Huh topic van PB weg?
+31
Atelier Madame
Steep
Gympie
Toet
Mamsie
Alex
Bazinga
Lenster
SuperGrover
Lejow
Bubbelicious
Blond
Jeanette
nina
Snoes
Pompoen
Blair
June
Burgemeester Nicky
M@niek
Zora
Antibes
Sylvana
Kowalski
SoGood
Susan
Poubelle
Paper Crown
_Nina
Ibbeltje
Monte
35 plaatsers
Pagina 9 van 15
Pagina 9 van 15 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 15
Re: Huh topic van PB weg?
SuperGrover schreef:Jeej, eindelijk weer eens een rel. Wie was jij dan mermaid forest?
Kan me die rellen van het vroegere forum nog herinneren, daar is dit toch niks bij ???
Blair- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10
Koko is rete cool manKowalski schreef:Stofzuiger schreef:O sorry, blijkbaar ben ik niet meer op de hoogte wat hip is.Ibbeltje schreef:Stofzuiger schreef:Het lijkt tegenwoordig hip om vooral maar te laten merken dat je buiten het forum contact heb met iemand via PM, FB, Hyves, Whatsapp, whatever...Pippa schreef:Er verschijnt toch gewoon bovenaan Je hebt 1 nieuw bericht?
Nee dat is niet hip maar ze gaf het aan niet in de gaten te hebben...
Maakt toch niet uit joh, ik ben ook niet hip maar ik ben wel hartstikke cool!
Gast- Gast
Babydoll schreef:SuperGrover schreef:Jeej, eindelijk weer eens een rel. Wie was jij dan mermaid forest?
Kan me die rellen van het vroegere forum nog herinneren, daar is dit toch niks bij ???
Nee klopt, maar het is beter dan in tijden. Ik begon bijna in slaap te vallen hier.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Mermaid Forest schreef:Ik was Zelda eerst.SuperGrover schreef:Jeej, eindelijk weer eens een rel. Wie was jij dan mermaid forest?
Sjuust
SuperGrover- Ratel
dacht dat het aan het weer lag, die moeheid waar je iedereen over hoort. Maar is dus gewoon het forum?SuperGrover schreef:Babydoll schreef:SuperGrover schreef:Jeej, eindelijk weer eens een rel. Wie was jij dan mermaid forest?
Nee klopt, maar het is beter dan in tijden. Ik begon bijna in slaap te vallen hier.
Gast- Gast
Hahaha, pff, stelletje hypocriete mutsen ook echt hier! Ik krijg eerst van drie kanten op mijn donder terwijl ik gewoon ongenuanceerd een kritisch mening deponeerde (en later nog even reageerde aangezien mijn naam al was genoemd) en vervolgens gaat het hier nog 5 pagina's door over, uh, niets?
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Stofzuiger schreef:dacht dat het aan het weer lag, die moeheid waar je iedereen over hoort. Maar is dus gewoon het forum?SuperGrover schreef:Babydoll schreef:SuperGrover schreef:Jeej, eindelijk weer eens een rel. Wie was jij dan mermaid forest?
Klopt, het relgehalte daalde tot onder het vriespunt en dat is diepvermoeiend.
SuperGrover- Ratel
Antibes schreef:Hahaha, pff, stelletje hypocriete mutsen ook echt hier! Ik krijg eerst van drie kanten preken terwijl ik gewoon ongenuanceerd een kritisch mening deponeerde (en later nog even reageerde aangezien mijn naam al was genoemd) en vervolgens gaat het hier nog 5 pagina's door over, uh, niets?
I like! Ik ben goed in niets
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Antibes schreef:Hahaha, pff, stelletje hypocriete mutsen ook echt hier! Ik krijg eerst van drie kanten op mijn donder terwijl ik gewoon ongenuanceerd een kritisch mening deponeerde (en later nog even reageerde aangezien mijn naam al was genoemd) en vervolgens gaat het hier nog 5 pagina's door over, uh, niets?
Gast- Gast
Babydoll schreef:Statler schreef:Lees je wel? Het was geen opmerking vàn haar, maar een reactie op mij... Maargoed, als je hier alleen komt om te chagrijnen...
Ja joh, dat zal 't zijn.
Zo was het inderdaad.
Gast- Gast
Tien pagina's zelfs, tjesus, ik wilde niet overdrijven..
Antibes- Ratel
Idem. Zullen we vriendjes worden?Kowalski schreef:Antibes schreef:Hahaha, pff, stelletje hypocriete mutsen ook echt hier! Ik krijg eerst van drie kanten preken terwijl ik gewoon ongenuanceerd een kritisch mening deponeerde (en later nog even reageerde aangezien mijn naam al was genoemd) en vervolgens gaat het hier nog 5 pagina's door over, uh, niets?
Gast- Gast
Mag gerust hoor, dat krijgen we nog meer actie hierAntibes schreef:Tien pagina's zelfs, tjesus, ik wilde niet overdrijven..
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Idem. Zullen we vriendjes worden?Kowalski schreef:Antibes schreef:Hahaha, pff, stelletje hypocriete mutsen ook echt hier! Ik krijg eerst van drie kanten preken terwijl ik gewoon ongenuanceerd een kritisch mening deponeerde (en later nog even reageerde aangezien mijn naam al was genoemd) en vervolgens gaat het hier nog 5 pagina's door over, uh, niets?
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Het is gewoon bij genant zo vaak als dit topic geopend worden door mensen die alleen lezen en niet reageren. Zo blijft het saai
Gast- Gast
Tijdens dit topic lezen een aantal dingen "geleerd":
In een paar minuten kunnen er 2 paginas met onzin gepost worden
Ik kan redelijk snel een zak chips leeg eten
Bungel is weg
Een ik ben weer achter een aantal naamswijzigingen gekomen!
Keep up the good work
Bungel is weg
Keep up the good work
Lenster- Fluisteraar
- Aantal berichten : 252
Punten : 452
Registratiedatum : 17-11-10
Stofzuiger schreef:Mag gerust hoor, dat krijgen we nog meer actie hierAntibes schreef:Tien pagina's zelfs, tjesus, ik wilde niet overdrijven..
Yes! ik begin wel: Dit is echt de meest domme discussie die ik ooit gehoord heb, compleet hersenloos.
SuperGrover- Ratel
Sweet Jezus on a stick, volgens mij moet iedereen z'n tamponnetje even verwisselen?
PrinsesBo; als je dit leest, zoek me op, op FB! Want dat wilde ik je nog vragen en nu ben je dus weg, bitch.
PrinsesBo; als je dit leest, zoek me op, op FB! Want dat wilde ik je nog vragen en nu ben je dus weg, bitch.
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Meelezen, en vanalles denken maar niet reageren, da's pas hersenloos.SuperGrover schreef:Stofzuiger schreef:Mag gerust hoor, dat krijgen we nog meer actie hierAntibes schreef:Tien pagina's zelfs, tjesus, ik wilde niet overdrijven..
Yes! ik begin wel: Dit is echt de meest domme discussie die ik ooit gehoord heb, compleet hersenloos.
Gast- Gast
Lenster schreef:Tijdens dit topic lezen een aantal dingen "geleerd":
Bungel is weg
Keep up the good work
Dat heb ik ook geleerd ja!
SuperGrover- Ratel
Stofzuiger schreef:Meelezen, en vanalles denken maar niet reageren, da's pas hersenloos.SuperGrover schreef:Stofzuiger schreef:Mag gerust hoor, dat krijgen we nog meer actie hierAntibes schreef:Tien pagina's zelfs, tjesus, ik wilde niet overdrijven..
Nou, als je alleen maar onzinmeuk kan spuwen, kun je beter je hersenloze kop houden toch
SuperGrover- Ratel
SuperGrover schreef:Stofzuiger schreef:Mag gerust hoor, dat krijgen we nog meer actie hierAntibes schreef:Tien pagina's zelfs, tjesus, ik wilde niet overdrijven..
Dat vind ik dus ook, kijk, toen ik begon en met Statler bezig was, toen GING het tenminste nog ergens over.
Antibes- Ratel
Tris schreef:Sweet Jezus on a stick, volgens mij moet iedereen z'n tamponnetje even verwisselen?
Volgens mij heeft ze geen fb?? Iig voorheen niet volgens mij? Zal ik haar anders smsen?
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Antibes schreef:Tien pagina's zelfs, tjesus, ik wilde niet overdrijven..
Kun je iig niet zeggen dat ze dr aandacht niet heeft gehad
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Meest geniale opmerking van dit topicTris schreef:Sweet Jezus on a stick, volgens mij moet iedereen z'n tamponnetje even verwisselen?
Gast- Gast
Pagina 9 van 15 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 15
Pagina 9 van 15
Permissies van dit forum: