Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zijn hier gezellige meiden (omgeving) Eindhoven?

4 plaatsers

Ga naar beneden

Zijn hier gezellige meiden (omgeving) Eindhoven? Empty Zijn hier gezellige meiden (omgeving) Eindhoven?

Bericht  suikerspin vr 7 dec 2012 - 3:26

Hi ladies,

Wie heeft er zin om gezellige dingen te ondernemen? Ik vind het leuk om te winkelen, ik houd van lekker eten (high tea-en, samen koken of ergens een hapje eten ergens of drankje doen), af en toe op stap (wel het liefste naar cafés enzo), reizen, weekendjes of dagjes weg gaan, gewoon op de bank filmpje kijken en flink theeleuten en kletsen en ik kan nog wel even doorgaan smile

Ik ben vrij ondernemend, 27 jaar oud, ik werk fulltime, en woon sinds kort samen met mijn vriend in Eindhoven. Vandaar ook dat ik hier of de omgeving van Eindhoven graag leuke meiden wil leren kennen.

Ik hoop op één (of meerdere) leuke reacties!

Liefs,
Suikerspin

suikerspin
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 9
Punten : 13
Registratiedatum : 09-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn hier gezellige meiden (omgeving) Eindhoven? Empty Re: Zijn hier gezellige meiden (omgeving) Eindhoven?

Bericht  Gast za 8 dec 2012 - 8:38

Er zijn hier een aantal meidn van omg eindhoven en we meeten ook maandelijks smile het zou leuk zijn als je ook een keer komt zo leren wij ook weer nieuwe mensen kennen.
Je kan daarvoor het eindhoven meeting topic in de gaten houden

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn hier gezellige meiden (omgeving) Eindhoven? Empty Re: Zijn hier gezellige meiden (omgeving) Eindhoven?

Bericht  Sam za 8 dec 2012 - 11:37

Ik kom ook uit de omgeving. Heb dezelfde interesses als jij. Misschien kunnen we een keer pben?
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn hier gezellige meiden (omgeving) Eindhoven? Empty Re: Zijn hier gezellige meiden (omgeving) Eindhoven?

Bericht  Oasis za 8 dec 2012 - 12:04

Ik ben 26 jaar, ook samenwonend in Eindhoven en kan mij vinden in jouw hobbies.
Lijkt mij leuk eens te PM'en met je! Als je dat ook wilt, stuur mij maar een berichtje smile
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn hier gezellige meiden (omgeving) Eindhoven? Empty Re: Zijn hier gezellige meiden (omgeving) Eindhoven?

Bericht  Truttebol di 11 dec 2012 - 10:06

Ook ik woon sinds twee jaar in E.indhoven. Ben 25 jaar, woon samen met mijn vriend en hond.
Ik deel je hobbies en werk 32 uur per week in de zorg.
Truttebol
Truttebol
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 208
Punten : 239
Registratiedatum : 05-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn hier gezellige meiden (omgeving) Eindhoven? Empty Re: Zijn hier gezellige meiden (omgeving) Eindhoven?

Bericht  suikerspin wo 12 dec 2012 - 3:18

Lily schreef:Er zijn hier een aantal meidn van omg eindhoven en we meeten ook maandelijks Zijn hier gezellige meiden (omgeving) Eindhoven? 561177 het zou leuk zijn als je ook een keer komt zo leren wij ook weer nieuwe mensen kennen.
Je kan daarvoor het eindhoven meeting topic in de gaten houden

Thanks Lily voor je reactie. Ik ben alleen niet zo van de meetings, te spannend, helemaal als jullie elkaar al kennen. Vind het ook fijner om 1 op 1 met iemand te meeten. Alhoewel het natuurlijk wel leuk en gezellig is, maar nee denk niet dat ik dat durf..Wink

suikerspin
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 9
Punten : 13
Registratiedatum : 09-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn hier gezellige meiden (omgeving) Eindhoven? Empty Re: Zijn hier gezellige meiden (omgeving) Eindhoven?

Bericht  suikerspin wo 12 dec 2012 - 3:37

Ik maak deze week even tijd voor wat pb'tjes Very Happy Thanks voor de reacties tot nu toe!

suikerspin
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 9
Punten : 13
Registratiedatum : 09-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn hier gezellige meiden (omgeving) Eindhoven? Empty Re: Zijn hier gezellige meiden (omgeving) Eindhoven?

Bericht  suikerspin do 13 dec 2012 - 1:34

suikerspin schreef:Ik maak deze week even tijd voor wat pb'tjes Very Happy Thanks voor de reacties tot nu toe!

Pb'tjes verzonden Wink

suikerspin
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 9
Punten : 13
Registratiedatum : 09-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn hier gezellige meiden (omgeving) Eindhoven? Empty Re: Zijn hier gezellige meiden (omgeving) Eindhoven?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum