Huh topic van PB weg?
+31
Atelier Madame
Steep
Gympie
Toet
Mamsie
Alex
Bazinga
Lenster
SuperGrover
Lejow
Bubbelicious
Blond
Jeanette
nina
Snoes
Pompoen
Blair
June
Burgemeester Nicky
M@niek
Zora
Antibes
Sylvana
Kowalski
SoGood
Susan
Poubelle
Paper Crown
_Nina
Ibbeltje
Monte
35 plaatsers
Pagina 10 van 15
Pagina 10 van 15 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 15
Re: Huh topic van PB weg?
Antibes schreef:SuperGrover schreef:Stofzuiger schreef:Mag gerust hoor, dat krijgen we nog meer actie hierAntibes schreef:Tien pagina's zelfs, tjesus, ik wilde niet overdrijven..
Yes! ik begin wel: Dit is echt de meest domme discussie die ik ooit gehoord heb, compleet hersenloos.
Dat vind ik dus ook, kijk, toen ik begon en met Statler bezig was, toen GING het tenminste nog ergens over.
Ja en ik was het helemaal met je eens. Trouwen?
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Oeh, mag ik een aantal mensen die aan die omschrijving voldoen nomineren tot het alleen nog maar meelezen ipv reageren?SuperGrover schreef:Stofzuiger schreef:Meelezen, en vanalles denken maar niet reageren, da's pas hersenloos.SuperGrover schreef:Stofzuiger schreef:Mag gerust hoor, dat krijgen we nog meer actie hierAntibes schreef:Tien pagina's zelfs, tjesus, ik wilde niet overdrijven..
Yes! ik begin wel: Dit is echt de meest domme discussie die ik ooit gehoord heb, compleet hersenloos.
Nou, als je alleen maar onzinmeuk kan spuwen, kun je beter je hersenloze kop houden toch
Gast- Gast
Ibbeltje schreef:Tris schreef:Sweet Jezus on a stick, volgens mij moet iedereen z'n tamponnetje even verwisselen?
PrinsesBo; als je dit leest, zoek me op, op FB! Want dat wilde ik je nog vragen en nu ben je dus weg, bitch.
Volgens mij heeft ze geen fb?? Iig voorheen niet volgens mij? Zal ik haar anders smsen?
Ja doe maar!
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Stofzuiger schreef:Het is gewoon bij genant zo vaak als dit topic geopend worden door mensen die alleen lezen en niet reageren. Zo blijft het saai
Ik vind het gênant dat mensen dit al een rel noemen.
Gast- Gast
Mermaid Forest schreef:MeestTris schreef:Sweet Jezus on a stick, volgens mij moet iedereen z'n tamponnetje even verwisselen?genialekansloze opmerking van dit topic
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Stofzuiger schreef:Oeh, mag ik een aantal mensen die aan die omschrijving voldoen nomineren tot het alleen nog maar meelezen ipv reageren?SuperGrover schreef:Stofzuiger schreef:Meelezen, en vanalles denken maar niet reageren, da's pas hersenloos.SuperGrover schreef:Stofzuiger schreef:Mag gerust hoor, dat krijgen we nog meer actie hierAntibes schreef:Tien pagina's zelfs, tjesus, ik wilde niet overdrijven..
Nou, als je alleen maar onzinmeuk kan spuwen, kun je beter je hersenloze kop houden toch
Ja graag, bring it on!
SuperGrover- Ratel
Luce schreef:Stofzuiger schreef:Het is gewoon bij genant zo vaak als dit topic geopend worden door mensen die alleen lezen en niet reageren. Zo blijft het saai
Gast- Gast
Antibes schreef:SuperGrover schreef:Stofzuiger schreef:Mag gerust hoor, dat krijgen we nog meer actie hierAntibes schreef:Tien pagina's zelfs, tjesus, ik wilde niet overdrijven..
Dat vind ik dus ook, kijk, toen ik begon en met Statler bezig was, toen GING het tenminste nog ergens over.
Jammer man, die zinvolle discussie heb ik gemist
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Dan heb ik gewoon geen humorAlex schreef:Mermaid Forest schreef:MeestTris schreef:Sweet Jezus on a stick, volgens mij moet iedereen z'n tamponnetje even verwisselen?genialekansloze opmerking van dit topic
Gast- Gast
Ik ben ook altijd te laat voor leuke topics en 'relletjes'.
Alex- Ratel
Mermaid Forest schreef:Meest geniale opmerking van dit topicTris schreef:Sweet Jezus on a stick, volgens mij moet iedereen z'n tamponnetje even verwisselen?
Vind je? Ik vind niets zo uitgekauwd als menstruatie-opmerkingen als mensen een beetje lopen te zeiken. Alsof dat altijd alleen maar mag als je leegloopt.
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Kowalski schreef:Antibes schreef:SuperGrover schreef:Stofzuiger schreef:Mag gerust hoor, dat krijgen we nog meer actie hierAntibes schreef:Tien pagina's zelfs, tjesus, ik wilde niet overdrijven..
Laten we een nieuwe starten! jij begint
Lenster- Fluisteraar
- Aantal berichten : 252
Punten : 452
Registratiedatum : 17-11-10
Ja joh, had je nog iets van kunnen lerenKowalski schreef:Antibes schreef:SuperGrover schreef:Stofzuiger schreef:Mag gerust hoor, dat krijgen we nog meer actie hierAntibes schreef:Tien pagina's zelfs, tjesus, ik wilde niet overdrijven..
Gast- Gast
Ik snap der geen bal meer van
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Antibes schreef:Mermaid Forest schreef:Meest geniale opmerking van dit topicTris schreef:Sweet Jezus on a stick, volgens mij moet iedereen z'n tamponnetje even verwisselen?
Vind je? Ik vind niets zo uitgekauwd als menstruatie-opmerkingen als mensen een beetje lopen te zeiken. Alsof dat altijd alleen maar mag als je leegloopt.
Eens ja.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Luce schreef:Stofzuiger schreef:Het is gewoon bij genant zo vaak als dit topic geopend worden door mensen die alleen lezen en niet reageren. Zo blijft het saai
Gelukkig ben ik niet de enige..
Antibes- Ratel
Antibes schreef:Mermaid Forest schreef:Meest geniale opmerking van dit topicTris schreef:Sweet Jezus on a stick, volgens mij moet iedereen z'n tamponnetje even verwisselen?
Mijn gedachte. Evenals de zwangerschapshormonen-opmerkingen
Alex- Ratel
Ja dat is inderdaad wel een beetje waar. Maar ik vond het grappig niet te serieus oppakken.Susan schreef:Antibes schreef:Mermaid Forest schreef:Meest geniale opmerking van dit topicTris schreef:Sweet Jezus on a stick, volgens mij moet iedereen z'n tamponnetje even verwisselen?
Eens ja.
Laatst aangepast door Mermaid Forest op zo 8 jul 2012 - 8:25; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Luce schreef:Stofzuiger schreef:Het is gewoon bij genant zo vaak als dit topic geopend worden door mensen die alleen lezen en niet reageren. Zo blijft het saai
Ja, nou, ik ben nou echt niet zo'n gigantische Vivaforum fan ofzo. Maar daar ja je tenminste wel gewoon wat zeggen zonder dat er meteen iemand jankend in het midden springt dat we 'op moetuh houwuuuuhhh!'
Doet me denken aan die vage knakker die op YouTube zat te janken dat ze Britney Spears niet zo moesten pesten.
Gast- Gast
Ik ben niet ongesteld, ik ben gewoon van karakter zeikerig.Antibes schreef:Mermaid Forest schreef:Meest geniale opmerking van dit topicTris schreef:Sweet Jezus on a stick, volgens mij moet iedereen z'n tamponnetje even verwisselen?
Gast- Gast
SuperGrover schreef:Antibes schreef:SuperGrover schreef:Stofzuiger schreef:Mag gerust hoor, dat krijgen we nog meer actie hierAntibes schreef:Tien pagina's zelfs, tjesus, ik wilde niet overdrijven..
Aangezien ik toch waarschijnlijk nooit een even slimme mán ga vinden, ja graag!
Antibes- Ratel
Susan schreef:Antibes schreef:Mermaid Forest schreef:Meest geniale opmerking van dit topicTris schreef:Sweet Jezus on a stick, volgens mij moet iedereen z'n tamponnetje even verwisselen?
Eens ja.
Ik ook.
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Ik ben niet ongesteld, ik ben gewoon van karakter zeikerig.
Zelfkennis!
Alex- Ratel
Stofzuiger schreef:Ja joh, had je nog iets van kunnen lerenKowalski schreef:Antibes schreef:SuperGrover schreef:Stofzuiger schreef:Mag gerust hoor, dat krijgen we nog meer actie hierAntibes schreef:Tien pagina's zelfs, tjesus, ik wilde niet overdrijven..
Ik neem aan dat je dat bedoelt als: ja jíj had daar nog iets van kunnen leren... voor de verandering? :p
SuperGrover- Ratel
Antibes schreef:SuperGrover schreef:Antibes schreef:SuperGrover schreef:Stofzuiger schreef:Mag gerust hoor, dat krijgen we nog meer actie hierAntibes schreef:Tien pagina's zelfs, tjesus, ik wilde niet overdrijven..
Aangezien ik toch waarschijnlijk nooit een even slimme mán ga vinden, ja graag!
Mooi, hoe zit jij komende vrijdag?
SuperGrover- Ratel
Pagina 10 van 15 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 15
Pagina 10 van 15
Permissies van dit forum: