Huh topic van PB weg?
+31
Atelier Madame
Steep
Gympie
Toet
Mamsie
Alex
Bazinga
Lenster
SuperGrover
Lejow
Bubbelicious
Blond
Jeanette
nina
Snoes
Pompoen
Blair
June
Burgemeester Nicky
M@niek
Zora
Antibes
Sylvana
Kowalski
SoGood
Susan
Poubelle
Paper Crown
_Nina
Ibbeltje
Monte
35 plaatsers
Pagina 11 van 15
Pagina 11 van 15 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15
Re: Huh topic van PB weg?
SuperGrover schreef:Stofzuiger schreef:Ja joh, had je nog iets van kunnen lerenKowalski schreef:Antibes schreef:SuperGrover schreef:Stofzuiger schreef:Mag gerust hoor, dat krijgen we nog meer actie hierAntibes schreef:Tien pagina's zelfs, tjesus, ik wilde niet overdrijven..
Yes! ik begin wel: Dit is echt de meest domme discussie die ik ooit gehoord heb, compleet hersenloos.
Dat vind ik dus ook, kijk, toen ik begon en met Statler bezig was, toen GING het tenminste nog ergens over.
Jammer man, die zinvolle discussie heb ik gemist
Ik neem aan dat je dat bedoelt als: ja jíj had daar nog iets van kunnen leren... voor de verandering? :p
Ik kan nog veel leren hoor!
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Luce schreef:Stofzuiger schreef:Luce schreef:Stofzuiger schreef:Het is gewoon bij genant zo vaak als dit topic geopend worden door mensen die alleen lezen en niet reageren. Zo blijft het saai
Ik vind het gênant dat mensen dit al een rel noemen.
Ja, nou, ik ben nou echt niet zo'n gigantische Vivaforum fan ofzo. Maar daar ja je tenminste wel gewoon wat zeggen zonder dat er meteen iemand jankend in het midden springt dat we 'op moetuh houwuuuuhhh!'
Doet me denken aan die vage knakker die op YouTube zat te janken dat ze Britney Spears niet zo moesten pesten.
Wellicht moet ik ook daar eens gaan kijken. Ik vind het hier nog wel prettig dat ik iig van een aantal mensen "weet" wie het zijn. Ik ben best wel ongeinteresseerd wat dat betreft, dus dat duurt wel even. Maar ik heb af en toe ook het idee dat op dit nieuwe forum steeds burgerlijker en braver wordt en inderdaad alles gelijk in de kiem gesmoord moet worden. Volgens mij verschuift de verhouding mensen die mijn kritische mening kunnen waarderen vs. mensen die sowieso niet van kritische meningen houden steeds verder..
Laatst aangepast door Antibes op zo 8 jul 2012 - 8:27; in totaal 1 keer bewerkt
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Uiteraard, moet ik echt alles uitleggen? Zucht...SuperGrover schreef:Stofzuiger schreef:Ja joh, had je nog iets van kunnen lerenKowalski schreef:Antibes schreef:SuperGrover schreef:Stofzuiger schreef:Mag gerust hoor, dat krijgen we nog meer actie hierAntibes schreef:Tien pagina's zelfs, tjesus, ik wilde niet overdrijven..
Yes! ik begin wel: Dit is echt de meest domme discussie die ik ooit gehoord heb, compleet hersenloos.
Dat vind ik dus ook, kijk, toen ik begon en met Statler bezig was, toen GING het tenminste nog ergens over.
Jammer man, die zinvolle discussie heb ik gemist
Ik neem aan dat je dat bedoelt als: ja jíj had daar nog iets van kunnen leren... voor de verandering? :p
Gast- Gast
Ibbeltje schreef:Tris schreef:Sweet Jezus on a stick, volgens mij moet iedereen z'n tamponnetje even verwisselen?
PrinsesBo; als je dit leest, zoek me op, op FB! Want dat wilde ik je nog vragen en nu ben je dus weg, bitch.
Volgens mij heeft ze geen fb?? Iig voorheen niet volgens mij? Zal ik haar anders smsen?
Gast- Gast
Ik weet niet, ik loop doorgaans wel leeg als ik zeik. Tenminste, als ik achterom in de pot kijk, dan lijkt het daar wel op. Is vast geen appelsapAntibes schreef:Mermaid Forest schreef:Meest geniale opmerking van dit topicTris schreef:Sweet Jezus on a stick, volgens mij moet iedereen z'n tamponnetje even verwisselen?
Vind je? Ik vind niets zo uitgekauwd als menstruatie-opmerkingen als mensen een beetje lopen te zeiken. Alsof dat altijd alleen maar mag als je leegloopt.
_Nina- Prater
- Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12
SuperGrover schreef:Antibes schreef:SuperGrover schreef:Antibes schreef:SuperGrover schreef:Stofzuiger schreef:Mag gerust hoor, dat krijgen we nog meer actie hierAntibes schreef:Tien pagina's zelfs, tjesus, ik wilde niet overdrijven..
Ja en ik was het helemaal met je eens. Trouwen?
Aangezien ik toch waarschijnlijk nooit een even slimme mán ga vinden, ja graag!
Mooi, hoe zit jij komende vrijdag?
Moet wel lukken!
Antibes- Ratel
Antibes schreef:Luce schreef:Stofzuiger schreef:Luce schreef:Stofzuiger schreef:Het is gewoon bij genant zo vaak als dit topic geopend worden door mensen die alleen lezen en niet reageren. Zo blijft het saai
Ja, nou, ik ben nou echt niet zo'n gigantische Vivaforum fan ofzo. Maar daar ja je tenminste wel gewoon wat zeggen zonder dat er meteen iemand jankend in het midden springt dat we 'op moetuh houwuuuuhhh!'
Doet me denken aan die vage knakker die op YouTube zat te janken dat ze Britney Spears niet zo moesten pesten.
Wellicht moet ik ook daar eens gaan kijken. Ik vind het hier nog wel prettig dat ik iig van een aantal mensen "weet" wie het zijn. Ik ben best wel ongeinteresseerd wat dat betreft, dus dat duurt wel even. Maar ik heb af en toe ook het idee dat op dit nieuwe forum steeds burgerlijker en braver wordt en inderdaad alles gelijk in de kiem gesmoord moet worden. Volgens mij verschuift de verhouding mensen die mijn kritische mening kunnen waarderen vs. mensen die sowieso niet van kritische meningen houden steeds verder..
pff Antibes, heb je nu je bericht aangepast? Om het sociaal wenselijker te maken, of wat? :p
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Oeh, PM, FB en sms? Super hip!Smikkell schreef:Ibbeltje schreef:Tris schreef:Sweet Jezus on a stick, volgens mij moet iedereen z'n tamponnetje even verwisselen?
PrinsesBo; als je dit leest, zoek me op, op FB! Want dat wilde ik je nog vragen en nu ben je dus weg, bitch.
Volgens mij heeft ze geen fb?? Iig voorheen niet volgens mij? Zal ik haar anders smsen?
Gast- Gast
Statler schreef:Ik weet niet, ik loop doorgaans wel leeg als ik zeik. Tenminste, als ik achterom in de pot kijk, dan lijkt het daar wel op. Is vast geen appelsapAntibes schreef:Mermaid Forest schreef:Meest geniale opmerking van dit topicTris schreef:Sweet Jezus on a stick, volgens mij moet iedereen z'n tamponnetje even verwisselen?
Vind je? Ik vind niets zo uitgekauwd als menstruatie-opmerkingen als mensen een beetje lopen te zeiken. Alsof dat altijd alleen maar mag als je leegloopt.
Niet?
Kowalski- Ratel
Antibes schreef:SuperGrover schreef:Antibes schreef:SuperGrover schreef:Antibes schreef:SuperGrover schreef:Stofzuiger schreef:Mag gerust hoor, dat krijgen we nog meer actie hierAntibes schreef:Tien pagina's zelfs, tjesus, ik wilde niet overdrijven..
Moet wel lukken!
Top! Ergens in een kroeg maar?
SuperGrover- Ratel
Stofzuiger schreef:Oeh, PM, FB en sms? Super hip!Smikkell schreef:Ibbeltje schreef:Tris schreef:Sweet Jezus on a stick, volgens mij moet iedereen z'n tamponnetje even verwisselen?
Kowalski- Ratel
Idem en al vaker gebruikt door deze persoon.Alex schreef:Mermaid Forest schreef:MeestTris schreef:Sweet Jezus on a stick, volgens mij moet iedereen z'n tamponnetje even verwisselen?genialekansloze opmerking van dit topic
Gast- Gast
Ja kei hip niet normaal he
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ja, wil ik ook, zullen we vriendjes worden?Ibbeltje schreef:Ja kei hip niet normaal he
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Ja, wil ik ook, zullen we vriendjes worden?Ibbeltje schreef:Ja kei hip niet normaal he
Ja pm je mij dan? Oh of op fb?
Laatst aangepast door Ibbeltje op zo 8 jul 2012 - 8:32; in totaal 1 keer bewerkt
naast moraalridder ook boodschapperIbbeltje schreef:Ja kei hip niet normaal he
Gast- Gast
SuperGrover schreef:Antibes schreef:SuperGrover schreef:Antibes schreef:SuperGrover schreef:Antibes schreef:SuperGrover schreef:Stofzuiger schreef:Mag gerust hoor, dat krijgen we nog meer actie hierAntibes schreef:Tien pagina's zelfs, tjesus, ik wilde niet overdrijven..
Moet wel lukken!
Top! Ergens in een kroeg maar?
Ja zoiets, in Utrecht? Kan ik me gelijk inschrijven daar!
Antibes- Ratel
Smikkell schreef:naast moraalridder ook boodschapperIbbeltje schreef:Ja kei hip niet normaal he
Luce schreef:Stofzuiger schreef:Luce schreef:Stofzuiger schreef:Het is gewoon bij genant zo vaak als dit topic geopend worden door mensen die alleen lezen en niet reageren. Zo blijft het saai
Je zegt eerst tegen babydoll dat ze hier binnen komt vallen en haar ongezoute mening maar gewoon komt geven en daarna zeg je dat je dat juist zo fijn vindt op Viva???
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Mail? WA?Ibbeltje schreef:Stofzuiger schreef:Ja, wil ik ook, zullen we vriendjes worden?Ibbeltje schreef:Ja kei hip niet normaal he
Gast- Gast
Smikkell schreef:Idem en al vaker gebruikt door deze persoon.Alex schreef:Mermaid Forest schreef:MeestTris schreef:Sweet Jezus on a stick, volgens mij moet iedereen z'n tamponnetje even verwisselen?genialekansloze opmerking van dit topic
Tjah, spitsvondigheid is niet iedereen gegeven.
Antibes- Ratel
Stofzuiger schreef:Mail? WA?Ibbeltje schreef:Stofzuiger schreef:Ja, wil ik ook, zullen we vriendjes worden?Ibbeltje schreef:Ja kei hip niet normaal he
WA gaat hem niet worden maar Mail kan ook
Antibes schreef:
Ja zoiets, in Utrecht? Kan ik me gelijk inschrijven daar!
Ja hoor, leuk. Nodigen we het forum uit? Misschien gaan ze wel lopen rellen? Of gaan ze rellen omdat ze niet uitgenodigd zijn
SuperGrover- Ratel
Ja, maar dit is Yes, geen Viva?Mamsie schreef:Luce schreef:Stofzuiger schreef:Luce schreef:Stofzuiger schreef:Het is gewoon bij genant zo vaak als dit topic geopend worden door mensen die alleen lezen en niet reageren. Zo blijft het saai
Je zegt eerst tegen babydoll dat ze hier binnen komt vallen en haar ongezoute mening maar gewoon komt geven en daarna zeg je dat je dat juist zo fijn vindt op Viva???
Gast- Gast
Ibbel, kun je ook aan Reva doorgeven dat ze het uit haar hoofd moet zetten en vraag dan meteen even of Flippin' Beauty al antwoord heeft op mijn vraag
Gast- Gast
Pagina 11 van 15 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15
Pagina 11 van 15
Permissies van dit forum: