Huh topic van PB weg?
+31
Atelier Madame
Steep
Gympie
Toet
Mamsie
Alex
Bazinga
Lenster
SuperGrover
Lejow
Bubbelicious
Blond
Jeanette
nina
Snoes
Pompoen
Blair
June
Burgemeester Nicky
M@niek
Zora
Antibes
Sylvana
Kowalski
SoGood
Susan
Poubelle
Paper Crown
_Nina
Ibbeltje
Monte
35 plaatsers
Pagina 6 van 15
Pagina 6 van 15 • 1 ... 5, 6, 7 ... 10 ... 15
Re: Huh topic van PB weg?
Statler schreef:Als ik in haar schoenen zou staan, ja, dan bepaal ik dat ik wel wat anders aan mijn hoofd zou hebben dan het forum.Babydoll schreef:Statler schreef:Babydoll schreef:Jullie zijn zelf ook allemaal op dreef zeg, jullie zouden zowat detectives kunnen zijn "nee om 13:00 heeft ze haar topic laten sluiten en haar account, dus dan kan ze niet om 14:00 in het ziekenhuis liggen, en en en". Zo als er mensen zijn die t moeten laten gaan, zijn t wel de mensen die door blijven gaan, enne, pas vooral op voor jullie bloeddruk he.
Jeez.
Dat zegt niemand. Hooguit dat je om 13:00 met een mogelijke hartaanval wel wat anders aan je hoofd hebt.
En dat bepaal jij? Wat zij aan haar hoofd heeft? Altijd die onzinnige discussies om iets totaal onschuldigs, soms lijkt het wel alsof mensen hier uit elk klein vermoeden meteen een "leugen" zien of desnoods willen zien. Laat iemand in zijn of haar waarde en ga er niet op door op deze kinderachtige manier, so what dat zij haar account laat verwijderen om "zoiets kleins", jullie blijven toch ook door kwaken om "zoiets kleins"?
Denk om je hart, Babydoll.
"Als ik in haar schoenen zou staan", maar hey, dat sta je niet. En mij pak je niet met die onzinnige lines hoor, helaas zul je daarvoor beter je best moeten doen, Statler.
Blair- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10
't Is je eigen onzinnige line.
_Nina- Prater
- Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12
Prima, ga vooral door met muggenziften, als je je daardoor beter voelt.
Blair- Kletskop
Prima, als jij dit als muggenziften ziet? Mij onzinnige lines verwijten die ik hooguit van jou gekopieerd heb? Moet niet gekker worden, zeg.Babydoll schreef:Prima, ga vooral door met muggenziften, als je je daardoor beter voelt.
_Nina- Prater
En weet je, dat is ook meteen de reden dat ik hoe langer hoe meer klaar ben met dit forum. Het moet allemaal maar pais en vree zijn. Well, newsflash, in het dagelijks leven doe je ook niet tegen iedereen even aardig. In het dagelijks leven worden twijfels over een verhaal ook niet maar in de doofpot gestopt.
_Nina- Prater
Ach gut.
Blair- Kletskop
Ach, beter dat er over je gepraat wordt dan dat er niet meer over je gepraat kán worden.
Ik doe er alleen niet aan mee.
Ik doe er alleen niet aan mee.
Gast- Gast
Dat kan gewoon aan TNT liggen, hoor!Smikkell schreef:Ibbel, tip, de vorige keer dat je boodschapper speelde liep het ook anders af.. (Bungel is nogsteeds kwijt)
Gast- Gast
Statler schreef:Ik vind het ergens maar vermakelijk, niet de klachten die ze heeft, maar de manier waarop ze dit allemaal aanpakt wel. Ik ruik sensatie en moet oppassen nu niet de sensatiezoeker uit te gaan hangen, merk ik
Ik zie de sensatie niet zo goed, ik vind het eerder rot voor PrinsesBo dat ze zoveel last van haar hart heeft en snap dan ook niet dat iedereen zich zo opwindt omdat ze haar profiel verwijderd heeft, laat haar lekker, ze heeft nu wel even meer aan haar hoofd.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Krijgen we de discussie weer over wat als een 'bekend' iemand..
Ik ben weg!
Ikke niesnapnie, PB was toch best een bekend 'iemand'?
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Eens. Ik vind het knap dat andere mensen kunnen oordelen over wat ze om 13u nog heeft gedaan en wat ze om 14u nog heeft gedaan. Alsof iedereen hier allemaal zo goed weet wat er in haar omging en hoe zij zich precies voelde.Pippa schreef:Statler schreef:Ik vind het ergens maar vermakelijk, niet de klachten die ze heeft, maar de manier waarop ze dit allemaal aanpakt wel. Ik ruik sensatie en moet oppassen nu niet de sensatiezoeker uit te gaan hangen, merk ik
Ik zie de sensatie niet zo goed, ik vind het eerder rot voor PrinsesBo dat ze zoveel last van haar hart heeft en snap dan ook niet dat iedereen zich zo opwindt omdat ze haar profiel verwijderd heeft, laat haar lekker, ze heeft nu wel even meer aan haar hoofd.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Precies Snoes.
Blijkbaar kunnen mensen dat
Blijkbaar kunnen mensen dat
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Statler schreef:En weet je, dat is ook meteen de reden dat ik hoe langer hoe meer klaar ben met dit forum. Het moet allemaal maar pais en vree zijn. Well, newsflash, in het dagelijks leven doe je ook niet tegen iedereen even aardig. In het dagelijks leven worden twijfels over een verhaal ook niet maar in de doofpot gestopt.
Zeg, je verwijdert je account toch niet om een Babydoll die eens in het jaar een keer haar ongezouten mening komt geven? Jij blijft hoor
Gast- Gast
Luce schreef:Statler schreef:En weet je, dat is ook meteen de reden dat ik hoe langer hoe meer klaar ben met dit forum. Het moet allemaal maar pais en vree zijn. Well, newsflash, in het dagelijks leven doe je ook niet tegen iedereen even aardig. In het dagelijks leven worden twijfels over een verhaal ook niet maar in de doofpot gestopt.
Zeg, je verwijdert je account toch niet om een Babydoll die eens in het jaar een keer haar ongezouten mening komt geven? Jij blijft hoor
O ja want nu heeft Babydoll het gedaan inderdaad
Gast- Gast
Nee ik ga niet weg, maar ik vraag me soms wel af waarom ik hier überhaupt nog kom.. Wie was jij voorheen eigenlijk? Ik heb nog niet alle naamswijzigingen doorLuce schreef:Statler schreef:En weet je, dat is ook meteen de reden dat ik hoe langer hoe meer klaar ben met dit forum. Het moet allemaal maar pais en vree zijn. Well, newsflash, in het dagelijks leven doe je ook niet tegen iedereen even aardig. In het dagelijks leven worden twijfels over een verhaal ook niet maar in de doofpot gestopt.
_Nina- Prater
Goh jammer dat ze helemaal weg is.
Ik leefde namelijk heel erg mee vanmorgen.
Ik leefde namelijk heel erg mee vanmorgen.
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Pippa schreef:Luce schreef:Statler schreef:En weet je, dat is ook meteen de reden dat ik hoe langer hoe meer klaar ben met dit forum. Het moet allemaal maar pais en vree zijn. Well, newsflash, in het dagelijks leven doe je ook niet tegen iedereen even aardig. In het dagelijks leven worden twijfels over een verhaal ook niet maar in de doofpot gestopt.
O ja? Het is dat jij het zegt dan
Gast- Gast
Ooohhh daar was je dus!
_Nina- Prater
Nee hoor. Tijd postte ze zelf in haar topic en Ibbel plaatst dat ze vanaf 14 in ziekenhuis lag, terwijl ze toen nog postte en niet bij HA was geweest. Valt niets zelf aan in te vullen.Snoes schreef:Eens. Ik vind het knap dat andere mensen kunnen oordelen over wat ze om 13u nog heeft gedaan en wat ze om 14u nog heeft gedaan. Alsof iedereen hier allemaal zo goed weet wat er in haar omging en hoe zij zich precies voelde.Pippa schreef:Statler schreef:Ik vind het ergens maar vermakelijk, niet de klachten die ze heeft, maar de manier waarop ze dit allemaal aanpakt wel. Ik ruik sensatieg
en moet oppassen nu niet de sensatiezoeker uit te gaan hangen, merk ik
Gast- Gast
Luce schreef:Pippa schreef:Luce schreef:Statler schreef:En weet je, dat is ook meteen de reden dat ik hoe langer hoe meer klaar ben met dit forum. Het moet allemaal maar pais en vree zijn. Well, newsflash, in het dagelijks leven doe je ook niet tegen iedereen even aardig. In het dagelijks leven worden twijfels over een verhaal ook niet maar in de doofpot gestopt.
O ja? Het is dat jij het zegt dan
Boehoe. Moet ik nu ook mijn account sluiten?
Blair- Kletskop
Oh Dat doe je toch wel weer een keer. Alles drastisch verwijderen en je vervolgens weer overal aanmelden.
Gast- Gast
Die 14u kan toch een ruwe schatting zijn? Misschien was het wel 14u30, maar wat dan nog? Ik vind dat sommigen hier behoorlijk veel zelf invullen over de situatie rondom PB. Er is niemand die weet hoe ze zich écht voelt/voelde en wat er écht in haar omging, buiten zijzelf.Smikkell schreef:Nee hoor. Tijd postte ze zelf in haar topic en Ibbel plaatst dat ze vanaf 14 in ziekenhuis lag, terwijl ze toen nog postte en niet bij HA was geweest. Valt niets zelf aan in te vullen.Snoes schreef:Eens. Ik vind het knap dat andere mensen kunnen oordelen over wat ze om 13u nog heeft gedaan en wat ze om 14u nog heeft gedaan. Alsof iedereen hier allemaal zo goed weet wat er in haar omging en hoe zij zich precies voelde.Pippa schreef:Statler schreef:Ik vind het ergens maar vermakelijk, niet de klachten die ze heeft, maar de manier waarop ze dit allemaal aanpakt wel. Ik ruik sensatieg
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Smikkell schreef:Nee hoor. Tijd postte ze zelf in haar topic en Ibbel plaatst dat ze vanaf 14 in ziekenhuis lag, terwijl ze toen nog postte en niet bij HA was geweest. Valt niets zelf aan in te vullen.Snoes schreef:Eens. Ik vind het knap dat andere mensen kunnen oordelen over wat ze om 13u nog heeft gedaan en wat ze om 14u nog heeft gedaan. Alsof iedereen hier allemaal zo goed weet wat er in haar omging en hoe zij zich precies voelde.Pippa schreef:Statler schreef:Ik vind het ergens maar vermakelijk, niet de klachten die ze heeft, maar de manier waarop ze dit allemaal aanpakt wel. Ik ruik sensatieg
Smik jeetje zeg ik zeg 14.00 maar het zal niet precies 14.00 geweest zijn. Je kan achter alles iets zoeken.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Luce schreef:Oh Dat doe je toch wel weer een keer. Alles drastisch verwijderen en je vervolgens weer overal aanmelden.
Heb altijd dit account hier gehad hoor. Als ik er ff geen zin in heb kom ik gewoon niet, daarvoor sluit ik mijn account niet.
Blair- Kletskop
Pagina 6 van 15 • 1 ... 5, 6, 7 ... 10 ... 15
Pagina 6 van 15
Permissies van dit forum: