Zijn hier gezellige meiden (omgeving) Eindhoven?
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Zijn hier gezellige meiden (omgeving) Eindhoven?
Hi ladies,
Wie heeft er zin om gezellige dingen te ondernemen? Ik vind het leuk om te winkelen, ik houd van lekker eten (high tea-en, samen koken of ergens een hapje eten ergens of drankje doen), af en toe op stap (wel het liefste naar cafés enzo), reizen, weekendjes of dagjes weg gaan, gewoon op de bank filmpje kijken en flink theeleuten en kletsen en ik kan nog wel even doorgaan
Ik ben vrij ondernemend, 27 jaar oud, ik werk fulltime, en woon sinds kort samen met mijn vriend in Eindhoven. Vandaar ook dat ik hier of de omgeving van Eindhoven graag leuke meiden wil leren kennen.
Ik hoop op één (of meerdere) leuke reacties!
Liefs,
Suikerspin
Wie heeft er zin om gezellige dingen te ondernemen? Ik vind het leuk om te winkelen, ik houd van lekker eten (high tea-en, samen koken of ergens een hapje eten ergens of drankje doen), af en toe op stap (wel het liefste naar cafés enzo), reizen, weekendjes of dagjes weg gaan, gewoon op de bank filmpje kijken en flink theeleuten en kletsen en ik kan nog wel even doorgaan
Ik ben vrij ondernemend, 27 jaar oud, ik werk fulltime, en woon sinds kort samen met mijn vriend in Eindhoven. Vandaar ook dat ik hier of de omgeving van Eindhoven graag leuke meiden wil leren kennen.
Ik hoop op één (of meerdere) leuke reacties!
Liefs,
Suikerspin
suikerspin- Zwijger
- Aantal berichten : 9
Punten : 13
Registratiedatum : 09-11-12
Re: Zijn hier gezellige meiden (omgeving) Eindhoven?
Er zijn hier een aantal meidn van omg eindhoven en we meeten ook maandelijks het zou leuk zijn als je ook een keer komt zo leren wij ook weer nieuwe mensen kennen.
Je kan daarvoor het eindhoven meeting topic in de gaten houden
Gast- Gast
Ik kom ook uit de omgeving. Heb dezelfde interesses als jij. Misschien kunnen we een keer pben?
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
Ik ben 26 jaar, ook samenwonend in Eindhoven en kan mij vinden in jouw hobbies.
Lijkt mij leuk eens te PM'en met je! Als je dat ook wilt, stuur mij maar een berichtje
Lijkt mij leuk eens te PM'en met je! Als je dat ook wilt, stuur mij maar een berichtje
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10
Ook ik woon sinds twee jaar in E.indhoven. Ben 25 jaar, woon samen met mijn vriend en hond.
Ik deel je hobbies en werk 32 uur per week in de zorg.
Ik deel je hobbies en werk 32 uur per week in de zorg.
Truttebol- Fluisteraar
- Aantal berichten : 208
Punten : 239
Registratiedatum : 05-10-11
Lily schreef:Er zijn hier een aantal meidn van omg eindhoven en we meeten ook maandelijks het zou leuk zijn als je ook een keer komt zo leren wij ook weer nieuwe mensen kennen.
Thanks Lily voor je reactie. Ik ben alleen niet zo van de meetings, te spannend, helemaal als jullie elkaar al kennen. Vind het ook fijner om 1 op 1 met iemand te meeten. Alhoewel het natuurlijk wel leuk en gezellig is, maar nee denk niet dat ik dat durf..
suikerspin- Zwijger
Ik maak deze week even tijd voor wat pb'tjes Thanks voor de reacties tot nu toe!
suikerspin- Zwijger
suikerspin schreef:Ik maak deze week even tijd voor wat pb'tjes Thanks voor de reacties tot nu toe!
Pb'tjes verzonden
suikerspin- Zwijger
Soortgelijke onderwerpen
» Gezellige meiden Eindhoven
» Gezellige meiden omgeving Wierden
» Gezellige meiden omgeving Arnhem?
» Gezellige meiden omgeving Breda gezocht!
» Gezellige meiden, omgeving Hoorn, Purmerend, Heerhugowaard..
» Gezellige meiden omgeving Wierden
» Gezellige meiden omgeving Arnhem?
» Gezellige meiden omgeving Breda gezocht!
» Gezellige meiden, omgeving Hoorn, Purmerend, Heerhugowaard..
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: