contract wilt of als oproeper, maar vaste contracten vragen ze amper en al helemaal geen fulltime.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn hier ook meiden die moeilijk werk kunnen vinden? - Pagina 2 Empty Re: Zijn hier ook meiden die moeilijk werk kunnen vinden?

Bericht  Jeanette wo 11 jul 2012 - 1:47

Cheesegirl schreef:Ik heb dan wel een baan, maar geen baan in de richting waarin ik gestudeerd heb. Werk nu in een supermarkt, maar heb SPH gestudeerd.



Maar met SPH kun je veel kanten op hoor. Alhoewel je nu amper aan een fulltime contract komt, maar er is heus wel wat in te vinden.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn hier ook meiden die moeilijk werk kunnen vinden? - Pagina 2 Empty Re: Zijn hier ook meiden die moeilijk werk kunnen vinden?

Bericht  Magenta wo 11 jul 2012 - 1:50

SleepingBeauty schreef:
Magenta schreef:
Arwyn schreef:Ik ben vandaag maar weer even de uitzendbureaus hier langs gegaan, maar ze willen me niet eens inschrijven, zo weinig werk is er... Neutral
Ik zou callcenter werk kunnen gaan doen, maar daar houdt het ook mee op.

Ik zit ook al aan callcenter werk te denken, maar ik word geloof ik stapelgek als ik een hele dag achter een computerschermpje mensen moet gaan bellen. Of ik dat er dan voor over heb...

Ja lijkt me ook vreselijk, maar ja als het wat oprbrengt?
Beter dan niks dan, misschien voor een dag of 2 in de week anders?

Daar heb je gelijk in.
Magenta
Magenta
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 322
Punten : 396
Registratiedatum : 09-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn hier ook meiden die moeilijk werk kunnen vinden? - Pagina 2 Empty Re: Zijn hier ook meiden die moeilijk werk kunnen vinden?

Bericht  Alex wo 11 jul 2012 - 3:15

nijntje4 schreef:Hier hetzelfde... zit nu een maand zonder werk Zijn hier ook meiden die moeilijk werk kunnen vinden? - Pagina 2 1371890812

Ik ruim een jaar. silent
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn hier ook meiden die moeilijk werk kunnen vinden? - Pagina 2 Empty Re: Zijn hier ook meiden die moeilijk werk kunnen vinden?

Bericht  nijntje4 wo 11 jul 2012 - 3:49

Alex schreef:
nijntje4 schreef:Hier hetzelfde... zit nu een maand zonder werk Zijn hier ook meiden die moeilijk werk kunnen vinden? - Pagina 2 1371890812

Ik ruim een jaar. silent

Jeetje wat naar! Zover kan het bij mij niet eens komen want dan heb ik allang geen uitkering meer
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn hier ook meiden die moeilijk werk kunnen vinden? - Pagina 2 Empty Re: Zijn hier ook meiden die moeilijk werk kunnen vinden?

Bericht  Middleme wo 11 jul 2012 - 4:42

Arwyn en Chipp: in welke regio zoeken jullie werk? Als je op onderwijsvacaturebank kijkt staan er toch een aantal vacatures...

Ik heb gelukkig voor de start van het schooljaar een ziektevervanging en vrijwel zeker daarna een zwangerschapsvervanging...
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn hier ook meiden die moeilijk werk kunnen vinden? - Pagina 2 Empty Re: Zijn hier ook meiden die moeilijk werk kunnen vinden?

Bericht  Raindrop wo 11 jul 2012 - 4:42

Alex schreef:
nijntje4 schreef:Hier hetzelfde... zit nu een maand zonder werk Zijn hier ook meiden die moeilijk werk kunnen vinden? - Pagina 2 1371890812

Ik ruim een jaar. silent

Ik ben ook al een tijdje werkloos, vanaf september.. Heb in die maanden wel een korte opleiding gedaan maar was daar eind juni ook mee klaar.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn hier ook meiden die moeilijk werk kunnen vinden? - Pagina 2 Empty Re: Zijn hier ook meiden die moeilijk werk kunnen vinden?

Bericht  Gast wo 11 jul 2012 - 6:23

Ik ben ook al een tijdje werkloos. En ben het nu wel zat.

Mijn probleem is dat ik niet weet wat ik zoek. Ik weet dondersgoed wat ik niet wil. Maar wat ik wel wil?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn hier ook meiden die moeilijk werk kunnen vinden? - Pagina 2 Empty Re: Zijn hier ook meiden die moeilijk werk kunnen vinden?

Bericht  Arwyn wo 11 jul 2012 - 6:28

Maura: Dat is mij heel bekend, is heb ook geen flauw idee!
En omdat de Pabo toch vrij beperkt is qua doelgroep, heb ik ook niet echt veel opties..

Middleme: Ik woon in het noorden. Hier is het niet makkelijk, zelfs invalkrachten die nu al 3 of 4 jaar voor de vereniging werken, weten nog niet eens wat ze na de zomer kunnen verwachten..
De site die je noemt ken ik trouwens helemaal niet! Zal hem in de gaten houden.

Voor thuiszorg heb ik ook wel gekeken, maar ook niks. Er is zelfs in de schoonmaak niks te vinden hier!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn hier ook meiden die moeilijk werk kunnen vinden? - Pagina 2 Empty Re: Zijn hier ook meiden die moeilijk werk kunnen vinden?

Bericht  Cheesegirl wo 11 jul 2012 - 7:03

Jeanette schreef:
Cheesegirl schreef:Ik heb dan wel een baan, maar geen baan in de richting waarin ik gestudeerd heb. Werk nu in een supermarkt, maar heb SPH gestudeerd.



Maar met SPH kun je veel kanten op hoor. Alhoewel je nu amper aan een fulltime contract komt, maar er is heus wel wat in te vinden.
Ik begrijp dat je veel kanten op kunt met SPH en ik reageer ook op diverse vacatures. Alleen nemen ze mij niet aan omdat ik te weinig ervaring heb met de desbetreffende doelgroep. Je reactie komt een beetje over alsof ik er geen moeite voor doe ofzo.. confused
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn hier ook meiden die moeilijk werk kunnen vinden? - Pagina 2 Empty Re: Zijn hier ook meiden die moeilijk werk kunnen vinden?

Bericht  Gast wo 11 jul 2012 - 7:21

Arwyn schreef:Maura: Dat is mij heel bekend, is heb ook geen flauw idee!
En omdat de Pabo toch vrij beperkt is qua doelgroep, heb ik ook niet echt veel opties..

Voor thuiszorg heb ik ook wel gekeken, maar ook niks. Er is zelfs in de schoonmaak niks te vinden hier!

Daar had ik dus ook naar gekeken. Helemaal niets. Of het is zo belabberd (minimaal) qua uren, dat het niets uithaalt.

Vandaag een telefonisch interview gehad met een intercedente. Zij kon me enkel een callcenterbaan bieden met een zeer laag uurloon, geen reiskostenvergoeding en dat voor een rit van 100km per dag, zou betekenen dat ik er i.p.v. op vooruit, op achteruit zou gaan. Ik heb gezegd dat ik er even mijn gedachten over wil laten gaan. Maar ik ben bang dat het 'm niet gaat worden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn hier ook meiden die moeilijk werk kunnen vinden? - Pagina 2 Empty Re: Zijn hier ook meiden die moeilijk werk kunnen vinden?

Bericht  Arwyn wo 11 jul 2012 - 7:50

In G. zeker?
Dat is ook het enige dat ze voor mij hadden. Ook nog eens met de leuke regeling dat als je op de fiets komt, je 17ct per km krijgt, maar met ander vervoer maar 6ct met een max. van 2,40 per dag.. Voor 2,40 kan ik echt niet heen en weer hoor en op de fiets is het toch echt een beetje te ver.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn hier ook meiden die moeilijk werk kunnen vinden? - Pagina 2 Empty Re: Zijn hier ook meiden die moeilijk werk kunnen vinden?

Bericht  Gast wo 11 jul 2012 - 7:54

Arwyn schreef:In G. zeker?
Dat is ook het enige dat ze voor mij hadden. Ook nog eens met de leuke regeling dat als je op de fiets komt, je 17ct per km krijgt, maar met ander vervoer maar 6ct met een max. van 2,40 per dag.. Voor 2,40 kan ik echt niet heen en weer hoor en op de fiets is het toch echt een beetje te ver.

De BD toevallig?

Want voor de BD moest ik elke dag met de bus. Gedaan ook. Maar daar liep ik elke dag naar de halte, terwijl mijn auto mij riep vanaf de parkeerplaats. Zijn hier ook meiden die moeilijk werk kunnen vinden? - Pagina 2 394967

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn hier ook meiden die moeilijk werk kunnen vinden? - Pagina 2 Empty Re: Zijn hier ook meiden die moeilijk werk kunnen vinden?

Bericht  Jeanette wo 11 jul 2012 - 8:01

Cheesegirl schreef:
Jeanette schreef:
Cheesegirl schreef:Ik heb dan wel een baan, maar geen baan in de richting waarin ik gestudeerd heb. Werk nu in een supermarkt, maar heb SPH gestudeerd.



Maar met SPH kun je veel kanten op hoor. Alhoewel je nu amper aan een fulltime contract komt, maar er is heus wel wat in te vinden.
Ik begrijp dat je veel kanten op kunt met SPH en ik reageer ook op diverse vacatures. Alleen nemen ze mij niet aan omdat ik te weinig ervaring heb met de desbetreffende doelgroep. Je reactie komt een beetje over alsof ik er geen moeite voor doe ofzo.. confused

Oh nee, zo bedoelde ik het niet. Wink Kwam nogal verkeerd over dan haha, maar bedoel niet dat je er geen moeite voor zult doen. Maar is het niet iets om als oproeper bij een stichting (waar je bijv. stage hebt gelopen) aan de slag te gaan en zo ervaring op te doen en later intern te solliciteren? Dan ben je in ieder geval binnen. De stichting waar ik werk heeft nu ook geen externe vacatures (terwijl paar jaar terug echt heel veel was) en nu alleen intern. En het schijnt dat bijna alle stichtingen/werkplekken zo te werk gaan.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn hier ook meiden die moeilijk werk kunnen vinden? - Pagina 2 Empty Re: Zijn hier ook meiden die moeilijk werk kunnen vinden?

Bericht  Gast wo 11 jul 2012 - 8:09

Alex schreef:
nijntje4 schreef:Hier hetzelfde... zit nu een maand zonder werk Zijn hier ook meiden die moeilijk werk kunnen vinden? - Pagina 2 1371890812

Ik ruim een jaar. silent
Ben je alweer een jaar klaar met therapie?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn hier ook meiden die moeilijk werk kunnen vinden? - Pagina 2 Empty Re: Zijn hier ook meiden die moeilijk werk kunnen vinden?

Bericht  Arwyn wo 11 jul 2012 - 8:14

Maura schreef:
Arwyn schreef:In G. zeker?
Dat is ook het enige dat ze voor mij hadden. Ook nog eens met de leuke regeling dat als je op de fiets komt, je 17ct per km krijgt, maar met ander vervoer maar 6ct met een max. van 2,40 per dag.. Voor 2,40 kan ik echt niet heen en weer hoor en op de fiets is het toch echt een beetje te ver.

De BD toevallig?

Want voor de BD moest ik elke dag met de bus. Gedaan ook. Maar daar liep ik elke dag naar de halte, terwijl mijn auto mij riep vanaf de parkeerplaats. Zijn hier ook meiden die moeilijk werk kunnen vinden? - Pagina 2 394967

Onder andere.
Ook voor een paar telecom bedrijven, maar daar moest ik wel enig technisch inzicht voor hebben.. Zijn hier ook meiden die moeilijk werk kunnen vinden? - Pagina 2 394967
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn hier ook meiden die moeilijk werk kunnen vinden? - Pagina 2 Empty Re: Zijn hier ook meiden die moeilijk werk kunnen vinden?

Bericht  Gast wo 11 jul 2012 - 8:25

Arwyn schreef:
Maura schreef:
Arwyn schreef:In G. zeker?
Dat is ook het enige dat ze voor mij hadden. Ook nog eens met de leuke regeling dat als je op de fiets komt, je 17ct per km krijgt, maar met ander vervoer maar 6ct met een max. van 2,40 per dag.. Voor 2,40 kan ik echt niet heen en weer hoor en op de fiets is het toch echt een beetje te ver.

De BD toevallig?

Want voor de BD moest ik elke dag met de bus. Gedaan ook. Maar daar liep ik elke dag naar de halte, terwijl mijn auto mij riep vanaf de parkeerplaats. Zijn hier ook meiden die moeilijk werk kunnen vinden? - Pagina 2 394967

Onder andere.
Ook voor een paar telecom bedrijven, maar daar moest ik wel enig technisch inzicht voor hebben.. Zijn hier ook meiden die moeilijk werk kunnen vinden? - Pagina 2 394967

Och, dat kun je toch best? Gewoon de stekker eruit laten trekken of de batterij laten verwijderen en voor de rest is er training. smile

Ze zoeken trouwens wel iemand voor Z C.ollectief. Wellicht dat dit iets voor je is? Geen technisch inzicht nodig. Wel callcenter, maar goed betaald. En reiskosten zijn ook heel goed.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn hier ook meiden die moeilijk werk kunnen vinden? - Pagina 2 Empty Re: Zijn hier ook meiden die moeilijk werk kunnen vinden?

Bericht  Alex wo 11 jul 2012 - 8:28

Smikkell schreef:
Alex schreef:
nijntje4 schreef:Hier hetzelfde... zit nu een maand zonder werk Zijn hier ook meiden die moeilijk werk kunnen vinden? - Pagina 2 1371890812

Ik ruim een jaar. silent
Ben je alweer een jaar klaar met therapie?

Nee, maar ik ben vorig jaar maart ontslagen, zit sinds juni officieel in de WW, ben van januari tot nu in de ziektewet en ga vanaf 16 juli weer in de WW. Dus al ruim een jaar zonder werk.
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn hier ook meiden die moeilijk werk kunnen vinden? - Pagina 2 Empty Re: Zijn hier ook meiden die moeilijk werk kunnen vinden?

Bericht  Gast wo 11 jul 2012 - 8:35

Alex schreef:
Smikkell schreef:
Alex schreef:
nijntje4 schreef:Hier hetzelfde... zit nu een maand zonder werk Zijn hier ook meiden die moeilijk werk kunnen vinden? - Pagina 2 1371890812

Ik ruim een jaar. silent
Ben je alweer een jaar klaar met therapie?

Nee, maar ik ben vorig jaar maart ontslagen, zit sinds juni officieel in de WW, ben van januari tot nu in de ziektewet en ga vanaf 16 juli weer in de WW. Dus al ruim een jaar zonder werk.
Maar lijkt me dat de maanden dat je in therapie zat niet tellen. Pas vanaf dat je bent gaan zoeken naar een baan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn hier ook meiden die moeilijk werk kunnen vinden? - Pagina 2 Empty Re: Zijn hier ook meiden die moeilijk werk kunnen vinden?

Bericht  Arwyn wo 11 jul 2012 - 8:38

Maura schreef:
Arwyn schreef:
Ook voor een paar telecom bedrijven, maar daar moest ik wel enig technisch inzicht voor hebben.. Zijn hier ook meiden die moeilijk werk kunnen vinden? - Pagina 2 394967

Och, dat kun je toch best? Gewoon de stekker eruit laten trekken of de batterij laten verwijderen en voor de rest is er training. Zijn hier ook meiden die moeilijk werk kunnen vinden? - Pagina 2 561177

Ze zoeken trouwens wel iemand voor Z C.ollectief. Wellicht dat dit iets voor je is? Geen technisch inzicht nodig. Wel callcenter, maar goed betaald. En reiskosten zijn ook heel goed.

Haha, zover kom ik nog wel, maar vrees dat ze dat niet genoeg vinden Wink
Van ZC weet ik niks? Kan zo gauw ook niets vinden daarover. PM'etje? smile
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn hier ook meiden die moeilijk werk kunnen vinden? - Pagina 2 Empty Re: Zijn hier ook meiden die moeilijk werk kunnen vinden?

Bericht  Rouxxxe wo 11 jul 2012 - 8:44

Ik kan ook zeer moeilijk aan werk komen. Heb van de winter al een aantal maanden thuis gezeten, toen vond ik het al dramatisch. Daarna gelukkig weer een nieuwe baan gevonden die ik echt leuk vond, maar ook daar wordt nu helaas waarschijnlijk het contract niet verlengd vanwege bezuinigingen Cry Heb deze week er nog een gesprek over, maar het ziet er niet goed uit. Ben sinds een aantal weken ook weer begonnen met solliciteren, maarje krijgt voornamelijk te horen; jaaaa we krijgen zoooooveel reacties binnen blabla. Het is echt ontzettend lastig en ik ben heel bang of en hoe snel ik nu weer iets nieuws vind..
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn hier ook meiden die moeilijk werk kunnen vinden? - Pagina 2 Empty Re: Zijn hier ook meiden die moeilijk werk kunnen vinden?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum